Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #8781
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Arkadaşlar, ben de satıyorum motorumu. İlanı yeni verdim, 1-2 saat içinde görülebilir sanıyorum:

    Sahibinden 177622032 no lu ilan


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #8782
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    15 ön dişli ile motorun hızlanması nasıl?

  3. #8783
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    15 ön dişli ile motorun hızlanması nasıl?
    Gayet iyi. Hatta 6 vites biraz daha uzun yapılabilir.
    Daha az vites değiştirmek gerektiği için güç boşluğu da az oluyor. Hem performans hem de kullanım için iyi oluyor bence.

  4. #8784
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Arkadaşlar stompgrip kullanan varmı istanbulda satan bir yer varmı

  5. #8785

    Üyelik
    20 Mayıs 2014
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    R125 >> MT25
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar stompgrip kullanan varmı istanbulda satan bir yer varmı
    Uygun fiyatlı bu ürün var
    http://www.motobakkal.com/?urun-3510-Seffaf-Yan-Pad.html

  6. #8786
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı burakmetu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uygun fiyatlı bu ürün var
    http://www.motobakkal.com/?urun-3510-Seffaf-Yan-Pad.html
    Teşekkürler ama şu brn motorda olan stomgriplerden düşünüyorum.

  7. #8787

    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Motosikleti
    125R 2013 - kawasaki ninja 250r
    motul 7100 ma2 10-50 koydum yağı bugün motor tıkandı resmen gitmiyor 2 kişi 155 160 çıkıyordu şimdi 140 ı geçemiyor 140 a bile gelemiyor çok zor yanlış yağımı seçtik acaba

  8. #8788
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Motul 5100 10-40daha iyi olurdu ben iphone 10-50kullaniyorum performansi cok guzel

  9. #8789
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı hayvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gayet iyi. Hatta 6 vites biraz daha uzun yapılabilir.
    Daha az vites değiştirmek gerektiği için güç boşluğu da az oluyor. Hem performans hem de kullanım için iyi oluyor bence.
    6. viteste ben makinayı redline'a hiç sokamamıştım.

    ninja'nın motor karakteri alt devirlerde (7bin ve aşağısı) isteksizdir.

    Muhtemelen vites araları uzadı ama ivmelenmeyi gerçekten merak ettim.

    normal şartlarda 5'nci viteste 160km görüyor zaten (en azından benim motorum görüyordu)

    o dönem ninja kullanan arkadaşlardan biri arkaya 1 diş daha büyük takmıştı torku yükseltmek ve 6.vites'te yüksek süratlerde daha iyi ivmelenme yakalamak için. 175'lerde redline'a girdiğini söylüyordu.

    Std haline 185'te redline'a sokamamıştım ben, öyle hatırlıyorum (2,5 yıl oldu satalı).

    yakıt tüketimi azalmış olmalı tahminen 0.2 - 0.3lt/100km civarı olabilir.

    o zaman topcase ve sert yançanta takamadığım için satmıştım

    keşke bi tane F versyonu çıkarsalar inazuma gibi yan ve arka çanta takılabilen.

  10. #8790
    hayvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Haziran 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    6. viteste ben makinayı redline'a hiç sokamamıştım.

    ninja'nın motor karakteri alt devirlerde (7bin ve aşağısı) isteksizdir.

    Muhtemelen vites araları uzadı ama ivmelenmeyi gerçekten merak ettim.

    normal şartlarda 5'nci viteste 160km görüyor zaten (en azından benim motorum görüyordu)

    o dönem ninja kullanan arkadaşlardan biri arkaya 1 diş daha büyük takmıştı torku yükseltmek ve 6.vites'te yüksek süratlerde daha iyi ivmelenme yakalamak için. 175'lerde redline'a girdiğini söylüyordu.

    Std haline 185'te redline'a sokamamıştım ben, öyle hatırlıyorum (2,5 yıl oldu satalı).

    yakıt tüketimi azalmış olmalı tahminen 0.2 - 0.3lt/100km civarı olabilir.

    o zaman topcase ve sert yançanta takamadığım için satmıştım

    keşke bi tane F versyonu çıkarsalar inazuma gibi yan ve arka çanta takılabilen.
    Ben de dun sattim motoru. Icim buruk.

    Tabii ki 1. vites biraz daha uzun oldu ve diger viteslerin arasi da 15/14 oraninda buyudu.

    Ayni hizdaki devirler de 14/15 oraninda dustu. Yakit tuketimi de dustu. Bu dusus arka lastigin 130/70 den 140/70 e takilmasindan daha fazla olmamistir.

