Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Yamaha Ys 125 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61

    Üyelik
    21 Ocak 2019
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    mirage150 - 250mct - rks200r - kp150-10b - devamm
    pahalı denilen modeller bir süre sonra alt limit halini alması çok üzücü. sebebi ne olursa olsun 'pahalı'

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------

    Alıntı Fatih89 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Size bir motor tavsiyesinde bulunayım dostlar alan dua eder. Haojue 150-9 veya 135s hangisi hoşunuza giderse, Suzuki ortak üretimdir hatta inazumayı üreten firma, ben Haojue 150-9 modelini 3 senedir kullanıyorum artçılı günlük 700 km uzun yol yaptığımda oldu tık demedi, şuan 30 bindeyim maşallah hiç arıza çıkartmadı, Yamaha ys 125 i incelediğimde enşeksiyon haricinde geri kalan bütün özellikleri haojuede var titreşim desen yok yağ gibi fiyatıda 5000 tl civarında
    hocam merhaba... ben de da 135s modelini çok inceledim.çözemediğim iki husustan ötürü askıya aldım. fren diski ve motor aksamının yedeklerini nereden bulacağım? ben internetten araştırdım ama bulmadım. acaba muadil bir marka ve model bilgin varsa ya da geliştirdiğin bir çözüm varsa lütfen paylaşımda bulunur musun? şimdiden teşekkürler


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Intuıva adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    pahalı denilen modeller bir süre sonra alt limit halini alması çok üzücü. sebebi ne olursa olsun 'pahalı'

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:24 ----------



    hocam merhaba... ben de da 135s modelini çok inceledim.çözemediğim iki husustan ötürü askıya aldım. fren diski ve motor aksamının yedeklerini nereden bulacağım? ben internetten araştırdım ama bulmadım. acaba muadil bir marka ve model bilgin varsa ya da geliştirdiğin bir çözüm varsa lütfen paylaşımda bulunur musun? şimdiden teşekkürler
    Tam emin olmamakla beraber,

    Haojue Da135s icin,

    Lifan emisol 150 nin ön fren balatasi uyuyor.

    Arka kampana zaten piyasada girla ybr,crypton vb.modellerin uyar.

    Motor blogu olarak

    Muadil Debriyaj balatalarini bulman mumkun,yeterki ustan saglam olsun.

    Muadil Piston,biyel,sekman,egzantrik vb.parcalar uyar.supap,stator ve vites hilallerinide bulursun.

    Tek mesele,

    Krank,silindir kapagi,şanziman grubu.

  3. #63
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    YS 125 İ aldım 249 km.rodaj devam gayet güzel

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:24 ----------

    Selamün aleyküm Arkadaşlar; fotoğraf nasıl ekliyorduk

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    Zincir yağı hangi marka tercih edeyim Öner’i bekliyorum

  4. #64
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150
    Rodaj da 593 km.11.890lt.benzin yakıt mükemmel.
    Şu an 1350 km. Bacanak ile eşli Gökçe ada gezisi yaptık bir hafta onda cbf var gayet iyiydik 1964 model WSK İle motorcu oldum önceki Bajaj boxser idi vibrasyon sebebiyle satıp bunu aldım yağ gibi akıyor

  5. #65
    Ali reis 17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Haziran 2014
    Şehir
    Şehitler diyarı/Çanakkale
    Motosikleti
    Boxer 150

    YS 125

    Yakıt cimrisi şehir içi 2lt.
    Şehir dışı iki kişi 2,3lt.süper

  6. #66

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Ne güzel. Az yakıtla çok eğlence. Güle güle kullan

  7. #67
    erensel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Nisan 2019
    Şehir
    Artvin
    Motosikleti
    Hunk
    Şuan forumumuzda aktif kullanıcısı var mı bu modelin?
    Birkaç gündür aklımı çeliyor kendileri

  8. #68

    Üyelik
    26 Ekim 2021
    https://chat.whatsapp.com/BkLwDBndxhBELlV1gkgpPy ya 125 WhatsApp Türkiye grubu

  9. #69
    joshua - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    Kawasaki KLX 250 (2016) KLR 650 (2006)
    45 bin tl mi oldu şimdi bu motor?

  10. #70

    Üyelik
    15 Haziran 2015
    Alıntı joshua adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    45 bin tl mi oldu şimdi bu motor?
    45250 oldu artık günlük zam uyguluyoruz

  11. #71

    Üyelik
    19 Aralık 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    HONDA CBF600
    uzun uzun kullanıp yorum yapan hiç olmamış.

