Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1381

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    Alıntı tutku1982 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    selam bandit 600f cbf 250 den sonra neden ninja aldın merak ediyorum dogrusu???
    çok basit büyük motor insanı gaza getiriyor. olup olmadık yerde bastırıyorsun. insan genetiginde var hız yapmak ani ivmelenmek. teker ler çabuk eskiyor. 700 tl den başıyor lastik fiyatları. sadece lastik olsa neyse debriyaj balatası eksantirik zinciri normal dişli ve zincir aksamaları da çabucak takip ediyor. hiç bir şey eskimese bujinin biri ölüyor. teklerken öksürürken motorcuya gidiyorsun senkron ayarı bujiler ve hava filitresi derken masraf çıkarıyor. bu arada motorlarım hep sıfır yada sıfır ayarındadır. eski olsa en basiti sibop lastigi dahi euro ile geliyor. motorcu da sadece işcilik 1000 tl istiyor.

    en büyük ızdırabımda büyük motorda dag yollarında viraj çekmek çok zor oluyordu. şehir içi ayı gibi motor trafik işkence şehir dışı gezilerinde her su birikintisini benzin sanıp duracak mubarek okadar çok yakıyor. kesin arkama bir insan buluyorum benzin masrafını paylaşıyoruz. fakat bir daha o kişi gelmiyor artık. hatta bir pazar günü artcı bulamadım da arkadaşın 125 cc motoruna artcı olarak bindim. şimdilerde yakıt fiyatları böyle oldugu sürece motor keyfi o senin dedigin gibi motora gazı verdim uçuyordu zevkin kalmaz davulun sesi uzaktan kulaga hoş gelirmiş. 3 tane büyük motor sahibi oldum ben denedim elim yandı . EVİNİZE eş diye manken almak gibi birşey bu büyük motor sevdası
    herkesin bir kere ulaşmak istedigi bir şey zamanında bende çok hayal ettim mevla 3 tane birden verdi.
    şimdi ise orta yolu buldum. hem karizmatik az yakan hızıda yeterli araç arasından sıyrılacak gücü var. düşmedigin sürece masrafsız bir motor oldugu için 12 bine 600 f imi satıp 10 bine bu motoru aldım. şimdi paşa gibi biniyorum. geçen günlerde akhisar drak yarışlarına seyir için gittik yolumuz dağ yollarından geçiyordu. arkadaşlarda er 6 n, gsr 600,gsf 600 s, 1000 rr vardı. ben 1000 rr ile beraber akhisara girdim. 160 ile girilen virajlar dan bahsediyorum. yakıt olarak hepsinden az yaktım. ve pist alanına geldigimizde okadar motor arasından insanların ninja 250 ye bakmaları ilgi gösterip fotograf çekilmek için izin istemeleri gögsümü kabartmadı degil yani.
    işte böyle


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1382
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çok basit büyük motor insanı gaza getiriyor. olup olmadık yerde bastırıyorsun. insan genetiginde var hız yapmak ani ivmelenmek. teker ler çabuk eskiyor. 700 tl den başıyor lastik fiyatları. sadece lastik olsa neyse debriyaj balatası eksantirik zinciri normal dişli ve zincir aksamaları da çabucak takip ediyor. hiç bir şey eskimese bujinin biri ölüyor. teklerken öksürürken motorcuya gidiyorsun senkron ayarı bujiler ve hava filitresi derken masraf çıkarıyor. bu arada motorlarım hep sıfır yada sıfır ayarındadır. eski olsa en basiti sibop lastigi dahi euro ile geliyor. motorcu da sadece işcilik 1000 tl istiyor.

    en büyük ızdırabımda büyük motorda dag yollarında viraj çekmek çok zor oluyordu. şehir içi ayı gibi motor trafik işkence şehir dışı gezilerinde her su birikintisini benzin sanıp duracak mubarek okadar çok yakıyor. kesin arkama bir insan buluyorum benzin masrafını paylaşıyoruz. fakat bir daha o kişi gelmiyor artık. hatta bir pazar günü artcı bulamadım da arkadaşın 125 cc motoruna artcı olarak bindim. şimdilerde yakıt fiyatları böyle oldugu sürece motor keyfi o senin dedigin gibi motora gazı verdim uçuyordu zevkin kalmaz davulun sesi uzaktan kulaga hoş gelirmiş. 3 tane büyük motor sahibi oldum ben denedim elim yandı . EVİNİZE eş diye manken almak gibi birşey bu büyük motor sevdası
    herkesin bir kere ulaşmak istedigi bir şey zamanında bende çok hayal ettim mevla 3 tane birden verdi.
    şimdi ise orta yolu buldum. hem karizmatik az yakan hızıda yeterli araç arasından sıyrılacak gücü var. düşmedigin sürece masrafsız bir motor oldugu için 12 bine 600 f imi satıp 10 bine bu motoru aldım. şimdi paşa gibi biniyorum. geçen günlerde akhisar drak yarışlarına seyir için gittik yolumuz dağ yollarından geçiyordu. arkadaşlarda er 6 n, gsr 600,gsf 600 s, 1000 rr vardı. ben 1000 rr ile beraber akhisara girdim. 160 ile girilen virajlar dan bahsediyorum. yakıt olarak hepsinden az yaktım. ve pist alanına geldigimizde okadar motor arasından insanların ninja 250 ye bakmaları ilgi gösterip fotograf çekilmek için izin istemeleri gögsümü kabartmadı degil yani.
    işte böyle
    Büyük aletin büyük masrafları sen çok doluymuşşun

