Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Kuba RX9 50cc Nostaljik CafeRacer Motosiklet

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #41
    berk_cglr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2009
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ducati m696
    cafe racer anlayışları beni benden aldı resmen cidden bunlar hiç mi bakmıyor retro der anlarım klasik der anlarımda cafe racer nedir yaaa


    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #42
    Çok Asi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    Motosikleti
    Kuba RX9 almaya niyetli. Beyaz yada sarı düşünüyor
    Açıkçası çok tatlı duruyor. Eğer boyutu 2 kişiyi kaldırırsa ve silindir 100cc'ye yükseltilebiliyor sa istanbul için, tatil beldeleri için ve kasabalar için çok ideal olur. Parça sıkıntısı yaşar mı, çok adetlerde satılmazsa yaşanır. Kuba Motor sattığı motorların pek fazla getirmiyor. Eğer bu model çok satılırsa benim zaten retro hevesim vardı hep, o eski 250'lilik honda, yamahalara içim gider.

  3. #43
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum. 50 cc scooterlar ortalama top speed olarak 70-80 görüyorsa bu alette zincir aktarma ve manuel vites avantajıyla 5-10 km daha iyi gidecektir.

    Ancak,firmalar b sınıfı ehliyetiyle kullanma liyakatını ciddi manada fiyat bazında suistimal ediyorlar. 3500-4000 lira 50 cc bir motosiklet için yüksek rakamlar.

    İmkan olsa da test edebilsek.


  4. #44

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Klasik kalitesinden ödün vermeden yapmış ise 3.500 lira rahatlıkla verilir. Bu arada klasik nostaljik karışımı 50cc sınıfında tek motor mondial vs henüz bir gelişme yok Kuba bu işi biliyor kime hitap edeceğini de biliyor.

  5. #45

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Kuba facebook hesabında hız olarak 45 km olduğunu yazmış ama bence resmiyetten dolayı öyle bilgiler veriyorlar sonuçta 100 cc motor 130'u görüyorsa buda 70'i görecektir. Parça kalitesinin kötü olduğunu düşünmüyorum. Şehir için yakın mesafe için yasal düzenleme yapılması çok güzel oldu

  6. #46

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Alıntı Uğur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Parça sıkıntısı olacağını sanmıyorum. 50 cc scooterlar ortalama top speed olarak 70-80 görüyorsa bu alette zincir aktarma ve manuel vites avantajıyla 5-10 km daha iyi gidecektir.

    Ancak,firmalar b sınıfı ehliyetiyle kullanma liyakatını ciddi manada fiyat bazında suistimal ediyorlar. 3500-4000 lira 50 cc bir motosiklet için yüksek rakamlar.

    İmkan olsa da test edebilsek.

    https://www.youtube.com/watch?v=eRzWkXKvhn0
    Videodaki prototip (maket) galiba. Kuba'nın resmi sayfasında paylaşılan fotoğraflardan ufak tefek farklılıkları var. Bir de videoda ki hız panelinde mil yazıyor kilometre değil . Ayrıca şöyle bir videoda var.

    https://www.youtube.com/watch?v=QMhu0MYlTmQ

  7. #47

    Üyelik
    26 Temmuz 2017
    Nanfang NF50 diye bir modelin videolarını Kuba RX9 diye tekrar yüklemişler. Aynı model olduklarını düşünmüyorum. Çok benzeyebilirler tabiiki çünkü her ikisi de Honda CL50 çakması.

  8. #48

    Üyelik
    21 Aralık 2016
    Evden işe, ordan çarşıya gitmek için en ucuz ve en hızlı yol bu motorsiklet. Belki hız yapmaz am 40 km hız yapar. Hem güüvenli hem masrafsız 10 numara olmuş

  9. #49
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Alıntı Gökhanbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Videodaki prototip (maket) galiba. Kuba'nın resmi sayfasında paylaşılan fotoğraflardan ufak tefek farklılıkları var. Bir de videoda ki hız panelinde mil yazıyor kilometre değil . Ayrıca şöyle bir videoda var.

    https://www.youtube.com/watch?v=QMhu0MYlTmQ
    İthalatçı ufak tefek farklılıklarla getiriyor genelde.

