Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
06 Temmuz 2018, 19:32
#2801
Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...
Reklamlar
-
06 Temmuz 2018, 21:08
#2802
gerivites adlı üyeden alıntı
Henüz bütçe olmadığı için net olarak araştırmadım. Bi Pirelli MT60RS Corsa var bi de pilotstreetII var galiba. Yaz kış kullandığım için ona göre bir lastik bakacağım.
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur,
Herkes ateşini bu dünyadan götürür.
-
06 Temmuz 2018, 21:45
#2803
seyyah27 adlı üyeden alıntı
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
Ben fiyat/performans ürünlerinden uzun süre önce vazgeçtim. Her zaman bir handikabı var ki lastik senin yol ile temasını sağlayan en önemli eleman.
-
06 Temmuz 2018, 22:38
#2804
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ben fiyat/performans ürünlerinden uzun süre önce vazgeçtim. Her zaman bir handikabı var ki lastik senin yol ile temasını sağlayan en önemli eleman.
Forumda pirelli rossodan mitasa geçip mennun olanlar var. Onları okuyunca insan acaba diyor?
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur,
Herkes ateşini bu dünyadan götürür.
-
06 Temmuz 2018, 22:44
#2805
Ben orjinal lastiklerine harika diyeni gördüm
-
06 Temmuz 2018, 23:10
#2806
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.
-
06 Temmuz 2018, 23:25
#2807
mast3rly adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar selamlar, ön panelden gelen cizirti sesi hani titresim yogunke cikan bir ses var. Onu nasıl giderdiniz? Sesi yok etmem icin tam olarak nereye bakmam lazım.
Benzin deposu ile ön maşanın birleştiği yerde bir plastik parça var onu çıkar bak zaten süngerimsi bir parça yapıştırmışlar sen onun kenarına onun gibi ekleme yap yerine tak ve kontrol et.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ben orjinal lastiklerine harika diyeni gördüm
Evet, orjinal lastik yağmur kuru iyi tek kötü tarafı olursa yol kenarında sulama suyu yola doğru akmış ise o zaman ........ sağlama alın kendinizi, ıslanan yüzey yere temas ettiği anda bildiğin arka lastik horon tepiyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:19 ----------
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim motor sıkışık trafikte tak tak tak bişey vuruyormuş gibi yapıp stop ediyor. Servise götürecektim ama çok yorgunum ve trafik var die vageçtim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Bu dediğim sıkışık trafikte max 2dk aynı yerde durduğumda oluyor...
Zincirin bol olsa evet tak tak vurma yapar ama stop etmesi enteresan kesin başka bir şey vardır.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:22 ----------
seyyah27 adlı üyeden alıntı
Mitas sport force için ne düşünüyorsun?
16000km de yine orjinal lastik taktırıp kullanıyorum, lastik olayı biraz da size bağlı kullanım tarzınız nasıl, asfaltta kullanacak iseniz rosso uygun olsun derseniz mitas.
-
06 Temmuz 2018, 23:42
#2808
5000 bakımında motul 7100 yağ koydurdum ve dişliyi de 42 yaptım. Vites geçişleri bira daha yumuşadı. Çat diye geçmiyor artık. Bu arada yeni dişli ile hafif bir York kaybı olmakla birlikte motor dağa rafine bir hal aldı ve yüksek sürate daha rahat ulaşıyor. 125 km hızla giderken aynada çift görme yok artık neredeyse.
-
07 Temmuz 2018, 10:20
#2809
suanda 150 kmyi devirdim tekrar depo fullediğimde ise 4.5 litre benzin aldı. sürüş genelde hava serinlikte ve dağ yollarında artcılı sıkıştırılmadan 5,5 deviri aşılmadan yapıldı. bu motorda 6 bin devir üzerini ben gereksiz görüyorum. alt devirlerde gelen tork bana cok yumuşak ve güçlü bi sürüş imkanı sunuyor. artcım ise pulsarns200 e göre titreşimin daha az olduğunu ve artcı konforunun daha rahat olduğunu söyledi. bu motoru almaktaki amacım uzun yollarda ve dağ yollarında artcılı şekilde güçten düşmeden seyehat edebilmek. ilk defa 130 baandıda cıktım. titreşim hissediliyor ama rahatsız edici değil. aynalarda arkayı cift görme gibi kötü yanı olmadı özellikle denedim :
-
07 Temmuz 2018, 10:28
#2810
Sen onu genede artçısız rodaj yap, sana gereksiz gelen hız da oralarda milletin arkandan psikopat gibi sıkıştırmamasından kaynaklanıyordur. İstanbul'da 5500rpm'yi geçmeden süreceğim de de bak bakalım üstüne tır'ından spor arabasına neler neler biniyor
-
07 Temmuz 2018, 10:44
#2811
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
-
07 Temmuz 2018, 11:14
#2812
@angrypower, hocam kullandığım yol kısmen boştu. hız sevmeyen biriyim ama atiklik benim için ön planda. o yuzden suanda sıkıntı yasamadım . ileride 43 dişliye düşebilirim.