    Ben motoru hic redline a sokmadim. Zaten guc /devir grafiginde 12000 den daha yuksek devre cikmanin performansa bir getirisi olmadigi goruluyor. Ninja 250 yi 2011 European Junior Cup a hazirlayan ekibin verdigi bilgi de bu sekilde.

    Disli oranini buyuterek iki noktada performans kaybedersin, 1. vitesteki kalkis, ve diger viteslerin araliginin fazla artmasi nedeniyle vites buyuttugunde devrin fazla duserek motorun maksimum guc noktasindan fazla uzaklasmasi. Bir noktada da performans kazanirsin: Daha az vites degistirdigin icin daha az guc kaybi olur.

    Ben 1. vitesi zaten gunluk kullanimim icin gereginden kucuk buluyordum. Diger vites oranlarina ve guc/ devir grafigine bakarak 12000 de vites buyutunce devrin bir sonraki viteste nereye dusecegine baktim. Buna gore ilk iki vites haric kayip neredeyse hic olmuyordu (motor maks guce eristigi noktada oldukca yayvan bir tepe yapiyor). Ayrica eskiden 12000 devirde olan 160 km/h hiz, bu degisiklikle 11200 devre iniyordu. Bu, gucun maks. oldugu devir. Motor bu durumda ayni hizda oncekinden daha guclu oldugu icin ve 160 i gecebilir. Geciyordu da.

    Arkaya daha buyuk disli takan arkadaslar debriyajsiz ve cok hizli vite degistirerek kalkista bir avantaj elde edebilirler. Fakat son viteste ivme icin 6 yi kucultmek yanlis.

  11. #8791

    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Motosikleti
    125R 2013 - kawasaki ninja 250r
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motul 5100 10-40daha iyi olurdu ben iphone 10-50kullaniyorum performansi cok guzel
    ipone nin hangi çeşidi kullanıyorsun?

    ipone r4000rs
    normal ipone yarı sentetik yağı var

  12. #8792
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı hayvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben de dun sattim motoru. Icim buruk.

    Tabii ki 1. vites biraz daha uzun oldu ve diger viteslerin arasi da 15/14 oraninda buyudu.

    Ayni hizdaki devirler de 14/15 oraninda dustu. Yakit tuketimi de dustu. Bu dusus arka lastigin 130/70 den 140/70 e takilmasindan daha fazla olmamistir.

    Ben motoru hic redline a sokmadim. Zaten guc /devir grafiginde 12000 den daha yuksek devre cikmanin performansa bir getirisi olmadigi goruluyor. Ninja 250 yi 2011 European Junior Cup a hazirlayan ekibin verdigi bilgi de bu sekilde.

    Disli oranini buyuterek iki noktada performans kaybedersin, 1. vitesteki kalkis, ve diger viteslerin araliginin fazla artmasi nedeniyle vites buyuttugunde devrin fazla duserek motorun maksimum guc noktasindan fazla uzaklasmasi. Bir noktada da performans kazanirsin: Daha az vites degistirdigin icin daha az guc kaybi olur.

    Ben 1. vitesi zaten gunluk kullanimim icin gereginden kucuk buluyordum. Diger vites oranlarina ve guc/ devir grafigine bakarak 12000 de vites buyutunce devrin bir sonraki viteste nereye dusecegine baktim. Buna gore ilk iki vites haric kayip neredeyse hic olmuyordu (motor maks guce eristigi noktada oldukca yayvan bir tepe yapiyor). Ayrica eskiden 12000 devirde olan 160 km/h hiz, bu degisiklikle 11200 devre iniyordu. Bu, gucun maks. oldugu devir. Motor bu durumda ayni hizda oncekinden daha guclu oldugu icin ve 160 i gecebilir. Geciyordu da.

    Arkaya daha buyuk disli takan arkadaslar debriyajsiz ve cok hizli vite degistirerek kalkista bir avantaj elde edebilirler. Fakat son viteste ivme icin 6 yi kucultmek yanlis.
    bende satmadan zincir dişli değiştirme imkanı yakalayamamıştım. sattığımda 30bin'deydi, scottoiler sağolsun zincirin daha gideri vardı

    1'nci vites gerçekten çok kısa, arkaya büyük dişli ile tahmin bile edemiyorum nasıl bir etkisi olacağını

    belki biliyosundur ama yine de söliyim, bu tür modifikasyonlarla uğraşıyorsan aşağıda ki siteyi tavsiye ederim - bende transalp'e 16/47dişli uygulaması yaptım ( standardı 15/48 ), sonuçlardan oldukça memnunum. herkes ilk etapta hayır dese de bence bu tür uygulamalar kullanıcıların ihtiyaçlarına göre yapılabilmeli.

    http://www.gearingcommander.com/

    ninja ile vedalaşmak zordur, ben sattıktan sonra ki 1 yıl ara ara rüyalarımda görmüştüm motoru

    hayırlı olsun
    hayvan bunu beğendi.

  13. #8793
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı barrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ipone nin hangi çeşidi kullanıyorsun?

    ipone r4000rs
    normal ipone yarı sentetik yağı var
    Bilmiyorum hangisi ustaya sorarim yarin yazarim

  14. #8794

    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Motosikleti
    125R 2013 - kawasaki ninja 250r
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilmiyorum hangisi ustaya sorarim yarin yazarim
    zincir ayarı yaptırmıştım yağ değiştirirkende şimdi bugün zinciri temizledim boşta lastiği çeviriyorum belli bir noktada çok gerginliyor zincir ve lastik dönmüyor bundan dolayı imiş boğulma yağ ile alakası yokmuş tahmin etmiştim ama bugün iyice uyandık

  15. #8795
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı barrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zincir ayarı yaptırmıştım yağ değiştirirkende şimdi bugün zinciri temizledim boşta lastiği çeviriyorum belli bir noktada çok gerginliyor zincir ve lastik dönmüyor bundan dolayı imiş boğulma yağ ile alakası yokmuş tahmin etmiştim ama bugün iyice uyandık
    İyi hadi geçmiş olsun

  16. #8796

    Üyelik
    12 Temmuz 2013
    Motosikleti
    125R 2013 - kawasaki ninja 250r
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi hadi geçmiş olsun
    senin zincir ayarlarının resmini çekebilir misin iki tarafında sağ ve sol çizgiler önemli ona göre ayarlıyalım servis uzak kalıyor.

  17. #8797
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı barrow adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    senin zincir ayarlarının resmini çekebilir misin iki tarafında sağ ve sol çizgiler önemli ona göre ayarlıyalım servis uzak kalıyor.
    Özel den no yolla burdan yuklemeyi bilmiyorum

  18. #8798
    yaygeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım diyemiyorum maalesef bir iki ay içinde geliyorum diyelim uzun araştırmalar istişareler sonucunda ninja 250rı seçtim. etrafımda motordan anlayan yada motoru olan kimse olmadığından genelde bu muhabbetleri tanımadığım insanlarla yaptım ve beklemediğim bi ilgi alaka yardım gördüm motorcular bu konuda çok iyi birbirlerine sürekli yardımcı oluyorlar. forumda belkide 150.200 sayfayı okudum kimsenin sorusu cevapsız kalmamış. bu benim ilk motorum şuanda ehliyetimi alıyorum. hondanın eğitimlerine gidicem. ama hocaların ağzından duymaktansa burada selenin üzerinde tecrübe edinmiş insanlar daha çok yardımcı olabilir diye düşünüyorum. teknik hiç bir bilgim yok. şunu kesin yap şunu sakın yapma gibisinden ne önerebilirsiniz. motoru alırken almaya giderken. aldıkdan sonra trafikte acemilikte. teknik pratik bir kelimelik öneriler bile çok faydalı olacaktır. şimdiden teşekkürler...

  19. #8799
    Karalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul cennet
    Motosikleti
    2teker
    Alıntı yaygeren adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar merhaba bende aranıza yeni katıldım diyemiyorum maalesef bir iki ay içinde geliyorum diyelim uzun araştırmalar istişareler sonucunda ninja 250rı seçtim. etrafımda motordan anlayan yada motoru olan kimse olmadığından genelde bu muhabbetleri tanımadığım insanlarla yaptım ve beklemediğim bi ilgi alaka yardım gördüm motorcular bu konuda çok iyi birbirlerine sürekli yardımcı oluyorlar. forumda belkide 150.200 sayfayı okudum kimsenin sorusu cevapsız kalmamış. bu benim ilk motorum şuanda ehliyetimi alıyorum. hondanın eğitimlerine gidicem. ama hocaların ağzından duymaktansa burada selenin üzerinde tecrübe edinmiş insanlar daha çok yardımcı olabilir diye düşünüyorum. teknik hiç bir bilgim yok. şunu kesin yap şunu sakın yapma gibisinden ne önerebilirsiniz. motoru alırken almaya giderken. aldıkdan sonra trafikte acemilikte. teknik pratik bir kelimelik öneriler bile çok faydalı olacaktır. şimdiden teşekkürler...
    Honda egitimine mutlaka git en dogrusunu orda ogrenirsin.

  20. #8800
    yaygeren - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Eylül 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    YAMAHA YZF R25
    Alıntı Karalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Honda egitimine mutlaka git en dogrusunu orda ogrenirsin.
    eyvallah hocam gidicem inşallah. da şimdi mi gitmelimiyim yoksa motorumu alınca gitmek daha mı mantıklı olur?


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler