Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #4421
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Arkadaşlar bugün sabah işe gitmeye çalışırken bir problem yaşadım. Kontağı çevirdim marş a bastım çıt diye bir ses ve ekran resetledi. Ardından tekrar denedim yine aynısını yaptı, ara ara biraz denedim. Biraz bekledim anahtarı çıkarıp taktım kontağı çevirdim bu sefer ekran anlık ışığı yanıp sönüp gelmemeye başladı. İşe falan da geç kaldım aksaklık yaşamamak için problemi halletmem gerekiyor, ne önerirsiniz ?


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #4422
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    akü problemi gibi görünüyor. ilk olarak kutup başlarını kontrol edin. gevşekse sıkmak gerek. sorun o değilse akü ölmüş olabilir. ölçüm yapmak en sağlıklısı.

  3. #4423
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Akla ilk akü geliyor evet ama motor 1 yıldan biraz fazla oldu sıfır aldım. Her gün işe gidip geliyorum. Buna rağmen akünün boşalmasına ne sebep olabilir onu anlayamadım.

  4. #4424
    okican - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    -
    ek olarak aksesuar bağlıysa akünün ömrünü azaltabilir . alarm sis farı vs. gibi.
    sorun belki de şarj problemidir. sonraki kontrolü o paralardan yapmak gerek. zayıf akü sorunu gibi görünüyor.

  5. #4425
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı ozomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün sabah işe gitmeye çalışırken bir problem yaşadım. Kontağı çevirdim marş a bastım çıt diye bir ses ve ekran resetledi. Ardından tekrar denedim yine aynısını yaptı, ara ara biraz denedim. Biraz bekledim anahtarı çıkarıp taktım kontağı çevirdim bu sefer ekran anlık ışığı yanıp sönüp gelmemeye başladı. İşe falan da geç kaldım aksaklık yaşamamak için problemi halletmem gerekiyor, ne önerirsiniz ?
    Marş motoru somunu ve otomatiği somununu kontrol edin, kutup başlarını da kontrol edin varsa gres sürüp sıkın, boşta iken ve kontağı açıp motoru çalıştırırken akünün değerini kontrol edin sıkıntı yoksa onradan üzerine aksesuar bağladınız ise kontrol edin hala sıkıntı yoksa konjektör ve statör kontrolü yaptırın.
    maktama bunu beğendi.

  6. #4426

    Üyelik
    23 Ekim 2017
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    Dominar 400
    Geçmiş olsun aynı problem Nisan ayı gibi bana da oldu,ekran gitti ve o çıt sesi o ses enjektorden geliyor ve bir kaç kez deneyimce o seste gelmiyor du artık.Akü den olduğunu düşündüm başka araçtan takviye ile çalıştırdıktan sonra akü kendine gelir dedim ama gelmedi,arkadaşların dediği gibi bağlantıları kontrol edin sonrasında akuyu şarj edin yada ettirin hala devam ediyor ise servise gidiniz ben öyle çözdüm ve serviste aküye su ilave edilip şarj olduktan sonra bir problem de yasmadim.Ayrica bilginiz olsun akü voltajını ölçmeniz sizi yaniltabilir lakin akü boşta iken 12V gösterir ancak burada önemli olan gerilim değil yüktür yani çalışmak için gerekli olan akımı üretemiyor olabilir.

  7. #4427
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar, iş çıkışı ilk iş dediğiniz gibi bağlantıları kontrol edeceğim, sonrasında takviye yapıp ilk fırsatta servise gideceğim. Motora takılı herhangi bir elektronik aksesuar yok. Haftaya uzun yola çıkacaktım, biraz canımı sıktı doğrusu tekrar yaşar mıyım yolculuk esnasında diye düşünmeden edemiyor insan.

