bu motorun fiyatı ne?
bu motorun fiyatı ne?
Her nefes ölümü tadacaktır...
5.500€
http://www.kawasaki.com.tr/fiyat-listesi.html
http://www.kawasaki.com.tr/index.html
bu sitelerden fiyat listesini
yetkili servis listesini ve yetkili satıcı listesini görebilirsiniz
ayrıca ufak bir araştırma sizin kolaycı bir üye olmadığınızgösterecektir..
motosiklet.net üyesiyim..
Önümüzdeki sezona kısmet olursa bende ninjalanacağım bu konu başlığında ne yazılsa sabah akşam takip ediyorum aşağıda birkaç egzos videosu var sizce hangisi tercih edilemli ???
http://www.youtube.com/watch?v=JZaUHx_Udqk Yoshi
http://www.youtube.com/watch?v=0PrRzjpAZSs akrapovic
http://www.youtube.com/watch?v=oCdn1QkuBhc leo vince
http://www.youtube.com/watch?v=-669kDx0CDE two brothers
http://www.youtube.com/watch?v=T9K58s9dj58 muzzy
Bence Yoshi ve Akrapovic gerisi yalan.
Cıbırımdada yoshi var gerçekten çok güzel egzoz.
mayıs haziran gibi temiz bir ninja alıcam kısmet olursa
bende yoshi ve two brothersı beğendim bu ikisinden biri olabilir birde fransadan kuzenime kos rx 2n gösterge getirteceğim bu iki modifikasyonla daha bir çekici olacak
Arkadaşlar motorumu bugun verdim fakat aranıza yeni bir ninjacı katıldı Muhammed abi yeni başladı kısa sürede çözdü motoru Allah kaza bela göstermesin. Ekipmanlarınıda çok kaliteli aldık güzel bir başlangıc yaptı. Buluşma olursa burdan yazın takip edelim geliriz.
merhaba arkadaşlar
dün Samsun'a Dodo Motor'a yani karadenizdeki yetkili servise 1.000km bakımı için motorumu götürdüm
motorum servise gittiğinde 1.400km idi. Bulunduğum şehirde servis olmadığından Samsun'a giderek durumumu izah ettim sağolsun usta anlayışla karşıladı
1.000km bakım için yapılan değişiklikleri izah etmeye çalışayım;
motorumun yağı değiştirildi, tüm yağı akıtılarak yeni yağ koyuldu ustanın söylemesine göre 2,5LT yağ koyuldu
ikinci olarak da yağ filtresi değiştirildi, eski yağ filtresi atıldı yerine yenisi koyuldu
ekstra olarak zincir yağlandı, esnekliği kontrol edildi
motorumun rolantisi düşürüldü 2.000-3.000 civarında olan rolanti 1.100'e düşürüldü
rolantinin düşürülmesini beğenmedim çünkü öncekine alışmıştım, gelirken ışıklarda bir kaç kez istop ettirdim motoru, vites geçişlerinde zorluk çektim bu ayar yapılınca
ancak tek avantajı motor eskisi gibi bağırmıyor
tabi bir de fazla benzin yakmıyor
yaklaşık bir depo benzinle 240km felan gittim 240km geldim
ustanın ismi İbrahim Dodo,
kendisi temiz iş yaptı
çıkardığı her parçayı ustalıkla taktı, bu parça nerenin felan hiç karıştırmadan
şimdi gelelim fiyatlara, fiyatlar konusunda eminim kendi hakkını istedi ancak tabi para veren kişi olarak biraz yüksek buldum
yağ (2,5 lt) 75,00 TL
yağ filtresi 50,00 TL
işçilik 50,00 TL (işçiliğe 75 tl istemişti 50 tlde anlaştık)
zincir yağı 20,00 TL (25tl istemişti 5tl bozuk çıkmadığı içni 20tl verdim)
toplam 195,00 TL ile ayrıldım servistem
bu fiyatlar 03.11.2010 tarihlidir.
sizlere de bir fikir verebilir
çok fazla resim çekemedim, çektiklerimi de yakın zamanda ekleyeceğim
saygılar
ek: giderken hava güneşliydi ancak soğuktu
gelirken daha da soğuktu, normalde tünellerin içi soğuk olur, gelirken yollar o kadar soğuktuki tünel benim için sığınak yeri gibi oldu
bu havalarda güneşe fazla aldanmayın özellikle gece inanılmaz soğuk oluyor, vücudum hala o soğuğu atamadı, sağlam ve sıcak bir uykuya ihtiyacım var hala
motosiklet.net üyesiyim..
