Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
28. sayfa BirinciBirinci ... 182627282930 ... SonuncuSonuncu

Honda CRF 250 Ralli Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #541

    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Ben 165 boy ile standart CRF 250L kullandım 1 sene. Çok zor şartlar haricinde sorun yaşamadım. İlk motorum sayılırdı, bundan önce kısa süre Bajaj Bozer kullandım. Fakat enduro eğitimi alarak, motora nasıl binip, inileceğini, nasıl durmam gerektiğini öğrendim. Eğitim almasaydım CRF benim için bir hayaldi hep, asla bana göre değil diye düşünüyordum.

    Daha sonra Şakir Şenkalaycı'dan KTM'lerle eğtiim aldım. Orada kullandığım KTM'ler CRF'den çok daha yüksekti, tek ayak parmak ucu değiyordu. Fakat eğitim sayesinde arazide zorlanmadan kullandım. Fakat bu sele yüksekliği şehir trafiğinde olmaz, arazinin dinamikleri başka.

    CRF'nin 87cm yüksekliği 165 boyumla trafikte beni zorlamadı. Ama Rally ve WR zorluyordu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #542

    Üyelik
    13 Kasım 2017
    Motosikleti
    nc70x dct/dio/pcx


    Rally den sonra ilaç gibi geldi..))😀

    Gidiyor hemde deliiiii.))
    Chnzyrt, murat 60 ve colossoss bunu beğendiler.

  3. #543
    Chnzyrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2018
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    Alıntı matay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/9aBbo3.jpg

    Rally den sonra ilaç gibi geldi..))��

    Gidiyor hemde deliiiii.))
    Motorunuz çok güzel gözüküyor. Kazasız belasız sürüşler dilerim Enduro'ya elbet dönersiniz diye tahmin ediyorum.

  4. #544
    evural - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    Ankara, Eryaman
    Motosikleti
    Xmax 300
    Siyah renk 2019 model rally'ler ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak bilgisi olan var mı?

  5. #545
    Chnzyrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2018
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    Alıntı evural adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siyah renk 2019 model rally'ler ne zaman gelecek ve fiyatı ne olacak bilgisi olan var mı?
    Türkiye'ye 2019 siyah modeller gelmiyor diye biliyorum. Hafta sonu test sürüş günlerine de kırmızı olanı getirdiler.

  6. #546

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Honda Esengül'de showroom'da bir siyah vardı; numune midir bilmem ama kanlı canlı gördüm. (Yahu yoksa normal CRF miydi, emin olamadım şimdi... Direkt gövdeye odaklandıydım.)

  7. #547

    Üyelik
    20 Şubat 2019
    2017 rally'mi sanırım haftaya 16000 bakımı için Esengüle götürücem. Daha önce 16bin bakımını yaptıran oldu mu?

  8. #548
    Chnzyrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2018
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    Bugün Doğu&Batı'ya bakım için motoru götürdüm. Showroom'da 1 tane siyah ve 1 tane kırmızı vardı.Siyahın satışı varmış. Kırmızıda da stickerlar değişmiş. Fotoğrafları ekliyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:38 ----------

    Resimler:





    Mr-K bunu beğendi.

  9. #549
    FCTokuri - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda crf 250 rally>Yamaha MT-125
    Arkadaşlar selam, 2017 kullanıp kafa demirinde yamukluk hisseden var mı? Yani gidon, lastik doğrultusu düz olsa da sabit olan kafa demiri bir tarafa dönük gibi duran?

  10. #550

    Üyelik
    14 Ağustos 2018
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    arkadaşlar merhaba

    genellikle asfaltta dolaşıyor olmam sebebi ile lastik değiştirmeyi planlıyorum, sizce bu motora uygun asfalt lastikleri neler olabilir.

  11. #551

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Michelin Sirac olabilir.

  12. #552

    Üyelik
    03 Haziran 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW Moto Guzzi CRF Vespa Activa
    CRF de sabit gazda giderken motorda kendi kendine gaz kesip verme problemi yaşayan oluyormu ?

    Sıfır motorda (300 km) böyle sorun yaşayan varmı ? Fabrikasyon bir hatamı bilgisi olan varmı ?

  13. #553
    Chnzyrt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Haziran 2018
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Honda CRF250 Rally
    Alıntı enolaguy adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CRF de sabit gazda giderken motorda kendi kendine gaz kesip verme problemi yaşayan oluyormu ?

    Sıfır motorda (300 km) böyle sorun yaşayan varmı ? Fabrikasyon bir hatamı bilgisi olan varmı ?
    Daha önce başıma gelmedi dostum. Servise götür bir istersen.

  14. #554

    Üyelik
    14 Ağustos 2018
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    zaten başka bir alternatif yok birde anlaş çarpa r modeli var fiyat olarak da uygun ancak bilemiyorum nasıldır.

  15. #555

    Üyelik
    11 Ekim 2018
    Arkadaşlar Merhaba,

    Bu benim ilk motorum ve bazı sorularım var. Cahilliğime verin. Kitapçıkta göremedim ama 1000km rodaj bakımına kadar nelere uymam lazım? 100km'yi geçmemem gerektiğini ve sabit devirde kullanmamam gerektiğini biliyorum.

    Yani uzun yolda giderken sürekli vites mi değiştirmem lazım tam o kısmı anlamadım.

    Şimdiden teşekkürler,

  16. #556

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı colossoss adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten başka bir alternatif yok birde anlaş çarpa r modeli var fiyat olarak da uygun ancak bilemiyorum nasıldır.
    Ben olsam Michelin alırdım...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

    https://www.meynstream.com/michelin-...llround-usage/

    Yukarıdaki bir örnek, internetten bakınca genel olarak kullananlar çok memnun kalmış.
    colossoss bunu beğendi.

  17. #557

    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    Üsküdar
    Motosikleti
    Yamaha Tenere XT660ZA
    Rodaj döneminde motoru her koşulda kullanın, sadece uzun yol değil, şehir içi trafiğinde ve küçük viteslerde dur kalk yapın bol bol.. genel olarak yanlış bir kanı var, rodaj uzun yolda yapılır diye. Kesinlikle doğru değil. Bütün vitesler bol bol çalışsın. Bir de çok sert gaz, sert fren yapmaktan kaçının ve yumuşak kullanın. Hayırlı olsun

  18. #558

    Üyelik
    31 Temmuz 2014
    Motosikleti
    Mondial 100 Kh 2006. Honda CBF 150 2017
    Merhabalar, CRF 250 Rally orjinal dişli oranlarıyla 6. vites 5000 - 6000 - 6500 - 7000 devirlerde kaç km hıza ulaşıyor cevaplarsanız sevinirim, başlığı aradım ama bulamadım.
    Weak are prey

  19. #559
    themeh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mayıs 2018
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    Honda CRF250 RALLY KTM EXC300
    90-100 km 5000-6000 bin devir
    100-120 km 6000-7000 arası
    herzmn bu hızlarda gittiğim için biliyorum.

  20. #560

    Üyelik
    14 Ağustos 2018
    Motosikleti
    CRF 250 Rally
    Arkadaşlar herkese merhaba
    bir kaç mesaj yukarıda görebileceğiniz gibi bir süredir crf 250 rallye çoğunluklu asfalt kullanımı için lastik arayışı içindeydim. Motoru satın aldığımda üstünde heidenau k60 lastikler henüz yeni takılmıştır. motoru zaten 1000km de aldığım için o lastiklerin kmsiyle çok ilgilenmedim ve yaklaşık 3500 km bu lastikleri kullandım. Forumda bu konuda "aradığım gibi bilgi (anaokul seviyesi)" bulamadığım için kendimce eski lastikler ve yeni lastikler hakkında bilgi paylaşmaya çalışacağım.

    Öncelikle kullanımım %95ler oranında asfalt yol oluşturmakta. Heidenau lastikler %50 offroad/onroad lastik tipidir. bu sebeple lastik üstünde dişler ve geniş kanallar bulunmakta bu sebeple asfalt kullanımında aşırı titreşim oluşmaktadır. Asfalt kullanımda özelikle virajlarda yan dişlerin farklı açılarda kesilmiş olması viraj çizginizde gezelemeye sebep olmakta, bu nedenle de viraj içinde bu lastikle çok fazla yatmak istemeyebilirsiniz. Düz yolda çizginizi rahat koruyabiliyorsunuz ancak 90km nin üstüne çıktığınızda sürüş keyfiniz biraz bozuluyor. Bu lastik ıslak asfaltı çok sevmiyor. Diğer yandan arazide kullandığım kısa sürelerde lastik araziye (toprak çamur) çok rahat tutunuyor, büyük dişleri ve diş kanalları sayesinde çamuru hızlı tahliye ederek lastiğin tutuşunu arttırıyor. Yani bence arazi kullanımını sevenler bu lastikten arazide çok memnun kalırlar. Çok yumuşak olmayan hamuru nedeniyle geç ısınıyor.

    Her ne kadar @Cyan Michelin sirac önermiş olsa da (bu arada almayacaktın niye soruyorsun diye kızma bana şartları zorladım ancak bu kadar oldu) bazı sebeplerden dolayı(duygusal) Metzeller tourance almış bulundum. Bu güne kadar 1000km civarında kullandım. Söylenene göre %85 asfalt - %15 arazi oranlarında. Lastik üzerinde Heidenau ya kıyasla daha geniş dişler daha dar kanallar bulunmaktadır. Bu sayede asfalt kullanımda lastik kaynaklı titreşim fark edilecek şekilde düşmüştü. 110-120km hızlarda rahat seyahat edilebiliyor. Virajlarda çizgiyi korumak ve daha fazla yatmak mümkün oluyor. Yumuşak hamuru sayesinde kısa sürede ısınıyor. Eski lastiğime göre yol tutuşu arttı. Ancak arazideki hissiyatı Heidenau ya göre daha zayıf, hafif arazide güzel kuru toprak patika vs ancak çamur ve patika dışı yerlerde hissiyat ve tutuş pek iyi değil.

    Kısaca Michelin Siracı illa ki iyidir her yerde bu lastikten bahsediliyor milletin bir bildiği vardır, ancak tourance bu motor için asfalt kullanımda da uygun bir seçenek olabilir.
    srdrrr bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
28. sayfa BirinciBirinci ... 182627282930 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)