  3. #1383

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    TECRUBE= yenilen kazıkların bileşkesidir.

  4. #1384
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı acun0 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    TECRUBE= yenilen kazıkların bileşkesidir.
    Her Gençin yemesi gerekir
    Bi rr alıp 1 sezon binip satıp today 50 alcam sağ şeritlerin Kralı olcam

  5. #1385
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    o zaman bütçeye göre motor bu örnektende anlaşılacağı gibi ben daha çooook uzun süre binerim bu motora

    pazartesi z motor'un servisine giderken yanyolda bir benzinlikte yol tarifi almak için durdum. pompacıyla konuşurken bıyıklı, hafif kilolu iğrenç insan tiplemesi biri geldi. üzerindeki üniformadan benzilikte çalıştığını anladım.

    arkadaşına seslendi Hamza (ismi şu an sallıyorum) bi fotoğrafımı çek bakıyım şu motor üzerinde diye. tabi ben o an arkasındaydım beni görmedi elimde kask motora binip gidecektim.

    elini gidona attı ve;

    hayırdır nooluyor dedim.

    senin miydi motor?

    evet benim hayırdır?

    yok bi şey, sen daha motorun m sini bilmezken biz kawasakilerle geziyorduk.

    iyi iyi doğrudur diyip gazı açtığım gibi kaçtım hemen benzinlikten.

    soracaktım orda sen müşterilerin arabasına da binip fotoğraf çektiriyor musun diye, ama iğrenç insan tiplemesi siklet olarak benden baya bir üstün olduğundan dolayı bulaşmadan gideyim dedim

    motor rengi sayesinde çok ilgi çekiyor. trafikte sinyal verdiğimde arkamda bana yol veren araçlar, dört yolda geçiş hakkından vaz geçip bana yol veren otomobiller ama en son bu benzinlikte yaşadığım olay beni çok düşündürdü.

    ilk kez ciddi ciddi motosiklet için kapalı otoparka para ödemeyi düşünmeye başladım.

    alet park halindeyken de çok ilgi çektiği için kurcalanma ihtimali çok yüksek.

    bu arada pazartesi günü 120km yol yaptım istanbul'da. bir kaç gözlemim oldu onlarıda hemen aktarayım

    lastikler bana biraz çabuk kitliyor gibi geldi (belki hava ve kirli yollar yüzündendir diye düşündüm). frenler ise genel olarak çok iyi. balataların 10bin'de değişecek olması beni çok şaşırtıyor doğrusu, servisle konuşup 15bin'e kadar değiştirmek istemediğimi söyleyeceğim. gerçi şu an 7bin km'de motor 10bin'e gelene kadar ne değişir bilinmez ama bana biraz erken bir değişim gibi geldi.

    ayrıca oturma pozisyonu cbr125'e göre daha rahat. cbr'da uzun süre kullandıktan sonra sağ elim uyuşmaya başlıyordu, ninja'da ise ağırlık merkezinin ayak ve bacaklar oluşu uzun süreli sürüşlerde konforu arttırıyor. seleyede diyecek laf bulamıyorum maşallah koltuk gibin
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda

  6. #1386
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman bütçeye göre motor bu örnektende anlaşılacağı gibi ben daha çooook uzun süre binerim bu motora

    pazartesi z motor'un servisine giderken yanyolda bir benzinlikte yol tarifi almak için durdum. pompacıyla konuşurken bıyıklı, hafif kilolu iğrenç insan tiplemesi biri geldi. üzerindeki üniformadan benzilikte çalıştığını anladım.

    arkadaşına seslendi Hamza (ismi şu an sallıyorum) bi fotoğrafımı çek bakıyım şu motor üzerinde diye. tabi ben o an arkasındaydım beni görmedi elimde kask motora binip gidecektim.

