Motoru bayide gördüm. Her şeyi iyi güzelde kombine fren ve lastikleri nylon olmasa iyi olurmuş. Başka da kusuru yok bana göre.
Motoru bayide gördüm. Her şeyi iyi güzelde kombine fren ve lastikleri nylon olmasa iyi olurmuş. Başka da kusuru yok bana göre.
https://www.youtube.com/watch?v=Vnh-YfCTnlQ Motoru bu video ile gördüm ve adeta tutuldum e4 te abs zorunlu fakat motorda abs yok bu nasıl iş bir tek aklım orda kaldı aydınlatabilecek var mıdır?
Takip ediyorum bu adamı bir çok modeli test etmiş ve tarafsızca iyi kötü tüm detayları anlatıyor süperlight modelini çok detaylı anlatmıştı. BU videosunda da Benelli'yi kötüleyecek diye başlamış ama ön yargısından geri dönmüş bu fiyat ve kalite ile devam ederse japonlar birazda olsa fiyat indirimine gitmek zorunda kalacak.
Çok güzel bir şekilde motosikletin artılarını ve eksilerini anlatmış.
Kullanıcı arkadaşlar varsa model hakkında yorum yapabilir mi?
Bugün 2 tane gördüm bir beyaz bir kırmızı ama bilgi almaya gelince forumda kimse yok :S
Benelli MC Logosunu yapıştırın kulübe kayıt olun arkadaşlar..
Arma Linki
Grup Linki
Böyle satış yapmak forumda yasak değil mi Benelli'nin Türkiye'de ilk ürettiği modelin kullanıcıları memnun mu?
1 haftadir kullaniyorum motoru fren sistemi hosuma gitti, sürüş olarak çok zevkli motor guven veriyor size, ilk defa motor surecekler icin cok iyi bir ogrenme araci, sehir icinde cok pratik ise onla gidip geliyorum herkes msx saniyor ilgi görüyor. Tavsiye ederim 30 tl yakit aldim 200 kmden fazla yol gittim ☺
Belki yardimci olur fotograflar
https://i.hizliresim.com/mogvzZ.jpg
https://i.hizliresim.com/BzWlDV.jpg
Bu ben kilo 63 boy 1.68
https://i.hizliresim.com/5yEW7l.jpg
Bu abimiz 178cm 80 kg
https://i.hizliresim.com/5yEW7l.jpg
175 65 kilo felandir bu arkadasim
https://i.hizliresim.com/lZPnEp.jpg
https://i.hizliresim.com/VD84ER.jpg
172 boy 80 kilo civari bu arkadasim da
1,75'ten sonra sırıtmaya başlıyor sanki, farlar çok güzel olmuş bu modelde bn 125'ede aynı farı koysalardı daha güzel olacaktı
Motoru yeni aldim, kullandikca artilarini eksilerini paylasirim..
Motoru kullanıp foruma bakan arkadaslardan ricamız bu sekilde paylaşımda bulunmaları.
Saygilar.
Herkese merhabalar, bu motoru almaya karar verdim kullanan arkadaşlar tavsiye eder mi kronik problemine rastladilar mi eksileri ve artıları ile paylasabilir mi?
Cf Moto 150Nk almayı düşünürken karşıma çıkan TNT 125 ve RN180 modelleri ile kafam allak bullak oldu :D
100 Kilo 1.73 üzerine binsem sürüşte sıkıntı çıkartır mı acaba ?
CBR 500 R kullanıcısıyım. Şu sıralar çok azıttım. Bi yerde patlıcam diye korkuyorum.
O yüzden tümden CC düşürmem gerekiyor.
haziran ayında aldım. 1920 KM oldu. İzlenimlerim ;
eksiler;
1- Arka sinyalin gündüz hiç bir etkisi yok arkada bulunan araç gündüz sinyali göremiyor. ancak yandan görülüyor. led sinyal gece çok aşırı belirgin ama gündüz görünmüyor , Çözüm; ilave led sinyal taktım ledleri deneyerek alın.
2- Lastikleri CORDIAL marka en dandik çin malı tamamen naylon en ufak ıslaklıkda kayıyor. Yolalra filimlerde gördüğünüz gibi yatarak viraj almak için beş vakiti kaçırmamanız gerek. Çözüm: lastiklerin havasını bir bar indirin veya ANLAŞ yada HEİDENAU bu ikisinden biri. Ben barını indirdim.
3- Tüm karoseri civataları mutlaka kontrol edin Özelliklede vites pedalının civatasını ve Fren kaliperlerini, fren hidrolikleirninide mutlaka kontrol edin bence bilerek arkayı az koyoyuyorlar. Hidrolik kutusunda bir kaucuk sihay körüklü lastik var bu az yağdan dolayı vakum yapıp aşağı düşüyor yağ haznesini tıkıyor ve arka freni sıkılı bırakıyor.
