Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2061
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Top speed'i bilerek aldık zaten. 167 Benimki 156. Hani Pulsar'dan da hızlı olsun die bekliyor insan ne olur ne olmaz
    Hocam pulsardanda atiktir bence 2. Viteste çok güzel bir ivmelenme var adamı geri yaslıyor belkide ben apache den geçtiğim için bana öyle geldi ama ben daha kötü bekliyordum yorumları görünce kamyon gibi gitmiyor yazmışlar hep pulsarla hız farkıda ağırlıktandır bence depoyu fulleyince 200kg oluyor


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2062
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı ozan1991 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Norton hocam bi resim atabilirmisiniz yükseltilmiş hali varsa güzel ve rahat oluyorsa bende yaptırıyım birde bu motora ekstra olarak ne yaptırabiliriz hem görünüş hem işimize yarıycak aksesuarlardan neler var acaba
    Gidon yükseltme bu şekil yakından bakınca.
    ozan1991 bunu beğendi.

  3. #2063

    Üyelik
    20 Ocak 2016
    Şehir
    DARICA
    norton;yükseltme kolay montaj yapılıyor mu?kablolarda kasma,gerilme yapar mı?

  4. #2064
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400/yamaha mt07
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon yükseltme bu şekil yakından bakınca.
    https://i.hizliresim.com/0E9OdR.jpg
    güzel durmuş hocam zahmet oldu sağol

  5. #2065
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Bu arada son durum bu bugün 90-100 km aralığında sürdüm biraz ve totoşta titreşim var ama gidonda yok. Ayak peglerinde biraz var. Ama iyi hızlanma eğiliminde.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------

    Alıntı avarekasnak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    norton;yükseltme kolay montaj yapılıyor mu?kablolarda kasma,gerilme yapar mı?
    Valla montajı tayfun motor Birol usta yaptı ve çok uğraşmadı.

  6. #2066

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu arada son durum bu bugün 90-100 km aralığında sürdüm biraz ve totoşta titreşim var ama gidonda yok. Ayak peglerinde biraz var. Ama iyi hızlanma eğiliminde.

    https://i.hizliresim.com/1Jq8m1.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:42 ----------



    Valla montajı tayfun motor Birol usta yaptı ve çok uğraşmadı.
    Motorunun rodajı bittiğinde bir top speed denemesi isteyeceğim senden baktım senin motorda uçuyor, İstanbul'dan erinmeyip gelip sizin servise göstereceğim motoru.

  7. #2067
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motorunun rodajı bittiğinde bir top speed denemesi isteyeceğim senden baktım senin motorda uçuyor, İstanbul'dan erinmeyip gelip sizin servise göstereceğim motoru.
    Rodaj bitsin de bir deneme yaparım muhakkak.

  8. #2068

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Ben de dün Norton772 nin taktığı gidon yükseltmenin siyahını sipariş ettim. Kendim takacağım. Pulsarda da kendim takmıştım. Uzun süre ve temelde ulaşım amaçlı kullanacağım için benim için de konfor önemli. Rodaj sonrası da ön cam ve çanta demirini bakımda servisten alırım artık, padock da geldi dün, eksik kalmaz 500km sonra. Zincir yağlama, istediğimde ara yağ değişimi filan hepsini rahatça yaparım. Padock u denemedim,Çarşamba deneyip foto atarım. 45 litre çantam zaten var.
    Pulsar gibi bunu da turing mode on yapacağım artık.
    Norton772 bunu beğendi.

  9. #2069

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Paddock linkini paylaşabilir misin? Bana da çok lazım. Zincir temizleyeceğim die kara kara düşünüyorum resmen...

  10. #2070

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paddock linkini paylaşabilir misin? Bana da çok lazım. Zincir temizleyeceğim die kara kara düşünüyorum resmen...
    https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-kaldirma-sehpasi-universal-takoz-hediyeli-P87866195

    Konyadan bir satıcı, daha önce de alışveriş yaptım, ilgili ve müthiş hızlı ve sağlam kargolama yapıyor.Öğleden sonra verdiğim sipariş ertesi gün İstanbul'daydı.

  11. #2071

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://urun.n11.com/modifiye-urunler/motosiklet-kaldirma-sehpasi-universal-takoz-hediyeli-P87866195

    Konyadan bir satıcı, daha önce de alışveriş yaptım, ilgili ve müthiş hızlı ve sağlam kargolama yapıyor.Öğleden sonra verdiğim sipariş ertesi gün İstanbul'daydı.
    teşekkürler.

  12. #2072
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Paddock linkini paylaşabilir misin? Bana da çok lazım. Zincir temizleyeceğim die kara kara düşünüyorum resmen...
    Ben aşağıda linkini verdiğim ürünü aldım. Arka maşalardan kaldırıyor. Kıskaçlar motoru çizmesin diye de oralara yumuşak parçalar yapıştırdım. 170 küsür kilo motoru tek elle sehpaya alabiliyorum.

    https://urun.n11.com/modifiye-urunle...asi-P224248410

  13. #2073

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben aşağıda linkini verdiğim ürünü aldım. Arka maşalardan kaldırıyor. Kıskaçlar motoru çizmesin diye de oralara yumuşak parçalar yapıştırdım. 170 küsür kilo motoru tek elle sehpaya alabiliyorum.

    https://urun.n11.com/modifiye-urunle...asi-P224248410
    Neredeyse benimkiyle aynı. Bu sizin aldığınızı ben sordum satıcıya Dominar'a uymaz deyince vaz geçip şimdikini aldım. İlginçtir aldığımla çok benziyor niye uymaz dedi satıcı bilmiyorum. Benim aldığımda o şekilde geldi, markaya modele göre yolluyorlar, yani sizinki ile aynı, maşadan kavrıyor, linkteki gibi çengelli değil. ben de o L aparatlara sandalye ayaklarına ses yapmasın diye yapıştırılan keçelerden yapıştıracağım. Kısaca benzer ürünler almışız. benim aldığım üründe acayip kalın borular var, görünce şaşırttı beni, kullanıcıları da 200kg motrda bile kullandıklarını yazmışlar yorumlarda. Henüz denemedim ilk denediğimde foto da atarım.

  14. #2074
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Neredeyse benimkiyle aynı. Bu sizin aldığınızı ben sordum satıcıya Dominar'a uymaz deyince vaz geçip şimdikini aldım. İlginçtir aldığımla çok benziyor niye uymaz dedi satıcı bilmiyorum. Benim aldığımda o şekilde geldi, markaya modele göre yolluyorlar, yani sizinki ile aynı, maşadan kavrıyor, linkteki gibi çengelli değil. ben de o L aparatlara sandalye ayaklarına ses yapmasın diye yapıştırılan keçelerden yapıştıracağım. Kısaca benzer ürünler almışız. benim aldığım üründe acayip kalın borular var, görünce şaşırttı beni, kullanıcıları da 200kg motrda bile kullandıklarını yazmışlar yorumlarda. Henüz denemedim ilk denediğimde foto da atarım.
    Benim Wolf de epey ağır fakat ben üründen memnunum. Ben de Koçtaş'tan sandalye,mobilya altlarında kullanılan keçelerden alarak yapıştırdım, üzerine de siyah bant çektim.

  15. #2075
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Akşam motorla bir foto çekileyim dedim

    Angrypower, mavellen, aykanege ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  16. #2076
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Cuma akşam çıktığım kamplı yolculuğumu kazasız belasız bitirdim, ne var ne yok almışım o kadar da kullanmadığım malzeme oldu, şişme yatağı bile kullanmadım.
    [IMG][/IMG]

    Isparta ya 50-60km kala gecenin 4 ünde baktım çizgiler şaşıyor uygun bir yerde kamp attım attığım yerde kuş gözetleme yeri imiş çadırı kurup yattım. Gözetleme kulesine gündüz girip baktım orda da kamp atılabilirmiş ama uykum olunca hiç gecenin bir vakti gezinmedim.

















    Isparta ya gelinir de sabah sabah kelle paça yemeden gidilir mi sırf bu yüzden bBurdur a Isparta üzerinden gittim.



    Burdur Ağlasun İlçe Jandarma da asker kuzeni ziyaret ettim.



    Ağlasun a gelmişken Sagalassos Antik kentini ziyaret etmeden olmazdı.













    Ziyareti bitirdikten sonra Köroğlu Beli diye bir yerde 7-8km lik bir toprak yoldan orman içine doğru çıktım müthiş bir manzarası vardı tek eksiği su idi ama onu da zaten ben tedarik etmiştim.































    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:03 ----------

    Pazar sabah Konya ya tekeri çevirerek hem Mevlana Türbesini hemde Bajaj kullanan 3 4 arkadaşla buluştum kendilerine burdan da tşk ediyorum.









    Isparta Eğirdir i beğendim.







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

    Nevşehir e girerken, güzergah paylaşımları farklı olabilir sıkıntı yok.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:29 ----------





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    Tuz gölüne de geçtim fakat farklı istikametten girince göle ulaşmak bir hayli uzundu bende geri döndüm bu kadar yeterli en azından tuz gölü çevresini görmem yeterli oldu.







    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:34 ----------

    Dönüşte Ankara otobandan gelirken bir salaklık edip D 100 e girdim Kızılcahamam Bolu derken biraz üşüdüm biraz dolandım trafiğe takıldım, bu kadar yol gezince zincir ayarlamam gerekti üç çanta dolu orta sehpa yok sağolsun pompacı arkadaş ile hallettik ve sağ salim yolculuğumu bitirdim.





    15154km ile gezimi bitiriyorum bu arada bugün 15000km bakımına girecek motor.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

    Kısa bir resimlerden derlediğim videom.



    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

    Aksilikler olmadı mı oldu, İstanbul'dan yola çıktım Mehmetçik Vakfında benzin aldım ana anahtar yok meğerse anahtarı yakıtı ödemek için marketin içinde düşürmüşüm neyse ki güvenliğe teslim etmişler o şekil kurtardık, kamera su koyverdi, kaskımın içindeki müzik sistemi su koyverdi neyse ki onu hallettim.
    Angrypower, irfun, Norton772 ve 2 diğerleri bunu beğendiler..

  17. #2077

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Kemal kardeşim senin motor olmuş turing version. Güzel geziyorsun, nice yollara.

    Benim bir iki sorum var.
    Nihayet bugün plaka ruhsatı toplam 2 saatte ve 154 Tl gibi bir rakama hallettim noter artı plaka masrafı.
    Motora gidon yükseltmeyi taktım,depo ve yan pedleri yapıştırdum, TVS aynalarını monte ettim ve çıktım yola bir 32 km dolanmışım.
    Ama şunu sorayım sizlere: Motorun yan ayaklığında müşür çalışmıyor mu yoksa yan ayak müşürü yok mu.(Olmasa göstergede side stand yazmaz sanırım o yazıyor. Ama ben ayaklığı açsam da motor stop etmiyor. Bir ikincisi ve daha önenlisi, Dominar viteste iken debriyajı çeksek bile marş basmıyor mu? Benim ki basmıyor da ondan sordum, ille boşa almak gerekiyor marş basabilmek için, bu bana garip geldi, benim motorda mı bir sorun var normali mi bu. Sormak istedim sizlere.

    Akşama vaktim olursa yeni fotoları atacağım.

  18. #2078
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kemal kardeşim senin motor olmuş turing version. Güzel geziyorsun, nice yollara.

    Benim bir iki sorum var.
    Nihayet bugün plaka ruhsatı toplam 2 saatte ve 154 Tl gibi bir rakama hallettim noter artı plaka masrafı.
    Motora gidon yükseltmeyi taktım,depo ve yan pedleri yapıştırdum, TVS aynalarını monte ettim ve çıktım yola bir 32 km dolanmışım.
    Ama şunu sorayım sizlere: Motorun yan ayaklığında müşür çalışmıyor mu yoksa yan ayak müşürü yok mu.(Olmasa göstergede side stand yazmaz sanırım o yazıyor. Ama ben ayaklığı açsam da motor stop etmiyor. Bir ikincisi ve daha önenlisi, Dominar viteste iken debriyajı çeksek bile marş basmıyor mu? Benim ki basmıyor da ondan sordum, ille boşa almak gerekiyor marş basabilmek için, bu bana garip geldi, benim motorda mı bir sorun var normali mi bu. Sormak istedim sizlere.

    Akşama vaktim olursa yeni fotoları atacağım.
    Yan ayak müşürü var ayaklığı açıp kapatınca depo üstünde ki ekranda yazar veya kaybolur, motor boşta yan ayaklığı açtın motor stop etmez ama motor viteste elin debriyaj da yan ayaklığı açtın motor stop eder ve motoru çalıştırmaya kalksan bile motor çalışmaz. acil start stop tuşu kapalı ise yan ayak uyarı yazısı çıkmaz ekran da.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  19. #2079

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yan ayak müşürü var ayaklığı açıp kapatınca depo üstünde ki ekranda yazar veya kaybolur, motor boşta yan ayaklığı açtın motor stop etmez ama motor viteste elin debriyaj da yan ayaklığı açtın motor stop eder ve motoru çalıştırmaya kalksan bile motor çalışmaz. acil start stop tuşu kapalı ise yan ayak uyarı yazısı çıkmaz ekran da.
    Yok bu dediklerini biliyorum, zaten NS150'de de vardı ayaklık müşürü.
    Benim demek istediğim şu, şimdi yan ayaklık kapalıyken bile motor 1.vitesteyken debriyajı çekip marşa basınca çalışmıyor, marş basmıyor. Oysa Pulsar'da 1.viteste bile olsa yan ayaklık kapalıyken ve debriyaja basınca çalışırdı. Onu tam anlatamadım, bir de mesela motor 1.viteste durdum elim debriyajda, yan ayağı açsam da stop etmiyor mesela. Yolda bir ara kalkış yaparken stop ettirdim ve debriyajı çekip 1.vitesteyken marşa bastım tık yok, boşa alınca çalıştı, bu durum normalde böyle olmaması lazım, çünkü yolda giderken aniden stop etse debriyaj çekip marş basmak işe yaramayacağı için bir de boşa almak gerekecek. Bunu sordum. Neticede debriyajı çekmek demek motoru boşa almak bir anlamda zaten. Ama viteste iken bu işe yaramıyor marş basmıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------

    Alıntı avarekasnak adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    norton;yükseltme kolay montaj yapılıyor mu?kablolarda kasma,gerilme yapar mı?
    Gidon yükseltmeyi takmak çok zor değil ben kendim taktım ama dikkatli olmak lazım, kablolar takarken çok hafif geriliyor taktıktan sonra kasma olmuyor, takarken gidonu yerine oturmak için kaldırınca geriliyor, ben o esnada km telini çıkarttım, sonra da kapağını takamadım, başka bir yöntemle sabitledim, artık serviste taktırım çünkü çok minik bir kapak. Ama takıldıktan sonra deneme sürüşü yaptım, kablolarda kasma gazı açma v.s. yok. Foto yüklemeye çalışacam, benimki de Norton'unkinden GP'nin siyahı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

    Gidon yükseltme, TVS aynaları, depo üstü ve yan pedlerle benim lacivert Dominar'da nihayet bugün yollardaydı. 32 km kadar sürdüm, 5000 devri ve 80 km hızı geçmedim, tabii bu hız ve devirlerde titreşim pek yok, ama bir ara çok kısa 90'a çıktım titreşim ufaktan vardı gidonda. Bakalım rodajı bi halledelim sonra neler olacak.














    Padokla zinciri yağladım kuru geldi bana çünkü. Ama padok fotosu çekemedim, kızım sağ olsun beni rahat bırakmadı.
    Padok kullanımıyla ilgili bir bilgi vereyim, L şeklinde maşaya oturan yerlere mutlaka çizilmeyi önlemek için bir şeyler takmak ya da motorun maşasına takmak şart, bir de tek elle kaldırılabilmesine rağmen motor yan ayakta olduğu için ilk başta ben bir türlü ayarlayamadım, maşanın geri kısmına doğru çekince becerdim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

    Bu da padok, az önce evde çektim.





    Valla 5.motosikletim ama yine de heyecan yapmadım dersem yalan olur. Motosiklet sürmek güzel bir şey.
    Herkese kendi motosikletiyle sağlıklı ve güvenli sürüşler.
    Olmayanlara da daha iyilerini dilerim.

  20. #2080
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok bu dediklerini biliyorum, zaten NS150'de de vardı ayaklık müşürü.
    Benim demek istediğim şu, şimdi yan ayaklık kapalıyken bile motor 1.vitesteyken debriyajı çekip marşa basınca çalışmıyor, marş basmıyor. Oysa Pulsar'da 1.viteste bile olsa yan ayaklık kapalıyken ve debriyaja basınca çalışırdı. Onu tam anlatamadım, bir de mesela motor 1.viteste durdum elim debriyajda, yan ayağı açsam da stop etmiyor mesela. Yolda bir ara kalkış yaparken stop ettirdim ve debriyajı çekip 1.vitesteyken marşa bastım tık yok, boşa alınca çalıştı, bu durum normalde böyle olmaması lazım, çünkü yolda giderken aniden stop etse debriyaj çekip marş basmak işe yaramayacağı için bir de boşa almak gerekecek. Bunu sordum. Neticede debriyajı çekmek demek motoru boşa almak bir anlamda zaten. Ama viteste iken bu işe yaramıyor marş basmıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:12 ----------



    Gidon yükseltmeyi takmak çok zor değil ben kendim taktım ama dikkatli olmak lazım, kablolar takarken çok hafif geriliyor taktıktan sonra kasma olmuyor, takarken gidonu yerine oturmak için kaldırınca geriliyor, ben o esnada km telini çıkarttım, sonra da kapağını takamadım, başka bir yöntemle sabitledim, artık serviste taktırım çünkü çok minik bir kapak. Ama takıldıktan sonra deneme sürüşü yaptım, kablolarda kasma gazı açma v.s. yok. Foto yüklemeye çalışacam, benimki de Norton'unkinden GP'nin siyahı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------

    Gidon yükseltme, TVS aynaları, depo üstü ve yan pedlerle benim lacivert Dominar'da nihayet bugün yollardaydı. 32 km kadar sürdüm, 5000 devri ve 80 km hızı geçmedim, tabii bu hız ve devirlerde titreşim pek yok, ama bir ara çok kısa 90'a çıktım titreşim ufaktan vardı gidonda. Bakalım rodajı bi halledelim sonra neler olacak.


    http://i953.photobucket.com/albums/a...pspjudz5qw.jpg

    http://i953.photobucket.com/albums/a...ps8md9crd8.jpg

    http://i953.photobucket.com/albums/a...ps0vvvhkto.jpg

    http://i953.photobucket.com/albums/a...pseane6gyo.jpg

    http://i953.photobucket.com/albums/a...psuai3ppgb.jpg

    http://i953.photobucket.com/albums/a...psdm18qtsj.jpg

    Padokla zinciri yağladım kuru geldi bana çünkü. Ama padok fotosu çekemedim, kızım sağ olsun beni rahat bırakmadı.
    Padok kullanımıyla ilgili bir bilgi vereyim, L şeklinde maşaya oturan yerlere mutlaka çizilmeyi önlemek için bir şeyler takmak ya da motorun maşasına takmak şart, bir de tek elle kaldırılabilmesine rağmen motor yan ayakta olduğu için ilk başta ben bir türlü ayarlayamadım, maşanın geri kısmına doğru çekince becerdim.
    Yan ayak müşüründe sıkıntı olabilir servise gittiğiniz de baktırırsınız, acaba gidon yükseltme takarken yanlış bir iş yapmış olabilirmisiniz, servise gittiğiniz de hepsini kontrol ettirirseniz. Yan ayak kapalı viteste olsa bile motor çalışır.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)