Mavellen sattın demek dominarı?
Gözün aydın. Ne alacaksın?
Mavellen sattın demek dominarı?
Gözün aydın. Ne alacaksın?
Teşekür ederim.Yamaha almam orası kesin.Yaza belli olacak.Yaz başlamadan yada kış bitimi ALLAH nasip edersen almayı düşünüyorum.Ozamanki şartlara göre değişir.Kampanya olursa dominarda olabilir ama çift milli versiyon.Fırsat bulup versiyon ikiyi iyi inceleyemedim.Eskisinin tork iyiydi.Gitmediği yol yoktu.Birde motor yeni kronik sorunları konusunda emin değilim.Uygun fiyata sıfır gibi ilk kasa bulsam gözüm kapalı alırım.Malı biliyorum.Onada çok bindim.Az değişiklik olsun istiyorum.En azından motor yapısı farklı olsun.Şuan gönlüm ayran gibi.
Mal sahibi mülk sahibi, nerde bunun ilk sahibi. Malda yalan mülkte yalan. Gel de biraz sen oyalan
Hayırlısı olsun.
Bende de bu aralar nc750s merakı başladı. İnsan konfora bağımlıysa dominar beklentiyi tam karşılamıyor. Titremese çok güzel makina ama dominar.
Merhaba! Yakın zamanda UG modelini düşünüyorum izlediğim tüm videolarda artı yönlerinden bahsediliyor. Bu motorun eksi yönleri nedir?
Eksi yönü titremesi .. bı sek8lde insanı yoruyor
UG modelinde titreşimin ortadan kalktığı söyleniyor. Elbette tek silindir oluşundan dolayı titreşim normal. Çevremde kullanan bir kişi var uzun yollara gidiyor ama titreşimin şikayet edilecek seviyede olmadığını söyledi. Youtube'dan izlediğim videolarda da titreşimi eksi yön olarak belirtmemiş kimse. Tam tersine eski modellerde titreşim olduğu ama UG'de bunun önüne geçildiği söylenmiş.
Titreşim biraz göreceli konu ama motorun titreşimini başka motorlarla kıyaslarsanız o zaman daha doğru bir kıstas olur.
Dominar klasik bir hint malı motor gibi titriyor hatta daha önce belirttiğim gibi önceki motorum pulsar ns160 daha az titriyordu.
UG modelinde titreşimi iyileştirmişler ancak yeterli seviyeye gelip gelmediğini öğrenmek için sürmek lazım.
nTolga, size tavsiyem arkadaşınızın motoruna artçı olarak binerseniz titreşim seviyesinin yorucu olup olmadığına karar verebilirsiniz.
Bugün dominar ug gördüm kuryeciydi .africa twin in kuyruğuna yapışmış kovaliyorla4di.150. 160 basıp gittiler
---------- Mesajlar birleştirildi - 03:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:01 ----------
Yeni fiyat 45 bin olmussssss hayırlı olsun
44.800 TL
Ha gayret 50ye birşey kalmadı.Yaza 70 bin rahat olur.O paralardan kim alacaksa artık.Doğruya bankalar kredi veriyordu.
Ne diyeceğimi bilemiyorum artık. İş iyice zıvanadan çıktı...
Tek seferde 5000 TL zam. Sonumuz hayrolsun.
Elimizdekinin değerini bilme günüdür. 2017 ile devam, satsam üzerine en az bir o kadar koymak gerekiyor.
Arkadaşlar merhaba.
Bu 2cm olan gidon yükseltme hangisiydi? Resim veya link varmı acaba?
Nisan ayında ilk motor olarak dominarı düşünüyodum ve 2017 5-10k kmde 18000e rahatça alınabiliyordu. Sonrasında 400cc başlarsam belki de beni zorlar diye biraz tırsıp almadım. Hatta diyodum ki 3 5 ay bunu kullanayım sonra dominar alırım taş çatlasa 2 3k fark eder diyodum. Artık herhalde Türkiyeden kaçana kadar 125cc devam.
Çok teşekkür ederim.
2,5cm gidon yükseltmeyi taktım, motorun oturuş pozisyonu biraz commuter vari oldu. Debriyaj telini birkaç milim gevşetmek dışında işlem gerekmedi.
Bir diğer önemli detay da şöyle; gidon yükseltmeyi takarken altına birer tane ince lastik conta (oring) koydum. Amacım gidondaki titreşimi azaltmaktı. Sonuç beklemediğim kadar iyi oldu arkadaşlar. Uygulamak isteyene kesinlikle tavsiye ederim.
Dominarı yüksek titreşim nedeniyle gözden çıkarmıştım ama bir şans daha verecegim. Eğer ayak peglerindeki titreşimi de bu oranda azaltırsam motor tadından yenmez. Depo ve göstergedeki titreşim biniciyi doğrudan etkilemediği için 2. planda değerlendirecegim.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)