Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Bajaj Dominar 400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Lucas adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hint'li değilim Ben üretmiyorum, satmıyorum.
    Yani savunmuyorum da. Gelsin görelim, bakalım karar verelim.
    Teknik veriler şu an için beni ilgilendirmiyor.
    Önce üzerine bineceğiz sonra karar vereceğiz onu demek istedim.
    Videolar yanıltır, gözler yanıltır, hisler yanıltır ama yaşanan gerçekler yanıltmaz

    Ayrıca konforlu diye resimlerini koyduğun motorlar konuştuğumuz motorun belki de 5 katı fiyatına satılıyor.
    Ve çoğumuz o konfora erişebilecek güçte değiliz ne yazıkki.
    Erdem bey sadece sizi alıntılamış gözüküyorum ancak size yazdığım sadece;
    "Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
    https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA "

    Gerisi bu motordan 400CC performansı bekleyen arkadaşlaraydı.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    cagiran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Nisan 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    1. Honda NSS 300 FORZA / 2. Suzuki GW250 INAZUMA
    Alıntı sparr0wh4wk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    9250 ? Yanlış hesaplamış olabilir misiniz ?

    En pahalı olduğu yerde ₹ 1,57,117 Twin Channel Abs ( Kolkata ) - 8111.05 TL

    En ucuz olduğu yerde ₹ 1,50,002 Twin Channel Abs ( Delhi ) - 7743.75 TL

    En pahalı olduğu yerde ₹ 1,42,731 Disc Brakes ( Kolkata ) - 7368.39 TL

    En ucuz olduğu yerde ₹ 1,36,001 Disc Brakes ( Delhi ) - 7020.96 TL

    http://www.bajajauto.com/BajajDomina...400/price.html
    Yanlışlık yok diye düşünüyorum, sizin verdiğiniz rakamlara nakliye ve gümrük eklenirse 9250 TL civarı yakalanacaktır.
    Aslında ben tümden gelim mantığıyla hesapladım, sizinki tüme varım olur.

    Ortak noktada buluşulacaktır

    Hesapta bir hata varsa ötv ve kdv nin önce veya sonra eklenmesinden kaynaklanabilir.
    sparr0wh4wk bunu beğendi.

  3. #243
    sparr0wh4wk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    -
    Olabilir tabiki , ama ne kadar hesaplasakta biraz iyimser kalabiliriz belki kâr oranında , en iyisi gelsin görelim (:

  4. #244

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar, ben zamanında R25'i dünyanın en iyi motoru zannedenlere aslında 10 bin devirde gelen tork yüzünden o kadar da harika bir motor olmadığını söylemiştim, akabinde gelen bir videoda CBR250R uzun süre bunun önünde gidince bir çoklarının çenesi düşmüştü, gözlerine inanamamışlardı. Şimdi bu motoru sürdüğünüzde aynı şeyi yaşamak istemiyorsanız lütfen biraz daha temkinli yaklaşınız. Ortada test edip öve öve bitiremeyen adamlar varken sürmediğiniz ve gidişini hissetmediğiniz bir motor için bu kadar karamsar olmayınız. Sürdüğünüzde oldukça şaşıracağınıza eminim çünkü orada 35 Nm Tork duruyor. R25 6500 devirde 10 Nm Tork verirken bu 35 Nm veriyor. Bunun ne demek olduğunu hayal edebilen kişi sayısı forumda pek fazla değil anlaşılan. Siz R25'i tercih edip sürekli 10 bin devirde süremezsiniz ama bu motoru alan herkes her an 6500 devirde sürüş yapar. Gerçekler 0-100 performansından çok başkadır.
    R25 bundan daha iyi,kaliteli bir motosiklet. Bunu görmek için alim olmaya gerek yok-ha tersini iddia eden olursa; benim gözümde motor cahili değil, zırcahildir.
    The Power of The Dreams.

  5. #245
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erdem bey sadece sizi alıntılamış gözüküyorum ancak size yazdığım sadece;
    "Linkini verdiğim videoda torka dair bir şey görüyor musunuz ?
    https://www.youtube.com/watch?v=XJI648uM0dA "

    Gerisi bu motordan 400CC performansı bekleyen arkadaşlaraydı.
    400 cc performansı nasıl bişey bilmiyoruz. Gerçekten bilmiyorum ben
    125-150-250-500-600-900-1100 cc tek iki ve dört silindir hepsini kullandım. Uzunca süreler kullandım hatta çoğunu.
    Ama 400 cc tek silindir kullanmadım.
    600 ve 650 cc tek silindirin aşağı yukarı performansını biliyorum.
    Güçlü ama kısa soluklu aletler olur genelde. 130 km/h hızları idealdir. Evet eski teknolojiydiler ama silindir sayısı ve tork beygir ilişkisi fiziksel bir kanun gibi. Bu modelde de konforu ve titreşimi azaltmak için formullerle biraz oynanmış olabilir.
    Kısacası 400 cc için hangi marka model olursa pek beklentiye girmemek lazım.
    Kaliteli olsun, yedek parçası bol ve ucuz olsun, servis ağı geniş olsun yeterli.
    Çok fazla beygir ve tork isteyenler 600 cc ve yukarısına baksınlar. Ama onlarada biz fakirler malesef internette bakabiliyoruz
    YasinC, sheriff87 ve fedos bunu beğendiler.
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  6. #246
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Erdem bey sorun şuradan kaynaklaniyor. Pulsar 200ns gibi segmentine göre atik ve performansli motordan sonra herkes ktm 390 serisi performansi bekledi. Reklamlarda biraz o yöndeydi. Hintli vatandaslarin yorumlarindan kaptigim kadariyla dominar yazilimsal olarak limitli. 400SS'in ilerdeki satislarini baltalamamak için. Motorun kisacasi musluğu kısık ben sadece bunu diyorum

    Büyük ihtimal yaza xj6 düşünüyorum zaten. Önümüzdeki yaz Ankara'dan cikip egeyi turlayip gelmek istiyorum. Bu motorun fiyati uygun olur ispanyol eleman yazilima parmak atar meyve alirsa bu motoru alirim bende

  7. #247
    Moderatör Lucas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2006
    Şehir
    Yalova
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Erdem bey sorun şuradan kaynaklaniyor. Pulsar 200ns gibi segmentine göre atik ve performansli motordan sonra herkes ktm 390 serisi performansi bekledi. Reklamlarda biraz o yöndeydi. Hintli vatandaslarin yorumlarindan kaptigim kadariyla dominar yazilimsal olarak limitli. 400SS'in ilerdeki satislarini baltalamamak için. Motorun kisacasi musluğu kısık ben sadece bunu diyorum

    Büyük ihtimal yaza xj6 düşünüyorum zaten. Önümüzdeki yaz Ankara'dan cikip egeyi turlayip gelmek istiyorum. Bu motorun fiyati uygun olur ispanyol eleman yazilima parmak atar meyve alirsa bu motoru alirim bende
    Devir yazılım devri.
    Belkide dediğiniz gibi basit bir yazılımla 35 beygir 45 beygirlere varabilir
    Legends may sLeep.. But they never diE..!

  8. #248
    natila - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cbf150 + HD sporster xl 1200 custom cb
    Okuyorum da nc lere konforlu, performanslı diyenlere bakıyorum nc sahiplerine bi sorun totolarının durumunu bi de 130 dan sonra 750 Cc olan nc nin ivmelenmesini bu makina da performanslı olmayan torklu bi makina, 750 lik ncde 55 beygir, 400 dominarda 35, 750 lik ncde 68 tork, 400 luk dominarda 35 tork var

  9. #249

    Üyelik
    12 Kasım 2016
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    1998 electra glide
    Valla motoru bekliyorum ama en son 200 RS deki jant vakasından sonra birazda tırsıyorum motordan abi

  10. #250
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Bajaj dominar 400 ün performansını gören kadın delirmek üzere olduğunu söylüyör




  11. #251
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bajaj dominar 400 ün performansını gören kadın delirmek üzere olduğunu söylüyör



    https://www.youtube.com/watch?v=Fea1..._TA&index=1210
    Bu gerçek mi yav

  12. #252
    jimi_hendrix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2015
    Motosikleti
    Yohhh
    Alıntı natila adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Okuyorum da nc lere konforlu, performanslı diyenlere bakıyorum nc sahiplerine bi sorun totolarının durumunu bi de 130 dan sonra 750 Cc olan nc nin ivmelenmesini bu makina da performanslı olmayan torklu bi makina, 750 lik ncde 55 beygir, 400 dominarda 35, 750 lik ncde 68 tork, 400 luk dominarda 35 tork var
    Abi nc nin olayı dizel araba gibi devir çevirmesi (100 ile giderken 3000rpm diye biliyorum yanlışım varsa düzeltin) Hani bizim konfor dediğimiz sessizlik sakinlik, motorun bağırmaması. İşte bu 400cc motor torku aşağı bir devirde vermesine rağmen bağırıyor abi.
    natila bunu beğendi.
    "ONE DAY YOU WILL WALK ALONE"

  13. #253

    Üyelik
    03 Ağustos 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Avenger Street 150
    12bin rs200'ün yeni fiyatı farkında mısın?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

    Epeyce konuşulmuş hakkında;
    fiyatı 16500 civarı olur. 390'a 20000TL veremeyen arkadaş; hem fiyat hemde yedek parça ve bakım fiyatlarını düşününce bu motoru tercih edecektir.

    Şu paraya olursa r25 alırım gibilerinden gelen cevaplar beni şaşırttı super sport ile naked karşılaştırmaları dikkat çekici olmuş. Pulsar 200ns geldiğinde de bu konuşmalar olmuştu; ama açık ara önde Pulsar.

    Bende bazı arkadaşların dediği gibi Enduro kafasındaım as200 ü istemiştim. Ama Ns ve As serisinin bir farkı olmadığını denemeler sonucu anladım. Yanı As enduro değil. Çin malı bir kros motora binince anladım (ki o keyfi hiçbirşeye değişmem).
    ara cc açığımız vardı ülke olarak; Euro4 emisyonları sağolsunlar o açıkları kapattılar. Tenere250, vstrom250, versys 300, pulsar400 derken geçiş motorlarımız arttı.

    Bence bu motosiklet satacaktır. Temennim Kuralkan'ın Ns200 satıslarından sonra öçzgüven patlaması yaşamadan; kullanıcıyı üzmeden fiyatlandırmasıdır. Ns200lerde yaşanan bazı sorunları umarım bu motorda yaşanmaz.

    Gerçi hala jant kırdığına inanan halkımız varken; denemeden de sorun var demelerine inanmam. Denemek isterim ve deneyeceğim. Bajajın yedek parça ve servis ücretlerinin ucuz olması ve daha önce yedek parça ile ilgili sorun yaşamamış olmamdan ötürü denemekten korkmayacağım bir modeldir.

    Yeni çıkan motorun Hindistandaki inceleme videosunu izleyip 160km yi geçmiyor diyenlere; Ns200 ün son hızı 135km (fabrika verilerine göre) Dominar400 ün ise; 165km.. ,Bence 180i görecektir (rodaj sonunda).. Ki görmese bile topspeed düşünmeyen (düşünsem farklı makinelere bakarım) biri olarak bana stabil gidebiliği hıza bakarım. Bence 400cc uzun ömürlü bir makina olacak.

    Birde ülkemizdeki şahane vergi sistemi olmasa tadından yenmez.

  14. #254

    Üyelik
    30 Mart 2014
    Şehir
    Mardin
    Motosikleti
    Mondial cup, Pulsar 200 NS, Dominar, Honda NC750 S
    Alıntı ilterirfan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    12bin rs200'ün yeni fiyatı farkında mısın?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

    Epeyce konuşulmuş hakkında;
    fiyatı 16500 civarı olur. 390'a 20000TL veremeyen arkadaş; hem fiyat hemde yedek parça ve bakım fiyatlarını düşününce bu motoru tercih edecektir.

    Şu paraya olursa r25 alırım gibilerinden gelen cevaplar beni şaşırttı super sport ile naked karşılaştırmaları dikkat çekici olmuş. Pulsar 200ns geldiğinde de bu konuşmalar olmuştu; ama açık ara önde Pulsar.

    Bende bazı arkadaşların dediği gibi Enduro kafasındaım as200 ü istemiştim. Ama Ns ve As serisinin bir farkı olmadığını denemeler sonucu anladım. Yanı As enduro değil. Çin malı bir kros motora binince anladım (ki o keyfi hiçbirşeye değişmem).
    ara cc açığımız vardı ülke olarak; Euro4 emisyonları sağolsunlar o açıkları kapattılar. Tenere250, vstrom250, versys 300, pulsar400 derken geçiş motorlarımız arttı.

    Bence bu motosiklet satacaktır. Temennim Kuralkan'ın Ns200 satıslarından sonra öçzgüven patlaması yaşamadan; kullanıcıyı üzmeden fiyatlandırmasıdır. Ns200lerde yaşanan bazı sorunları umarım bu motorda yaşanmaz.

    Gerçi hala jant kırdığına inanan halkımız varken; denemeden de sorun var demelerine inanmam. Denemek isterim ve deneyeceğim. Bajajın yedek parça ve servis ücretlerinin ucuz olması ve daha önce yedek parça ile ilgili sorun yaşamamış olmamdan ötürü denemekten korkmayacağım bir modeldir.

    Yeni çıkan motorun Hindistandaki inceleme videosunu izleyip 160km yi geçmiyor diyenlere; Ns200 ün son hızı 135km (fabrika verilerine göre) Dominar400 ün ise; 165km.. ,Bence 180i görecektir (rodaj sonunda).. Ki görmese bile topspeed düşünmeyen (düşünsem farklı makinelere bakarım) biri olarak bana stabil gidebiliği hıza bakarım. Bence 400cc uzun ömürlü bir makina olacak.

    Birde ülkemizdeki şahane vergi sistemi olmasa tadından yenmez.
    Hoca Dominarın fabrika verisi max hızı 165 diye kim dedi. 148 diye yazmış adamlar. 165 olsa zaten benim gibi aksiyon peşinde olmayan uzun yolcular için hayli hayli yeterli olurdu. Ama 148 biraz düşündürüyor. Ne bilim bizim yollar kasap magandalarla doluyken azıcık daha kaçsın diye düşünmekten alamıyoz kendimizi.
    Sonuçta hepimiz ölecez...!

  15. #255

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı sheriff87 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hoca Dominarın fabrika verisi max hızı 165 diye kim dedi. 148 diye yazmış adamlar. 165 olsa zaten benim gibi aksiyon peşinde olmayan uzun yolcular için hayli hayli yeterli olurdu. Ama 148 biraz düşündürüyor. Ne bilim bizim yollar kasap magandalarla doluyken azıcık daha kaçsın diye düşünmekten alamıyoz kendimizi.
    Rampa aşağı ıkına-kıkına 152 görüyor....Ne 180'i...???
    The Power of The Dreams.

  16. #256
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2015
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    R25
    bi kaç videodada var belirtmişler 148 olarak açıklanan fabrika verisi ama biz 165 km hıza kadar ulaştık demiş.ben bas bas oramı buramı yırttım 170 den aşağı olmaz olamaz diye yani gerçekten büyük başarısızlık olmuş.bu kadar güçlü bir motorun bu kadar yavaş gitmesi enteresan.ya ciddi kazmaymış bunu yapanlar yada çok ciddi sınırlamalar konmuş motora.

