dominar 400 için ayna değişimi yapacağım arkadaşlar, önerileriniz nelerdir?
araştırdığım kadarıyla apache aynaları takan var mt 7 aynası takan var. Kararsızım.
Not: boy 1.89 olduğu için gidon yükseltme olmasına rağmen dirsekler genede belli oluyor. önerilere açığım.
Bu arada bakımda bende arkayı 43 yapmayı düşünüyorum. Ön 16 yapma diyaloglarını okudumda, orjinali kaç ön dişlinin?
tvs aynası ben kattım.eh işte.vl strom 650 aynası deneyeceğim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:46 ----------
tvs aynası ben taktım.eh işte.dl strom 650 aynası deneyeceğim.
Uuu DL 650 aynası sinema ekranı gibi olur vallahi, çirkin bir şey ama (en azında kendi motorunda) arkayı yanları çok iyi gösteriyor.
Çokça hepsini yazmıştım ama gene de yazayım. Ön 15 arka 45’tir orjinalinde. Arkayı 42-43 yada sadece ön’ü 16 yaparsan aynı değerlere ulaşırsın. Optimum olanı da o zaten. Ben arkayı 40 yapmıştım. Yarım debriyaj ile kalkmalar, rüzgara karşı dirençsizleşmeler falan hış değildi. Bende pulsar varken de 150 ile gidiyordum, Dominar’da da 150, mt-25’te de 150 ile gidiyordum. Mt-07’de 100-120 arası gidiyorum ama
Olay titreşimden kurtulmak ise 16t ön dişli yeterli olacaktır
Ben face'de uzatma satan birinden aldım ve aynadan önceki kısma monte ediliyor ve 3 cm uzatıyor. Görüş de güzel bu şekilde. Altta link paylaştım.
https://m.facebook.com/groups/151301...57386191167597
bir kaç kişi "bu motorda altında küçük kalmış be" dedikleri oldu gördüklerinde ama eskiye nazaran yorumlar daha olumlu oldu
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:56 ----------
teşekkür ederim ama link bozuk, neyse Tayfun Motora gittim. 43 dişli taktırırken dokuyucu'dan aldığım apache aynalarını da verdim montajını yapması için bakalım deneyimi yazarım buraya
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:57 ----------
çok teşekkür ederim yorduk seni de ) arkaya 43 ü takacağım, istediğim gibi sonuç alamazsam birde önü 16 ya çevirerek deneyeceğim
Kisbee 50 (2017-2018) - CBF 150 (2018-...)
Hemen hemen aynı sonucu alacaksın. Ön değiştiği vakit, arkayı 42,5 falan yapmış gibi oluyorsun. Yani değişen birşey yok.
arkadaşlar merhaba sıfır 2017 model domınar almıştım bundan 4/5 ay önce.şuan motorum 2700 km de felan.motor henüz 800/900 km deyken(tam kaç km de olduğunu hatırlamıyorum)arka dişli göbeğinde 4/5 cm lik boşluk olduğunu farkettim.Servis kaplin dendir abi garantiden isteyelim değişelim dediler.ürün garantiden serviste değişti.yanliz daha 250 km gitmeden o boşluk tekrar oluştu.bu canımı çok sıkmıştı aslında motora binesim gelmiyordu.arka dişliyi 43 dişliyle değişeceğim zaman ustaya söyledim.(bu olayı serviste yaptırmadım.bulunduğum yerdeki tamircide yaptırdım.)abi ne yapabiliriz dedim.ustam saolsun bildiğimiz iç lastikten ufak parçalar keserek kaplinle göbek arasına yerleştirdi.sonrasında 300 km lik bi gezi yaptım ve göbekteki boşluk olayının çözüldüğünü gördüm.eğer motorunda böyle bir sorun varsa ben bu şekilde çözdüm.sizde bu şekilde sorununuzu halledebilirsiniz.
normalde olması gereken 0.3/0.4 cm olması gerekıyor evet.ama benimki yani tam ölçme şansım olmadı ama 4/5 cm olmasada normalden baya fazlaydı.bende henüz 250 km de tekrar kaplinin boşluk yapmış olmasından dolayı(yeniden değişecek olsamda gelecek olan kaplininde aynı sorunu çıkaracağını düşündüğüm için) ve servisin muhtemelen ve kuvvetle garantiden değiştirmiyceği için.belkide bana bozuk kaplin denk geldi bilmiyorum.usta birde böyle iç lastik takarak deniyelim dedi.tnr660 ı olan arkadaşimda iç lastik kullanmiş kaplininde.taktıktan sonra dediğim gibi 300 km ye yakın uzun yol yaptım ve kontrol ettim normalde olması gereken değerlerdeydi dişlideki boşluk.
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:36 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------
dediğiniz doğru evet.ama boşluk normalden fazla olunca oranı biraz fazla yazmış olabilirim ))
43 dişli ile ilgili izlenimlerim;
kesinlikle motorda bir rahatlama oldu. Titreşim daha az, sanki daha bi evcil hale gelmiş gibi motor daha böyle lineal oldu.
vites aralıklarım 45 dişliye göre baya bi uzadı, önceden çok çabuk tırmanıyordu 9bin devire kadar.
tork konusundaysa baya bi evcilleşti motor, sanki eski o güçlü torklu halinden eser yok gibi.
sonuç olarak iyiki takmışım sürüş konforum arttı. yakıt konusunda daha hesaplı
ama 42 dişli 40 dişli felan taksam kesin değiştirirdim geri 45 e iyiki 43 takmışım
İyi akşamlar motorumu bugün itibariyle satmış bukunmaktayim. Kafamdaki ilk seçenek dominar, yarın bi iki ilan var onları görmeye gidecem varmı dikkat etmem gereken noktalar dominara özel bir durum?
2017 model 5 binde dominarla aranıza katıldım. Bu titreşim nedir be arkadaşlar bu kadar beklemiyordum. Aldığım arkadaş arka dişliyi performans dişlisi yapmış. Orjinalini aldım. Orjinal taksak azalır mı ?
735888933
693012869 bu ikisini görmeye gidecem kısmet olursa.
738466065
715349548. Bu ikiside bütçe olarak beni aşıyor ama teklif götürecem bklm
bolu daki iyiymiş, herşeyi ile hazır. hem aksesuar hem km hem garanti süresi olarak en öne çıkanı.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)