@mavellen zırıltı pıtırdı titreşim benim motorda da yok yada ben hissetmiyorum 6 bin devir cıvarıında biraz hissedilir derecede var . ama sorun edilecek kadar büyük titreşim değil.
-
07 Temmuz 2018, 11:48
#2813
mavellen adlı üyeden alıntı
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
zırıltı bende çok oldu hocam kesildi ama bi süre sonra özellikle depo bölgesinden
Sevmek için yaşlanmayı,frene basmak için yolun bitmesini bekleme..
-
07 Temmuz 2018, 12:30
#2814
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.
-
07 Temmuz 2018, 12:56
#2815
gerivites adlı üyeden alıntı
Depoda zirilti benim de 5-6bin devirden sonra basliyor. Bir de kompresyona sokunca oluyor tabi. Aynalar da ayni sekilde 7-8 bin devirde dans ediyor arkayi gormek zorlasiyor.
bendede zırıltı vardı 4 bin devirden sonra başlıyordu , gidonun döndüğü vidanın ordaki plastik kaplamalar birbirine deyiyo o araya küçük bir neopren parça yapıştırdım ses gitti
-
07 Temmuz 2018, 13:18
#2816
Orjinal lastikler kesinlikle iyi değil. Belki idare eder. Özellikle kuru-ıslak veya ıslak-kuru geçişlerde dikkat etmek gerek. Devamlı tedirgin kullanmaktansa değiştirmek daha iyi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:17 ----------
Zırıltı için debriyaj manetini de kontrol edin. Ben de oradan kaynaklı idi.
Cehennem yerinde hiç ateş yoktur,
Herkes ateşini bu dünyadan götürür.
-
07 Temmuz 2018, 13:50
#2817
Tayfun motora bıraktım bende bu gün motoru 650 km de 750-800km olsun öyle yapalım bakımını dediler tekrardan yağ değiştiririz ilk yağı çıksın bi an önce dedim 500kmde de götürmüştüm ilk almamışlar kullan az daha diye.
-
07 Temmuz 2018, 15:11
#2818
Demin 45t orjinal arka dişliye geri döndüm. Motorun orjinalini bozmamak gerekiyor kanımca. Şayet benim gibi şehiriçinde çok kullanıyorsanız çünkü 2ye atıp kağnı gitmek hoşuma gidiyor sıkışık trafikte, her iki şekilde de aynı hızlara ulaşıyorum çünkü ufak tefek bir adam değilim. 163km/sa'de kesiciye giriyor şimdi ama çekiş hiç düşmüyor
-
07 Temmuz 2018, 15:16
#2819
mavellen adlı üyeden alıntı
Geri bildirimler herkesde çok farklı.Benim motorun depoda selede ve ön tur camının olduğu yerde zırıltı motoru aldım alalı hiç olmadı.
Orjinal lastikler kuruda çok iyi değil sadece idare eder.Islakda evlere şenlik.
Ben motül yağ koyduğumda viteslerde aldığım tepki fabrikanın motora ilk koyduğu yağdan bile kötü idi.Acaba düzelir diye arka arkaya 2 kere motül koydum.
Ben motülün yanından dahi geçmem.Hiçbir ürününüde kullanmam.Şuan liqui molly var.On numara yağ.Viteslerimde pamuk gibi.Çıt çıt geçiyor.Yarı sentetik yağ kullanıyorum.Tavsiyede ederim.Ben liqui molly nin tam sentetik motorlara konan yağını arabamda daki kullandım.Yağ değişiminde yağ hala özelliğini yitirmemişti.Adamlar yağı yapmış kendimce daha fazla fantazi aramaya gerek görmedim.Memnun olduğum yağa devam.
14 model pulsarda motul 7100 kullandım evet pamuk gibi oldu hatta vites geçti mi diye tekrar kontrol etmek zorunda kalıyordum halbukisi geçmiş, 16 modelde yine kullandım o pamukluk yoktu, dominarda kullandım yok abi motul 7100 bana göre değil bir daha da kullanmam, iyi olabilir ama bana göre hiç iyi değil, costol e devam.
-
07 Temmuz 2018, 23:23
#2820
Merhaba arkadaşlar. Şöyle bir konu açtım, sizin de okumanızı isterim (Domi içerir)
http://www.motosiklet.net/forum/moto...ni-alirim.html
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (1 üye ve 5 misafir)