Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150-R

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41

    Üyelik
    25 Ocak 2017
    Bende 2015 modeli var. Lastik ebatları aynı sanırım 29-32 hava basıncı.

    Ayrıca 3 litreden aşağı zor bu motorda.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Bende de 2016 150 S var, bizim kitapçık yok o nedenle RKS Titanic bakım kitabına bakıyorum. Orda da dediğin gibi 29-32 yazıyor. Dün lastik havalarına bakayım dedim ön düşmüş 15'e , arka ise 20. Allah korumuş da kaza bela başıma gelmemiş.

  3. #43
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de 2016 150 S var, bizim kitapçık yok o nedenle RKS Titanic bakım kitabına bakıyorum. Orda da dediğin gibi 29-32 yazıyor. Dün lastik havalarına bakayım dedim ön düşmüş 15'e , arka ise 20. Allah korumuş da kaza bela başıma gelmemiş.
    Bizim YBR ler de aynı sorumu yaşıyorduk. İkisi de iç lastiksiz. Zamanla lastiklerin basınçları 20 günde yaklaşık 15-20'e kadar düşüyordu.
    Her ikisine de lastik tamir spreyi sıktık. Ara sıra bakıyoruz. 2-3 Psi düşme yine oluyor, tamamlıyoruz.
    Yalnız spreyi sıktıktan sonra motorla yol yaptık. Balans yapabilir diye, balansı hissetmiyoruz.
    Belki yüksek hızlarda yapabilir.

  4. #44
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim YBR ler de aynı sorumu yaşıyorduk. İkisi de iç lastiksiz. Zamanla lastiklerin basınçları 20 günde yaklaşık 15-20'e kadar düşüyordu.
    Her ikisine de lastik tamir spreyi sıktık. Ara sıra bakıyoruz. 2-3 Psi düşme yine oluyor, tamamlıyoruz.
    Yalnız spreyi sıktıktan sonra motorla yol yaptık. Balans yapabilir diye, balansı hissetmiyoruz.
    Belki yüksek hızlarda yapabilir.
    Sprey almıştım duruyor evde, bayramda uzun yol deneyeceğim mutlaka alırım spreyi yanıma

  5. #45
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Biz her lastiğe birer tane sıktık. Sıktıktan sonra lastik hiç patlamadı.
    Yine de yedek bulundur.

  6. #46

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biz her lastiğe birer tane sıktık. Sıktıktan sonra lastik hiç patlamadı.
    Yine de yedek bulundur.
    Lastik spreyi uzun yollarda her motorda bulundurulması gerekir ama bir çok kişi bu konudan habersiz.

  7. #47

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sprey almıştım duruyor evde, bayramda uzun yol deneyeceğim mutlaka alırım spreyi yanıma
    Titanic modeli ile ilgili tüm sorulara cevap veren adam bir kaç sorum olacak 150-R ve 150-S arasında tasarım dışında fark var mı ? parça kaliteleri nasıl?

  8. #48
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı hacıyatmaz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titanic modeli ile ilgili tüm sorulara cevap veren adam bir kaç sorum olacak 150-R ve 150-S arasında tasarım dışında fark var mı ? parça kaliteleri nasıl?
    Hiç de kötü değil, benim 150 S'in stickerları sökük olduğu için TNT 25 sanan bile oldu. Ben alalı 1 sene ve 7500 km oldu, yağmurda hatta karda bile bindim. Biraz da motora nasıl baktığınla alakalı, şimdi bu motorun limitleri belli, taşıyacağı yük belli, gideceği hız belli. Bu limitleri bilip ona göre kullanırsan, 2000 km.de bir servis bakımını aksatmazsan, kaliteli yağ kullanırsan, belirli km.lerde değişmesi gereken parçaları servis "abi ne gerek var, değiştirmeyelim" dese bile inatla değiştirtirsen bence 150 R da 150 S de uzun yıllar ve km.ler götürür. Aşağıda rutin bakım malzemelerim ve yedek yağımı göreceksin.

  9. #49

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç de kötü değil, benim 150 S'in stickerları sökük olduğu için TNT 25 sanan bile oldu. Ben alalı 1 sene ve 7500 km oldu, yağmurda hatta karda bile bindim. Biraz da motora nasıl baktığınla alakalı, şimdi bu motorun limitleri belli, taşıyacağı yük belli, gideceği hız belli. Bu limitleri bilip ona göre kullanırsan, 2000 km.de bir servis bakımını aksatmazsan, kaliteli yağ kullanırsan, belirli km.lerde değişmesi gereken parçaları servis "abi ne gerek var, değiştirmeyelim" dese bile inatla değiştirtirsen bence 150 R da 150 S de uzun yıllar ve km.ler götürür. Aşağıda rutin bakım malzemelerim ve yedek yağımı göreceksin.
    https://i.hizliresim.com/8djVGV.jpg
    600cc bir makina satın alırsan ne tür bakımlar yapacağını merak ettim Tekerin düz bassın. Motorunu seven adam

  10. #50
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı seyralem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600cc bir makina satın alırsan ne tür bakımlar yapacağını merak ettim Tekerin düz bassın. Motorunu seven adam
    600 cc alabilsem sanırım akşamları yatağa sokar, üşümesin diye de üstünü battaniye ile örterim motorun

  11. #51

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 cc alabilsem sanırım akşamları yatağa sokar, üşümesin diye de üstünü battaniye ile örterim motorun
    Bekçi bile dikersin dostum Motor değerlidir her zaman Tkerin düz bassın çoktandır fotoğraf paylaşmıyorsun.

