Aslında o otomatik yağlama bizim motorlar gibi sadece yan sehpası olan motorlara birebir bence. Sıkıntı olmamasından kaynaklanıyor. Orta sehpa olsa yağlayacağım da sıkıntı tek başına ittire ittire yağlamakta. Padock alsam evde kafama geçirirler, otoparka bıraksam çalıp götürürler. İşkence walla orta sehpasız motor.
Yavaş yavaş kamp gezilerine başladık, hafta sonu Ağva Sardala koyuna gittik deniz süper ortam iyi ateş konusu biraz sıkıntı olabilir ama bize değil, ne kadar Trabzon lu olupta yüzmesini bilmesem bile girip çıkmam bana yetiyor, doğal su yok ona göre tedbirinizi alın, dönüşte kısa geçişli yağmura yakalansakta sıkıntı olmadı. Koyun giriş kısmında tel çekiyor bizim yerde çekmiyor du, melemen yapacağız tereyağı yok, ızgara yapacağız tel yok ama her ikisini de sıkıntısız yaptık resimler karma dır yapacak bir şey yok.
ben geçen birinden rica ettim motoru yavaşça ileri aldım o da zincere spreyi sıktı 1dk lık işlem üstelik arka sehpada vardı arka sehpaya almayı beceremedim
Bugün 5000 bakımına gittim ve 42 dişli de taktırdım. Sanki hafif bir uysallaştı ama aynı zamanda da daha rafine oldu gibi. Yarın daha net bilgi veririm artık çünkü Kemer'e gidicem. Bu arada Avrupa seyahati yapan Harun beye denk geldim serviste ve lafladım biraz. Kendisi çok memnun olduğunu ve 110-130 km'de konforlu yolculuk için ideal olduğunu belirtti ama almanya'da olsa almayacağını çünkü otoban hızlarının daha yüksek olduğunu ve oralarda 700 cc ve üstü motor daha iyi olur dedi. Diğer ülkelerde genelde hız limiti olduğundan 120-130 km hızlara kadar bu tarz bir motorun çok rahat yeterli olduğunu söyledi ve transalp tarzı bir his edindiğini söyledi. Bu arada stock hali ile kullanıyor motoru ve günde 700 km'ye kadar yol da yaptığını söyledi. Dedim totoda titreşim oluyor biraz. O kadar olur dedi ve 40-45 dk'da bir mola verirsen bir şey hissetmezsin dedi. Yani kısacası kendisi çok farklı motor kullanmış ve çok memnun dominar'dan. Bir de resmini çektim. Diğeri de benim zaten.
[/url]
Cumleten selamlar. Bugun itibari ile bende bir d400 sahibi oldum. 1 haftalik 2. El arayişlarindan sonra sıfır motorun daha uygun olacağını düşündüm. Bende mi sıkıntı var bilmiyorum ama 6 bin devire kadar titreşim hissetmiyorum. Arkama 3 tane artci aldim hic biri titresimden rahatsız değil. Ozellikle 200ns nin artci titresiminin daha fazla oldugunu söylüyorlar. Aynlarda problem yok bana göre. Motor cok stabil geldi bana suan 57 km oldum daha detayli ilerki zamanlarda yazarim
İkisinde de titreşim aynı bana göre(Hem pulsar hem dominarım var). Hatta bazen dominarın fren/debriyaj manetlerine verdiği titreşim daha fazla olduğunu düşünüyorum. Ancak dominar pulsara göre daha konforlu olduğu için titreşimi sürücüye/artçıya daha az yansıtıyor bence. Ama aynalardaki titreşim konusunda Pulsar daha başarılı, Dominarda 90-100km/s civarı hızlardan sonra arkataraf çift görünmeye başlıyor, pulsarda aynı hızlarda halen rahat seçilebiliyor(özellikle dikkat ettim). Domi'de ayna bağlantılarına ufak contalar koyacağım, bakalım nasıl olacak.
Arkadaşlar resimde görünen elcik ısıtmayı alacaktım montaj videosunu izledikten sonra kararsız kaldım.Sol elcik tarafı sabit orda sıkıntı yok.Sağ elcik tarıfı gaz kolu görevi yaptığı için hareketli.Bu nedenle ısıtma kablosu gazı açıp kaparken hareket ediyor.Mesela dönüşlerde bu bana sıkıntı çıkarır kanısına vardım.Çinden aldığım elcik ısıtmalarda gaz açma yeri sabitdi ve daha kullanışlıydı ama onlarında elcikleri çok kalitesiz ve konforsuz.Bana fikir verin.
Selam arkadaşlar Geçen hafta aldığım motorumu bugün ilk bakımına götürdüm. Benim motorda ön freni sıkınca cızırtı sesi gibi bir ses geliyor sanki hidrolik azalmış gibi fren maneti geç kavrıyor ama okuduğuma göre dominarın genel durumu böyleymiş sizde de böylemi. Ayrıca fren hidrolik seviyesinide göremiyorum hiç sıvı yokmuş gibi. Servise durumu bildirdim normal dedi sizlerde durum nasıl
ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Hayırlı olsun.
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:09 ----------
cızırtı olayı için acaba disk mi ötüyor sesin nerden geldiğini kontrol edin, abs devreye giriyor olabilir mi, fren hidrolik sıvısını görmen imkansız gibi bir durum ama sıkıntı yok içinde hidrolik var, istersen vidasını söküp bakabilirsin ama motor üzerine damlatmamaya çalış.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
https://www.instagram.com/p/Bk2kSM8HMvi/
1 yılda 4 motosiklet ve ilk defa bir lastik sıkıntısı başıma geliyor.
Ecu güncelleme yaptıran varsa fark ediyormu
[QUOTE=kdiner;4355514]ben çin işi elcik ısıtmaya devam ediyorum, rahatsız olabilir ama buna da o kadar para bayılamam.[COLOR="Silver"]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:08 ----------
Kemal yanlışmı anlaşıldım acaba.Ben elcik ısıtma satmıyorum bilader seninkileride sökelim demiyorum.Memnunsan devam et.
Bu vites geçişindeki sertlik motul kullanınca düzeliyor muydu. Haftaya yıllık izin var, artçı ile bir istanbul-gelibolu yapacağız büyük ihtimal. Motosiklet 1960km falan oldu. Yarına 2bin olur zaten gidip bakımını da yaptırayım. Toplam 10k motosiklet tecrübem var ilk defa lastikçiye gittim. Yamaya 50tl verdim. Şu kredi kartlarını biraz hafifleteyim lastikleri de değiştireceğim. Takım 1200 civarı
instagram.com/gerivites
youtube.com/user/nimbus8222
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)