Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
RS 180

Kawasaki Ninja 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Mondial E-xtreme Max 150
    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #9041
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    2012 Model kawasaki ninja 250r la aranıza yeni katıldım , ilk sormak istediğim soru bu motora hangi lastiği taktırayım üstünde orjinal lastikler var cidden arka frene dokunmamla lastiği kitlemesi bi oluyor tavsiyelerinizi bekliyorum..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Yamaha Motosiklet Kampanyası
    Motomax
  2. #9042

    Üyelik
    22 Mart 2016
    Merhaba arkadaşlar kawasaki 250 r 2012 model alma arefesindeyim aklıma takılan bi şey var olaki parça sorunumuz oldu tedarik etmede sıkıntı yasayabilirmiyiz konu hakkinda bilgi seviyenin sevinirim

  3. #9043
    osmnarsln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Şehir
    İzmir Buca
    Motosikleti
    kawasaki ninja 250r
    Hangi parçaya ihtiyacın olduğuyla ilgili dostum. Standart bakımlarında yağ filtresi hava filtresi buji fren balataları vs. değişiyor, bunun yanında ampuller patlayabilir, vidalar düşebilir. Bu parçaları bulmakta zorlanmazsın. Hem de pahalı değildir. Ama Allah göstermesin bi yan yatma sonucu vites kolunu kırarsan, bulması zor bir parçadır. bulursan da aliexpressten falan alıyosun ucuz olmuyor genelde.

  4. #9044
    chet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2015
    Şehir
    Vize / KIRKLARELİ
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R 2013
    Far ampulünü kendisi değiştiren var mı ? bilgi verebilirmi varsa ? çok mu zahmetli olur.?

  5. #9045
    osmnarsln - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Ekim 2015
    Şehir
    İzmir Buca
    Motosikleti
    kawasaki ninja 250r
    Alıntı chet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Far ampulünü kendisi değiştiren var mı ? bilgi verebilirmi varsa ? çok mu zahmetli olur.?
    Değiştirmesi kolay gözle görmeden bile yapılabilir.Patlak olan farın arkasındaki lastik çıkarılıp ampülü arkadan tutan mandal bastırılıp çıkarılıyor.
    chet bunu beğendi.

  6. #9046

    Üyelik
    04 Nisan 2016
    Temiz bi ninja bulmak için ne kadarı gözden çıkarmalıyım
    Enes Bakır bunu beğendi.

  7. #9047
    Enes Bakır - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX 750F
    Alıntı meliksah1 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Temiz bi ninja bulmak için ne kadarı gözden çıkarmalıyım
    kendi motorum satılık,düşünürsen yardımcı olurum. https://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-kawasaki-piyasadaki-en-temiz-250r-yeni-michelin-pilot-street-lastikli-285753125/detay

  8. #9048

    Üyelik
    04 Temmuz 2015
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Pulsar RS 200
    arkadaşlar ankaradayım temiz km 5000 aşmamış ninja arıyorum 05078849448

  9. #9049

    Üyelik
    05 Şubat 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    KAWASAKİ NİNJA 250R
    Foruma girmeyeli baya sakinleşmiş Zehiri atalım bakalım

    2013 NİNJA 250R
    Xavosa bunu beğendi.

  10. #9050

    Üyelik
    23 Mayıs 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    ybr125-<fazer 600-ninja 250>
    Arkadaşlar ninja 250r ımı satıyorum sahibinden no:333959825
    Daha büyük ninjalardan devam etmeyi planlıyorum

  11. #9051

    Üyelik
    23 Mayıs 2012
    Şehir
    Eskişehir
    Motosikleti
    ybr125-<fazer 600-ninja 250>
    Motosikletimde kullandığım hasarsız orjinal r&g koruma takozlarımı ,italyan orjinal MIVV egsozumu ve k&n hava filtremi de uygun fiyattan vereceğim

  12. #9052
    barismanco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2016
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Alıntı esefcom adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motosikletimde kullandığım hasarsız orjinal r&g koruma takozlarımı ,italyan orjinal MIVV egsozumu ve k&n hava filtremi de uygun fiyattan vereceğim
    Hocam satılmadıysa ben alırım telefon numaram 532 171 80 85

  13. #9053

    Üyelik
    03 Kasım 2016
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Cbr 125 r(satıldı)
    merhaba arkadaşlar şu ilandaki https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...29306075/detay motosikleti almayı düşünüyorum öğrenciyim bana ne sorunları çıkarabilir kullanım ve satımda (2yıl felan kullanmayı düşünüyorum) ve adanada bildiginiz gösterebilecegim usta varmıdır

  14. #9054
    Gani Cırık - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Aralık 2016
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Sıfır ya da çıkma 2011 Ninja 250R için sağ ve sol gidon arıyorum.

  15. #9055
    cc_man - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2011
    Şehir
    istanbul-beşiktaş
    vay aga forum kaput

  16. #9056
    omeroquz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Bajaj Boxer BM 150
    Arkadaşlar merhaba, 2008 model ninja 250r için lastik düşünüyorum. fiyatlar nedir? bir de göstergeler çalışmıyor. aldığım sahibi tekerin yanında bir parça var dedi onu değiştir çalışır dedi o parça nedir? birde vites değiştirme ayak pedalı fiyatı nedir ?

  17. #9057
    Birkan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Kasım 2017
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Yzf R-125 / Honda Today 50 / Ninja 250r
    Evin yeni oğlu inşallah burayı bi canlandırır

    tommygun ve sparrow07 bunu beğendiler.

  18. #9058
    pasha1988 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2013
    Şehir
    Çekmeköy / İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Ninja 250R
    Yok mu artık forum da Ninja cı



  19. #9059
    zekvan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Aralık 2018
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Ninja 250R
    Arkadaşlar motor koruma takozu bulamıyorum kolay kolay bulduklarım da pahalı oluyor, herhangi bir koruma takozu uyar mı buna ?

  20. #9060
    Ercument - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Ekim 2005
    Şehir
    İst./Zeytinburnu/K.Çekmece
    Motosikleti
    CBF150
    Alıntı zekvan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motor koruma takozu bulamıyorum kolay kolay bulduklarım da pahalı oluyor, herhangi bir koruma takozu uyar mı buna ?
    2013 yılında z motonun 400 TL. dediği takozları e-baydan 80 TL.ye getirtmiştim. Aliexprese falan bakmanı tavsiye ederim.


    Leoncino

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler