Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #3841
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #3842
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R


    youtube ta kac tane ninja 250 r da var bu gösterge, galiba motorla direk uyumlu,

    http://www.youtube.com/watch?v=VazPv...eature=related

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...All-Categories

    fiyatı 300 400 dolar arası değişiyo, bide bi versyon düşüğü var (ebay linkinden bakabilirsiniz) 150 200 dolar arası değişiyo.

    Arkadaşlar umarım yanlış anlaşılmam gösterge değiştirme gibi bi düşüncesi olan varsa, motoru almamış olan arkadaşlarda dahil fikir vermesi acısından keşfettiğim bi şeyi paylaştım.

  3. #3843

    Üyelik
    03 Şubat 2009
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    ninja 250 '11
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kullanıma bağlı olarak şehir içinde 300 - 320km'de lamba yanıyor. Uzun yolda ise bu menzil 380 - 400 km civarında
    bende cok daha erken yaniyo gerci tam bir test etmedim ama o zmn depoyu fulleyip tekrardan denemek lazim

  4. #3844
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    ben dijital göstergeden pek haz duymuyorum, bence kadranlı daha güzel,devir saati artacak inecek hız göstergesi ona paralel artacak eksilecek,hız gösterge çıbuğu ve devir saati çubuğuğu son haddinde titriycek motor bir yandan bangır bangır bağıracak bakınız hayabusa göstergeleri... tabi zevk meselesi arkadaşlar...
    Her asker yeşil bereli olamaz

  5. #3845
    osman_22 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Hyosung Gt 250 R
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben dijital göstergeden pek haz duymuyorum, bence kadranlı daha güzel,devir saati artacak inecek hız göstergesi ona paralel artacak eksilecek,hız gösterge çıbuğu ve devir saati çubuğuğu son haddinde titriycek motor bir yandan bangır bangır bağıracak bakınız hayabusa göstergeleri... tabi zevk meselesi arkadaşlar...
    Bencede devir saati anolog olmalı kesinlikle, hız icin aynı şeyi söyleyemicem, analogta olabilir ama tabi iyi modern bi tasarım olursa, acıkcası ninja almamamın nerdeyse tek sebebi gösterge, (bide kalıbının yeterli olması, iyi ama yeterli değil, bence az daha büyük olabilirdi,) onun haricinde yeşil'ininde yeni kasa beyazınında kendine hoş sportif bi havası var, kalitesi zaten tartışma konusu olamaz bu markada...

  6. #3846
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı washburn24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bi kac sorum daha olacak oncelikle lastik degistirmeyi dusunuyorm tavsiyeler 140-17 yonunde ama 150-16 kullanan arkadaslar varmi yada siz gorduyseniz kullanimi hakkinda ne dusunuyorsunuz?

    grenaj koruma takozu taktiran varmi aranizda varsa grenaji deldirip mi deldirmeden mi takti?

    bir de kasko yaptirmak istiyorum ama bazi firmalar cok ucuk fiyat soyleyebiliyor, izmirdeyim en makul fiyat veren ve guvenilir firma sizce hangisi?

    dubble bubble smoke cam takan bi arkadas olmus bu cami nerden temin edebiliriz ve fiyati nedir biliyorumusunz ?

    radyator koruyucu ile ilgili de 250 liraya orjinali var 5 liraya da biseyler yapilabiliyor demissiniz, peki hem hazir yapilmis hemde daha insani fiyatta olanlari yok mu bunun

    diyeceksiniz ki bu kadar soru soracagina bu kadar sayfayi okusaydin, valla yeni bitirdim 192 sayfayi okumayi simdiden cok tesekkurler cevaplariniz icin
    Selamlar

    Öncelikle lastik kısmından başlayayım. 150/16 değil sanırım 150/60 demek istediniz. 16-17 bunlar jant ölçüleri. Bizim jantlar 17. O yüzden 16'ları unutun ;) 140/17 alırsanız lastik çapı genişler motorun arkası yükselir. Ben 150/60 taktırdım. Orjinal 130/70 ile çapı en yakın olan ebat bu. 140'ları fazla araştırmadım ama 150 almak isterseniz 150/70'lerden kanımca uzak durun. Alacağınız lastiğin marka ve modelini de çok iyi araştırın. Çünkü genişlik olarak çok fark oluyor her ne kadar 150 deseler de (her ebad için geçrli bu). Örneğin Metzeler M5 150/60 gerçekte 149mm genişliğindeyken Bridgestone BT16 150/60 161mm genişliğinde. 155-156mm.'ye kadar mevcut 3.5inch genişliğindeki arka jantlarımıza montaj yapılabiliyor ve sürtme sorunu olmuyor. Ama 150mm'nin üstündeki değerlerde lastik yanları düzgün oturmayabiliyor. 155in üstünde ise zincir korumaya sürtme yapabiliyor. Kilonuza bağlı olarak arka salıncağa da sürtme yapabilir. O nedenle iyi araştırın. Ben Pirelli DemonRossoII kullanıyorum ve hiç bir sorun yok.

