Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3601

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    @Angrypower cevabınız için teşekkürler, bu arada biraz geç oldu ama çok geçmiş olsun önceki konularda yaptığınız kaza ile ilgili konuşmaları okumuştum. Rms41 e 2 adet kapalı kask sığar mı peki, giderken tıkırtı yapıyor muydu? ön dişi 16 mı yapmam gerekiyor, arka diş değişimine göre daha az mı tork kaybı olur onu önermenizin nedeni nedir acaba ? Cahilliğimin kusuruna bakmayın lütfen..


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3602

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    16t yeter fazla tork kaybetmemek için. Maalesef 2tane tam kask almıyor, daha büyüğüde bence kötü duruyor. Neyi merak edersen sorabilirsin çekinmeden.

    Ayrıca iyi dileklerin için teşekkür ederim.

  3. #3603

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    16t yeter fazla tork kaybetmemek için. Maalesef 2tane tam kask almıyor, daha büyüğüde bence kötü duruyor. Neyi merak edersen sorabilirsin çekinmeden.

    Ayrıca iyi dileklerin için teşekkür ederim.
    Rica ederim. Peki arka dişli küçültmek yerine neden ön dişli büyütmek tavsiye ediliyor acaba ? 16T yapınca arkayı 40 mı 42 mi 43 mü yapmaya denk olur acaba ? maksimum yakıt tasarrufunu hangisinde alabilirim

  4. #3604

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Aynen öyle arkası 42 yada 43'e denk geliyor. Fazla kurcalamaya gerek olmuyor. Daha basit değişimi. Maksimum yakıt tasarrafunu gaz kolunu normal insan gibi açarsan alırsan. Ben gaz kolunu koparırcasına kullanıyordum 6,4lt/100km gördüm çok ekstrem şartlarda. Millet benim yarım kadar yaktırmayı başarıyor

  5. #3605

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Tamam usta çok teşekkür ederim zamanını ayırdığın için. çanta olarak maxem sl-45 düşünüyorum dediğiniz gibi büyük duracak ama umarım alışabilirim

  6. #3606
    sinan08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul Avrupa yakası (Bjk)
    Motosikleti
    Pulsar 150 ns cb 500 f 2018
    [hayırlı akşamlar 2motoruda süren vardır, ns200den inip dominara binince ne derece fark var? Performans hız kalite teknoloji. Aradaki fiyat farkına değerimi?? Teşekkürler

  7. #3607

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı sinan08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [hayırlı akşamlar 2motoruda süren vardır, ns200den inip dominara binince ne derece fark var? Performans hız kalite teknoloji. Aradaki fiyat farkına değerimi?? Teşekkürler
    O benim. 200’lükten inçi dominara binince öyle aman aman fark olmuyor son hız olarak fakat; konfor, rahatlık, güvenlik vs hepsi artıyor. Düşük viteslerde eğlencede artıyor.
    sinan08 bunu beğendi.

  8. #3608

    Üyelik
    10 Aralık 2006
    Alıntı UgurLokman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hepinize teşekkür ediyorum, ilk vitesli motorum olduğu için fazla bir bilgim yok bugün ustaya götüreceğim bu dediklerinizi ileteceğim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:19 ----------

