Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #5601
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün serviste motorun yağını değiştirdim. Akşam dönüşte rodajı bitirdim. 5.vitesde 152 kilometre hıza çıktım. Devir kesiciye giremedim herhâlde. Devir ışığı yanıyordu ama kesiciyi hissedemedim. Bende terettütde kaldım. 5.vitesde çok durmadım sonra 6.vitese attım. 6.vitesde 8500 deviri geçemedim. Bırak kesiciye girmeyi rpm ışığı bile yanmadı. Son hızım 162 civarıydı. Sonra kompresyona soktum sağ tarafa geçip baya yavaşladım. Bu işlemden sonra bu sabah işe gelirken 120 km hızlarda ayak peglerinde hissedilir titreşim olurdu. O yok artık. Benim rodajım hakkındaki düşünceme gelirsek. Pek mutlu değilim. İyi olmadı gibi geldi bana. Yol genelde boştu ama %3 eğime karşıydım ve rüzgarda karşımdan esiyordu. Bunları hesap etmedim, cahillik ettim. Bir kere başlayınca vazgeçmekte istemedim.

    Umarım siz daha iyisini yaparsınız.
    O kadar kasma kendini yol açık yola çık.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #5602
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dün serviste motorun yağını değiştirdim. Akşam dönüşte rodajı bitirdim. 5.vitesde 152 kilometre hıza çıktım. Devir kesiciye giremedim herhâlde. Devir ışığı yanıyordu ama kesiciyi hissedemedim. Bende terettütde kaldım. 5.vitesde çok durmadım sonra 6.vitese attım. 6.vitesde 8500 deviri geçemedim. Bırak kesiciye girmeyi rpm ışığı bile yanmadı. Son hızım 162 civarıydı. Sonra kompresyona soktum sağ tarafa geçip baya yavaşladım. Bu işlemden sonra bu sabah işe gelirken 120 km hızlarda ayak peglerinde hissedilir titreşim olurdu. O yok artık. Benim rodajım hakkındaki düşünceme gelirsek. Pek mutlu değilim. İyi olmadı gibi geldi bana. Yol genelde boştu ama %3 eğime karşıydım ve rüzgarda karşımdan esiyordu. Bunları hesap etmedim, cahillik ettim. Bir kere başlayınca vazgeçmekte istemedim.

    Umarım siz daha iyisini yaparsınız.
    Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa 😀 Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.

  3. #5603
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    bende bugün inceledim ama motor büyükmüş biraz :(
    ben görmeden sipariş etmiştim, alışırız heralde

  4. #5604

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa �� Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.
    Çayırova otoban bağlantı yolunda yokuş yukarı 165, oradan aşağıda 184 gördüm. Kesiciye giriyor ve titreşim tedirgin ediyor. Stabil ve sağlıklı uzunyol hızı 120-130 civarı.

  5. #5605
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı vycmajoris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çayırova otoban bağlantı yolunda yokuş yukarı 165, oradan aşağıda 184 gördüm. Kesiciye giriyor ve titreşim tedirgin ediyor. Stabil ve sağlıklı uzunyol hızı 120-130 civarı.
    Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.

  6. #5606
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
    2000km ye kadar motorda sınırlayıcı var siz o yüzden o hızda gitmiş olabilirsiniz, 2000km den sonra tekrar denerseniz.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:21 ----------

    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende bugün inceledim ama motor büyükmüş biraz :(
    ben görmeden sipariş etmiştim, alışırız heralde
    O kadar sıkıntı yapmana gerek yok yola çıkınca aklına bile gelmez.

  7. #5607

    Üyelik
    08 Eylül 2016
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
    Limitörden de olabilir. Biraz daha açılır rodajdan sonra.

  8. #5608
    Yunus Özbek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Ekim 2020
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Dominar D400 2023 & Kanuni Mati 125 2023
    Alıntı vycmajoris adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Limitörden de olabilir. Biraz daha açılır rodajdan sonra.
    Limitör falan diyorlar da motor 10 bin devire kadar çıkıyor ama.

  9. #5609

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Bugün mesaj geldi 3 iş günü içerisinde kargoya verilecek diye sipariş tarihi 6 Nisan, teslim tarihi 15 mayıs’dı.
    Siteden kontrol ettiğimde paketleniyor olarak gözüküyor.

  10. #5610
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Valla bugün bende şile yolunda bastım sürekli. Evden çıktığımda 320 km deydi eve geldiğimde 510 km olmuştu. Daha rodaj yağı da değişmedi. 570 580 km gibi bakıma gitmeyi düşünüyorum. Üst devirlerde kullandıkça titreşim yavaş yavaş azaldı gibi geldi bana. Yada ben alışıyorum. Vitesler de bazen çok sessiz geçiyor bazen de çat ediyor onu pek anlamadım. Şimdilik deneyimime göre düz yolda bu motorun çıkabildiği hızlar 155 160 gibi. Daha fazlası aşağı meyil istiyor. Yokuş aşağı şimdilik 176 görebildim. Gerçi biraz daha giderdi de yol bitiyor hep. Hafif rampa yukarı da 145 e kadar çıkabiliyor. Bu hacim için gayet iyi değerler ve her türlü ihtiyaca cevap veriyor. Kuyruğu kısıp kenara çekilmek zorunda bırakmıyor. En az ilk 1000 km YBR gibi kullanacağım bunu diyordum ama çok zormuş yaa �� Torku hızlanması insanı apaçiliğe sürüklüyor.
    Müsaitlik durumun varsa yağı erken değiş. Filitrede o kadar çok çapak toparlanıyorki, görsen şaşırırsın. Onlardan bir an önce kurtulmak lazım. O çapaklardan sonra 2000 km deki ara bakımda bana çok mantıklı geldi.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:30 ----------

    Alıntı Yunus Özbek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yokuş yukarı 165 mi? Valla benimkinin nefesi 145 te bitti. Belki rodajdan sonra daha iyi gider bilemiyorum.
    %3 eğime karşı 160 rahat gördü. Ben 8500 devirde kesiliyorum. Daha fazlası yok.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:31 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O kadar kasma kendini yol açık yola çık.
    Zamanla olacak heralde. En azından 160 kadan canlı. Oda yeter.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:37 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:33 ----------

    Dün iş dönüşü farkettimki 150 km hızda ayna titremiyor. Eski dominarda ayna görüşü dişli değişiminden sonra bile bu kadar randımanlı olmamıştı. Yüksek hızda bile arkadakiler seçilebiliyor. Ayna görüşü bende iyi, kör nokta yok. Dönüşlerde eskiden devamlı arkayı kontrol ederdim. Eskiden kalma arka kontrol alışkanlığı halen var ama çoğunlukla kontrol etmeden dönebiliyorum. Yüksek hızda giderken arka kontrolü insanı tedirgin ediyor. Görüş düşebiliyor. Öndeki nesnelerin davranışları değişebiliyor. Görüş düşmediğinde bunların kontrolünü elinde oluyor.
    Mal sahibi mülk sahibi, nerde bunun ilk sahibi. Malda yalan mülkte yalan. Gel de biraz sen oyalan

  11. #5611
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    19 mayıs tatilini fırsat bilip bir geceliğine Yunanistan-Kavala’ya gidip geldim. İstanbul-İpsala-Kavala-Dedeağaç-İstanbul yaklaşık 1000km, 4-4.5l yaktım. Otoyolda 120-130kmh ye çok güzel oturuyor makine,rahatsız eden bir titreşim yok, dönüşte çok rüzgar vardı yine de korkutmadı. 130kmh nin üzerine gazı açınca mızlamadan hızlanması keyifli. 140-150kmh’ye de oturup gidiyor ama ben o hızları güvenli bulmuyorum. İlk gün 500km yol üzeri akşam halen dolaşacak enerjim vardı.Eve döndüğümde toto artık yeter diyordu. Günlük 300-400km lik eteplarla dünyayı gezersin.
    Tur paketteki standart ön cam kaska kadar rüzgarı kesiyor. Aynaların açısını beğenmiyordum, motorun alet çantasındaki alyenle gidon tutan parçayı gevşetip gidonu biraz öne-yukarı aldım görüş daha iyi oldu.
    Bir depo ile 200km civarı gidiyor, iki diş kalınca yakıt al uyarısı veriyor. Bu durumda 9 litre civarı alıyor, demekki depoda 4 litre daha oluyor. Aynı depo hacmindeki xmax 250 de 300km leri rahat görüyor. Yunan tarafında benzinin litresi 1.89 euro.
    Kavala tarafındaki yüksek yerlerde hafif yağmur vardı, standart lastiğini zorlamadım, bir sorun da yaşamadım.
    Uzun yolda ihtiyaç olacak bir çok ekipmanı standart olarak tur pakete koymuşlar. Topcase’imi aldığımda taktırmıştım, yolcu selesinin üzerine büyük sosis çanta bağladım, tutacaklarda bağlantı kayışı için yer var.

    Telefon tutucusunun yeri güzel, usb şarja yakın fakat çok titreşim aldığı için uzun süre tlf u bırakmıyorum üzerinde, ois özelliğini bozuyormuş.

    Frenleri zorlamadım, bir sorun da yaşamadım. Amortisörlerin çukur sönümlemesi ve yol tutuşu güzel. Motor tek parça hissettiriyor, virajda çukurda gözü başı bir yana gitmiyor.
    tommygun bunu beğendi.
    B00_74
    Önce denge, hayatınızı dengeleyin !!!

  12. #5612
    lordmayros - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2022
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400 UG 2023
    bende vize aşamasındayım vizeyi alayım
    şarköy den başlayıp dedeağaç gümilcine kavala en son selanik yapıp döneceğim

    süper bir rota olduğunu düşünüyorum
    tommygun ve BOO_74 bunu beğendiler.

  13. #5613
    BOO_74 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2006
    Motosikleti
    Dominar 400UG tour ‘22, Xmax 250 '19
    Alıntı lordmayros adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende vize aşamasındayım vizeyi alayım
    şarköy den başlayıp dedeağaç gümilcine kavala en son selanik yapıp döneceğim

    süper bir rota olduğunu düşünüyorum
    şimdiden yolun açık olsun, otoyolda benzinci yok, girdi çıktı yapman gerekiyor aklında olsun.
    Gişelerde temassız kredi kartı ile ödeme yapabiliyorsun. Drama’yı da listeye almanı öneririm, göl üstü kafeleri çok keyifli.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:50 ----------

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]

    [IMG][/IMG]
    lordmayros bunu beğendi.

  14. #5614
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i


    Bende böyle ufaktan bir terleme mevcut ama sorun olur mu sizce ilerde yoksa anlık sıkıştırmayla olmuş bişey mi

  15. #5615
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/av5n76t.jpeg

    Bende böyle ufaktan bir terleme mevcut ama sorun olur mu sizce ilerde yoksa anlık sıkıştırmayla olmuş bişey mi
    Yağ seviyesini ara ara kontrol edip eksik gedik varsa tamamladığınız sürece birşey olmaz, korkmayın. Sizinki terleme, ben 30000 km boyunca yağ seviyesini kontrol edip ekleme yaparak yerlere yağ döke saça motor kullandım sorun olmadı.

  16. #5616
    denizz1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Mayıs 2021
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    Dominar D400//Dash 110i
    3 bin km önce değişmişti statör conta,o zamandan beridir bişey olmamıştı şimdi yine bir terleme oldu bakıcaz artık.

  17. #5617
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı denizz1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/av5n76t.jpeg

    Bende böyle ufaktan bir terleme mevcut ama sorun olur mu sizce ilerde yoksa anlık sıkıştırmayla olmuş bişey mi
    Normalde o statör kablo çevresine siyah silikon sürmesi gerekiyordu ama sanırsam yapmamış veya yapılmamış, eskiden pulsarda bu durum fazla idi sonraları azaldı, şimdilik terleme tarzında yağ eksiltme yapmaz sıkıntı da olmaz sadece resimde ki gibi olur.

  18. #5618
    Bergson - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Mart 2023
    Şehir
    Urla-Antakya
    Motosikleti
    Dominar 400 UG
    Alıntı BOO_74 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    19 mayıs tatilini fırsat bilip bir geceliğine Yunanistan-Kavala’ya gidip geldim. İstanbul-İpsala-Kavala-Dedeağaç-İstanbul yaklaşık 1000km, 4-4.5l yaktım. Otoyolda 120-130kmh ye çok güzel oturuyor makine,rahatsız eden bir titreşim yok, dönüşte çok rüzgar vardı yine de korkutmadı. 130kmh nin üzerine gazı açınca mızlamadan hızlanması keyifli. 140-150kmh’ye de oturup gidiyor ama ben o hızları güvenli bulmuyorum. İlk gün 500km yol üzeri akşam halen dolaşacak enerjim vardı.Eve döndüğümde toto artık yeter diyordu. Günlük 300-400km lik eteplarla dünyayı gezersin.
    Tur paketteki standart ön cam kaska kadar rüzgarı kesiyor. Aynaların açısını beğenmiyordum, motorun alet çantasındaki alyenle gidon tutan parçayı gevşetip gidonu biraz öne-yukarı aldım görüş daha iyi oldu.
    Bir depo ile 200km civarı gidiyor, iki diş kalınca yakıt al uyarısı veriyor. Bu durumda 9 litre civarı alıyor, demekki depoda 4 litre daha oluyor. Aynı depo hacmindeki xmax 250 de 300km leri rahat görüyor. Yunan tarafında benzinin litresi 1.89 euro.
    Kavala tarafındaki yüksek yerlerde hafif yağmur vardı, standart lastiğini zorlamadım, bir sorun da yaşamadım.
    Uzun yolda ihtiyaç olacak bir çok ekipmanı standart olarak tur pakete koymuşlar. Topcase’imi aldığımda taktırmıştım, yolcu selesinin üzerine büyük sosis çanta bağladım, tutacaklarda bağlantı kayışı için yer var.

    Telefon tutucusunun yeri güzel, usb şarja yakın fakat çok titreşim aldığı için uzun süre tlf u bırakmıyorum üzerinde, ois özelliğini bozuyormuş.

    Frenleri zorlamadım, bir sorun da yaşamadım. Amortisörlerin çukur sönümlemesi ve yol tutuşu güzel. Motor tek parça hissettiriyor, virajda çukurda gözü başı bir yana gitmiyor.
    Bu geziyi kayıt yaptığınız bir kanal veya platform varmı?

  19. #5619

    Üyelik
    09 Ekim 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Honda Cbr500R (2015)
    Motosiklet dün teslimat şubesi için yola çıkmıştı bugün mesaj geldi trafik poliçesi kestirmem için, poliçeyi kestirdim.
    geçici tescil belgesi ve plaka basım belgesini mail olarak attılar.
    ilk defa sıfır araç alıyorum bundan sonra ne yapmam gerekiyor? bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.

  20. #5620
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı OkNisT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosiklet dün teslimat şubesi için yola çıkmıştı bugün mesaj geldi trafik poliçesi kestirmem için, poliçeyi kestirdim.
    geçici tescil belgesi ve plaka basım belgesini mail olarak attılar.
    ilk defa sıfır araç alıyorum bundan sonra ne yapmam gerekiyor? bu konuda bilgi sahibi arkadaşlar yardımcı olabilirse sevinirim.
    Hayırlı olsun, belge ile notere gidip ruhsat ve plakasını çıkartıp bayiden motoru teslim alacaksınız. Sigorta ne çıktı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:45 ----------

    Bana da bilgiler geldi ama sigorta için teklif alayım dedim 2890tl çıktı üzerime bir motor olduğu için o yüzden önce motorun satışını vereceğim sonra tekrar sigorta teklifi alıp evrak işlerini halledeceğim malum boşu boşuna 7.basamak ve %45 hasarsızlık indirimini yakmak istemiyorum o kadar külfet beni aşar birde 1 yıllık MTV vergisi var onları sonra da öderim ama öncelik sigorta işinde.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)