Motor sahibi arkadaşlar malum sitede herkes düşük km'de satmaya çalışıyor motoru bi sıkınıtısı filan mı var acaba.
Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?
Motor sahibi arkadaşlar malum sitede herkes düşük km'de satmaya çalışıyor motoru bi sıkınıtısı filan mı var acaba.
Uzun süredir kullanan birileriniden yorum alabilirmiyiz galiba bu motosiklete gecicem?
Zamlardan 400NK'da etkilenmiş.. 18.05.2018 tarihli liste fiyatı 23.990 TL olmuş..
Perşembe günü 300km bakımını yaptırdım. Yağ olarak Motul 5100 kullanıldı. Vites geçişleri daha rahat oldu, ilk motorum olduğundan dolayı titreşimi çok fazla hissetmiyordum. Ama yağ değişince titreşim daha da azaldı.
Debriyajım şuanda çok yukarıda kavrama yapıyor. Debriyajı 10 kademe olarak sayarsak, eskiden 10/2 kademede kavrarken şimdi 10/5 kademelerinde kavrıyor. Servis, debryajının daha sağlıklı ve uzun ömürlü olması için bu şekilde ayarladık dedi. Sizce böyle olması normal mi?
Ayrıca deponun önüne ve yanlarına tank pad yapıştırdım. Gündüz gözüyle resimlerini çekip burdan da paylaşırım.
Çok sağolun yorumlar için )
32 km deyim yoldaşımla.arka teker tarafından hiç kesilmeyen bi gırç gırç gırç sesi geliyor satın aldığım yeri aradım balatalar yeni olduğu için olabilir diyor
Var mı farklı bir yorumu olan acaba
Nk400 'ün 6.000 devir ve üstü fena coşuyor, ben bile bu hazzı yaşadıktan sonra nk400'den memnun olmama rağmen satıp 600 lük veya 1000 'lik makine almalıyım diye düşünüyorum, bu motorun kötülüğünden değil aksine iyi gazladığı için bir üst segmente itmesindendir bence. Kısacası yetmiyor
gırç gırç arka fren olabilir hızlıyken frenleme yap geçmezse servise gidersin ..debriyajın üstte kavraması kullanılıcı açısından hoş değil ömürle alakalı gibi olsada o debriyajı bitirmeye ömür yetmez sen yine kafana göre ayarla keyifle kullan...
Arkadaşlar merhaba benim bir sorum olucak vites geçişlerim aşırı derecede sert. Vites değiştirirken çaaaat çuuuut sesler geliyor bazende böyle özellikle vites düşürürken bastığımda düşmüyor maneti bırakıp tekrar sıkıyorum o şekilde değişiyor sebebi ne olabilir
Benim motorun vites geçişleri 300km bakımından önce daha sertti. 650 km'ye yaklaştım vites geçişlerim daha da yumuşadı. Boş vitesten birinci vitese geçerken küüt diye bir ses geliyor.
Tankped'in resimleri biraz aceleye geldi. Yan padlerin şuanlık bir faydasını görmedim. Belkide ben hissetmedim. Ama öndeki tankpad deponun çizilmemesinde önemli rol oynuyor. Montumun fermuar başlama yerindeki ufak metal kısmı depoda minik çizikler oluşturmuştu. Çizikler anca yakından bakınca gözüküyordu. Daha fazla kılcal bir şekilde çizilmesini önlemiş oldum.
Rodajda olduğu için ilk 500 km 4000 deviri gecmiyorum ama bu akşam denerim bi teşekkür ederim
Hayırlı olsun hoş durmuş bence ne denli etkili olur bende emin değilim vites geçişleri cidden kafama aşırı takıldı rahatsız ediyo servise gittim bugün maalesef klasik “bunlar böyle yapacak birşey yok” cevabımı aldım.
Düşünmemeye çalış sesi Bende ışıklarda bazen 1'e takarken ne ses çıkıyor be diye düşünüyorum, sonra aman nolacak be diyorum
"Çok Bilen Çok Yanılır"
Yürüdüğü yolda iz bırakmayan o yoldan geçmiş sayılmaz ...
bu cc üzerinde hiç motor kullandınız mı, kullanmadı iseniz bir deneyin neden vitesler sesli daha iyi anlayabilirsiniz ve evet bu durum normal diyeceksiniz tabi farklı sıkıntı olan varsa onlar başka.
Maalesef üst cc hiç deneyimim olmadı 390 duke kullandım bundan önce onunda geçişleri kemikliydi bununki biraz daha fazla olunca acaba bir sorunmu var dedim ama sanırım normal bir durum
Öyle yapıcaz artık
Arkadaşlar birde kafama takılan birşeyi daha sizinle paylaşmak istiyorum motor ikaz lambalarından yağ lambası bakımdan önce yanmıyordu dün bakıma gittim (5.000) motul 7100 10w40 kullandı usta bakımdan sonra motor (soğuk çalıştırmada hiç bişey yok) ısındıktan sonra rölantide çalışırken (ışıklarda falan beklerken) yağ lambası yanıp sönüyor ama hareket edince uyarı vermeyi kesiyor bu konuyla ilgili bilginiz var mı :D
Bakım uyarı ışığı olabilir mi, 400nk nasıl bir sisteme sahip bilmiyorum, mt25 te yağ uyarısı çıkıyor bakımlarda ona göre bakım yaptırıp servis siliyor, dominar da ingiliz anahtarı çıkıyor mesela, belki sıkıntı da olabilir bir baktırın isterseniz yağ şakaya gelmez buda hoş olmaz motor için.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Arkadaşlar uzun yıllar ninja zx6R kullandım vites olayı gayet normal ninjada küt diye geçerdi cf nin en iyi yeri vitesler diyebilirim kemikli bir yapısı var sadece kafaya takmayın
Yan pedler çok güzelmiş, nereden aldığını söyleyebilir misin, bende yaptırmak isterim
Herkese selamün aleyküm arkadaşlar 29 Mayıs günü hayırlısı ile 400nk (kara kartal) sahibi olucam 3500 km de tavsiyelerini beklerim motorda ekstra sadece depo ve yan pedler var birde kısa plaka uygulaması yapılmıştır
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)