    elini gidona attı ve;

    hayırdır nooluyor dedim.

    senin miydi motor?

    evet benim hayırdır?

    yok bi şey, sen daha motorun m sini bilmezken biz kawasakilerle geziyorduk.

    iyi iyi doğrudur diyip gazı açtığım gibi kaçtım hemen benzinlikten.

    soracaktım orda sen müşterilerin arabasına da binip fotoğraf çektiriyor musun diye, ama iğrenç insan tiplemesi siklet olarak benden baya bir üstün olduğundan dolayı bulaşmadan gideyim dedim

    motor rengi sayesinde çok ilgi çekiyor. trafikte sinyal verdiğimde arkamda bana yol veren araçlar, dört yolda geçiş hakkından vaz geçip bana yol veren otomobiller ama en son bu benzinlikte yaşadığım olay beni çok düşündürdü.

    ilk kez ciddi ciddi motosiklet için kapalı otoparka para ödemeyi düşünmeye başladım.

    alet park halindeyken de çok ilgi çektiği için kurcalanma ihtimali çok yüksek.

    bu arada pazartesi günü 120km yol yaptım istanbul'da. bir kaç gözlemim oldu onlarıda hemen aktarayım

    lastikler bana biraz çabuk kitliyor gibi geldi (belki hava ve kirli yollar yüzündendir diye düşündüm). frenler ise genel olarak çok iyi. balataların 10bin'de değişecek olması beni çok şaşırtıyor doğrusu, servisle konuşup 15bin'e kadar değiştirmek istemediğimi söyleyeceğim. gerçi şu an 7bin km'de motor 10bin'e gelene kadar ne değişir bilinmez ama bana biraz erken bir değişim gibi geldi.

    ayrıca oturma pozisyonu cbr125'e göre daha rahat. cbr'da uzun süre kullandıktan sonra sağ elim uyuşmaya başlıyordu, ninja'da ise ağırlık merkezinin ayak ve bacaklar oluşu uzun süreli sürüşlerde konforu arttırıyor. seleyede diyecek laf bulamıyorum maşallah koltuk gibin
    Adama bak ya hergün ballı ballı anlatıyor.

    Öle krolar çok geçen gün banada bu motor sana küçük büyüklerden al bisiklet fln bu diyordu.
    Dedim sen emeklemeden koşmayı mı ögrendin yoo diyo .
    O zaman sus dedim.

    Dingil çok

  7. #1387
    volkanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2009
    Motosikleti
    Ford Fiesta 1.5 2013
    dün bana da böyle bir olay oldu
    motorumu uygun bir yere park ettim müvekkilimle görüşecem
    5dk bilemedin 10dk
    neyse geri döndüm kısa bir süre sonra baktım adamın biri oturmuş motorumun üstüne nerdeyse sürüp gidecek
    dedim hayırdır ?
    dedi ben de motorcuyum
    madem motorcusun senin bu yaptığın çok saygısızca bir hareket dedim
    dedi niye
    yav niyesi mi var işte motoruma binmişsin
    sorna dedi dükkanın önüne çekmeseydin o zaman
    ya tam hıyar dicem kendimi zor tutuyom
    sanki dükkanın önü kendi malı
    dedim ben senin arabanın kapısını açsam içine binsem kurcalasam nasıl olur?
    mal mal bakıyor bana
    tabirlerimi mazur görün ama çok sinirlenmiştim dün akşam
    motor çok ilgi çekiyor
    uzaktan resim çekmeler felan anlarım
    ama kendinin olmadığı bir motora neden binesin ki arkadaş?
    neyse söyleyecek çok sözüm var ama burda kesicem


    ek: bu arada kaskım motorumun üstündeydi o kaskı almış kenara bir yere koymuş
    bir de tehdit ediyordu beni kaskını alıp götürselerdi ne yapacaksın
    800-900tldir şimdi o kask diyor
    ne yaparsın şimdi böyle mal mal konuşan adama
    neyse işte üstünde hiç durmadım çektim gittim
    kafam çok karışıktı bir ton iş
    zaten canım çok sıkkın
    hayırlısı olur inşallah
    motosiklet.net üyesiyim..

  8. #1388
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı volkanix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dün bana da böyle bir olay oldu
    motorumu uygun bir yere park ettim müvekkilimle görüşecem
    5dk bilemedin 10dk
    neyse geri döndüm kısa bir süre sonra baktım adamın biri oturmuş motorumun üstüne nerdeyse sürüp gidecek
    dedim hayırdır ?
    dedi ben de motorcuyum
    madem motorcusun senin bu yaptığın çok saygısızca bir hareket dedim
    dedi niye
    yav niyesi mi var işte motoruma binmişsin
    sorna dedi dükkanın önüne çekmeseydin o zaman
    ya tam hıyar dicem kendimi zor tutuyom
    sanki dükkanın önü kendi malı
    dedim ben senin arabanın kapısını açsam içine binsem kurcalasam nasıl olur?
    mal mal bakıyor bana
    tabirlerimi mazur görün ama çok sinirlenmiştim dün akşam
    motor çok ilgi çekiyor
    uzaktan resim çekmeler felan anlarım
    ama kendinin olmadığı bir motora neden binesin ki arkadaş?
    neyse söyleyecek çok sözüm var ama burda kesicem


    ek: bu arada kaskım motorumun üstündeydi o kaskı almış kenara bir yere koymuş
    bir de tehdit ediyordu beni kaskını alıp götürselerdi ne yapacaksın
    800-900tldir şimdi o kask diyor
    ne yaparsın şimdi böyle mal mal konuşan adama
    neyse işte üstünde hiç durmadım çektim gittim
    kafam çok karışıktı bir ton iş
    zaten canım çok sıkkın
    hayırlısı olur inşallah
    Biber gazı taşıyalım dingillerin gözüne gözüne vericen bak bidaha yapıyo mu

  9. #1389
    Felon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2010
    anlattığınız olaylar komedi yahu ne tipler var ş memlekette yanlız bu olaylar hep motorun güzel olması nedeniyle başınıza geliyo sele altına falan bi nazar boncuğu koyun
    https://www.youtube.com/alifeyizoglu

  10. #1390
    MotoGT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Şubat 2010
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Dominar D400 [2024]
    Benim taktiği uygulayın park ettiğiniz yere motosikleti brandalayın. Uzun süre işiniz varsa

  11. #1391
    volkanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2009
    Motosikleti
    Ford Fiesta 1.5 2013
    aslında bi not yazacam ''uzaktan sev'' diye en iyisi o..
    ya da şu disk kilidini yanımda taşicam
    dokundukları zaman alarmı ötsün
    motosiklet.net üyesiyim..

  12. #1392

    Üyelik
    26 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250
    bilgisayarım bozulduğundan hikayelerinize yeni hikayeler katamadan bir soru soracağım,
    kışın hangi bujiyi takmam lazım şimdi?

    cr8E,cr7E,cr9E ???

    hatta başka yerlerde diyor ki
    NGK CR8HSA - Cold weather plug, runs hotter
    (Engine damage may result if used in hotter weather)

    NGK CR7HSA - Regular recommended plug

  13. #1393
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı mertyasartav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bilgisayarım bozulduğundan hikayelerinize yeni hikayeler katamadan bir soru soracağım,
    kışın hangi bujiyi takmam lazım şimdi?

    cr8E,cr7E,cr9E ???

    hatta başka yerlerde diyor ki
    NGK CR8HSA - Cold weather plug, runs hotter
    (Engine damage may result if used in hotter weather)

    NGK CR7HSA - Regular recommended plug
    sıcak çalışan cr9 muydu ne

  14. #1394
    Shrieker - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mart 2006
    Motosikleti
    var bi şeyler
    2011 Honda CBR 250R'yi duydunuz mu
    "Geçmişini hatırlamayanlar onu tekrardan yaşamaya mahkumdurlar". -Santayana

  15. #1395
    casillas00 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2010
    Alıntı Shrieker adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2011 Honda CBR 250R'yi duydunuz mu
    Tr'ye gelmiyorsa duymazlık geliriz

  16. #1396

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    aynı bujini kullan hiç bir sorun yaşamazsın çok kurcalamaya gelmez her denileni yapma

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:20 ----------

    [Q

    Uploaded with ImageShack.usUOTE=Shrieker;2186195]2011 Honda CBR 250R'yi duydunuz mu [/QUOTE]

  17. #1397

    Üyelik
    18 Ekim 2010
    Şehir
    İçerenköy/İstanbul
    Motosikleti
    Ninja ZX-6R '08
    Vay be demekki herkeste bir / birkaç ilginç anı mevcut

    Bende geçen gün caddebostan ışıklarda duruyorum. Yanıma bir S2000 yanaştı sağ aynadan görüyorum yanıma geldiğinde ara gazı veriyor ben bakmıyordum o tarafa seslendi birader bakarmısın diye. Döndüm kafamda kask var salladım sağa sola kaskı buyur gibisiden. Ya bunlar kaç para diyo. Dedim ordan bakınca kaç para gibi duruyor. Cevap aynen şu 30 - 40 varmı. Yuh dedim ya bu kadarda olmaz. Yeşil yandıda bastım gittim
    ZX-6R '08 Blue

