Arka kaydırmalı, kaliteli lastikle ön kaldırmalı, sürekli apaçilik yapılacak ise 45 dişli gerçekten efsane. Ben yanlamaktan zevk aldığım için bir süre kullandım ama ön dişli'yi 16 yaptım ara ara uzun yollara gidiyorum die.
Arka kaydırmalı, kaliteli lastikle ön kaldırmalı, sürekli apaçilik yapılacak ise 45 dişli gerçekten efsane. Ben yanlamaktan zevk aldığım için bir süre kullandım ama ön dişli'yi 16 yaptım ara ara uzun yollara gidiyorum die.
2 hafta oldu motoruma binmiyorum havalar hep yağışlı gidiyor bugün ne yapıp edip binicem sanırım özledim dayanamıyorum
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:41 ----------
Arkadaşlar bana lastik önerirmisiniz mitas sport force düşünüyordum ama bunda yaz lastiği yazıyor takım 1000 lira,şimdi bu lastiğin yağmurlu havada performansı nasıl olur merak ediyorum
Bridgetson battlax s20 orjinal ebat arıyorsan yoksa pilot road 4 tak. Hepsi yaz lastiği geçer. Motorda 4 mevsim lastik yok.
Islağa gelmez pek. Ayrıca üst segment varken ben lastikte f/p’ye karşıyım. Motoru yere bağlayan yegane zımbırtı lastiklerdir.
R25 sayfasında kullanan vardı galiba. Bir bak istersen orayada sor. Ben bridgetson almaya gitmiştim. Bulamayınca dönüp road 4 takmıştım
düştüm bugün ya,tramvay raylarından geçerken arka teker fena kaydı sürüklendim baya gazda açmamıştım o kadar dikkatli geçiyordum ön tekeri kurtardım ama çapraz gittiğim için rayların üstünden arka kaydı düzgün bi lastik olsa kaymazdı belkide
Her şekilde kayardı. O tür kaygan yüzeylerde dik açıyla geçmek zorundasın. Geçmiş olsun. Zamanla tecrübe ile yavaş yavaş öğrenirsin
Geçmiş olsun, ızgara mangallardan geçerken bile dikkat edin o bile kayma yaptırıyor.
Pirelli diablo rosso 2 ile mitas sport force+'un farkı yok. Hatta mitas'tan daha memnun kaldım ben.
Geçmiş olsun Ozan91, Allah beterinden korusun.
Bu arada Sayın Dominarcılar ben de dominara geçmeyi istiyorum. Ancak düşündüren bir konu var, ben ufak tefek bir insanım, kendim 167cm ve 60 kiloyum. Dominar ağırlık konusunda beni zorlarmı dersiniz?
Mecburen test motoru bulup, bu soruya kendin cvp aramalısın.
Rosso2 siparişi verdim,eve gelicek lastikler servise nasıl götürücem bilmiyorum
165 boy ile kulanıyoruz.sıkıntı yok.
Ben 163cm boy 60 kilo insanım o şekil kullanıyorum, eğer olduğunuz yerde test motoru varsa test edin yoksa gidip canlı canlı motoru görün ona göre hareket edersiniz.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:23 ----------
Topcase varsa ona artçı kısmından bağlayın veya boynunuzdan beline geçir o şekilde servise kadar götürebilirsin sıkıntı olmaz. Güle güle kullan.
Boynumdan geçirip götürürüm olmadı biraz komik bi görüntü çıkıcak olsada
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
Sen daha NS160'ı yeni almıştım, kaç km yaptın ki Dominar'a geçmek istiyorsun. Tabii tercih senin. Alacaksan boy ve kilonun bir etkisi yok motor 300 kilo bile olsa gazı açıp yürüdüğünde kilosunu hissetmezsin. Ayrıca dominar o kadar yüksek bir motor değil ayakların filan yere basar rahatça sanırım. Yine de arkadaşların da dediği gibi gidip bir üstüne bin mümkünse deneme sürüşü yap. NS160'tan sonra ilk başta pişman edebilir, NS150'den geçtiğim için biliyorum, ama ben NS150'yi 17.600km kullanmıştım 2 yıl. Domi ise 5.motosikletim. Tercih senin ama yerinde olsam NS160'la 1 yıl daha takılırdım ben olsam. Gittin mi bilmiyorum ama o arada bir de eğitime giderdim yerinde olsam. Sonra da Domi'ye keyifle binersin. Tabii ki bunlar öneri tercih senin.
Hatta bu eğitim işini raylardan geçerken düşen arkadaşa da öneririm. Raylardan yaş kuru eski lastik yeni lastik fark etmez her zaman dik açı ile geçilir, motoru o kadar dik çevirecek alan yoksa bile biraz açıktan alıp olabildiğince dik girilir raylara, aynı şey kaldırıma çıkmak, düşük bankete çıkmak v.s. için de geçerlidir. Yoksa birinde düşmezsen öbüründe düşersin. Bu şekilde düşüp ayağını bilekten kıran tanıdığım var otoparktan çıkarken hem de.
Yotube'a 100 strateji yazın, henüz 100 tane yüklememiş yazar ama epeyce bir motosiklette yapılan stratejik hata videosu var, yanılmıyorsam biri de düşük banket yüzünden düşen motorcu. İzleyin derim. Aha buldum linkini:
https://www.youtube.com/channel/UCga...EomBldFhy2cBLg
Cem Batırbaygil Motoron dergisi yazarı ve motosiklet eğitimi gözlemcisidir. motosiklet üstünde 100 strateji kitabının da yazarıdır.
Selamlar.
Dikkatli ve bilinçli sürün!
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)