    Tekrardan selamlar herkese, bu hafta içinde gidon yükseltme, ayna yükseltme ve daha küçük arka dişli siparişi vereceğim, bir kaç tane sorum olacak, biliyorum daha önce bunlar konuşulmuş fakat kendi durumuma göre açıklamak istiyorum, ayna yükseltme ve gidon yükseltme olarak tavsiyeleriniz hangileridir ? Gidon yükseltme yapılınca tesisata bir müdahale yapılması gerekir mi ? Boyum 1.92 kilom 125, genellikle tek kullanacağım motoru, Nadire’n de artçı olarak 70 kilo olan annem gelecek, bu durumda arka dişliyi kaç yapmalıyım sizce ? Torktan çok kayıp olmasını istemiyorum ama aynalardaki titreşimin olabildiğince azalmasını ve yakıt tasarrufunun olmasını istiyorum, yine önümüzdeki hafta çanta Demiri ve çanta da sipariş edeceğim, kullanım olarak 2 kapalı kaskı ve de kilit zincirini rahatça alabilecek, Sırt dayamalı veya sırt dayama takıldığında artçıyı rahat ettirecek çanta Öner’iniz var mıdır? Yardımlarınız için şimdiden teşekkür ederim hayırlı günler dilerim
    Ben de kendi motorumdakileri yazayım size fikir olsun. Benim arka çanta Maxem 45 litre, 2 adet fullface kaskı alıyor, arasına kilit sığmayabilir ama ufak tefek eldiven balaklava ya da disk kilidi sığar. Ben tek full face kaskın yanına, dizlik bellik eldiven ve kilit sığdırabiliyorum mesela. Bazen kaskın yanına işe gittiğimde çıkarıp bot bile koyabildiğim oluyor botun boyutuna göre. Bu arada artçı dayanma yastığı da var maxem'de, ben 185tl'ye almıştım ama o zaman kur, şu bu mevzusu bu durumda değildi. Şimdi biraz artmış, yine de en uygun fiyatlı 45lt. çanta sayılabilir halen.
    Bende GP kompozit'in gidon yükseltmesi var ve benim gibi daha turing tarzı kullnanlara şart bence, ama şunu söyleyeyim benim motorda bi miktar kastırma yaptı nadiren gidonu tam sola kırınca gaz verebiliyor her zaman değil ama, şansıma da ne zaman serviste bunu göstersem yapmayacağı tutuyor. Ama yüksekliği gayet iyi oldu, alıp kendim takmıştım. Aynalarım TVS apache aynası, açıkçası orjinal aynalar da gidon genişliği Pulsara göre daha iyi olduğu için arkayı göstermede sorun yaşatmamıştı, ben yine de biraz daha yüksek olduğu için zaten elimde mevcut olan apache aynalarını taktım.
    Ben de arkaya daha bir kaç hafta önce 42 T dişli taktırdım, gayet memnunum, vites araları uzadı ve devir her viteste bi 500devir düştü, eskiden 5000 devirde yaptığı hızı şimdi 4500'de yapıyor gibi oldu. Aynalarda 120km/hıza kadar görüntü bozulması hemen hemen yok gibi, gece de dahil. Doğal olarak hız ve konfor arttı, tork kaybı da en azından ben tek kişi kullandığım için neredeyse hiç hissetmedim. zaten 2.5 nm filan düşüyor tork o da bi şey değil.

    Başkaca sorularınız olursa yardımcı olabilirim ben de hatta dilerseniz kendi bloğumda detaylıca anlatıyorum sorduğunuz türden şeyleri. Sizin gibi yeni alanlara ve hatta Bajaj almak isteyenlere faydası olabilir düşüncesi ile bloğumdan bazı linkler ekliyorum aşağıya, eski motorum Bajaj Pulsar NS150 hakkında da orada bolca yazmıştım, olabildiğince de objektif yazmayı deniyorum iyisi kötüsü neyse yazıyorum, hani gerçek kullanıcısından okusun insanlar diye, yoksa burada Bajaj markasının selesine binmeden 50 tane negatif yorum yazan tiplere bakarsak hiç almamamız gerekirdi. ;)

    Şurada video da çektim çekim kötü ama derdimi anlatıyor:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...-inceleme.html

    Şurada dişli mevzusu var, güncellemelerle:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...n-nihayet.html

    Şurada da 5000 bakımı sonrası bir analiz yazım var:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...kucuk-bir.html

    Size de hayırlı olsun, aman diyim korumalarınızı eksik etmeyin, dikkat ve özenli sürün. Yanlış anlamadıysam artçınız anneniz olacakmış, bu sebeple sizin hepimizden daha iyi bir motosiklet sürücüsü olmaya çalışmanız lazım, arkanızda ayaklarının altında cennet olan bir artçınız olacak çünkü. Annenize hasseten selam ederim bu cesareti dolayısıyla.

