Ben de kendi motorumdakileri yazayım size fikir olsun. Benim arka çanta Maxem 45 litre, 2 adet fullface kaskı alıyor, arasına kilit sığmayabilir ama ufak tefek eldiven balaklava ya da disk kilidi sığar. Ben tek full face kaskın yanına, dizlik bellik eldiven ve kilit sığdırabiliyorum mesela. Bazen kaskın yanına işe gittiğimde çıkarıp bot bile koyabildiğim oluyor botun boyutuna göre. Bu arada artçı dayanma yastığı da var maxem'de, ben 185tl'ye almıştım ama o zaman kur, şu bu mevzusu bu durumda değildi. Şimdi biraz artmış, yine de en uygun fiyatlı 45lt. çanta sayılabilir halen.
Bende GP kompozit'in gidon yükseltmesi var ve benim gibi daha turing tarzı kullnanlara şart bence, ama şunu söyleyeyim benim motorda bi miktar kastırma yaptı nadiren gidonu tam sola kırınca gaz verebiliyor her zaman değil ama, şansıma da ne zaman serviste bunu göstersem yapmayacağı tutuyor
. Ama yüksekliği gayet iyi oldu, alıp kendim takmıştım. Aynalarım TVS apache aynası, açıkçası orjinal aynalar da gidon genişliği Pulsara göre daha iyi olduğu için arkayı göstermede sorun yaşatmamıştı, ben yine de biraz daha yüksek olduğu için zaten elimde mevcut olan apache aynalarını taktım.
Ben de arkaya daha bir kaç hafta önce 42 T dişli taktırdım, gayet memnunum, vites araları uzadı ve devir her viteste bi 500devir düştü, eskiden 5000 devirde yaptığı hızı şimdi 4500'de yapıyor gibi oldu. Aynalarda 120km/hıza kadar görüntü bozulması hemen hemen yok gibi, gece de dahil. Doğal olarak hız ve konfor arttı, tork kaybı da en azından ben tek kişi kullandığım için neredeyse hiç hissetmedim. zaten 2.5 nm filan düşüyor tork o da bi şey değil.
Başkaca sorularınız olursa yardımcı olabilirim ben de hatta dilerseniz kendi bloğumda detaylıca anlatıyorum sorduğunuz türden şeyleri. Sizin gibi yeni alanlara ve hatta Bajaj almak isteyenlere faydası olabilir düşüncesi ile bloğumdan bazı linkler ekliyorum aşağıya, eski motorum Bajaj Pulsar NS150 hakkında da orada bolca yazmıştım, olabildiğince de objektif yazmayı deniyorum iyisi kötüsü neyse yazıyorum, hani gerçek kullanıcısından okusun insanlar diye, yoksa burada Bajaj markasının selesine binmeden 50 tane negatif yorum yazan tiplere bakarsak hiç almamamız gerekirdi. ;)
Şurada video da çektim çekim kötü ama derdimi anlatıyor:
https://mymotorcycleexperience.blogs...-inceleme.html
Şurada dişli mevzusu var, güncellemelerle:
https://mymotorcycleexperience.blogs...n-nihayet.html
Şurada da 5000 bakımı sonrası bir analiz yazım var:
https://mymotorcycleexperience.blogs...kucuk-bir.html
Size de hayırlı olsun, aman diyim korumalarınızı eksik etmeyin, dikkat ve özenli sürün. Yanlış anlamadıysam artçınız anneniz olacakmış, bu sebeple sizin hepimizden daha iyi bir motosiklet sürücüsü olmaya çalışmanız lazım, arkanızda ayaklarının altında cennet olan bir artçınız olacak çünkü. Annenize hasseten selam ederim bu cesareti dolayısıyla.
Selamlar herkese.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:02 ----------
Ben pulsar 150Ns'den geçtim, aradaki fark epeyce fazla. Kalitesi de, sürüşü de, hissiyatı da farklı, başka bir motora, daha kaliteli ve üst segment bir motora geçtiğinizi net olarak hissediyorsunuz. ilk zamanlar NS150'yi biraz arasam da 5000km devirince şimdilerde iyi ki Dominar'a geçmişim diyorum. 100km de 3.2 ila 3.9lt. arası gibi bir yakıt sarfiyatım var, ki bu da süper bir hissiyat cüzdanınız için.
Benim gibi neredeyse yüzde 80 otobandan işe gidip gelen biri için 400cc abs'li, kayıcı debriyajlı bir motora geçmek net olarak hem güvenliği hem de sürüş konforunuzu arttırıyor.
Hep derim sıfır alınan bir motosiklet 10.000km kullanılmadan satılmamalıdır diye, benim ilk 1000 km ile 5000km arasındaki düşüncelerim olumlu yönde net biçimde değişti Dominar için.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:33 ----------
Bu arada en son yakıt ölçümümde benim Domi 100km'de, 3.32 litre yaktı arkadaşlar. Şimdiye kadar 4 litre üstünü de hiç görmedim(çoğunlukla otobanda ve 90 - 120 km aralığında kullanıyorum bu arada). Daha ne olsun.