4- Vites yükseltmede sıkıntı yok , lakin üç ve üstü viteste iken durduğunuzda vites düşürlmüyor N ye ulaşamıyorsunuz. N ye ulaştğınız da ise bire geçemiyorsunuz. Çözüm: aşağı düşmüyor ise yarım debriyaj yapmak ve vitesi düşürmek kalkıyor gibi ama kalkmadan bir lık sesi duyunca pedala basın ancak öyle düşüyor.. N de kalırsa debriyajı bırakın tekrar çekin ve vites pedalına basın.
5- Led far olsa da kısalar gece aydınlatmıyor. Çözüm; yavaş gidin gördüğünüz kadar gidin
6- 70-80 KM sürat ve üstünde rüzgar etkiliyor korkutuyor. Çözüm 80 Km den sonra azami dikkat ve fatiha.
7- Arlardan geçeyim kontrada kalınca gazlar geçerim düşünceniz olmasın çok zor bir hadise. Örneğin; 5 vitestesiniz dörde atacaksınız gazı az kestiğinizde arka kızaklıyor ama lastik değişirse bilemem
8- Motoru ileri geri hareket ettirmek için bir tutamak yok, sadece direksiyondan tutmanız gerekiyor yada naylon kaplı koltuktan oda naylonu sündürüyor. Hani bir el direksiyonda öbür el ile de motorun kıç tarafından bir yerden tutma hissiyatı
9- Sustalı anahtarı var kontağa taktığınızda dik duruyor kaza durumunda kafa çene oraya gelirse canı çok yakar anahtar direksiyon milinden yukarıda duruyor dik bir şekilde. Çözüm : Çalıştırdıkdan sonra anahtarın düğmesine basıp eğik bırakmak.
10- Hava filitresi bildiğiniz normal sünger
11- Servisi çok pahalı ve hiç bişeye bakmıyorlar
12- Arabaların yanından özellikle de solda araba sağda kaldırım varken çok dikkat edin ayak koyma yeri kaldırıma takılıyor, her nekadar katlanır sistem koymuş olsalar da o viraj alırken yattığınızda takılmasın diye o denli zaten yatma şansınız yok. Düz aralardan geçerken kaldırıma takılınca motoru otaraf çekiyor iğrençde bir ses çıkıyor insanın içi gidiyor.
13- Orta ayak olmaması çok kötü, yan ayağıda kapadığınızda lastik tamponu yok küt küt vuruyor
14- Hemen bir üst versiyonun piyasaya sürülmüş olması TNT 125-S ( bu da RKS marka 180 cc motosikletin şasesine bu motoru yerleştirmişler)
15- Amortisörler sert çukur dan gerçek manada geçtiğini hissettiriyor aşırı sert alçak süratte tölere olsa da oda sert mutlaka bir engelden geçtiğini hissettiriyor deyim yerinde ise kemik gibi.
Artıları:
1- Fiyat kalite olarak alına bilecek en ideal motosiklet + teknoloji olarak ve donanım olarak oda dörtlü ve sellektör.
2- 60-70 KM ye kadar büyük bir zevkli sürüşü var üst hızlar zevkli değil. zaten 120- max 125 KM (rüzgar arkadan ve eğim aşağı)
3- Görüntü
4- CBS bazı arkadaşlar ABS yok diye serzenişte bulunmuş bunda gerek yok frenleri olabileceği kadar iyi
5- Kaza yada ani durma yada her hangi bir olumsuzluk da motoru terk etme motoru kontrol etme anında kendi ayaklarınız üzerinde durabilme durumu bence en artı yönü bu
6- Depo artı yakıt artı menzil
7- Gaz tepkisi
8- ekzost sesi
9- Trafikte işe gidip gelmek için alınacak en ideal motosiklet, ama asla ama asla herkesin lanse ettiği gibi başlangıç motoru felan değil. Bir acemi motoru asla değil. Motosiklette tecrübesi (olan vitesli tiplerde) trafikte keyifli ve ekonomik ve bir kaç göze hoş görünerek gide bileceği bir araç. Açık akıcı trafikte zevkli değil.
Genel;
Bir pizzacının yaptığı o kıvrak hareketleri bunda yapamassınız, pizzacının girdiği aralara bununla giremessiniz. ekonomik eğlenceli bir şekilde gezeyim işe gidip geleyim (kısa mesafe max. 20-22 Km mesafeyi) sakin sakin kat edeyim diyorsanız bire bir motosiklet bu.
Vitesli başlangıç motoru olarak düşünen arkadaşlara tek tavsiyem teker çapı büyük oturma yeri alçak olan motosiklettir. bunun dışında moto siklete başlamak için tek almanız gereken otomatik kavramalı motosiklettir. sakın ola onun bunun yazdığına kanıp bununla vitesli motor başlangıcı yapmayın.
teşekkürler.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)