  17. #257

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R25 bundan daha iyi,kaliteli bir motosiklet. Bunu görmek için alim olmaya gerek yok-ha tersini iddia eden olursa; benim gözümde motor cahili değil, zırcahildir.
    Burada saçmalayanları susturacak yeni ve normal ölçümler geldiğinden tekrar yazıyorum. Aşağıdaki videoda görüleceği üzere motorun daha iyi bir sürücüyle 0-100 hızlanma süresi her defasında 7 saniyenin altında kalıyor. Duke 390'dan her durumda 1 saniye daha yavaş ki onun zaten bu kiloyla Duke'u geçmesi mümkün değil ama R25 hariç bu forumda saçmalayan bazı arkadaşların yazdığı gibi 250 cc modeller veya Duke 200 kadar da değil.

    https://m.youtube.com/watch?v=37GyNqEcl60

    Kalite mevzusunda da evet bu motor kesinlikle R25'ten kaliteli bir motor. Sanırım sen R25'i yakından hiç görmedin. R125 de R25'ten kaliteli bir motor. Inazuma'yı falan zaten kıyaslayamam. Motorların kalitelerini güçleri veya performansları belirlemiyor. Ayrıca tut ki ben yanılıyorum, ben R25'i gördüm de konuşuyorum, sen neye istinaden konuşuyorsun ? Bu motorun üzerinde Honda yazıyor olsa en başta sen övecektin. Markacılık da bir tür cahilliktir, kolaya kaçmadır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Son bir şey daha diyeyim, bunun yerine gidip R25 almak eğer tercihiniz SS değilse açık ara enayiliktir. Tabi fiyatları aynıysa. Hiç bir şeyi olmasa ABS'si var.
    bursalıali bunu beğendi.

  18. #258

    Üyelik
    23 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-avcılar
    Motosikleti
    2014 CBR500R vs Dio 110
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada saçmalayanları susturacak yeni ve normal ölçümler geldiğinden tekrar yazıyorum. Aşağıdaki videoda görüleceği üzere motorun daha iyi bir sürücüyle 0-100 hızlanma süresi her defasında 7 saniyenin altında kalıyor. Duke 390'dan her durumda 1 saniye daha yavaş ki onun zaten bu kiloyla Duke'u geçmesi mümkün değil ama R25 hariç bu forumda saçmalayan bazı arkadaşların yazdığı gibi 250 cc modeller veya Duke 200 kadar da değil.

    https://m.youtube.com/watch?v=37GyNqEcl60

    Kalite mevzusunda da evet bu motor kesinlikle R25'ten kaliteli bir motor. Sanırım sen R25'i yakından hiç görmedin. R125 de R25'ten kaliteli bir motor. Inazuma'yı falan zaten kıyaslayamam. Motorların kalitelerini güçleri veya performansları belirlemiyor. Ayrıca tut ki ben yanılıyorum, ben R25'i gördüm de konuşuyorum, sen neye istinaden konuşuyorsun ? Bu motorun üzerinde Honda yazıyor olsa en başta sen övecektin. Markacılık da bir tür cahilliktir, kolaya kaçmadır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Son bir şey daha diyeyim, bunun yerine gidip R25 almak eğer tercihiniz SS değilse açık ara enayiliktir. Tabi fiyatları aynıysa. Hiç bir şeyi olmasa ABS'si var.
    Ben gördüm ''mühendis bey'' kafanı yorma sen... Sen al Bacac'ı gelince...biz de senden bi tur isteriz test için bakalım dediğin kadar var mıymış!!!...
    The Power of The Dreams.

  19. #259
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada saçmalayanları susturacak yeni ve normal ölçümler geldiğinden tekrar yazıyorum. Aşağıdaki videoda görüleceği üzere motorun daha iyi bir sürücüyle 0-100 hızlanma süresi her defasında 7 saniyenin altında kalıyor. Duke 390'dan her durumda 1 saniye daha yavaş ki onun zaten bu kiloyla Duke'u geçmesi mümkün değil ama R25 hariç bu forumda saçmalayan bazı arkadaşların yazdığı gibi 250 cc modeller veya Duke 200 kadar da değil.