  18. #1398

    Üyelik
    12 Eylül 2010
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı overcloud adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o zaman bütçeye göre motor .........
    lastikler bana biraz çabuk kitliyor gibi geldi (belki hava ve kirli yollar yüzündendir diye düşündüm). frenler ise genel olarak çok iyi. balataların 10bin'de değişecek olması beni çok şaşırtıyor doğrusu, servisle konuşup 15bin'e kadar değiştirmek istemediğimi söyleyeceğim. gerçi şu an 7bin km'de motor 10bin'e gelene kadar ne değişir bilinmez ama bana biraz erken bir değişim gibi geldi.
    Benım balatalarım 9 bınde çok aşınmıştı bin km daha yol gitsem diski çizmeye başlardı eminim ki. Hem zaten risk Allah korusun bir sıkıntıda ön fren olmadan duramazsınız motor keyif işi oldugu kadarda çok tehlikeli ufak tefek masraflardan kaçmamak gerek. 10 bın bakıma gırmışken kesinlikle ön fren balatalarınıda degıstırın çok bişey tutmaz en fazla bir depo benzin parasıdır.

    Alıntı volkanix adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aslında bi not yazacam ''uzaktan sev'' diye en iyisi o..
    ya da şu disk kilidini yanımda taşicam
    dokundukları zaman alarmı ötsün
    Disk kilidi daha sakat Anlamayan biri gelir çekmeye kalkar motoru basar debriyaja iter diski bile kırabılır hiç gerek yok.. Alarm taktırın zaten koltugun altından hassasiyet ayarını yapabılıyosunuz ayarlarsınız en hassasını kedi bile çıkınca öter

  19. #1399
    volkanix - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2009
    Motosikleti
    Ford Fiesta 1.5 2013
    ben de uzun bir aradan sonra bir soru sorayım
    umarım gereksiz görmezsiniz ve tek bir doğrusu olur sorunun
    motorum 1000km yaptı sonunda şimdi ben istanbula ankaraya felan uzağım o yüzden servise çıkmam biraz zaman alacak
    acaba bu 1000km'den sonra toplam kaç km daha yapabilirim
    çünkü 200-300 kmlik daha son bir gezim olacak sanırım
    ayrıca samsun'a gitmem de yine 300 km felan tutar herhalde
    yani 1500km felan yapsam ve daha sonra servise götürsem motorumu riske atmış olur muyum acaba?
    saygılar
    motosiklet.net üyesiyim..

  20. #1400
    overcloud - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2010
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    XL650V Transalp
    @cem36: doğru söylüyorsun aslında, balatalar iyi kötü bir depo benzin fiyatında. bende kitapçık olmadığı için hangi kilometrelerde neler değişecek bilmiyorum ama 10bin olunca bujileride direk değiştiricem. cbr125'te 13binde değiştirmiştim kömür rengi olmuştu buji.

    @volkanix: böyle dingillerde hep seni buluyo. alarmı tavsiye ederim. darbe hassasiyeti ayarlanabildiği için çok kullanışlı oluyor. ninja'yı alır almaz kadköy uğurlu motor'da taktırdım hemen.

    artçı selesinin oraya bi file taktım (ahtapot mu deniyordu örümcek mi neyse işte) brandayı orda arkamda taşıyorum sürekli. iş yerim bahariyede, bazen çıkıp sinemaya fln gidiyorum. bu şartlar altında ya brandalıyacağım yada kapalı otoparka çekicem motoru, yoksa işimiz var insanlarla. direk arıza çıkartırım valla birisini üzerinde görürsem.

    ayrıca şunu unutmayın ki tam korumalı ve kasklı bi motosiklet sürücüsü, motosikletinin yanında 10 insan gücündedir!!

    bu arada kadıkoy'de de her yeri kazmaya başladılar, motoru park ettiğim kaldırımıda kazmışlar

    brandaya dünyanın parasını vermek istemiyorsanız, lastikli yatak çarşafıda iş görüyor (yağışlı havalar hariç tabiki ), geniş yatak için olanından alırsanız ninja'ya tam olur. ben cbr125 için ufak çarşaf almıştım, tam oluyordu. ninja'ya takınca ön tekerlek ve ön çamurluk açıkta kalıyor ama kafa grenajının altından plakalığın altındaki kedi gözüne kadar kapatıyor

    unutmadan, bende kitapçık yokta.. ön ve arka lastiklerin basınçlarının kaç olması gerekiyor?
    the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)

Bu Konudaki Etiketler