  8. #4428
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    Alıntı ozomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tavsiyeleriniz için teşekkür ederim arkadaşlar, iş çıkışı ilk iş dediğiniz gibi bağlantıları kontrol edeceğim, sonrasında takviye yapıp ilk fırsatta servise gideceğim. Motora takılı herhangi bir elektronik aksesuar yok. Haftaya uzun yola çıkacaktım, biraz canımı sıktı doğrusu tekrar yaşar mıyım yolculuk esnasında diye düşünmeden edemiyor insan.
    başıma gelmedi ama şöyle bişey yaşadım motoru sıfır alıp eve döndükten sonra garaja bıraktım 2 gün sonra hiç çalıştıramadım yani motorun üstündeki aküler zayıf diye düşünüyorum sonrasında 0 akü takılmıştı büyük ihtimal akü ile ilgili bir sorundur bende 1 senedir kullanıyorum hiç sorun yaşamadım akü dışında çok şükür
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  9. #4429
    balıkcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda cbf150,suzuki inazuma,Bajaj Dominar 400
    Gidon yükseltme sonrası ns 200 debriaj teli kullanan arkadaşlar. Uygun dediniz ama ben taktım çalışıyor ama şöyle bir sıkıntı var. Ayar yapılamıyor iç teli kabloya oranla kısa olduğundan en yüksek noktada kavrıyor. Yanı debriaj sadece en yüksek konumda kavrıyor. Kullananlarda durumu farklı olan var mı?

  10. #4430
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Akü kutup başı gevşemiş sıkınca düzeldi , teşekkürler öneriler için.

  11. #4431
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı balıkcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gidon yükseltme sonrası ns 200 debriaj teli kullanan arkadaşlar. Uygun dediniz ama ben taktım çalışıyor ama şöyle bir sıkıntı var. Ayar yapılamıyor iç teli kabloya oranla kısa olduğundan en yüksek noktada kavrıyor. Yanı debriaj sadece en yüksek konumda kavrıyor. Kullananlarda durumu farklı olan var mı?
    Kol kısmından veya motor blok üzerinde ki yerden ayarlama yap veya yaptır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:07 ----------

    Alıntı ozomoto adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Akü kutup başı gevşemiş sıkınca düzeldi , teşekkürler öneriler için.
    Kontrol yapmışken gres veya wd40 sıkıp öyle sıksaydın vidayı.

  12. #4432
    balıkcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda cbf150,suzuki inazuma,Bajaj Dominar 400
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kol kısmından veya motor blok üzerinde ki yerden ayarlama yap veya yaptır.
    Pulsar ns200 teli ayarlarını yaptım en kısa konumda dahi çok gergin oldu. Orjinal teli tekrar geri taktım. Orjinal teli ile gidon sola dönük iken kalkış yaptığımda yüksek kavrıyor. Yani gidonu sola çevirince biraz geriyor.

  13. #4433
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    D400
    Arkadaşlar merhaba,

    Motor 16 bin kilometreye geldi.15 bin bakımı için servise gittim.

    Benim servis ışığı her 10 binde bir yanıyor.İlk bakım 750 de yandı,5 bin bakımda yanmadı,10 bin bakımda yandı,15 bin bakımda yine yanmadı.

    Bujileri değiştirmemi tavsiye edermisiniz?

    Buji kabloları bana uzun gibi geldi,kısaltsam daha iyi elektrik alır gibi geliyor?

    Arka dişliyi tekrardan 45 ile değiştirdim.Arka 43 ön 16 hızlanmada sıkıntı yaşıyordum.Uzun yolda yakıt tasarrufu yaptığı kesin ama şehir içinde hiçbir avantajı yok.Arka 45 ön 16 ile 160 ları çok çabuk buluyorum.165 den sonra rpm yakıyor.170 gelirsede kesiciye girer.

    Dişliyi değiştirmeden önce cuma günü rampa aşşağı en son 178 gördüm.180 yapabilirmiyim derken yol bitiyor.Aslında virajın dönüşü radar,radar olmadığından emin olsam 180 görebilirdim belki.En son Adanada otobanda tozu dumana katmıştım.

    İşler yolunda giderde nasip olursa yaz sonu dominarı satacağım.