    Model videodakinin hemen hemen aynısı olacaktır.

    Renk,marka logosu vb farklı olsa da motosikletin temel noktaları videodakinin aynısı gibi olur kanaatimce.

    İlgi çekici,güzel bir modele benziyor. Şöyle alıp,200-300 km dağ yollarından fıtı fıtı günlük turlar yapılır ama akan trafikte ne kadar güvenli olur bilemiyoruz .

  10. #50

    Üyelik
    14 Temmuz 2017
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kanun çok açık;
    Bisiklet: Üzerinde bulunan insanın adale gücü ile pedal veya el ile tekerleği döndürülmek suretiyle hareket eden motorsuz taşıtlardır. Azami sürekli anma gücü 0,25 kilovatı geçmeyen, hızlandıkça gücü düşen ve hızı en fazla 25 km/saate ulaştıktan sonra veya pedal çevrilmeye ara verildikten hemen sonra gücü tamamen kesilen elektrikli bisikletler de bu sınıfa girer.”

    Mecut yasalar ile bu araç ehliyetde sigorta da şart . Lütfen insanları yanlış yönlendirip başlarını belaya sokmayın..
    Hocam bir de motorlu bisiklet, yani moped'in kanundaki tanımını yazsan... Trafik kanununun özel hükümler maddesinde bisiklet ve motorlu bisiklet, yani moped aynı maddede yer alıyor. Birbirinden ayrılmıyor.

  11. #51

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Emniyet Genel Müdürlüğünün açıklamasını okudum 50 cc modeller B sınıfı sürücü belgesi ile sürülebilir mtv yok sigorta yok. Kaç tane koca fabrika açıklama yapıyor sizler hala yalan dolan diyorsunuz koca fabrika 1000 motor için geleceğini riske atar mı hadi biri attı diyelim diğerleri niye atıyor. Kuba bu modeli getirerek devrim yaptı tüm markalarda scooter ve cub var ama ülkece klasik hastasıyız

  12. #52

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı Muzdarip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hocam bir de motorlu bisiklet, yani moped'in kanundaki tanımını yazsan... Trafik kanununun özel hükümler maddesinde bisiklet ve motorlu bisiklet, yani moped aynı maddede yer alıyor. Birbirinden ayrılmıyor.
    Kaynaklar resmi gazete ,mevzuat zart zurt ,bir tane dediğini desteler belge yok ..
    Varsa çıkar bende merak ettim,
    her yerde bisiklet başka geçmiş ,moped başka geçmiş..Modep e muayane var bisiklete yok, modep ehliyet var bisiklete yok, moped plaka var bisiklete yok, ......bla bla.
    Amcanın birisi vardı resmi gazete yede inanmıyordu inançlara saygılıyız
    Resmi gazete ref;
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskiler/2015/04/20150417-3.htm
    http://www.mevzuat.gov.tr/Metin.Aspx?MevzuatKod=7.5.8182&sourceXmlSearch=&Me vzuatIliski=0





    İtlik mesai ili bir iştir , sabah erken kalkmak gerek.

    If you try and fail, congratulations. Most people don't even try.

  13. #53

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    50cc altı motorların zorunlu trafik sigortasından muaf olduğuna dair bir belge bulamadım. Galiba böyle bir belge, kanun vs. yok. Varsa biri resmi bir kaynak gösterebilir mi?

  14. #54
    NeXuSs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2017
    Şehir
    Çorlu
    Motosikleti
    Honda İntegra - Xmax 250
    Alıntı Gökhanbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50cc altı motorların zorunlu trafik sigortasından muaf olduğuna dair bir belge bulamadım. Galiba böyle bir belge, kanun vs. yok. Varsa biri resmi bir kaynak gösterebilir mi?
    Plaka takan herşey trafik sigortası yapmak zorunda diye biliyorum. Çünkü plaka sizi araç yapar. Araç trafikte seyir yapar. Trafiğe çıkan araç sigorta yapmak zorundadır diye biliyorum. Muafiyetle ilgili resmi belge varsa bende okumak isterim.

