Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1861

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Dün çakarlarımı taktım. Takar takmaz gene rahatladı sürüşüm. 1250km sonrası artık 6000rpm devirlere kadar zorlayablrsin dedi servis. 100-110 bandında gitmek iyi geldi. Tırlardan yavaş gitme işi iyice kabak tadı vermeye başlamıştı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1862
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Hocam titreşim ne alemde? Bir de bakımdan sonra bir değişim oldu mu sürüşte?

  3. #1863

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bana göre hep titriyor. 85-90’dan sonra bir titreşim geliyor. Yağ değişiminden sonra makine biraz daha rahatladı. Tam 2000km dolmadan bişey diyemeyeceğim. Ben rahatsız olmuyorum açıkçası. 1360km falanım herhalde. Israrla bitirmeye çalışıyorum ki devir kesici normale döndük die.

  4. #1864
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Beni de rahatsız etmez öyle bir titreşim. Sadece merak ettim rahatlıyor dedin ya titreşim açısından mı vites yada motorun akışı mı rahatlıyor. Benim şikayetim yok şu an ama 70-85 km hız aralığında geziyorum. Yani 3500-4500 devir aralığındayım genelde. Zaten şehir dışı kullanımı var ağırlıkta.
    Bu arada bugün akşam üstü bir aksilik çıkmazsa servise gidicem ve gidon yükseltme gelmiş, ona bir bakıcam. Ayrıca GPS araç takip taktırıcam. Gidon yükselince bir rahatlama söz konusu mu? Pulsar'da ellerim uyuşuyordu uzun yolda. Bunda öyle bir rahatsızlık hissetmedim. Fakat aynaları ilk fırsatta değiştirmeyi düşünüyorum, görüş berbat.

  5. #1865

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    s.a , iyi sürüşler herkese.Mondial r3xi evo motorum var yeni kasa henüz 6 binde, ktm 390 sahibi olmak istiyorum.Takas+para düşünen olursa aranızdan özel mesaj atabilir mi ? tekeriniz düz bassın

  6. #1866
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Alıntı adammotorsuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    s.a , iyi sürüşler herkese.Mondial r3xi evo motorum var yeni kasa henüz 6 binde, ktm 390 sahibi olmak istiyorum.Takas+para düşünen olursa aranızdan özel mesaj atabilir mi ? tekeriniz düz bassın
    Hocam başlığı karıştırdın galiba. Burası ktm değil dominar başlığı

  7. #1867
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    390 da güzel motordur hee, gazı açtın mı harzzzz

  8. #1868
    HyperXCrossfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Kasım 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Hissedilir derecede titresim 100 km/h hızdan sonra başlıyor bende ama öyle zangir zungur derecede değil hafif bir titreşim . 2600km de motor şuan, titresime çok takilmiyorum ama depo tarafindan gelen zirilti gercekten rahatsiz edici. Cift tarafli bant veya kalin sünger bant ile elden geçirmek gerek.

  9. #1869

    Üyelik
    13 Mart 2017
    Şehir
    İstanbul
    hayırlısı ise dominarda olur :D geçtiğimiz yaz 15.500 liraya 700 kmde bir tane mavi dominarı kaçırmıştım.Alsam şuan kar'da olacaktım.Dominar fiyatları uçmnuş 17'den aşağı motor yok

  10. #1870

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Herkese selam, aynalar için ben Pulsar'da TVS apache aynaları kullanıyorum ve çok memnunum, sanırım Dominar'a da uyuyormuş, tavsiye ederim. Hatta motorum satılırsa aynı aynaları, alma imkanım olursa Dominar'da da kullanırım herhalde. Bir başka sorum da şu, Benim Pulsar'daki arka çanta demiri Dominar'a uyar mı acaba? Bakalım bugün Baymotoda test edeceğim az sonra gidip.
    Demir şu:
    https://urun.n11.com/canta/bajaj-pul...del-P112502245

    Buradan ve kdiner arkadaşın mesajlaşmalarımızda verdiği bilgilerden anladığım Pulsarlardan çok daha sorunsuz ve kaliteli bir alet. Bakalım, umarım ben de alma şansı yakalarım, alırsam muhtemelen İstanbul'daki son sıfır motosikletim olur ve uzun yıllar kullanmak azmindeyim. esasen NS150'den de 2 yıl ve 18bin km'dir çok memnundum ama TEM üzeri sürüş yaptığım için biraz daha güçlü ve güvenlikli bir araç almak gerekliliği hissettim. NS'i satabilirsem Dominar'la yola devam etmeyi düşünmeye başladım ufak ufak. Malum japonların fiyatlar hep 20 bin üstü ve parçaydı bakımdı çok daha pahalı, bütçem Dominar için bile zorlanacakken Japonlardan iyiden iyiye vazgeçmiş durumdayım.

    Herkese motosikletleri ile keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.

  11. #1871

    Üyelik
    29 Ekim 2012
    4000 devir civarında ön taraftan gelen zırıltıyı servis halledebiliyor mu yoksa bizim mi bir çare bulmamız gerekiyor? Bu şekilde kullanmak hiç hoşuma gitmiyor. 150cc çin mali bir motorum var onda böyle bir zırıltı geliyordu.
    Artçı ile binince de kötü bir izlenim oluyor.

    Youtube da izledim hintli abinin biri depoyu söktükten sonra çift taraflı bant ve plastik conta ile çözüldüğünü söylüyor ama sıradan bir kullanıcı için zor ve kafa karıştırıcı bir işlem.

    https://www.youtube.com/watch?v=Jd5p5oVVoRE&t=248s

  12. #1872
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Herkese selam, aynalar için ben Pulsar'da TVS apache aynaları kullanıyorum ve çok memnunum, sanırım Dominar'a da uyuyormuş, tavsiye ederim. Hatta motorum satılırsa aynı aynaları, alma imkanım olursa Dominar'da da kullanırım herhalde. Bir başka sorum da şu, Benim Pulsar'daki arka çanta demiri Dominar'a uyar mı acaba? Bakalım bugün Baymotoda test edeceğim az sonra gidip.
    Demir şu:
    https://urun.n11.com/canta/bajaj-pul...del-P112502245

    Buradan ve kdiner arkadaşın mesajlaşmalarımızda verdiği bilgilerden anladığım Pulsarlardan çok daha sorunsuz ve kaliteli bir alet. Bakalım, umarım ben de alma şansı yakalarım, alırsam muhtemelen İstanbul'daki son sıfır motosikletim olur ve uzun yıllar kullanmak azmindeyim. esasen NS150'den de 2 yıl ve 18bin km'dir çok memnundum ama TEM üzeri sürüş yaptığım için biraz daha güçlü ve güvenlikli bir araç almak gerekliliği hissettim. NS'i satabilirsem Dominar'la yola devam etmeyi düşünmeye başladım ufak ufak. Malum japonların fiyatlar hep 20 bin üstü ve parçaydı bakımdı çok daha pahalı, bütçem Dominar için bile zorlanacakken Japonlardan iyiden iyiye vazgeçmiş durumdayım.

    Herkese motosikletleri ile keyifli ve sağlıklı sürüşler dilerim.
    ns demiri uymaz. dominarın kuyruk daha geniş. ben gp kompozitin demiri aldım içinden iki tane sağa sola koyup yukseltmek için parça çıktı. pulsarlardaki gibi olmuyor çanta demiri montajı. yolcu selesinin de altındaki plastiklerini sökmek gerekiyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:09 ----------

    Bu arada benim dominar 127 kmde 50 liralık ilk depoyu 2 çizgiye düşürdü. Rodaj için o kadar da dikkat ediyorum ama arada gaz kaçıyor benzinin içinden geçti niye böyle oldu
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  13. #1873

    Üyelik
    29 Ekim 2012
    Satın aldıktan sonra 50 tl lik doldurdum 185km de tek çizgiye düştü bende de. Benzin çok pahalı ve rodajda fazla yakar diye sorun olmayacağını düşünüyorum.

  14. #1874

    Üyelik
    09 Nisan 2016
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Dominar 400
    Merhaba arkadaşlar. Bende dominar aldım. Pulsardan geçtim. 1200 km de daha rodaj bitmedi.

    105 km de 6. viteste rpm ışığı yanıyor. Bu rodajda olduğu için mi böyle? Rodaj bitince düzelir mi? Yoksa bir sorun mu var?
    Çokta zorlamam zaten rodajda olduğu için ama merak ettim.

  15. #1875

    Üyelik
    29 Ekim 2012
    Rodaj döneminde (2000 km ye kadar) rpm ışığı erken yanıyor. 2000 km den sonra normal haline dönecektir.
    mavisipa bunu beğendi.

  16. #1876
    gerivites - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2017
    Şehir
    Ümraniye
    Motosikleti
    D400
    https://www.instagram.com/p/BhbK0OLnbbB/

    ilk teker değdirmeli ufak kazamı da bugün yaptım. Eski motorumda olsa ön tekeri kitleyip yere yapışmıştım o kesin.
    instagram.com/gerivites
    youtube.com/user/nimbus8222

  17. #1877

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Biraz önce (test demeyeyim de) 10 dakikalık deneme sürüşünden geldim.

    Bu kısacık turlamadan izlenimlerim:

    Açıkçası üzerine ilk binip çalıştırıp sesini duyduğumda oldukça hoşuma gitti, tok bir ses, sanki performans egzos var gibi gaz verince kükrüyor. Tork çok iyi, ancak dikkat edilmezse ve gaza biraz yüklenilirse ilk kalkışlarda, ışıklarda filan arka taraf direkt dirfte geliyor(üstündeki stok lastiklerin de etkisi vardır, benim fazla gaz açmamında), motor ağır ve dengeli olduğu için gazı kesip debriyajla direkt düzeliyor, bir kez ışıklarda arka taraf yanladı, gazı azaltınca düzeldi, ama acemiye gelmez, feci çarpar gibi bir tork ve güç hissettirdi bana. Sonraki ışıklarda daha nazik dozajlayınca efendi gibi kalktı yürüdü, bunu da söyleyeyim.
    Motorun hızlanması müthiş, benim 17 hp'lik ns 150'den sonra hakikaten eşşekle at farkı gibi bir hissiyat var arada. Malzeme kalitesi ve görüntü hiç fena değil, gayet iyi görünüyor, ben de mürdüm rengini beğenmiştim ama bindiğim lacivert motorun rengi de hiç fena gelmedi gözüme. Pegler ve gidon Pulsara göre daha önde geldi bana hatta burada egzostan sıcaklık geliyo diyen arkadaşlar egzosa basıyor olabilirsiniz, ben de ilk bindiğimde önce egzosa bastım sonra pegi buldum Gidon tutuşu ileride ama benim hoşuma gitti, sanki harley sportster'a biniyor gibi bir hissiyatı oldu bende, cruiser bir motor gibi ya da bobber gibi bir oturuş tarzı var.
    Motor (hele hele Pulsardan sonra) inanılmaz sağlam gidiyor, ayıptır söylemesi "köpek gibi gidiyor" desem yeri var, alt devirlerdeki ivmelenme inanılmaz. Sele konforu Pulsardan net olarak daha iyi, oturuşu da öyle ve sürerken verdiği hissiyat da. İnip benim NS150'ye binince, kendi motorumu epeyce naif buldum açıkçası, fazla efendi imiş meğerse.

    Benim için hayal kırıklığı ya da eksi diyebeileceklerim:(test motoru olmasının da mutlaka eksisi vardır)
    Hayal kırıklığı olan ilk şey gidonda düşük viteslerde birazcık gaz verildiğinde bile titreşimin epeyce hissedilmesi oldu, hatta hiç beklemiyordum ama hızlandıkça aynalarda da titreşim var, hani vites atmak için azıcık gaz vereyim de vitesi yükselteyim deyince gidon epey bir kıpraşıyordu. Bu konuda test motorudur diyenler mutlaka olacaktır, ama ben Pulsar ns150'yi test ettiğimde aynalarda hiç titreşim yoktu ve 18bin km'dir kullandığım kendi NS150 motorumda da aynalarda 120 ile gitsem bile titreşim olmuyor arkayı gayet rahat gösteriyor. Eğer bu durum normal sıfır alacağımız motorda da olacaksa benim için önemli ve sevmediğim bir eksidir. Ayaklıklarda ya da seledeki titreşim o kadar etkili değil ama gidonda ciddi anlamda titreşim vardı bindiğim dominarda. uzun yıllar hani 5 yıl bineceğim diye kredi ile filan ödeyeceğim bir motoru bu şekilde 5 yıl kullanabilir miyim, epeyce düşündürdü beni. Bayii de "bu test motorudur, hırpalanıyor haliyle siz rodajını filan düzgün yapınca bu kadar titreşim olmaz" dedi ama deneme yanılma yoluyla bunu görmek o kadar para verdikten sonra, kişisel olarak benim biraz canımı sıkar, bilemedim.
    Hani şu yukarıda yazdığım feci uzayıp gidişi, ulan böyle gitsin ama titresin dedirtti bi an bana ama sonrasında bunu uzun vadeli düşününce canımı sıkarsa naparım demedim değil hani. Neticede az bi para değil, üstelik ben alırsam kredi ile uzun süreli ödeyeceğim.

    Gidon yükseltme takan arkadaşlar bu titreşim mevzusu öncesi ve sonrasında fark etti mi ya da sizin motorlarınızda aynalarda titreşim var mı? Bu benim için önemli bir kriter çünkü. NS150'yi memnuniyetle kullanmamın sebeplerinden biri mesela. GV250 Hyosungu ise satma nedenlerimden biridir bu aynadaki aşırı titreşim. Çünkü gece azıcık hızlı sürerken arkada araç farlarından ışıkla boyama dışında bir şey görünmezdi.

    Bu arada motordan vites geçişlerinde bilhassa küçülttükten sonra çok fazla çat çut sesi ve zırıltı tarzı sesler geliyordu, vites yükseltince de gazı açtıktan sonra tak diye bir kaç kez ses geldi, sanki vites geçmemiş de gaz verince yerine oturmuş gibi, kaydırmalı debriyajda bunun tam tersi olması gerekmez miydi? Yoksa gerçekten 4000 küsur km'deki bu test motoru çok mu hırpalanmış. Şahsi kanaatim ne kadar hırpalansa da iyi bir motor bloğunda bunların olmaması gerektiğidir, düşündürdü açıkçası.

    Velhasılı kelam 10 dakikada iyi de kötü de şeyler hissettirdi bana Dominar. Açıkçası almaya değer mi, 5 yıl binilebilir mi? Biraz kararsız kaldım ne yalan söyleyeyim. Sürüşü çok zevkli ama, evet işte tam da budur aradığım diyemedim bu kısa sürüşte. Oysa NS150'de 15 dakika sonra neredeyse yüzde 80 tamamdır, budur demiştim.

    Şunu da eklemeden geçmeyeyim, geçen yaz 1 saat kadar KTM duke 250ABS yi denemiştim, o motordan inip NS150'ye binince oh be dünya varmış demiştim. Kısa süreli binmiş olsam da Dominar'dan Ns150'ye binince böyle düşünmedim, Dominar açıkçası KTM'den çok daha konforlu geldi bana, hakkını vereyim. KTM'de sele adeta simitçi tablası gibydi, Dominarda çok daha konforlu. Ve üstünden inip NS150'ye binmek bir nebze koymadı desem yalan olur.

    Bilemedim, epeyce bir kararsızlığa gark eyledi beni özellikle o gidondaki titreşim mevzusu. Hani gidonda bu olmasa motor tadından yinmez modunda olabilirmiş F/P açısından. Fikirlerinizi, yorumlarınız seve seve okurum. Herkese selam.

  18. #1878

    Üyelik
    26 Şubat 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    sym fiddle 2012-pulsar 200ns-dominar400
    kdiner bunu beğendi.

  19. #1879

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Benim diyebileceğim bir iki şey var. Gidon yükseltme ve elcik koruma takınca, passat’ların tam aynalarına denk geliyor elcikler. Sabah bir tanesi ağlamak zorunda kaldı.

    Hızı 110km/sa yi ilk 2000km geçmemek faydalı olacaktır.

    Almışsanız zevk almaya bakın. Alınmış alınmıştır

    Kendi şahsıma 110km/sa hızlara çıkabildiğim için İstanbul trafiğinde daha rahat akıyorum motorumla.

    Düzgün rodaj titreme olayını azaltacaktır. Motorun gidişini duruşunu falan da değiştirir. 1400km deyim. Sabırlar 2000km olmasını bekliyorum. Bu cumartesi kısmetse Tekirdağ-Uçmakdere’ye bu motorla gitmek nasip olacak.

    2000’i devireyim daha detaylı anlatırım.

  20. #1880
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Biraz önce (test demeyeyim de) 10 dakikalık deneme sürüşünden geldim.

    Bu kısacık turlamadan izlenimlerim:

    Açıkçası üzerine ilk binip çalıştırıp sesini duyduğumda oldukça hoşuma gitti, tok bir ses, sanki performans egzos var gibi gaz verince kükrüyor. Tork çok iyi, ancak dikkat edilmezse ve gaza biraz yüklenilirse ilk kalkışlarda, ışıklarda filan arka taraf direkt dirfte geliyor(üstündeki stok lastiklerin de etkisi vardır, benim fazla gaz açmamında), motor ağır ve dengeli olduğu için gazı kesip debriyajla direkt düzeliyor, bir kez ışıklarda arka taraf yanladı, gazı azaltınca düzeldi, ama acemiye gelmez, feci çarpar gibi bir tork ve güç hissettirdi bana. Sonraki ışıklarda daha nazik dozajlayınca efendi gibi kalktı yürüdü, bunu da söyleyeyim.
    Motorun hızlanması müthiş, benim 17 hp'lik ns 150'den sonra hakikaten eşşekle at farkı gibi bir hissiyat var arada. Malzeme kalitesi ve görüntü hiç fena değil, gayet iyi görünüyor, ben de mürdüm rengini beğenmiştim ama bindiğim lacivert motorun rengi de hiç fena gelmedi gözüme. Pegler ve gidon Pulsara göre daha önde geldi bana hatta burada egzostan sıcaklık geliyo diyen arkadaşlar egzosa basıyor olabilirsiniz, ben de ilk bindiğimde önce egzosa bastım sonra pegi buldum Gidon tutuşu ileride ama benim hoşuma gitti, sanki harley sportster'a biniyor gibi bir hissiyatı oldu bende, cruiser bir motor gibi ya da bobber gibi bir oturuş tarzı var.
    Motor (hele hele Pulsardan sonra) inanılmaz sağlam gidiyor, ayıptır söylemesi "köpek gibi gidiyor" desem yeri var, alt devirlerdeki ivmelenme inanılmaz. Sele konforu Pulsardan net olarak daha iyi, oturuşu da öyle ve sürerken verdiği hissiyat da. İnip benim NS150'ye binince, kendi motorumu epeyce naif buldum açıkçası, fazla efendi imiş meğerse.

    Benim için hayal kırıklığı ya da eksi diyebeileceklerim:(test motoru olmasının da mutlaka eksisi vardır)
    Hayal kırıklığı olan ilk şey gidonda düşük viteslerde birazcık gaz verildiğinde bile titreşimin epeyce hissedilmesi oldu, hatta hiç beklemiyordum ama hızlandıkça aynalarda da titreşim var, hani vites atmak için azıcık gaz vereyim de vitesi yükselteyim deyince gidon epey bir kıpraşıyordu. Bu konuda test motorudur diyenler mutlaka olacaktır, ama ben Pulsar ns150'yi test ettiğimde aynalarda hiç titreşim yoktu ve 18bin km'dir kullandığım kendi NS150 motorumda da aynalarda 120 ile gitsem bile titreşim olmuyor arkayı gayet rahat gösteriyor. Eğer bu durum normal sıfır alacağımız motorda da olacaksa benim için önemli ve sevmediğim bir eksidir. Ayaklıklarda ya da seledeki titreşim o kadar etkili değil ama gidonda ciddi anlamda titreşim vardı bindiğim dominarda. uzun yıllar hani 5 yıl bineceğim diye kredi ile filan ödeyeceğim bir motoru bu şekilde 5 yıl kullanabilir miyim, epeyce düşündürdü beni. Bayii de "bu test motorudur, hırpalanıyor haliyle siz rodajını filan düzgün yapınca bu kadar titreşim olmaz" dedi ama deneme yanılma yoluyla bunu görmek o kadar para verdikten sonra, kişisel olarak benim biraz canımı sıkar, bilemedim.
    Hani şu yukarıda yazdığım feci uzayıp gidişi, ulan böyle gitsin ama titresin dedirtti bi an bana ama sonrasında bunu uzun vadeli düşününce canımı sıkarsa naparım demedim değil hani. Neticede az bi para değil, üstelik ben alırsam kredi ile uzun süreli ödeyeceğim.

    Gidon yükseltme takan arkadaşlar bu titreşim mevzusu öncesi ve sonrasında fark etti mi ya da sizin motorlarınızda aynalarda titreşim var mı? Bu benim için önemli bir kriter çünkü. NS150'yi memnuniyetle kullanmamın sebeplerinden biri mesela. GV250 Hyosungu ise satma nedenlerimden biridir bu aynadaki aşırı titreşim. Çünkü gece azıcık hızlı sürerken arkada araç farlarından ışıkla boyama dışında bir şey görünmezdi.

    Bu arada motordan vites geçişlerinde bilhassa küçülttükten sonra çok fazla çat çut sesi ve zırıltı tarzı sesler geliyordu, vites yükseltince de gazı açtıktan sonra tak diye bir kaç kez ses geldi, sanki vites geçmemiş de gaz verince yerine oturmuş gibi, kaydırmalı debriyajda bunun tam tersi olması gerekmez miydi? Yoksa gerçekten 4000 küsur km'deki bu test motoru çok mu hırpalanmış. Şahsi kanaatim ne kadar hırpalansa da iyi bir motor bloğunda bunların olmaması gerektiğidir, düşündürdü açıkçası.

    Velhasılı kelam 10 dakikada iyi de kötü de şeyler hissettirdi bana Dominar. Açıkçası almaya değer mi, 5 yıl binilebilir mi? Biraz kararsız kaldım ne yalan söyleyeyim. Sürüşü çok zevkli ama, evet işte tam da budur aradığım diyemedim bu kısa sürüşte. Oysa NS150'de 15 dakika sonra neredeyse yüzde 80 tamamdır, budur demiştim.

    Şunu da eklemeden geçmeyeyim, geçen yaz 1 saat kadar KTM duke 250ABS yi denemiştim, o motordan inip NS150'ye binince oh be dünya varmış demiştim. Kısa süreli binmiş olsam da Dominar'dan Ns150'ye binince böyle düşünmedim, Dominar açıkçası KTM'den çok daha konforlu geldi bana, hakkını vereyim. KTM'de sele adeta simitçi tablası gibydi, Dominarda çok daha konforlu. Ve üstünden inip NS150'ye binmek bir nebze koymadı desem yalan olur.

    Bilemedim, epeyce bir kararsızlığa gark eyledi beni özellikle o gidondaki titreşim mevzusu. Hani gidonda bu olmasa motor tadından yinmez modunda olabilirmiş F/P açısından. Fikirlerinizi, yorumlarınız seve seve okurum. Herkese selam.
    Herşeyi geçtin sadece titreşime kaldıysan.Emin ol şuanki motorundan az titriyor dominar.Ben pulsardam geçtim.O test motorunun bakımının yapıldığından bile şüpheliyim.
    Saatte 155 km hıza çıktığımda bile aynamdan çok rahat hangi marka aracın geldiğini görebiliyordum.Titremiyor demiyorum.Elbette motorda titreme var ama o test motorundaki gibi almakdan bezdirecek şekilde olmadığı aşikar.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)