    Selamlar herkese.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------

    Alıntı sinan08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [hayırlı akşamlar 2motoruda süren vardır, ns200den inip dominara binince ne derece fark var? Performans hız kalite teknoloji. Aradaki fiyat farkına değerimi?? Teşekkürler
    Ben pulsar 150Ns'den geçtim, aradaki fark epeyce fazla. Kalitesi de, sürüşü de, hissiyatı da farklı, başka bir motora, daha kaliteli ve üst segment bir motora geçtiğinizi net olarak hissediyorsunuz. ilk zamanlar NS150'yi biraz arasam da 5000km devirince şimdilerde iyi ki Dominar'a geçmişim diyorum. 100km de 3.2 ila 3.9lt. arası gibi bir yakıt sarfiyatım var, ki bu da süper bir hissiyat cüzdanınız için.
    Benim gibi neredeyse yüzde 80 otobandan işe gidip gelen biri için 400cc abs'li, kayıcı debriyajlı bir motora geçmek net olarak hem güvenliği hem de sürüş konforunuzu arttırıyor.
    Hep derim sıfır alınan bir motosiklet 10.000km kullanılmadan satılmamalıdır diye, benim ilk 1000 km ile 5000km arasındaki düşüncelerim olumlu yönde net biçimde değişti Dominar için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Bu arada en son yakıt ölçümümde benim Domi 100km'de, 3.32 litre yaktı arkadaşlar. Şimdiye kadar 4 litre üstünü de hiç görmedim(çoğunlukla otobanda ve 90 - 120 km aralığında kullanıyorum bu arada). Daha ne olsun.

  9. #3609

    Üyelik
    26 Haziran 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400
    Alıntı sinan08 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    [hayırlı akşamlar 2motoruda süren vardır, ns200den inip dominara binince ne derece fark var? Performans hız kalite teknoloji. Aradaki fiyat farkına değerimi?? Teşekkürler
    Bende ikisi de var hocam. 2014 model Pulsar200ns(38bin küsür km'de, 2014 ağustosta aldım) ve 2017 model Dominar var(21 bin km'de, 2017 Ağustosta aldım).Pulsarı satıcaktım ama şimdilik ikisini de keyfime göre kullanıyorum.

    Maks hız olarak orjinal dişlilerle 200ns ile Domi arasında 5-6 km fark var(pulsar 155km/s hızda kesiciye giriyor, Domi 161km/s gibi). Dominarın orjinal arka dişlisi 45T(45 dişli) dir; daha önce de yazmıştım, 45t ile piyasaya çıkması bana göre tamamen piyasada farklılaşma çabası, torka öncelik vererek. Halbu ki 43T arka dişli ile bu makina pulsarın hem güç hem hı olarak 1 tık üstü olduğunu gösteriyor, 43 dişli ile 157km/s hızda devir uyarı ışığını yeni yakıyor, ben 172 gördüm halen kesiciye girmemişti. Ancak benim isteğim zaten 170-180km/s hız yapmak değil 160 km /s hıza rahat çıkabilmek, ve 135-145km/s hızlarında sürekli yol alabilmekti, 43 dişli ile torktan sadece %4 civarı kaybederek bunu sağlayabiliyorsunuz. 42T arka dişli de kullandım 2bin km, tork %7 kadar düşüyor ve bu rahatsız ediyor, onun için 43T dişliye geçtim ve oldukça memnunum. Orjinal 45T dişli ise deli gibi kıç attırıyordu, beni rahatsız ediyordu.

    Hızlanma Dominarda çok daha iyi tabii 200ns'e göre, o kadar olsun arada 173cc fark var.

