Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #481

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Fiyat konusunda herkes haklı ama piyasa gerçekleri diye bişi var. TRde vatandaşın alım gücü belli ve gittikçe düşüyor. Sekonun dediği gibi bajaj kuralkan pazarlığı nasıl bi fiyat çıkarır o önemli yoksa nasıl yok paraya mal ettiklerini biliyoruz. İşgücü neredeyse beleş orda. Hindistan tüm karlar ekli perakende fiyatı 2500 dolar. Doları 4le çarpsan bile 10 000 tl yapar. ÖTVsi KDVsini bu kar ekli fiyata eklesen bile 16150 TL yapıyor. Bugünün kuru 3.8le çarpsan 15350 civarı yapıyor. Fiyat fırlatmaya hevesli vatandaşa anlatamıyoruz ama düşük fiyat verilebilir, şayet istenirse. En çokda son tüketici alıcılara anlatamıyoruz. Devletten önce, firmalardan önce hevesle gelip açıklama yapmaya çalışıyorlar. Ben Max fiyatımı daha önce açıkladım 13 000 TL +1 yoksa başka alternatiflere bakarım yada 200 NSle devam ederim. 2014 modelin ilklerinden benimki 20bin bakımına sokacam sezon başı zincir-dişli değişecem. Lastikleri 16700kmde değiştim. Bakımdan sonra sıfır gibi olur her türlü başımı ağrıtmadan binerim uzun süre.
    bursalıali bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #482
    Ergün Er. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Araştırıyor..
    400CC de CFMoto 400nk ile kapışır , fiyat ve bakım giderleri olarak avantajlı olan kazanır diye düşüyorum. Lakin bahsettiğim motor baya iyi özelliklere sahip ABS fren sistemi mevcut ;

    Motor Tipi : Sıralı 2 silindirli, 8-valf, sıvı soğutmalı, DOHC
    Motor Hacmi (cc) :400.4 cc
    Silindir çapı x strok(mm) : 68.4 mm x 54.5 mm
    Sıkıştırma Oranı : 11.1: 1
    Yakıt Sistemi : Bosch EFI
    Maks. Güç (kW @ dev/dak) : 31.5kw (41hp) @ 9,500 rpm
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) : 35.4nm @ 7650 rpm
    Ateşleme : Elektronik enjeksiyon
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 6 vites
    Güç Aktarımı : Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm): 2114 mm x 757 mm x 1100 mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm): 1415 mm
    Sele yüksekliği (mm) : 795 mm
    Yerden açıklık (mm) : 150 mm
    Yakıt kapasitesi (lt): 17 lt.
    Ağırlık (kg) : 193 kg

    https://www.motorcular.com/tr/modelT...to/400-nk/1492
    bursalıali bunu beğendi.

  3. #483
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı Ergün Er. adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    400CC de CFMoto 400nk ile kapışır , fiyat ve bakım giderleri olarak avantajlı olan kazanır diye düşüyorum. Lakin bahsettiğim motor baya iyi özelliklere sahip ABS fren sistemi mevcut ;

    Motor Tipi : Sıralı 2 silindirli, 8-valf, sıvı soğutmalı, DOHC
    Motor Hacmi (cc) :400.4 cc
    Silindir çapı x strok(mm) : 68.4 mm x 54.5 mm
    Sıkıştırma Oranı : 11.1: 1
    Yakıt Sistemi : Bosch EFI
    Maks. Güç (kW @ dev/dak) : 31.5kw (41hp) @ 9,500 rpm
    Maks. Tork (Nm @ dev/dak) : 35.4nm @ 7650 rpm
    Ateşleme : Elektronik enjeksiyon
    Çalıştırma : Elektrikli
    Şanzıman : 6 vites
    Güç Aktarımı : Zincirli
    Boyutlar (UxGxY) (mm): 2114 mm x 757 mm x 1100 mm
    Tekerlekler arası mesafe (mm): 1415 mm
    Sele yüksekliği (mm) : 795 mm
    Yerden açıklık (mm) : 150 mm
    Yakıt kapasitesi (lt): 17 lt.
    Ağırlık (kg) : 193 kg

    https://www.motorcular.com/tr/modelT...to/400-nk/1492
    41hp değil 35hp olarak güncellendi bilginiz olsun.
    bursalıali bunu beğendi.
    Orkidor61

    Adı: Kemal 0546 416 86 00

  4. #484
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    41hp değil 35hp olarak güncellendi bilginiz olsun.
    CF moto 400NK 41hp yanlış yok. Arkadaşın yazdığı özellikler CF MOTO'ya ait.
    bursalıali bunu beğendi.

  5. #485

    Üyelik
    02 Ocak 2015
    ktm iyi tokatlamış )
    bursalıali bunu beğendi.

  6. #486
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CF moto 400NK 41hp yanlış yok. Arkadaşın yazdığı özellikler CF MOTO'ya ait.
    yorumun başlangıcını kaçırmışım, o zaman sıkıntı yok tşk ederim. her iki motor için de fiyat önemli kawasaki versys-z 300 fiyatını gördük. inşallah bunlar gol olmaz.
    bursalıali bunu beğendi.

  7. #487
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Bu dominar hindistanda şu an satılmakta aranızda hindistan forumlarındaki motor hakkındaki yazışmaları takip eden var mı ? kronik arıza şikayet vs ?
    bursalıali bunu beğendi.

  8. #488

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu dominar hindistanda şu an satılmakta aranızda hindistan forumlarındaki motor hakkındaki yazışmaları takip eden var mı ? kronik arıza şikayet vs ?
    Bi çocuk var dominar sahibi feyste bizim gruba üye ona sorduyduk ilk izlenimi filan çok iyi demişti. Ama uzun kullanımı sormadım daha. Sorarım onuda.
    bursalıali bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  9. #489
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eğer Hindistan Bajaj, Kuralkan'a özel bir fiyat verirse, yani strateji gereği NS200'de yaptığı gibi "Burası Hindistan orası Türkiye fiyat da bu" şeklinde yaklaşmazsa o zaman gerçekten iyi bir fiyat görürüz. İyi fiyat derken en baştan yazdığım gibi 250 cc Japon motorlarının fiyatından bahsediyorum. Yoksa %37 ÖTV ve ABS ile zaten onlardan ucuz bir fiyat beklenmemeli. Biliyorsunuz NS200 çıktığında Hindistan'da 3000 TL civarında bir fiyata satılıyordu ki Duke 390 bile o zaman 8000 TL mi neydi orada. Yani bunların maliyetleri oldukça düşük, Bajaj istediği kadar fiyatını indirebilir. O yüzden KTM sıkıştığında çat diye Duke 200'de TL'ye geçip fiyatını sabitleyebiliyor. Burada önemli olan motoru pahalıya çıkarıp satılmadığında fiyat ayarlamak yerine en baştan fiyatı optimize edip insanların hevesini kursağında bırakmamak ve müşteriyi kaçırmamak olmalı. Biraz üstüne MT-07 veya aşağısına TNT25 alınabilecekse o motor zor satar. Japon'ları zaten artık saymıyorum bile. Inazuma'yı ayrı tutuyorum ama diğerlerine o paraları vermem. 2017 modeller bir gelsin siz o zaman göreceksiniz Japon fiyatlarını... Zontes 250 bile 11500 TL oldu.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:33 ----------



    Motorun 2015 model değil mi ? Zaten 2016'da revizyona girdi, motorda iyileştirmeler yapıldı. Tabi ki fiyatı düşecek, bundan doğal bir şey yok. Bu herkes için iyi bir şey. Motosiklet yatırım aracı değildir. Yazıyı okuyunca girip baktım hala 8600 TL'ye ikinci el satanlar var. Bu millet enayi mi sıfırından pahalıya ikinci elini alsın ?
    bu motorun 0 km fiyatı ne kadar ?
    bursalıali bunu beğendi.

  10. #490
    Macit250 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2013
    Şehir
    Skinoskisama
    Motosikleti
    Dragstar
    Daha motosiklet çıkmadıki fiyatı olsun
    bursalıali bunu beğendi.

  11. #491
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    Alıntı Macit250 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha motosiklet çıkmadıki fiyatı olsun
    ns200 için sormuştum.ama gereği yok artık
    bursalıali bunu beğendi.

  12. #492
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bi çocuk var dominar sahibi feyste bizim gruba üye ona sorduyduk ilk izlenimi filan çok iyi demişti. Ama uzun kullanımı sormadım daha. Sorarım onuda.
    ne oldu sordun mu?
    bursalıali bunu beğendi.

  13. #493

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ne oldu sordun mu?
    Sordumda çocuk tenezzül edip yazmadı daha
    bursalıali bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  14. #494
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sordumda çocuk tenezzül edip yazmadı daha
    Götü kalkmıştır

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

    Ben İngilizce bir hindu forumu buldum vakti olan araştırma yapabilir bu dominar sahiplerinin konusu

    http://www.xbhp.com/talkies/motorcyc...ce-thread.html
    sheriff87, bursalıali ve Carbondioxid bunu beğendiler.

