Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #4341
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı niyetsizadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 gündür ilanda olan bir dominarım var, piyasasının bu kadar yavaş olacagını bilsem bulaşmazdım. Bir daha japon dışında hiç bir motosiklet almam. eski olsun japon olsun.
    Piyasası yavaş değil de piyasanın kendinde para yok. Hep takas tukas işler. Japonlar da duruyor yerinde merak etme. Satılan motor sadece xmax falan. Gerisi duruyor. Ekle favorilere 3-5 motor ve izle bakalım hangileri satılıyor hangileri duruyor.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #4342

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende işe hep servis ile gitmeye başladım. Dominarın gözünü seveyim. Ne güzel az yakıyormuş
    Hazır okumusken dominar normal kullanımda şehirici ve uzun yol yakıt ne yakıyor ya bilgilendirebilirmisiniz

  3. #4343

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı carpediem55 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hazır okumusken dominar normal kullanımda şehirici ve uzun yol yakıt ne yakıyor ya bilgilendirebilirmisiniz
    Ben en az 3,5lt gördüm en fazla 6,4lt. Ortalama 4-4,5lt arası yakıyor.

  4. #4344

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Dişli, titreşim ve orjinal aynayla ilgili ilginç bir veri paylaşayım. Dün motosikletin orjinal aynalarını norton'un taktığı uzatma aparatları ile taktım ve açıkçası daha fazla titreştiğini gördüm orjinal aynaların. TVS apache aynaları biraz yıprandığı için orjinal aynalara uzatma aparatı alıp yeniden taktım, görüş çok daha iyi uzatmasız halinden ama hem uzatıldığı için titreşince aynaların konumu değişiyor hem de titreşimi daha fazla alıyor aynalar, TVS aynaları yekpare olduğu için sanırım çok daha randımanlı. Muhtemelen tvs apache aynalarını yeniden takacağım, bir de apache aynalarındaki görüntü daha iyi sanki aynanın biçimiyle alakalı olabilir, daha yüksek oluşuyla da. Boşuna uzatma aparatına para bayıldık... 2 plastik 56 lira iyi kazık.(Bazen kaşıntı tutuyor işte, bin elindekiyle ne uğraşıyon aynayla maynayla) Eski apache aynalarına alışmışım, alır almaz takmıştım, orjinal aynalar çok daha aşağıda kalıyormuş meğerse. Gözüme sanki asıl apache aynaları orjinalmiş gibi geldi.
    Bir gün daha deneyip geri takacağım apacheleri sanırım.
    ---------------------------------------
    42 dişli ve titreşim:
    Titreşim orjinal dişliye alışan için diğer dişlilere geçince de muhteşem değişmiyor onu söyleyeyim, 5000km orjinalle kullandıktan sonra 2000km'dir 42 ile kullanıyorum ve orjinalle de devam edebilirdim diyorum. Evet rahatlama var, en azından vitesi daha üst devirlerde değişebiliyor ve daha uzun gidebiliyorum aynı vitesle ama titreşim harika oldu denilemez, biraz daha iyileşti sadece. Ama derdiniz tamamen titreşimse tabii ki orjinalden daha iyi bu hali.
    --------------------------
    Bu arada geçenlerde ben de 42 arka dişli ile ilk kez kesiciye girecem mi diye bi denedim, 5.viteste 146km/hız'da kesici lambası yanıyor. 6.viteste son hıza yol müsaade etmedi ama 160'dan fazla gidecekmiş gibi gelmedi bana.(157km görebildim sonrasına yol izin vermedi). Bir gün bir kerelik onu da denersem yazarım yine. Son hızla hiç işim yok, 7500km sonra ilk denemem neredeyse hatta ilk kesici görüşüm, anlayın işte ne kaplumbağayım. Benim gözlemim bu motor 42 dişli ile en tatlı 110km/h ile gidiyor, titreşim de o hızda konforlu, ama 120 sonrası hem dişliye rağmen titreşim artıyor hem de konfor inanılmaz düşüyor. Ama 140 gibi hızlara da çok çabuk ulaşılıyor. Dediğim gibi hız derdim olmayınca bana yetiyor, o yüzden pek deneme de yapmıyorum. Hiç uzun yola gitmedim, yakın zamanda bir Sakarya yapacağım sırf deneme amaçlı muhtemelen 120 - 130 civarı giderim, yapabilirsem sonucu da yazarım.
    ----------------------------------
    Motorun piyasası yok meselesi:
    Bundan önceki NS150'yi 15 gün bekledim ses çıkmadı, sonra fiyatı biraz daha makul seviyeye çektim ve o çekişin ertesi günü satıldı. Ama o zaman daha ekonomi henüz bu halde değildi. Şu anda kıçı kırık iki tane plastik uzatma aparatı 56 tl ise motosiklet niye satılmıyor diye düşünmek abesle iştigal olur. Markadan bağımsız her şeyin uçmuş olmasıyla alakası var bunun ve emin olun daha da kötüleşecek böyle devam ederse. Benim zaten kredi ödemem var 2 yıl daha Domi ile olacağım aksilik olmazsa, ama ondan sonra satıp ya daha küçük bir commuter alacağım yeniden ya da belki durumum müsait olursa bir xmax alıp İstanbul'daki motor mevzusunu noktalayacağım. Sonrasına emeklilikte bakacağız artık.
    Ama inanın sadece marka yüzünden satamayıp beklemiyorsunuz, piyasa yüzünden bekliyorsunuz. Her şeyin fiyatı şu anda normalin en az iki katı.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:36 ----------

    Memleketin ekonomik durumunu hala idrak edemeyen biri en güzel böyle bir malını satarken idrak ediyordur sanırım. Bir komşum var o da arabasını satamamaktan şikayetçi, oyunu kime verdiğini de biliyorum, dedim devam et sen vermeye, beklemeye de. Bozuldu, yanımdan kaçtı o dakka.
    İnsanlar okumuyor okumayınca demokratik ortam azaldıkça, eşit paylaşım, sosyal adalet azaldıkça o ülkede ekonomi de bozuk olur, bozulur olayını düşünemiyorlar.
    Düşünmedikçe de celladına aşık olmaya devam ediyorlar. Sonra bir gün bir ekonomik durumla yüzleşince de gerekçeyi başka yerlerde arıyorlar.
    Ulusların Düşüşü - Daron Acemoğlu kitabı, merak edip okumayı sevenlere tavsiye, bizim gibi ülkelerde ekonomi niye hep bozuk ya da daha bozuk anlamak için.(Amacım siyaset değil başlıkta ama konu bu meyanda olunca yazmadan edemedim).
    kdiner, hattoi, gondors1990 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  5. #4345

    Üyelik
    29 Eylül 2018
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben en az 3,5lt gördüm en fazla 6,4lt. Ortalama 4-4,5lt arası yakıyor.
    Bildiğindirme için teşekkürler

  6. #4346

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Merak ettiğin ne varsa sor yardım edeyim. Birde bu aletlere yazılım güncelleme gerekiyor. Sebepli sebepsiz yerde ki özellikle bana virajlarda denk geliyordu, anlık az kesiyordu. Güncelleme sonrası güzel olmuştu.

  7. #4347
    ozomoto - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Superlight200-Daelim Daystar250-Dominar
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben en az 3,5lt gördüm en fazla 6,4lt. Ortalama 4-4,5lt arası yakıyor.
    Hocam bu motora gerçekten nasıl 6.4lt. yaktırdın şaşırdım doğrusu benim uzun yolda, ortalama 120km hızla 3 litre yaktı. Son 3 yakıt fulleyişimde de trip sıfırlıyorum. sakin kullanımda 3.33 yaktı , karışık kullanımda 3.7 , full trafikte 4 litre yaktı. 5 litreyi geçemem diye düşünüyorum.

  8. #4348
    ozan1991 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2017
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    tvs apache/Bajaj dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merak ettiğin ne varsa sor yardım edeyim. Birde bu aletlere yazılım güncelleme gerekiyor. Sebepli sebepsiz yerde ki özellikle bana virajlarda denk geliyordu, anlık az kesiyordu. Güncelleme sonrası güzel olmuştu.
    Bende Bi kaç kere oldu o şuan Bayadır olmuyor güncelleme yaptırmadım o yüzden
    Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..

  9. #4349

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    İstanbul
    Tapagaz rüzgara karşı ve yokuş çıkınca yakıyor


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)