  12. #52

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    600 cc alabilsem sanırım akşamları yatağa sokar, üşümesin diye de üstünü battaniye ile örterim motorun
    O kadar da büyük bir heves değil inş daha güzellerini alırsın dostum

  13. #53
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar da büyük bir heves değil inş daha güzellerini alırsın dostum
    Amin dostum, Allah herkese gönlündeki motoru alıp kazasız belasız kullanmayı nasip etsin

  14. #54
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Titreşim seviyesi ne durumda 2 saatlik yolculuktan sonra el ayaklarda ne kadar bir uyuşma olur?

  15. #55

    Üyelik
    01 Aralık 2014
    Alıntı gezgin41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Titreşim seviyesi ne durumda 2 saatlik yolculuktan sonra el ayaklarda ne kadar bir uyuşma olur?
    150-S sayfasında yazmış sayılır Adam zaten şuan uzuz yolda 8 - 10 güne tüm uzun yol bilgilerini aktaracaktır.

  16. #56
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı motokeyf adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150-S sayfasında yazmış sayılır Adam zaten şuan uzuz yolda 8 - 10 güne tüm uzun yol bilgilerini aktaracaktır.
    Beyler ilk görüşlerimi 150 S bölümüne yazdım.Tapagaz 200 km devamlı gitmedim. Her 75 km.de bir hem motoru hem de kendimi dinlendirdim. İst.da da hiç mola vermeden 100 km gitmişliğim var ama uzun yolda 100 km zor. Peglerde ve elciklerde titreşim fazla. Sele totoyu cok agrıtıyor. Tecrübe oldu İst.a vardığımda daha kalın silikon elcikler taktırıp gidon topuzunu daha ağır olanlarla değiştireceğim. Seleyi de döşemecide jel ile kaplatacağım. Daha kaliteli ekipmanlarla da (özellikle eldiven ve kalın tabanlı bot) yolculuk daha az yorucu olacaktır. Ama şunu söyleyeyim yolculuğun hiçbir anında performanstan düşme, şişme falan olmadı. Herhangi bir vidam gevşemedi ve düşmedi.

  17. #57
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beyler ilk görüşlerimi 150 S bölümüne yazdım.Tapagaz 200 km devamlı gitmedim. Her 75 km.de bir hem motoru hem de kendimi dinlendirdim. İst.da da hiç mola vermeden 100 km gitmişliğim var ama uzun yolda 100 km zor. Peglerde ve elciklerde titreşim fazla. Sele totoyu cok agrıtıyor. Tecrübe oldu İst.a vardığımda daha kalın silikon elcikler taktırıp gidon topuzunu daha ağır olanlarla değiştireceğim. Seleyi de döşemecide jel ile kaplatacağım. Daha kaliteli ekipmanlarla da (özellikle eldiven ve kalın tabanlı bot) yolculuk daha az yorucu olacaktır. Ama şunu söyleyeyim yolculuğun hiçbir anında performanstan düşme, şişme falan olmadı. Herhangi bir vidam gevşemedi ve düşmedi.
    Uzun yolda titreşimi hissetmek normaldir çünkü sabit ve yüksek bir hızda gidiyorsun (motora göre yüksek hız ) Vida gevşemesi şişme vs. olmaması çin motorlarında olur buda çin ama kaliteli
    http://www.atala.it
    Founded1921 !

  18. #58
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı darknife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda titreşimi hissetmek normaldir çünkü sabit ve yüksek bir hızda gidiyorsun (motora göre yüksek hız ) Vida gevşemesi şişme vs. olmaması çin motorlarında olur buda çin ama kaliteli
    Hakikaten de kaliteli, test ettim onayladım. En iyi yanı da İstanbul'da selamımızı almayan Gs.lerin, Tracerların uzun yolda kendilerinin bana selam vermesiydi.

  19. #59

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakikaten de kaliteli, test ettim onayladım. En iyi yanı da İstanbul'da selamımızı almayan Gs.lerin, Tracerların uzun yolda kendilerinin bana selam vermesiydi.
    Uzun yolda kimse olmayınca el mecbur veriyorlar facebook sayfasında bi yoruma denk gelmiştin kaç gün önce adam 90'ı geçmediğini söylüyordu çok şaşırmıştım var mı öyle bir durum ?

  20. #60
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı seyralem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uzun yolda kimse olmayınca el mecbur veriyorlar facebook sayfasında bi yoruma denk gelmiştin kaç gün önce adam 90'ı geçmediğini söylüyordu çok şaşırmıştım var mı öyle bir durum ?
    Lastik havası, yük, kilo, rüzgar hızlanmada etkili faktörler ama ben 90 sabitle giderken tır sollamam gerektiğinde seri bir şekilde 115-120'ye çıkabildim. Ben 90 kiloyum, arkamda bağlı çantada da epey yük vardı.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)