    Karenaj koruma takozuna gelince de geçen hafta kendim taktım ebay'den alıp. Yine marka ve modele göre kesmeye gerek olabiliyor veya olmayabiliyor. Benim aldığım model direkt karenajdaki boşluklardan çıkıyor ve kesmeye gerek yok. Ama alacağınız ucuz modeller genellikle sürtme yapar ya da kesme gerektirebilir az da olsa. Alacağınız kişiye net olarak sorun kesmeye gerek olup olmadığını. Marka olarak da shogun öneririm ama biraz pahalı. Montaj kısmı ise bu takozların tümü için tam bir işkence..

    Double Buble koyu renk cam olarak ise Puig kullanıyorum. Fiyatı 90€. Mototaş'tan temin edebilirsiniz. Marka olmasın derseniz de yine ebay'de daha ucuz alternatifler mevcut. Ama TR'de nerede var bilemiyorum.

    Umarım yardımı olur ;) İyi modifiyeler.

    ---------- Post added at 13:49 ---------- Previous post was at 13:47 ----------

    Alıntı washburn24 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    depoyu fulledikten kac km sonra benzin isigi yanmaya basliyo sizde ?

    birde metzellerin su lastigi bizim motorlara nasil olur? fiyati gayet uygun

    http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...5086946/detay/
    Full depo ile 300-400 arası gidiyorum ben tabii kullanıma göre çok değişiyor

    Bu oldukça eski modellerinden Metzeler'in. 2011de üretilmiyor sanırım, ama emin değilim. Eğer öyleyse bayat olma ihtimali yüksek. Yurt dışı sitelerden güncel lastik modellerine bir bakın ;)

    ---------- Post added at 13:57 ---------- Previous post was at 13:49 ----------

    Alıntı osman_22 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.goetz-motorsport.de/go/go...ic/3736193.jpg

    youtube ta kac tane ninja 250 r da var bu gösterge, galiba motorla direk uyumlu,

    http://www.youtube.com/watch?v=VazPv...eature=related

    http://www.ebay.com/sch/i.html?_from...All-Categories

    fiyatı 300 400 dolar arası değişiyo, bide bi versyon düşüğü var (ebay linkinden bakabilirsiniz) 150 200 dolar arası değişiyo.

    Arkadaşlar umarım yanlış anlaşılmam gösterge değiştirme gibi bi düşüncesi olan varsa, motoru almamış olan arkadaşlarda dahil fikir vermesi acısından keşfettiğim bi şeyi paylaştım.

    Selamlar,

    Ben alacaktım ve bayağı bir araştırma yaptım ve detaya girdikçe vazgeçtim almaktan şimdilik. Alt modelini geçtim çünkü çok eksik var ve kablo kiti yok. Bu RX2 modeli kosonun bunu bir üst (aslında yeni diyelim) modeli var RX2N. Bu iki modelin de Ninja250 için direkt plug&Play kablo kiti ve paneli mevcut. Ama şöyle bir sorun var arkadaşlar: Bu göstergelerdeki benzin miktarı bizim Enjeksiyonlu motorlarda çalışmıyor. O gösterge yalnızca karbüratörlü modeller için. İşin kötü yanı adamlar gösterge yaptıkları için benzin ışığı da koymamışlar. Yani benzininizle ilgili hiç bir bilginiz kalmıyor bunları taktıktan sonra. Bazı kişiler bu göstergeleri panel ile birlikte kit olarak satıyorlar ve Enjeksiyonlu motorlar için panele bir de sarı ışık eklemişler benzin için ama pek hoş durmuyor.
    İkinci bir sorun ise göstergeyle birlikte satılan kablo kitleri hep karburatörlü modeller için. Koso'nun TR'de distribütörü olmadığı için ne yazik ki enjeksiyonlu kablo kiti için KosoEurope'a bakmak zorundasınız ama orada da kit olarak satılmıyor her parçayı tek tek satıyorlar ve KosoEurope'ta ne yazik ki paneli de göremedim.. Attığım maillere de cevap gelmedi.. Hadi göstergeyi ve paneli Amerika'dan aldık, kabloları da Avrupa'dan topladık diyelim; montajı başlı başına bir sorun. Radyotör hortumunu kesip içine sensör koymaktan tutun hız için ön tekere sensör bağlamaya kadar pek çok şeyle uğraşmanız gerekiyor..
    Alacak arkadaşlar bunu da göz önünde bulundursun ;)

  7. #3847
    __sArSıLmAz__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Honda Cbr 650F
    ejlover gerçekten verdiğin bilgiler için sağol,bunları bilmiyodum.yani göstergeyi almak bi dert takmak ayrı bir dert,zaten ben herzaman bu dijital gösterge olayını gereksiz bulmuşumdur ,ikiside sonuçta aynı işi görüyo
    Her asker yeşil bereli olamaz

  8. #3848
    ejlover - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Haziran 2011
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    2012 Yamaha R1
    Alıntı __sArSıLmAz__ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ejlover gerçekten verdiğin bilgiler için sağol,bunları bilmiyodum.yani göstergeyi almak bi dert takmak ayrı bir dert,zaten ben herzaman bu dijital gösterge olayını gereksiz bulmuşumdur ,ikiside sonuçta aynı işi görüyo
    Ne demek )