  15. #55
    Çok Asi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    Motosikleti
    Kuba RX9 almaya niyetli. Beyaz yada sarı düşünüyor
    25 Temmuz'da bayilerde diyordu, İstanbul Ümraniye'de bir bayisini aradım, henüz gelmedi, Pazartesi gelecek dedi.

  16. #56
    Erky Perky - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ocak 2016
    Şehir
    Orgrimmar
    Motosikleti
    Mekgineer's Chopper
    Umarım ters viteslu cub şanzımanı şeklinde olmaz..

  17. #57

    Üyelik
    14 Temmuz 2017
    Alıntı Gökhanbey adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50cc altı motorların zorunlu trafik sigortasından muaf olduğuna dair bir belge bulamadım. Galiba böyle bir belge, kanun vs. yok. Varsa biri resmi bir kaynak gösterebilir mi?
    Önceki mesajlarımda kaynağı göstermiştim fakat bizim kanun ve yönetmeliklerin durumu belli. her tarafı yamalı bohça gibi. Trafik kanununun özel durumlar bölümünün tümünü daha iyi anlaşılsın diye ekliyorum;

    ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
    Özel Durumlar
    Motorlu araç römorkları:
    Madde 102 – Bir römorkun veya yarı römorkun veya çekilen bir aracın sebep olduğu zarardan dolayı, çekicinin
    işleteni, motorlu aracı işletenin sorumluluğuna ilişkin hükümlere göre sorumlu tutulur. Çekilen araçla ilgili olarak sorumluluk
    genel hükümlere tabidir.
    Çekicinin sorumluluk sigortası, çekiciyi işletenin, römorkun sebep olduğu zarardan dolayı sorumluluğunu da kapsar.
    İnsan taşımada kullanılan römorklar, römork için ek bir sorumluluk sigortası yaptırılarak tüm katarın en az zorunlu
    mali sorumluluk sigortası tutarlarının kapsamına girmesi sağlanmadıkça, trafiğe çıkarılamaz.
    Motorsuz taşıtlar ve motorlu bisiklet:
    Madde 103 – Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir.
    Motorlu araçlarla ilgili mesleki faaliyette bulunanlar:
    Madde 104 – Motorlu araçlarla ilgili mesleki faaliyette bulunan teşebbüslerin sahibi, gözetim, onarım, bakım, alım -
    satım, araçta değişiklik yapılması amacı ile veya benzeri bir amaçla kendisine bırakılan bir motorlu aracın sebep olduğu
    zararlardan dolayı; işleten gibi sorumlu tutulur. Aracın işleteni ve araç için zorunlu mali sorumluluk sigortası yapan
    sigortacısı bu zararlardan sorumlu değildir.
    (Değişik: 17/10/1996 - 4199/35 md.) Yukarıda yazılı teşebbüs sahipleri kendilerine bırakılan motorlu araçların
    tümünü kapsamak üzere esasları Hazine Müsteşarlığının bağlı bulunduğu Bakanlıkça tespit edilecek bir zorunlu mali
    sorumluluk sigortası yaptırmaya ve denetimlerde bu sigortanın yapıldığını belgelemeye mecburdurlar.
    İşletenin sorumluluk sigortasına ilişkin hükümler, burada da uygulanır.
    Motorlu araçları mesleki veya ticari amaçlar için elinde bulunduran teşebbüs sahipleri bu araçların yönetmelikte
    gösterilecek biçimde bir defterini tutmakla yükümlüdürler.
    (Değişik : 21/5/1997 - 4262/4 md.) Bu madde hükümlerine uymayan teşebbüs sahipleri, 108 000 000 lira hafif para
    cezası ile cezalandırılırlar.
    (Ek : 17/10/1996 - 4199/35 md.) İkinci fıkrada sözü edilen sigortayı yaptırmayan teşebbüs sahiplerinin bu işyerleri,
    mahallin en büyük mülki amirince 15 güne kadar faaliyetten men edilir.

    Kanunda görüldüğü gibi 103. maddede, "Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir." yazıyor. Yani trafikteki motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumlulukları tıpkı motorsuz bisiklet sürücüleri gibidir. Yukarıda Şerif Abi arkadaşımız "motorlu bisiklet" yani "moped" in yasadaki tanımını aktarmıştı.
    Sigorta zorunluluğu bulunan bir taşıtın tescilinin sigortasız olarak yapılabilmesi zaten bir çelişki değil mi?

    Kaldı ki, sigorta yaptırmak istediniz ve MOTORLU BİSİKLETİNİZ için sigorta poliçesini sigortacınızdan istediniz. "Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk (Trafik) Sigortası Genel Şartları" kısmını bir okuyun. Veya direk "A.6. TEMİNAT DIŞINDA KALAN HALLER " bölümünün ı maddesine bakın;
    ı) Motorlu bisikletlerin kullanılmasından ileri gelen zararlar,

    Yani aracınız yukarıdaki madde ile kesin olarak sigorta kapsamı dışında bırakılmış durumda. Sigortanız olsun olmasın, motorlu bisiklet ile yaptığınız tüm kazaları cebinizden ödersiniz. Sigorta firmanız yukarıdaki maddeyi poliçeden silme yetkisine de sahip değil. Çünkü genel şartlar resmi gazetede yayımlanmış, firma istediği gibi değiştiremez.
    Sonuç olarak, isteseniz bile aracınıza sigorta yaptıramayacağınızdan dolayı olmayan bir sigorta çeşidinin zorunlu olması elbette düşünülemez.

  18. #58

    Üyelik
    14 Ağustos 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150 >> Suzuki Inazuma
    Motorun modeli bu arkadaşlar. Shineray Yorker xy50q-7a. Shineray ne kadar kalitelidir bilemiyorum, ama aşağıdaki sitede inceleyebilirsiniz. Aynı motor.

    http://www.shineraymotor.com.cn/Product/Index

  19. #59
    Çok Asi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2013
    Motosikleti
    Kuba RX9 almaya niyetli. Beyaz yada sarı düşünüyor
    Alıntı Tyrannos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorun modeli bu arkadaşlar. Shineray Yorker xy50q-7a. Shineray ne kadar kalitelidir bilemiyorum, ama aşağıdaki sitede inceleyebilirsiniz. Aynı motor.

    http://www.shineraymotor.com.cn/Product/Index
    Fotoğraflarda görüldüğü üzere bu motorun koltuğuna iki kişi neredeyse sığmaz. Çinliler ufak tefek olmasına rağmen bir bay, bir bayan ucu ucuna o koltuğa sığmışlar.

  20. #60

    Üyelik
    21 Temmuz 2017
    Alıntı Muzdarip adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceki mesajlarımda kaynağı göstermiştim fakat bizim kanun ve yönetmeliklerin durumu belli. her tarafı yamalı bohça gibi. Trafik kanununun özel durumlar bölümünün tümünü daha iyi anlaşılsın diye ekliyorum;

    ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
    Özel Durumlar
    Motorlu araç römorkları:
    Madde 102 – Bir römorkun veya yarı römorkun veya çekilen bir aracın sebep olduğu zarardan dolayı, çekicinin
    işleteni, motorlu aracı işletenin sorumluluğuna ilişkin hükümlere göre sorumlu tutulur. Çekilen araçla ilgili olarak sorumluluk
    genel hükümlere tabidir.
    Çekicinin sorumluluk sigortası, çekiciyi işletenin, römorkun sebep olduğu zarardan dolayı sorumluluğunu da kapsar.
    İnsan taşımada kullanılan römorklar, römork için ek bir sorumluluk sigortası yaptırılarak tüm katarın en az zorunlu
    mali sorumluluk sigortası tutarlarının kapsamına girmesi sağlanmadıkça, trafiğe çıkarılamaz.
    Motorsuz taşıtlar ve motorlu bisiklet:
    Madde 103 – Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir.
    Motorlu araçlarla ilgili mesleki faaliyette bulunanlar:
    Madde 104 – Motorlu araçlarla ilgili mesleki faaliyette bulunan teşebbüslerin sahibi, gözetim, onarım, bakım, alım -
    satım, araçta değişiklik yapılması amacı ile veya benzeri bir amaçla kendisine bırakılan bir motorlu aracın sebep olduğu
    zararlardan dolayı; işleten gibi sorumlu tutulur. Aracın işleteni ve araç için zorunlu mali sorumluluk sigortası yapan
    sigortacısı bu zararlardan sorumlu değildir.
    (Değişik: 17/10/1996 - 4199/35 md.) Yukarıda yazılı teşebbüs sahipleri kendilerine bırakılan motorlu araçların
    tümünü kapsamak üzere esasları Hazine Müsteşarlığının bağlı bulunduğu Bakanlıkça tespit edilecek bir zorunlu mali
    sorumluluk sigortası yaptırmaya ve denetimlerde bu sigortanın yapıldığını belgelemeye mecburdurlar.
    İşletenin sorumluluk sigortasına ilişkin hükümler, burada da uygulanır.
    Motorlu araçları mesleki veya ticari amaçlar için elinde bulunduran teşebbüs sahipleri bu araçların yönetmelikte
    gösterilecek biçimde bir defterini tutmakla yükümlüdürler.
    (Değişik : 21/5/1997 - 4262/4 md.) Bu madde hükümlerine uymayan teşebbüs sahipleri, 108 000 000 lira hafif para
    cezası ile cezalandırılırlar.
    (Ek : 17/10/1996 - 4199/35 md.) İkinci fıkrada sözü edilen sigortayı yaptırmayan teşebbüs sahiplerinin bu işyerleri,
    mahallin en büyük mülki amirince 15 güne kadar faaliyetten men edilir.

    Kanunda görüldüğü gibi 103. maddede, "Motorsuz taşıtlar ile motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumluluğu genel hükümlere tabidir." yazıyor. Yani trafikteki motorlu bisiklet sürücülerinin hukuki sorumlulukları tıpkı motorsuz bisiklet sürücüleri gibidir. Yukarıda Şerif Abi arkadaşımız "motorlu bisiklet" yani "moped" in yasadaki tanımını aktarmıştı.
    Sigorta zorunluluğu bulunan bir taşıtın tescilinin sigortasız olarak yapılabilmesi zaten bir çelişki değil mi?

    Kaldı ki, sigorta yaptırmak istediniz ve MOTORLU BİSİKLETİNİZ için sigorta poliçesini sigortacınızdan istediniz. "Karayolları Motorlu Araçlar Zorunlu Mali Sorumluluk (Trafik) Sigortası Genel Şartları" kısmını bir okuyun. Veya direk "A.6. TEMİNAT DIŞINDA KALAN HALLER " bölümünün ı maddesine bakın;
    ı) Motorlu bisikletlerin kullanılmasından ileri gelen zararlar,

    Yani aracınız yukarıdaki madde ile kesin olarak sigorta kapsamı dışında bırakılmış durumda. Sigortanız olsun olmasın, motorlu bisiklet ile yaptığınız tüm kazaları cebinizden ödersiniz. Sigorta firmanız yukarıdaki maddeyi poliçeden silme yetkisine de sahip değil. Çünkü genel şartlar resmi gazetede yayımlanmış, firma istediği gibi değiştiremez.
    Sonuç olarak, isteseniz bile aracınıza sigorta yaptıramayacağınızdan dolayı olmayan bir sigorta çeşidinin zorunlu olması elbette düşünülemez.
    Kafam hoşaf oldu . Benim bildiğim devlet öpmeden bırakmaz. Bakalım çevirmelerde neler yaşayacağız?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:38 ----------

    Evet 2 kişi ucu ucuna sığıyor. Bu linkte 1 yetişkin 1 çocuk binmişler;
    https://2.taobao.com/item.htm?id=550...12&toSite=main . 2 yetişkinin rahatça binebileceği bir şey değil gibi.

    Burada yakından fotoğrafları var. https://world.taobao.com/item/550131...34a9e52ccHv3Rh

    Ayrıca hız göstergesinde 120. km.'ye kadar göstermişler .


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
3. sayfa BirinciBirinci 1234513 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler