Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Bajaj Pulsar NS160 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #81

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sonraki almış olduğum 8 litre yakıt 286 km gitti. Normal kullanımda 2,8 lt yakıyor motor. Ama 2000km sonrasında biraz daha rahatladı artık 100kmh hıza seri şekilde ulaşıyor. Kullanımı gerçekten eğlenceli ve rahat.
    Ns160 Enjeksiyonlu 4valfli çift bujili bir motor,8 litre ile 286km az gibi,

    Bendeki Tvs180 karburatorlu 2 valfli,çift ateşlemeli(IDI) bir motor

    Defalarca denedim 8 litre ile 350km yaptim.

    şöyle,50tl lik aliyorum(8litre) trip metreyi sifirlayip motor stop edene kadar kullaniyorum daha sonra muslugu rezerve alip petrole kadar gidiyorum.menzil hiç şaşmaz.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #82

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Sizinki iyi gidiyormuş. Ben rodajda ancak 2,33lt değerini yakalamıştım. Akıcı kullanım ve 90kmh hızı geçmeden 2,5lt/100 civarında gidiyor. Motorunuz hafifse bu da avantaj olur, bizimki 148kg ve topcase kullanıyorum.

  3. #83

    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Alıntı reo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizinki iyi gidiyormuş. Ben rodajda ancak 2,33lt değerini yakalamıştım. Akıcı kullanım ve 90kmh hızı geçmeden 2,5lt/100 civarında gidiyor. Motorunuz hafifse bu da avantaj olur, bizimki 148kg ve topcase kullanıyorum.
    Motorum 140kg.(ıslak ağirlik)

    Ben 90kg,ne sakin ne devirli yerine gore,yeri gelir gaz koluna acimam trafik ve yol durumuna gore ayarlarim.

    177cc hacminde bir motor avantaji ise

    6.500 devirde 16Nm tork uretiyor

    bu devir bandinda ise 85-88 arasi hizlarda stabil gidiyor.

  4. #84

    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Alıntı KILINC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selamlar 2017 Pulsar NS160'ımı 2 hafta önce almıştım. Geçen hafta 600 km'de ilk bakıma götürdüm. Kayalar Motor'da 100 TL'ye hallettik.
    Motora yeni başlamış biri olarak küçük hataları tolere eden bir alet. ABS'nin etkisini bugün kazasız bir şekilde yaşadım. Bir başlangıç motorunda ABS olmasının gerçekten önemli olduğunu düşünüyorum. Kaldı ki bu sebeple NS160 almıştım. Her gün TEM'den Kurtköy-Üsküdar arası gidip geliyorum ve 110 km hıza rahatlıkla çıkıyor ve bu da yeterli oluyor. 120 km için 9-10bin devire çıkmak gerekiyor. Zaten aletin maksimum hızı rüzgarı arkanıza alırsanız 124 civarı. Öte yandan motor gayet ekonomik. Rodajdayken 10 lt ile 360 km yaptım.
    Motora dair henüz hiçbir sıkıntı yaşamadım. 10500 TL'ye Kartal Yeşilyurt Motor'dan almıştım ve paranın hakkını kesinlikle veren bir motor. Yeni başlayanlar için riski, maliyeti, servisi, yakıt tüketimi düşük bir motor. Hele ki benim gibi otobandan gidenler değil de şehir içinde dolaşanlar için çok daha iyi bir seçenek olarak gözüküyor.
    Bu arada lastikleri alırken değiştirmiştim. Üzerinde 110(ön) ve 130(arka) Michelin Pilot Street var. (Maliyeti: 850 TL)
    Tecrübelerimi de zaman zaman paylaşacağım. Sorusu olan sorabilir arkadaşlar.
    Öncelikle hayırlı olsun Kılınç. Ön lastik 100 arka lastik 130 yazmışsın bu değerler doğru mu? Orjinal lastik boyutlarına göre düzgün lastik bulamıyorum . Lastikler çamurluğa çok yakın oluyor mu? Özellikle de arka lastiğin standardı 110 sen 130 kullanırken çamurluğu takabiliyor musun. Orjinal jantlarına bu ölçüler iyi uyum sağlıyor mu? 2. el pulsar ns 160 almayı planlıyorum yol tutuşu benim için çok önemli olduğundan lastiklerini de araştırmaya başladım. Yardımcı olabilir misin?

  5. #85

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Selam arkadaşlar.
    Arada bir girip bakıyorum ama uzun süredir foruma yazı yazan yok. Ns160 sahipleri neredeler? Hiç olmazsa sorulan sorulara cevap verebilseydik iyi olurdu.

  6. #86

    Üyelik
    17 Ağustos 2011
    Selamün aleyküm arkadaşlar.Biraz para biriktirdim 2.el 2017 model abs li 8000 km de 160 ns almayı düşünüyorum. boyum 170 acaba boyum bu motosikleti sürmeye uygun mu. Tecrübeli arkadaşlar cevap verirse sevinirim.

  7. #87

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Yusuf bey kardeşim motor size büyük veya küçük gelmez, hiç sorun yaşamazsınız merak etmeyin. Ayrıca ağırlığı da çok değil. Ben 167 cm boy ile rahat kullanıyorum.

  8. #88

    Üyelik
    30 Kasım 2014
    Bilgi isteyen insanlar olmuş onun için yazayım. Arkadaşlar ben 4500 km de bajaj pulsar 160ns sahibiyim.
    Motosiklet hakkındaki görüşlerim ve problemlerini yazayım; motosiklet özellikle soğukken çok verimsiz. Ayrıca soğukken debriyaja basınca stop ediyor, 5000-7000 arasında gaz yemiyor. Bu durumlar hem sürüş konforunu bozuyor hem de can güvenliğini tehlikeye atıyor. Bunun nedenini güzel rodaj yapmamış olmandır diyebilirsiniz ama o kadar dikkat ettim ki tahmin edemezseniz. Tek yapmadığım motosikletin ısınmasını çok beklemiyorum. Belki de nedeni bu olabilir ama biliyorsunuzki bajajın kronik sorunları var. Denk gelme işi biraz şans gibi geliyor bana.
    Top hızı beni çok tatmin etmiyor açıkcası; hiçbir zaman tapa gaz yapmadım ama max 125 gördüm.(belki tapa gaz yapsam daha yüksek görülür) 110 dan sonra hızlanması kötü. Ama şehir içi kullanımda yeterli bence. Ben şehir içi kullanan bir insanım ondan bana yeterli geliyor.
    Sevdiğim yanı ön frenleri motosiklete göre iyi. Abs de olunca hiç kitlenir mi falan derdi yaşamıyorum. Motosiklette en sevdiğim yan abs olabilir. Alırken de bu modeli alma nedenimdi açıkcası.
    Sürüşü çok rahat. Bisiklet gibi kullanılabiliyor.
    Yakıt olarak oldukça az yakıyor. Çok hissettirmiyor yani.
    Tipi; 150cc ler arasında en güzellerden biri.

    Yeni başlayacak olana öneririm ama uzun süredir kullanan insanı kesmez şahsıma göre.

  9. #89

    Üyelik
    21 Aralık 2018
    Arkadaşlar bende ns 160kullanıcısıyım. Motor 160cc bir motora göre iyi olduğunu düşünüyorum. Torku falan yerinde, şuan 5400km de motorum. Şimdiye kadar yaşadığım sıkıntı gösterge paneli su geçiriyor, artı benzin deposu sol tarafında açılma var. Servise garanti kapsamında başvurdum daha sonuç gelmedi. Orijinal lastikleri idare eder seviyesinde, ben lastikleri değiştirdim. Ön ve arka lastik ebatları büyüttüm. Gayette iyi oldu, ön 100-80-17 arka 130-70-17 laktırdım mitas mc 50 lastik çok iyi yol tutuşu, frenleme mesafesi çok iyi. Motorun kısaca tek sıkıntısı lastikler geri kalan herşeyi güzel 👍🏻


    TRK 502
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler