eldeki karincalanma icin gidon yukseltme yapilabilir. ben daha once pulsar kullanirken uzun yol yapinca karincalanma oluyordu ve gidon yukseltme ile super olmustu. dominar ile guzel uzun yolgidilir tahminimce. ayrica din youtube'da tesadufen bir video izledim o titresimlere sebep olan sanirim kasadaki bosluklar galiba. adamlar motorun kafayi ve depoyu sokup muhtelif yerlerine cift yada tek tarafli bant takarak ziriltilari ve belki de buna bagli olan titresimleri gideriyorardi bu sekilde. tabii ki tek silindir oldugu icin illa ki titresim olur ama rahatsiz etmeyecektir tahminimce. ama atak oldugu icin ve on arka abs oldugu icin korkmadan ve zevkle binmesi cok keyif veriyor. rahat hissediliyor ve kullanimi da kolaylasiyor boylece. maddi durumum el verirse kesinlikle alicam. kredi odemelerinin belli olmasini bekliyorum. cazip bir odeme sekli olursa alirim yoksa gidip cbf tarzi bir sey alip motor isini kapaticam. muadii alti bir sey alinmak istenirse dahi fiyatlar 20 binleri geciyor. maalesef motora binmek luks gibi oldu artik bu ulke sartlarinda. cok yazik gercekten.
3 cm gidon yükseltme yeterli olur mu?
Boy 1.90
Sarı sitede 50 liraya satılandan almayı düşünüyorum
bundan bahsediyorsunuz sanırsam benim kullandığım da bu.
https://www.sahibinden.com/ilan/yede...73582079/detay
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Aynen.....
Merhaba arkadaşlar. Pulsar 200RS düşünüyordum fakat bu Dominar benim aklıma daha çok yattı gibi. RS200'e direk rosso2 lastik takacaktım okuduğum kadarıyla az bir yağışta bile akıyormuş makine, dominar'da lastik değiştirmeye gerek var mı? Uzun bir tur düşünüyorum 5000km'lik sıfır alıp değiştirmeden temmuz ayında yaparmıyım sizce? 1,85 boyum var gidon yükselttirerek titreşim sorununu çözermiyim? (okuduğum kadarıyla titreşim problemi varmış biraz), son olarakta rs200'lerde stop etme ve göstergelerde sorun çıkma olayı olabiliyormuş (bunlarda okuduğum kadarıyla ben de onların yalancısıyım) dominarda bu tarz problemler var mı? Yanıtlarsanız sevinirim.
dominar daha sorunsuz ve stock lastikleri fena degil anladigim kadariyla. ayrica kronik sayilabilecek sorunu da yok gibi. ben pulsar kullandim ve onda da titresim var ama gidon yukseltme ile cok iyi oluyordu. dominar ile de iyi olacagindan eminim. uzun yol rahatlikla yapilir bence. ayrica dominar her turlu daha kaliteli hissettiriyor zaten kullaninca. varsa bir bayide test surusu anlarsin zaten. ayrica guvenligi cok daha kapsamli. otekine lastik alinca neredeyse ayni paraya yaklasacak.
Diğerine lastik alıp kaplama yaptıracaktım kafadan 2000tl masraf harcayacaktım. Dominarın siyah beyazı çok hoşuma gitti, lastiklerinide değiştirmeme gerek yok gibi. Arka tarafa çanta demiri yaptırmak istemiyorum yalnız. Şu tarz bir çanta bu motora uygun olur mu sizce?
https://urun.n11.com/canta/tex-881-impertex-yan-canta-motosiklet-yan-canta-soft-heybe-cant-P105895761
İyi bir şekilde sabitlemen gerek yoksa içe dışa sallanır buda sana sıkıntı verebilir. Lastikler yazın iş görür ama yolda sulamadan dolayı akıntı şeklinde birikintisinden geçerken dikkat etmen gerek, lastiğin ıslanan kısmı yere temas edince hafif yanlama yapabiliyor. Geçen sene temmuz ayında aldım orjinal lastikleri 12500km dir kullanıyorum tabi biraz da sana bağlı. Varsa olduğunuz yerde test edin bilgi alın gerisi size kalıyor.
Gidon yüksetmeyi Muhammedten alın memnun kalırsınız.Ben ondan aldım motor enduro tarzında oluyor ve sürüşe keyif katıyor.Muhammedin mallar kaliteli pulsarada ondan almıştım.Çokda memnun kaldım.İrtibatı kemalde var.Alacak olursan düşün derim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:46 ----------
Stoklar sıcak iklimde iyi.Anadoluda iş görürmü bilemiyorum.Ben ani firenlemelerde henüz absyi çalıştıramadım.Virajlarda stoklar ile temkinli olmakda fayda var.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
Kronik sorunu yok pişman etmez.Devamlı fan açan nk400 den iyi olduğunu düşünüyorum.
Arkadaşlar selam, 1700 km'ye geldim. Ancak bir takım sorunlar yaşıyorum yardımlarınızı rica ediyorum. Sorunlar dominardan değil öncelikle onu söyleyeyim.
1. sorun gidon-kafa sallama. Gidon yükseltme (gp kompozit 3.5 cm) ve lastik değişimi (mitas sportforce+) yaptım. Değişimden sonra 40 km/h'tan 70'e kadar gidon bariz şekilde sağa sola sallanıyor düzenli olarak. Lastikleri ön 29 arka 31 yaptım azaldı biraz ama hala bariz şekilde var gitmedi. Balansta mı sıkıntı var acaba? Ya da gidon yükseltmede?
2. Sesler. Ön ve arka kısımdan ses geliyor. Ön kısımdan vıcır vıcır, arka kısımdan hafır hafır ses geliyor. Frene basınca susuyor. Balata temizliği mi gerekiyor nedir acaba?
3. Isıtmalı elcik taktırdım. Gaz kolu çok sertleşti. Motora cruise control özelliği geldi, gaz kolunu çevirip bırakınca orada kalıyor kendi kendine gazda tutuyor. 2 gündür yoruluyorum kullanırken.
Velhasıl 2-3 gündür motordan aldığım zevk sıfıra indi. Titriyor, oynuyor, ses geliyor. Aksesuarlardan önce bunlar yoktu, sorun motorun kendisinde değil farkındayım. Fikirlerinizi bekliyorum.
Balansına baktır, ön kısımdan gelen ses kabloların sürtünmesinden olabilir mi ama hareket halinde o sesi duyabilirmisin bilmiyorum kontrol ettir disklerin arasında delikler var onları da temizle, ısıtma da orjinal kaz kolu telin takılı olan kısmı ile aldığını kontrol et orjinalde telin girdiği kısım nasıl ise yeni taktığın tel kısmını da o şekle getir, ısıtma tel takılan kısımda biraz fazlalık varnasıl anlatsam bilmiyorum birde gaz kolu gidon topuzuna değmesin rahat hareket etmesi için arada boşluk olması lazım buda takılı kalmasına neden olabilir,
ben çinden almıştım ve 4 kademeli idi, bende taktım gaz veriyorum geri gelmiyordu orijinali ile karşılaştırdım ısıtmada tırnak çıkıntısı olduğunu gördüm ve o çıkıntıyı orjinali şekline getirdim basittir falçata ile çıkıntıyı kesiyorsun topuz da değmiyor zaten gayet güzel 3 4 aydır bir sıkıntı yaşamadım, dediğin gibi bir yerde bir terslik var götürüp baktırması lazım.
Orkidor61
Adı: Kemal 0546 416 86 00
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (1 üye ve 6 misafir)