    https://m.youtube.com/watch?v=37GyNqEcl60

    Kalite mevzusunda da evet bu motor kesinlikle R25'ten kaliteli bir motor. Sanırım sen R25'i yakından hiç görmedin. R125 de R25'ten kaliteli bir motor. Inazuma'yı falan zaten kıyaslayamam. Motorların kalitelerini güçleri veya performansları belirlemiyor. Ayrıca tut ki ben yanılıyorum, ben R25'i gördüm de konuşuyorum, sen neye istinaden konuşuyorsun ? Bu motorun üzerinde Honda yazıyor olsa en başta sen övecektin. Markacılık da bir tür cahilliktir, kolaya kaçmadır.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:16 ----------

    Son bir şey daha diyeyim, bunun yerine gidip R25 almak eğer tercihiniz SS değilse açık ara enayiliktir. Tabi fiyatları aynıysa. Hiç bir şeyi olmasa ABS'si var.
    SS400 modeli çıktığında anlayacaksın ne demek istendiğimi. İspanyol vatandaş alıp yazılım ile kurcalar ise tam belli olur bu motorun kısıtlanıp kısıtlanmadığını. Motor 120'den sonra nefesi kesiliyor.
    R25 kullanan kişi bu motora bindiğinde vay neymiş demez.

    Yazılım demek;

    Videoda da bir şey yok.

  20. #260

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı dyavol-77 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben gördüm ''mühendis bey'' kafanı yorma sen... Sen al Bacac'ı gelince...biz de senden bi tur isteriz test için bakalım dediğin kadar var mıymış!!!...
    Benim mühendis olmam nedense forumda bir iki kişiye çok batıyor. Sallama yorum yapmadığımdan olsa gerek. Benim anlamadığım senin ve senin gibi Japon hayranlarının, başkalarının almaya güçlerinin yetmediği büyük hacimli Japonlar yerine alternatif başka markaları bulamamalarından nasıl bir keyif aldığınız ? Neden böyle bir şeyin gerçekleşmesinden rahatsızlık duyuyorsunuz ? Neden ucuz markalara düşmansınız ? Bak verdiğim linki izle, motorun performansı senin sandığın gibi değil. Burada boş yere motoru aşağılamaya çalışma gelince çok yanıldığını göreceksin. Sanırsın ki forumda herkes her ışıkta 0-100 deniyor, 7 saniyeyi beğenmiyor. Bir de Duke 390'la kıyaslayıp duranlar biraz da onun rahatsızlığından, titreşiminden de bahsetsinler. Herhalde motor seçmek için tek kriter (her ne kadar bunun performansı gayet iyi olsa da) performans olmamalı değil mi ?

    Son olarak ne iş yaparsın, mesleğin nedir bilmiyorum ama benim mesleğime laf sokmayı bırak. Bu forumda bir sürü mühendis var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:53 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:48 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    SS400 modeli çıktığında anlayacaksın ne demek istendiğimi. İspanyol vatandaş alıp yazılım ile kurcalar ise tam belli olur bu motorun kısıtlanıp kısıtlanmadığını. Motor 120'den sonra nefesi kesiliyor.
    R25 kullanan kişi bu motora bindiğinde vay neymiş demez.

    Yazılım demek;
    https://www.youtube.com/watch?v=AN5ztVJvbkc
    Videoda da bir şey yok.
    Performans kısıtlanmış olabilir ona bir şey diyemem ama sonuçta 35 BG motor. Belki SS'i 43 BG çıkaracaklar bilemeyiz. R25 kullanan birisi aksine arada uçurum olan bir çekiş gücüyle karşılaşacak. Herkes kronometre tutup 0-100 deneyerek motor sürmüyor. Bunun 3. Viteste 40 km hızla giderken hızlanması falan da var. Bırak bunu, tek silindirli olan CBR250R bile alt devirlerde R25'e kıyasla daha iyi gidiyor hissi verir. Ben TNT250 denedim, motor 6 bin devire kadar CBF150 gibiydi. Sonra coşuyor tabi. Çift silindirin karakteri böyle.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)