    Devir saati kesinlikle analog olmali bence de. Ama hiz gostergesi dijital daha iyi bence, ozellikle bizim ninjalar icin. Millet park halindeyken gelip bakiyor motora "amaaann max 200yapiyomus" diyip burun kiviriyorlar sonra )))) Saka bi tarafa orjinal gostergeler goruntusu disinda gece aydinlatmasiyla pek okunakli da degil :(

  9. #3849
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Çift silindir teke göre bi fark yaratıyormu buyrun bakalım...Japonlar minik adamlar ama ninjadaki adam 57-58 kilo Cbr daki eleman %80 daha agır!

    http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=IvCarbUP7ZI

  10. #3850
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    sürücünün ağırlığı ile pek bir ilgisi yok. cbr250 100km'den sonra çok hantal. 160km hıza ulaşana kadar mevsin değişiyor ninja içinse 160km hız hiçbir şey, 5'nci viteste bu hıza ulaşıyor -ki bir de 6'ncı vites var
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  11. #3851
    GP500-1st - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2008
    Hondayı kaldıran adam hatasız kaldırdı ama 80 km de öne geçti ninja. En azından 95-100 e kadar çok bariz fark olmaması lazımdı. Yani amerikan dergileri internet siteleri hondayı şişirmiyorsa 0-100 aynı diye. O yüzden kilo farkı olabilir. Gerçi benim mantığıma görede 2 den 3 atarken yani 80 km de geçilmesi gerek hondanın.

    Honda şehir içinde ışıklarda yeterli seriliği verirde uzun yolda boş otobanda 1.6 sıradan bi araba 5000-6000 devirleri kullanarak 100 km de roll yaparsa cbr ile cbr250 daha 160 a ulaşmadan 145-150 gibi sollar. Ama Ninjadan bu 100+ kapışmayı kolay kolay alamaz

  12. #3852
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    zaten 100km ve üzerindeki hızlarda esneklik iyi olmalı ki kendimi güvende hissedebileyim motor kullanırken. yoksa cbr125'imi satmazdım gerçi cbr250'de 140'a kadar seri hızlanıyor yani arkadan sıkıştıran otomobillerden rahatlıkla uzaklaşabilir. süper egzotik kroların kullandığı otomobilleri ayrı tutuyorum tabi adamlar iman gücüyle rokete bağlıyor
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  13. #3853

    Üyelik
    14 Ekim 2007
    Şehir
    MERSİN
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6N
    http://www.youtube.com/watch?v=VmThW...eature=related
    buyrun bıde buna bakın ruzgarında cbr 250 yi zor gecior dierinde bence yalan ;) ben kendım otobanda denedım 171 km hıza cıktım ole uyumadımda uzerınde cok kısa bı zamnda yaptı

  14. #3854
    MF-Hyo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2011
    Şehir
    Konya - Kırıkkale
    Motosikleti
    2012 GT250R - 2008 150HS
    171 görür mü cbr yav vayyy hem de kısa sürede
    150HS > 2008 ST > 2012 ST >

  15. #3855
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    Alıntı erdal3323 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    http://www.youtube.com/watch?v=VmThW...eature=related
    buyrun bıde buna bakın ruzgarında cbr 250 yi zor gecior dierinde bence yalan ;) ben kendım otobanda denedım 171 km hıza cıktım ole uyumadımda uzerınde cok kısa bı zamnda yaptı
    cbr250r topic'inde birinci sayfada paylaştığım iki tane video var, 0 - 160km hızlanmaları var her iki modelinde, aradaki farkı daha iyi görebilirsin

    zaten paykaştığın videoda da "ivmelenme cbr250'nin güçlü olduğu nokta değil" demiş
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  16. #3856
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    arkadaşlar farkı youtube araştırma yapacagımıza bi gün E6 da bulusup farkı görelim...
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  17. #3857
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı tutku1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar farkı youtube araştırma yapacagımıza bi gün E6 da bulusup farkı görelim...
    Daha önce yaptı, yine yapar. Teknik veriler ortada dimi yaaw illa benzin yaktıracaklar.
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200

  18. #3858
    tutku1982 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Şubat 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    ZXR 250 ninja
    Alıntı forewer adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha önce yaptı, yine yapar. Teknik veriler ortada dimi yaaw illa benzin yaktıracaklar.
    sorma dosttum
    MZ-251 MZ-301 YBR-125 DYLAN150 RS151 NİNJA250...

  19. #3859
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    onu bunu bilmemde cbr250 virajlarda çok iyi.
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  20. #3860
    forewer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    ZZ-R1200
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onu bunu bilmemde cbr250 virajlarda çok iyi.
    Erdem bu adam ortalığı kızıştırmaya mı çalışıyor?
    '92 ZZ-R250, '06 ZZ-R600, '05 ZZ-R1200


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)

Bu Konudaki Etiketler