    Çok dayanıklı bir motor,torosların tepesine araba gitmez yollarda bile sürdüm.Dönüp arkama baktığımda,lan iyi gelmişim dedim.Bol bolda resim çektim,kafam müsait olduğunda bir ara yüklemek istiyorum.

  14. #4434
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 Dominar 400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Motor 16 bin kilometreye geldi.15 bin bakımı için servise gittim.

    Benim servis ışığı her 10 binde bir yanıyor.İlk bakım 750 de yandı,5 bin bakımda yanmadı,10 bin bakımda yandı,15 bin bakımda yine yanmadı.

    Bujileri değiştirmemi tavsiye edermisiniz?

    Buji kabloları bana uzun gibi geldi,kısaltsam daha iyi elektrik alır gibi geliyor?

    Arka dişliyi tekrardan 45 ile değiştirdim.Arka 43 ön 16 hızlanmada sıkıntı yaşıyordum.Uzun yolda yakıt tasarrufu yaptığı kesin ama şehir içinde hiçbir avantajı yok.Arka 45 ön 16 ile 160 ları çok çabuk buluyorum.165 den sonra rpm yakıyor.170 gelirsede kesiciye girer.

    Dişliyi değiştirmeden önce cuma günü rampa aşşağı en son 178 gördüm.180 yapabilirmiyim derken yol bitiyor.Aslında virajın dönüşü radar,radar olmadığından emin olsam 180 görebilirdim belki.En son Adanada otobanda tozu dumana katmıştım.

    İşler yolunda giderde nasip olursa yaz sonu dominarı satacağım.

    Çok dayanıklı bir motor,torosların tepesine araba gitmez yollarda bile sürdüm.Dönüp arkama baktığımda,lan iyi gelmişim dedim.Bol bolda resim çektim,kafam müsait olduğunda bir ara yüklemek istiyorum.
    Bujiler 20 veya 25000 de değişiyor kontrol et ona göre istersen değişirsin, kabloyu kısaltmana gerek yok ama yine de sen bilirsin.

  15. #4435
    idinc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Ağustos 2005
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 200NS ABS (2017) / Bajaj Boxer 150
    Kardeş, maksimum 100-120km/h suratlere kadar sürelerde şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimi değerleri 100km/.....lt kaç acaba?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:15 ----------

    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar merhaba,

    Motor 16 bin kilometreye geldi.15 bin bakımı için servise gittim.

    Benim servis ışığı her 10 binde bir yanıyor.İlk bakım 750 de yandı,5 bin bakımda yanmadı,10 bin bakımda yandı,15 bin bakımda yine yanmadı.

    Bujileri değiştirmemi tavsiye edermisiniz?

    Buji kabloları bana uzun gibi geldi,kısaltsam daha iyi elektrik alır gibi geliyor?

    Arka dişliyi tekrardan 45 ile değiştirdim.Arka 43 ön 16 hızlanmada sıkıntı yaşıyordum.Uzun yolda yakıt tasarrufu yaptığı kesin ama şehir içinde hiçbir avantajı yok.Arka 45 ön 16 ile 160 ları çok çabuk buluyorum.165 den sonra rpm yakıyor.170 gelirsede kesiciye girer.

    Dişliyi değiştirmeden önce cuma günü rampa aşşağı en son 178 gördüm.180 yapabilirmiyim derken yol bitiyor.Aslında virajın dönüşü radar,radar olmadığından emin olsam 180 görebilirdim belki.En son Adanada otobanda tozu dumana katmıştım.

    İşler yolunda giderde nasip olursa yaz sonu dominarı satacağım.

    Çok dayanıklı bir motor,torosların tepesine araba gitmez yollarda bile sürdüm.Dönüp arkama baktığımda,lan iyi gelmişim dedim.Bol bolda resim çektim,kafam müsait olduğunda bir ara yüklemek istiyorum.

    Kardeş, maksimum 100-120km/h suratlere kadar sürelerde şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimi değerleri 100km/.....lt kaç acaba?

  16. #4436

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07
    3,5lt/100km. 4,0 zorlar yokuş yukarı da


    Leoncino
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)