1.100devir rolanti için düşük bir devir, 1400 olması - beğenmemekte haklısın.
bnim motor rolatide birinci viteste stop etmeden gidebiliyor (düz yolda), senin motorda da aynı şekilde olması gerekir diye düşünüyorum.
kısmet olursa bende bayramda 2 farklı seyahat yapmayı planlıyorum. gezi raporunu buraya yazıcam
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
1.100rpm çok az olmuş gerçekten istop etti etçek gibi çalışıır motor
Zincir yağını sana sattı mı yoksa sadece sıktı mı o ne ya 20 Lira ?
sattı yani kutusu bende içinde var çokca
sadece yağ fiyatı biraz yüksek geldi gerçi fiyat olarak aynı bu benzincilerde satılanlardan, ne bilim sonuçta toptan alıyordur ucuza alıyordur biraz fiyat kırsa iyidi
tüm ürünler castroldü
o rolantiyi kendim yükseltecem bakalım
gerçi bugün baktım kendi kendine biraz yükselmiş sanki ancak ışıklarda yine de istop edecek gibi çalışıyor motor
debriyajı bu kadar çok kullanmıyordum şimdi çok sık kullanır oldum
ayrıca yokuş aşağı inerken veya çıkarken sanki istop edecek gibi bir tedirginlik var
motora alıştıktan sonra bu yeni ayar biraz canımı sıkıyor gibi
neyse ya alışacağız ya da birazcık yükselteceğim
saygılar
motosiklet.net üyesiyim..
seni tedirgin ediyorsa direk rolantisini yükselt, motoru kullanırken aklına takılmamaması lazım
bu arada elf zincir yağını tavsiye ederim. castrole göre daha iyi bir ürün. benzinliklerde olaibliyor.
bu videoda ninja'nın sahibi grenajlara ve arka maşaya takoz yerleştirmiş, sırıtmıyorda. türkiye'de bunlarda bulabilir miyiz acep..
http://www.youtube.com/watch?v=jL-t_...eature=related
videoyu çeken kişi biraz çatlak bu arada
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
evet öyle olacak sanırım ama şimdilik üşeniyorum, bulunduğum şehirde 1 tane motor ustası var o da bisikletçiden bozma ve çok kazıkçı
kendim yandaki küçük parçayı çıkarım o ayar düğmesine ulaşmam lazım, sol taraftaydı hatırladığım kadarıyla
o değil de bu motorları bu kadar temiz nasıl tutuyorlar
benim motor bana hep kirli gözüküyor
ayrıca göstergeleri de beğendim
hararet göstergesi yerine yakıt göstergesi koyulmuş, sağda
ancak egzosu beğenmedim orjinal egzosu daha çok hoşuma gidiyor, mat olan
videoda da zaten bu hareketi neden yaptım diye soruyor kendisine
deponun ordaki deri koruma da hoşuma gitmedi değil, akıllıca olmuş
çamurluğu çıkarmış, bence orjinali daha iyi
plakanın üstündeki ışık güzel olmuş
fren pedalının ordaki ayaklığı (peg) da değiştirmiş, baya bir modifiye var motorda
motosiklet.net üyesiyim..
evet detay çalışmaları çok hoş olmuş o motorda. fakat egzos çok gurultulu uzun yolda kafa ütüler
depoda ki deri korumada çok iyi aynı şeyi yapmayı bende düşündüm izledikten sonra ama rüzgar tutma ihtimalide var.
bu arada benzin deposundan gelen geyirme sesi bni çok rahatsız ediyor yaf
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
evet o ses kapakla alakalı bir durum
shule arkadaşımız da o sese gıcık oluyordu
bakımdan birkaç fotoğraf;
yeni halini de motoru yıkatınca çekeceğim
motosiklet.net üyesiyim..
fiyat bana da yüksek geldi, yağ normalde 1.7 litre olarak yazıyor kitapçıkta. 2.5 kadar çok koyduysa motorun çalışmasına birşeyler oluyor demişti bana usta ama ne olduğunu bilmiyorum.
kolutuğu neden kaldırdı ki usta?
benim de her bakımdan sonra sesi değişiyor. şaşırıyorum ilk ama sonra alışıyorum. benim rölanti de 1500 devirde, ayarla onu rahat edersin.
bu arada benim balatalardan vıyak vıyak ses gelmeye başladı motoru yıkattıktan sonra, ne yapmak lazım, uyuz edici bir ses bu.
balata temizleyici sprey varsa kullanmayı deneyebilirsin. hepsiburada.com'dan ucuza bi tane almıştım.
eski motorumda balatadan ses gelince diskleri prille ve bulaşık süngeriyle iyice temizleyip duruluyodum ve ses kesiliyordu, bilmioyrum belki yanlıştır ama işe yarıyordu
---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:45 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:38 ----------
bu arada 10bin bakımında değişmesi gereken şeyler nelerdir?
bujiler ve hava filtresi değiştiriliyor mu?
önceki sayfalar göz gezdirdim ama bulamadımda..
hoş bujileri servis gerekyok dese bile değiştirmek istiyorum yoksa için rahat etmeyecek
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
10000 bakımı 5000 ile aynı, yağ,yağ filtresi değişiyor, hava filtresini çıkartıp temizliyorlar.
bakımı ben kendim yaptım, balata da değiştirdim, bujileri ebayden aldım pazar geliyor onları da değiştireceğim.
gerçi motor 12000 e dayandı ama. ben 14000 gibi takarım heralde bujileri yeni bir bakımla beraber.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)