  15. #495

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı TIGERSHARK adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Götü kalkmıştır
    Muhtemelen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:07 ----------

    Ben İngilizce bir hindu forumu buldum vakti olan araştırma yapabilir bu dominar sahiplerinin konusu

    http://www.xbhp.com/talkies/motorcyc...ce-thread.html
    Eyvallah
    bursalıali bunu beğendi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  16. #496

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Forumu biraz okudum, bazı kullanıcılar faturalarını paylaşmışlar. Adamlarda % 9 civarında vergi var. Bizdeki vergi rezilliği kimsede yok. Genel olarak gayet memnunlar. Bazıları 4000 - 4500 devir civarında az titreşim olduğunu söylüyorlar ama üst devirlerde kayboluyormuş. Kilometre ilerledikçe ve bakımdan sonra titreşim azalıyor diyenler de var. Yakıt tüketimi 3-3.5 litre arasındaymış. Rodajı NS200'de olduğu gibi oldukça katı gözüküyor, verilen hızlara uyulursa her viteste 4000 deviri geçmemek gerekiyormuş.
    bursalıali ve ake bunu beğendiler.

  17. #497

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Aynı sitede çok güzel fotoğraflarla bir incelemesi var :

    http://www.xbhp.com/talkies/bike-rev...00-review.html

    Fotoğraflardaki rengi ben bordo sanıyordum ama burada mor çıkmış. Sanırım ışığa göre farklı görünen renklerden bu...
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #498

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aynı sitede çok güzel fotoğraflarla bir incelemesi var :

    http://www.xbhp.com/talkies/bike-rev...00-review.html

    Fotoğraflardaki rengi ben bordo sanıyordum ama burada mor çıkmış. Sanırım ışığa göre farklı görünen renklerden bu...
    Fotoğraflar efsane olmuş. Torku etkileyici yazmış. Bide 70-100 motoru demiş o dikkatimi çekti. Konforunu baya övmüş lakin orda 250likten ucuza alıyor adam. Haliyle fiyat-performans ürünü olmuş oluyor orda. Bizde fiyat handikapı var. Keşke 12-13e gelsede burda da f-p ürünü olsa. Pulsar gibi yine rekor satış yapar. Aynı başlıktan birinin fiyatını çevirdim 8700 TL küsura almış adam, biz burda o paraya pulsar alamıyoruz. Vergi olayı aklıma geldikçe yüreğim yanıyor.
    bursalıali ve Seko bunu beğendiler.

  19. #499

    Üyelik
    04 Ocak 2014
    Şehir
    Samsun / Sinop / Şu an Bodrum
    Motosikleti
    Z300, Xtreme Enduro/Süpermoto, XRS700
    olsun yatlarda ötv yok. hamd olsun...

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Forumu biraz okudum, bazı kullanıcılar faturalarını paylaşmışlar. Adamlarda % 9 civarında vergi var. Bizdeki vergi rezilliği kimsede yok. Genel olarak gayet memnunlar. Bazıları 4000 - 4500 devir civarında az titreşim olduğunu söylüyorlar ama üst devirlerde kayboluyormuş. Kilometre ilerledikçe ve bakımdan sonra titreşim azalıyor diyenler de var. Yakıt tüketimi 3-3.5 litre arasındaymış. Rodajı NS200'de olduğu gibi oldukça katı gözüküyor, verilen hızlara uyulursa her viteste 4000 deviri geçmemek gerekiyormuş.
    bursalıali ve YasinC bunu beğendiler.

  20. #500

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fotoğraflar efsane olmuş. Torku etkileyici yazmış. Bide 70-100 motoru demiş o dikkatimi çekti. Konforunu baya övmüş lakin orda 250likten ucuza alıyor adam. Haliyle fiyat-performans ürünü olmuş oluyor orda. Bizde fiyat handikapı var. Keşke 12-13e gelsede burda da f-p ürünü olsa. Pulsar gibi yine rekor satış yapar. Aynı başlıktan birinin fiyatını çevirdim 8700 TL küsura almış adam, biz burda o paraya pulsar alamıyoruz. Vergi olayı aklıma geldikçe yüreğim yanıyor.
    Youtube'a Duke 200 ile kalkış videosunu koymuşlar, alttaki yorumlarda fiyatının Duke 200'ün altında olduğunu yazmışlar. Doğru mu bilmiyorum ? Kalkışta Duke 200'ü rahat geçiyor tabi. Gerçi yolda viraj var, virajlı yolda kalkış yapmak bana anlamlı gelmedi. Yol düz olsa fark artardı. Motorun görüntüsü Duke'tan çok daha güzel ve oturaklı bence...
    bursalıali bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 16 kullanıcı var. (1 üye ve 15 misafir)