    Kalite olarak pulsardan belki 1 tık önde ama sadece 1 tık; yine gıcırtılar, titreşim sesleri, titreşimin kendisi vs devam ediyor, aynı yolda neredeyse aynı koşullarda 3 yıl kullandığım pulsarımın fren diskinde sorun yokken Dominarımda diskin fren diskinin yamulması(öyle sürmeye devam ediyorum), ayrıca dominarda ön farın belli hava koşullarında buğu yapması can sıkıcı. Ama hiç olmazsa pulsardaki şu "yavaşlarken durmaya yakın debriyajı çekince stop etme sorunu" nu Dominarda aynı koşullarda deviri 2bin devr üstüne otomatik olarak çıkararark yazılımsal olarak çözmüşler(pulsarlara bu sorunu çözmesi için atılan yazılım %60 oranında başarılı oluyordu ve aynı oranda "tek marşla gaz verMEden çalıştırma"yı kaybediyordunuz.

    Teknoloji olarak kaydırmalı debriyaj(her ne kadar pulsarla farkını anlamasam da), led farlar, her iki teker için olan abs ile ns200'den (abs'li yeni modelinden de) daha iyi.

    Aradaki fiyat farkı derken bu durum keyfe/renge/isteğe/ihtiyaca vs bir çok şeye göre diğişir. Sıfır motorlardan bahsediyorsanız bana göre bırakın fiyat farkını o motorların ikisi de o para etmez, ikinci ellere bakıyorsanız evet aradaki fiyat farkına değer(özellikle temiz az km'deki bir Dominarı 16-17bin tl gibi alabilirseniz), özellikle yüklü/çantalı/artçılı uzun yol/kamp/tatil vs yapacaksanız Dominarı öneririm.

    Ben kışın daha ekonomik olduğu ve pulsara uygun kış lastiği Dominarınkilere nazaran daha ucuz(yarı fiyatına) olduğu için kış lastiği aldığım pulsarımı kullanıyorum 2 aydır, domi'den inip pulsara binince de daha bir sakin kullanıyorum artık nedense. Normalde 3 yıldır hep 3.6-3.8lt/100 km yaktırdığım pulsarımı şimdi sakince maks7bin devir 100km/s hızla kullanarak 2,7-3.1lt/100 km yaktırıyorum. Dominarda 4.2-4.5 lt/100km yakıyorum sakin kullanımda(Ama Dominara binince genelde sakin duramayıp 4.5'ten daha fazla yaktırıyorum genelde). Böylece pulsar kullanırken 3 depoda 1 depo kadar kar etmiş oluyorum dominara göre.
    balıkcı bunu beğendi.

  10. #3610

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Cloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de kendi motorumdakileri yazayım size fikir olsun. Benim arka çanta Maxem 45 litre, 2 adet fullface kaskı alıyor, arasına kilit sığmayabilir ama ufak tefek eldiven balaklava ya da disk kilidi sığar. Ben tek full face kaskın yanına, dizlik bellik eldiven ve kilit sığdırabiliyorum mesela. Bazen kaskın yanına işe gittiğimde çıkarıp bot bile koyabildiğim oluyor botun boyutuna göre. Bu arada artçı dayanma yastığı da var maxem'de, ben 185tl'ye almıştım ama o zaman kur, şu bu mevzusu bu durumda değildi. Şimdi biraz artmış, yine de en uygun fiyatlı 45lt. çanta sayılabilir halen.
    Bende GP kompozit'in gidon yükseltmesi var ve benim gibi daha turing tarzı kullnanlara şart bence, ama şunu söyleyeyim benim motorda bi miktar kastırma yaptı nadiren gidonu tam sola kırınca gaz verebiliyor her zaman değil ama, şansıma da ne zaman serviste bunu göstersem yapmayacağı tutuyor. Ama yüksekliği gayet iyi oldu, alıp kendim takmıştım. Aynalarım TVS apache aynası, açıkçası orjinal aynalar da gidon genişliği Pulsara göre daha iyi olduğu için arkayı göstermede sorun yaşatmamıştı, ben yine de biraz daha yüksek olduğu için zaten elimde mevcut olan apache aynalarını taktım.
    Ben de arkaya daha bir kaç hafta önce 42 T dişli taktırdım, gayet memnunum, vites araları uzadı ve devir her viteste bi 500devir düştü, eskiden 5000 devirde yaptığı hızı şimdi 4500'de yapıyor gibi oldu. Aynalarda 120km/hıza kadar görüntü bozulması hemen hemen yok gibi, gece de dahil. Doğal olarak hız ve konfor arttı, tork kaybı da en azından ben tek kişi kullandığım için neredeyse hiç hissetmedim. zaten 2.5 nm filan düşüyor tork o da bi şey değil.

    Başkaca sorularınız olursa yardımcı olabilirim ben de hatta dilerseniz kendi bloğumda detaylıca anlatıyorum sorduğunuz türden şeyleri. Sizin gibi yeni alanlara ve hatta Bajaj almak isteyenlere faydası olabilir düşüncesi ile bloğumdan bazı linkler ekliyorum aşağıya, eski motorum Bajaj Pulsar NS150 hakkında da orada bolca yazmıştım, olabildiğince de objektif yazmayı deniyorum iyisi kötüsü neyse yazıyorum, hani gerçek kullanıcısından okusun insanlar diye, yoksa burada Bajaj markasının selesine binmeden 50 tane negatif yorum yazan tiplere bakarsak hiç almamamız gerekirdi. ;)

    Şurada video da çektim çekim kötü ama derdimi anlatıyor:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...-inceleme.html

    Şurada dişli mevzusu var, güncellemelerle:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...n-nihayet.html

    Şurada da 5000 bakımı sonrası bir analiz yazım var:
    https://mymotorcycleexperience.blogs...kucuk-bir.html

    Size de hayırlı olsun, aman diyim korumalarınızı eksik etmeyin, dikkat ve özenli sürün. Yanlış anlamadıysam artçınız anneniz olacakmış, bu sebeple sizin hepimizden daha iyi bir motosiklet sürücüsü olmaya çalışmanız lazım, arkanızda ayaklarının altında cennet olan bir artçınız olacak çünkü. Annenize hasseten selam ederim bu cesareti dolayısıyla.

    Selamlar herkese.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------



    Ben pulsar 150Ns'den geçtim, aradaki fark epeyce fazla. Kalitesi de, sürüşü de, hissiyatı da farklı, başka bir motora, daha kaliteli ve üst segment bir motora geçtiğinizi net olarak hissediyorsunuz. ilk zamanlar NS150'yi biraz arasam da 5000km devirince şimdilerde iyi ki Dominar'a geçmişim diyorum. 100km de 3.2 ila 3.9lt. arası gibi bir yakıt sarfiyatım var, ki bu da süper bir hissiyat cüzdanınız için.
    Benim gibi neredeyse yüzde 80 otobandan işe gidip gelen biri için 400cc abs'li, kayıcı debriyajlı bir motora geçmek net olarak hem güvenliği hem de sürüş konforunuzu arttırıyor.
    Hep derim sıfır alınan bir motosiklet 10.000km kullanılmadan satılmamalıdır diye, benim ilk 1000 km ile 5000km arasındaki düşüncelerim olumlu yönde net biçimde değişti Dominar için.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------

    Bu arada en son yakıt ölçümümde benim Domi 100km'de, 3.32 litre yaktı arkadaşlar. Şimdiye kadar 4 litre üstünü de hiç görmedim(çoğunlukla otobanda ve 90 - 120 km aralığında kullanıyorum bu arada). Daha ne olsun.
    Bilgilendirmeleriniz için çok teşekkürler, inceleyeceğim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:26 ----------

    @Cloud ya videolardan birini izledim acaba arka çanta demirinizin markası nedir ?