    şuan 43.000 km de motorum iyiki ys 125 almışım dedirtiyor. o zamanlar (ki hala aynı seviyede) ybr125 parasına ys yi almıştım.

    aldığımda 7.000 km deydi 36.000 km sini ben yaptım bu 36.000 km de sarf malzeme harici hiçbir masrafım olmadı.

    artıları şöyle sıralayabilirim.
    1 - gerçekten az yakıyor şehir içi istanbulun işe gidiş dönüş saatlerinde kullanıyorum. ortalaması 1,9 litre 100 km de.
    yaz günleri 1,7 ye kadar düştü kışları 2,15 e kadar çıktı. 14 litre depo var tek depo 700 km yol :D daha ne olsun.
    2- bakım aralıkları gerçekten harika 6.000 km de yağı değişiyor ve 1 gr eksiltme yok.
    3- kullanım çok güzel pratik çok çevik ve trafik için atak.
    4- ybr kullananlar anlayacaktır 90 la girdiğin yokuşta birde karşıdan rüzgar esiyorsa ybr nin yokuşta hızı düşürmeye başlar 85-80-75-70 derken 50 ile
    yokuşu tamamlarsın. ys de ise durum böyle değil 80 le girdiysen en kötü 75 le bitirirsin yokuşu. daha kararlı bu konuda.

    eksilerine gelince;
    1- sele ybr den daha rahatsız çünkü biraz daha spor oturuş stiline sahip.
    2- arka çamurluğu güzel dizayn edememişler yağışlı havalarda sırtınız çamur olabiliyor. (küçük bir ek parça ile sorun çözülüyor.)
    3- aksesuar bakımından çok fakir. far koruma demiri çanta taşıyıcı gibi ana ürünleri bulmak bile zor.
    4- akü anlık zayıflasa da arıza ışığı yakıyor. söndürmek için makinaya bağlamak lazım, servis saçma sapan fiyat istiyor.benim arıza ışığımda yanıyor mesela. geçen kış akü zayıfladı bi anlık o ara yaktı.


    otobanda son hız düz yolda 127km gördüm. konforlu hızı ise 80 diyebilirim.
    kullandığım süre boyunca başka ys125 kullanıcılarından stop etme ile ilgili bi kaç duyum aldım.
    ama sanırım sübab , karbratör ayarlarından veya hava filitresi ile ilgili durumlardan kaynaklı.

    işe gidiş geliş için bütün toplu taşıma araçlarından daha ucuza beni götürdüğü için şu an yine olsa yine ys125 i seçerdim.

    almak isteyen arkadaşlara da tavsiye ederim.

    motorumu yollarda buzlama veya kar olmadığı sürece hep kullanıyorum. (zaten istanbulda kaç gün kar oluyor.)

    umarım bu motorla 100.000 km üstünü de görürüm.

    son olarak ybr ys den daha kaliteli ve iyi diyenler içinde japon üretimi ybr ler de ybr esd den daha iyi ve kaliteli o zaman :D


    bu işin sonu yok en iyi motor sürdüğün motor.
    kalın sağlıcakla.

    not: zamanında honda innova125 lerinde kıymeti bilinmedi ama o makinelerde efsane, bence ys125 de böyle bir motor.
    tommygun, haluk23, erensel ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  12. #72
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Süper paylaşım olmuş. Teşekkürler.


    Küçük cc motosikletlerle bir yere yetişme derdi olmadan yapılacak ve minimum 3-5 gün sürecek turların hastasıyım.


    Önceki YBR 125, CBF150 ve mevcut Wave 110i ve Crypton S motosikletlerimle 2-3-4 günlük ve 1500 km civarı ve üstü turlarım oldu.


    Cub motorlar şehir içinde çoook pratik olsalar da uzun süreli yolculuklarda vitesli motorun tadını vermiyorlar bana.


    Kafa dengi birkaç arkadaşla, herkeste küçük hacimli motor olacak şekilde, maksimum 70-80 km gibi hızlarda ve daha önce geçmediğimiz güzergahlarda sürmeyi ve interkomdan sohbetin ve gıybetin dibine vurmayı çok seviyorum.


    Sırf bunun için 2020 model CB125F aldım geçen yıl.


    13 lt deposuyla 600 km üstü sunduğu menzil ve 18'inçlik büyük tekerlekleri ve de koltuğa yapılacak müdahale sayesinde gayet konforlu yolculuklar yapmaktı hedefim.