  11. #3611

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07

  12. #3612

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Tekrardan selamlar, önceki sayfalarda bazı arkadaşların hem ön dişliyi 16 yapıp hem de arka dişliyi 42 yaptığını okudum, böyle bir şey yapsam sizce nasıl olur daha iyi performans daha az titreşim be daha çok yakıt tasarrufu olur mu sadece ön dişli değişimine göre ? Torktan tahminen ne kadar kayıp olur ? Hayırlı akşamlar

  13. #3613
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı UgurLokman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Tekrardan selamlar, önceki sayfalarda bazı arkadaşların hem ön dişliyi 16 yapıp hem de arka dişliyi 42 yaptığını okudum, böyle bir şey yapsam sizce nasıl olur daha iyi performans daha az titreşim be daha çok yakıt tasarrufu olur mu sadece ön dişli değişimine göre ? Torktan tahminen ne kadar kayıp olur ? Hayırlı akşamlar
    Şu sayfadan daha iyi karşılaştırma yapabilirsiniz. Orjinal ön arka dişli 15 45 diştir ve zincir bakla 120 dir ona göre doğru oranları girin karşılaştırma yapacağınız dişli oranını girin arada ki tüm farklar çıkacaktır.
    http://sprocketcalculator.com

  14. #3614

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu sayfadan daha iyi karşılaştırma yapabilirsiniz. Orjinal ön arka dişli 15 45 diştir ve zincir bakla 120 dir ona göre doğru oranları girin karşılaştırma yapacağınız dişli oranını girin arada ki tüm farklar çıkacaktır.
    http://sprocketcalculator.com
    Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------

    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu sayfadan daha iyi karşılaştırma yapabilirsiniz. Orjinal ön arka dişli 15 45 diştir ve zincir bakla 120 dir ona göre doğru oranları girin karşılaştırma yapacağınız dişli oranını girin arada ki tüm farklar çıkacaktır.
    http://sprocketcalculator.com
    Bizimmotor sitesinde dominar 400 ön arka dişli seti+ ncr marka oringli zincir satılıyor 303 liraya denk geliyor hepsi, sizce bu marka güvenli midir kullanan var mısır ?

  15. #3615
    mavellen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mayıs 2016
    Alıntı UgurLokman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:07 ----------

    Tekrardan selamlar, önceki sayfalarda bazı arkadaşların hem ön dişliyi 16 yapıp hem de arka dişliyi 42 yaptığını okudum, böyle bir şey yapsam sizce nasıl olur daha iyi performans daha az titreşim be daha çok yakıt tasarrufu olur mu sadece ön dişli değişimine göre ? Torktan tahminen ne kadar kayıp olur ? Hayırlı akşamlar
    Onu ben yaptım ama arka 42 değildi 43 idi.Vites arası uzuyor titreşimde baya azalıyor ama 1.vitesde kalkışa ne kadar alışırsın onu bilemem.Erken balata tüketimine yol açar.Motor açıldıkdan sonra titreşimide biraz azalacaktır.Şuan sadece ön 16 arka orjinal kullanıyorum.Titreşimden rahatsızlığım yok.Motoru ilk aldığımda titreşim çok fazla idi.

  16. #3616

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı UgurLokman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------



    Bizimmotor sitesinde dominar 400 ön arka dişli seti+ ncr marka oringli zincir satılıyor 303 liraya denk geliyor hepsi, sizce bu marka güvenli midir kullanan var mısır ?
    Ben Sfr marka zincir taktım oringli. Tek başına 200küsür lira. 1000km geçmeden yolda zincir koptu. Bana açtığı masraf 1500tl idi. Ne yazıkki sarf malzemelerinde işin kalitesizine kaçmanın bedeli ağır oluyor!..

  17. #3617

    Üyelik
    23 Kasım 2018
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Bajaj Dominar 400
    Alıntı mavellen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu ben yaptım ama arka 42 değildi 43 idi.Vites arası uzuyor titreşimde baya azalıyor ama 1.vitesde kalkışa ne kadar alışırsın onu bilemem.Erken balata tüketimine yol açar.Motor açıldıkdan sonra titreşimide biraz azalacaktır.Şuan sadece ön 16 arka orjinal kullanıyorum.Titreşimden rahatsızlığım yok.Motoru ilk aldığımda titreşim çok fazla idi.
    Teşekkür ederim bilgilendirme için sadece önü değiştireceğim sanırım ben de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------

    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben Sfr marka zincir taktım oringli. Tek başına 200küsür lira. 1000km geçmeden yolda zincir koptu. Bana açtığı masraf 1500tl idi. Ne yazıkki sarf malzemelerinde işin kalitesizine kaçmanın bedeli ağır oluyor!..
    Teşekkür ederim, verdiğiniz bilgiyi dikkate alacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

    Zincir olarak 525 mi 520 mi almam gerekiyor ? Did alacağım sanırım hangisini almam lazım yardım edebilir misiniz lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

    https://m.n11.com/did-zincir-520-oringli-zincir-did-P292006192 Bu uyar mı acaba ? Fiyatı neden böyle düşük anlayamadım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

    https://m.n11.com/did-zincir-520-ori...did-P292006192

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

    Yoksa bu mu https://m.n11.com/ktm-duke-390-did-v...on-P302062874#

  18. #3618
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı UgurLokman adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim bilgilendirme için sadece önü değiştireceğim sanırım ben de

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:14 ----------



    Teşekkür ederim, verdiğiniz bilgiyi dikkate alacağım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:15 ----------

    Zincir olarak 525 mi 520 mi almam gerekiyor ? Did alacağım sanırım hangisini almam lazım yardım edebilir misiniz lütfen

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:18 ----------

    https://m.n11.com/did-zincir-520-oringli-zincir-did-P292006192 Bu uyar mı acaba ? Fiyatı neden böyle düşük anlayamadım

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:20 ----------

    https://m.n11.com/did-zincir-520-ori...did-P292006192

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:21 ----------

    Yoksa bu mu https://m.n11.com/ktm-duke-390-did-v...on-P302062874#
    Orjinal zincir ölçüsü 520 120 bakla siz 520 ye göre zincir alacaksınız, ben oringsiz Choho zincir kullanıyorum ve kullanım tarzım agresif değil o yüzden şimdilik sıkıntım yok, kullanım tarzınız ve para durumuna göre tabiki daha iyisini alın. Did alacaksanız kma dan alın çakması bol olan bir ürün çünki.

  19. #3619
    balıkcı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Zonguldak
    Motosikleti
    Honda cbf150,inazuma,Bajaj Dominar 400
    Alıntı kdiner adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şu sayfadan daha iyi karşılaştırma yapabilirsiniz. Orjinal ön arka dişli 15 45 diştir ve zincir bakla 120 dir ona göre doğru oranları girin karşılaştırma yapacağınız dişli oranını girin arada ki tüm farklar çıkacaktır.
    http://sprocketcalculator.com
    Bu site çok iyi. Dişli alternatifleri bol olsa tork ve hız için hemen her oran denenebilir.
    Bu arada dişlileri nereden temin ediyorsunuz. Servislerden mi?

  20. #3620
    kdiner - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Şubat 2011
    Şehir
    İSTANBUL/ÜSKÜDAR
    Motosikleti
    14-16 200ns,16 Mt-25, 17 D400, 18 Mt25abs
    Alıntı balıkcı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu site çok iyi. Dişli alternatifleri bol olsa tork ve hız için hemen her oran denenebilir.
    Bu arada dişlileri nereden temin ediyorsunuz. Servislerden mi?
    İster servisten istersen internet sitesinden, ben Kalyoncu motordan almıştım sağlam ve güvenilir bir site. 40 42 43 denedim şuan 43 takılı, bana göre en iyi dişli 42 oldu ama 3 lü çanta ile 42 43 te biraz hantal kaldı gibi oldu, 45 hiç kullanmadım test motoru hariç o yüzden nedir ne değildir bilgim yok.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)