    Michelin lastik, Elcik ısıtma, elcik koruma, tur camı, deflektör, çiftli USB girişi, telefon tutucu ve ATP zincir yağlama aksesuarlarımı da temin ettim.


    Sis farları kaldı eksik sadece.


    Ancak yetkili servisteki ustam bu motorların elektrik şebekesinin sonradan takılan elektrikli aksesuarları kaldırmadığını söyledi.


    Zaten artık şehir içinde neredeyse hiç motora binmediğimden ve de bu motoru tur motoru olarak kullanmayı planlamış olduğum için hayal kırıklığı yaşadım tabii.


    Sonra araya kış girdi falan.


    Bu yaz birkaç kez kullandım motoru.


    Gerek hafifliği, kıvraklığı ve dengeli gidişiyle gerek efsane tüketimiyle gerekse de sessiz fıtı fıtı çalışmasıyla tekrardan çok beğendim.


    Ancak aksesuar takmadaki sıkıntısından dolayı “CB125F’i satıp yerine YS125 almak” fikri de aklımdaydı bir süredir.


    Başka bir arkadaşıma pandemi başlamasından hemen önce 2020 Martta Beypazarından aldırdığım ve hatta Ankaraya sürerek bizzat getirdiğim YS125 ile de sonrasında da birkaç yüz km yol yapmışlığım vardı ve onun da daha sportif oturuşundan dolayı uzun yolda bileklere daha fazla yük bindiğini ve ayrıca kafası çok aşağıda olduğu için takılan tur camının bile çok bir işe yaramadığını ve uzun yolda yine sinek manyağı olacağımı hissettim her seferinde.


    Sonra bir gün YS gruplarında bir kullanıcının motoruna CBF 150 gidonu taktığını ve artık eskiye nazaran çok daha dik bir oturuş pozisyonuna sahip olduğu için çok rahat ettiğini okudum ve hemen gidip CBF 150 gidonu satın aldım.


    Geçen hafta bir tanıdığım talipli oldu CB125F motoruma ve henüz taktırmadığım Michelin lastikleri ve tur camıyla birlikte motorumu sattım.


    Birkaç ay daha bekleyip Ocak-Şubat gibi YS almayı ve planladığım turlar için bu motoru hazırlamayı düşünüyorum.


    Hatta Ankara Yamaha Bayii ile muhatap olmamak adına başka şehirlerdeki bayilerden motorun bakım sarf malzemelerini temin edip bakımını kendim yaparım herhalde.


    Bir yandan da üstüne biraz daha ekleyip Suzuki İnazuma F tarzı 250 cc ve ABS’li bir motor alma fikri de sıcak gelmiyor değil.


    Ama neredeyse 190 kg ağırlığından dolayı bu fikirden soğuyorum hemen.


    250’lik V-Strom biraz daha hafif ama yine de 180 kg.


    Kıyaslama açısından YS125 ve Honda CB125F’ler 130 kg civarı.


    Ve Vstrom 250 fiyatları da “tek rakibim THY” dedirtecek cinsten.”


    Kaldı ki severek kullandığım CRF250 Rally 250cc sınıfında benim işimi çok daha iyi görüyor.


    Yeni CB125F gelir mi belli veya net değil.


    Biraz daha bekleyeyim bakalım.
    PACUKOO bunu beğendi.
    Paran varsa Japon, yoksa alman.
    A wise man once told his wife . . . nothing because he was a wise man.
    If you can't afford a new German car, then you definitely can't afford a used one.

  13. #73
    DickName - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2021
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni CB125F gelir mi belli veya net değil. Biraz daha bekleyeyim bakalım.
    Bir de buna bakın olmazsa. SUZUKI GSX-S 125
    Kağıt üstündeki verilere göre 125'lik düşünsem tercih ederim. Fiyat biraz tuzlu maalesef. 169.900 TL. Yine de DUKE 125'den uccuz.






    Angarada sahıibinden saTLıkmış 132 bin teLe

  14. #74
    Alisilin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Şubat 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Ybr 125 06- Cygnus L 14
    10 seneden fazla oldu YBR 125 kullanıyorum.
    Motorumdan memnunum bazen daha yeni model bişey mi alsam diye düşünürken Ys 125 lere de bakıyorum.

    Sonra diyorum aynı motor satıp aynısını almak gibi bişey
    Vazgeciyorum.
    Dominara bakiuorum arada sonra Ybr ile devam diyorum yine


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)