ihtiyaç meselesi
http://www.motosiklet.net/forum/moto...arli-600f.html
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
beverly 500 den ninja 250 ye gecicem de performans olarak cok fark olurmu sızce ?
birde 2008 ile 2011 arasında neler değişti?
ride for wind
34 BR 5411
0 - 100 gibi hızlanmalarda bir performans farkı hissetmezsin diye tahmin ediyorum ama ani hızlanma için ninjada viteslerle çok oynamak gerekiyor. motoru iyice ısıtıp yola çıkarsan 0 - 160km gibi hızlanmalarda son derece seridir. büyük ihtimalle beverly'nin son sürati daha yüksek olacaktır.
ninjanın yakıt tüketimi şehir içinde zaman zaman 4.5 - 5lt/100km olur. uzun yolda ise değişken hızlarda 3.7lt civarındadır.
bence en büyük sıkıntıyı konforda yaşarsın. sonuçta scooterlara boşuna cadillac demiyorlar
artçıyla son derece rahatsız bir motordur.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
benim hanım şimdilik daha bi ses çıkarmadı ama daha önceki motorlarımla karşılaştırma yapalım :
1 - cbr 125 : uzun yolda isyan ediyo ama şehir içinde sesi çıkmıyor
2 - hyo gt 250r : arkaya inip binmede ve oturuş pozisyonunda sıkıntı yaşadık
3 - aprilia rs 125 : 'bidaha sakın bu motorla gelme binmem arkadan düşecek gibi oluyorum' diyodu,yükseklik vede tutacak yer problemdi
4 - ninja 250r : şimdilik yorum yok sesini çıkarmıyo,bakalım zaman gösterecek...
Her asker yeşil bereli olamaz
Arkadaşlar size bir sorum olacak çok merak ettiğim için akşamki toplantıyı bekleyemiyorum Bu sabah gelirken ve dün sanki çok az zincirden ses geliyor. yani önceden arada yapıyordu şimdi biraz daha sık yapıyor. acaba nedeni zincirim biraz pis tozlanmış gibi görünüyor bu olabilir mi? gerginlik konusundada sıkıntı yok gibi 1,5-2 cm falan.. Herkesin zincirinde az da olsa ses var mı yoksa herkeste hiç ses yok mu merak ettim. motor daha 1200 de ve rodajı gayet iyi geçti.. genelde 4-6bin devir arasında kullandım. ilk 800km hiç 4bin deviri geçmedim neredeyse.. içimi bir korku sardı çünkü egsantrik zincir sesi olaiblir mi diye düşünüyorum. okudugum kadarıyla rodaj düzgün olmayınca egsantrik zinciri bollaşır ve ses yaparmış. bu kadar cabuk olabilir mi diye düşndüm. konu hakkında tecrübesi olanlar bilgi verebilir mi?
[COLOR="Blue"]http://www.facebook.com/group.php?gid=199474079468%5B%2FCOLOR%5D[/COLOR]
[COLOR="red"]Facebook Sayfamıza bütün[/COLOR] [COLOR="Lime"]Ninja ZX250R[/COLOR] [COLOR="red"]kullanıcılarını bekleriz...[/COLOR]
egzantrikte sorun olsa aynı sesi motor rolantideykende yapar. bu ses çınlama sesine benzer. ninja250'de hiç duymadım ama 40bin'e ulaşmış bir er-6f'in egzantrik sesini duyma şansım oldu daha önce. muhtemelen motor yaz sıcağında çok ısındığı için zincir ses yapmaya başlıyordur. sonuçta zincirde aynı şekilde ısınıyor ve üzerindeki yağı atıyor olabilir.
akşamki buluşmada motorları yan yana getirir çalıştırırız, dinleriz kıyaslama için.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
[COLOR="Blue"]http://www.facebook.com/group.php?gid=199474079468%5B%2FCOLOR%5D[/COLOR]
[COLOR="red"]Facebook Sayfamıza bütün[/COLOR] [COLOR="Lime"]Ninja ZX250R[/COLOR] [COLOR="red"]kullanıcılarını bekleriz...[/COLOR]
[B]Rüzgara karşı koşmadıysan onla esmeyi bilemezsin, henüz motora binmediysen ben yaşıyorum diyemezsin :wiinkk:[/B]
Abi geçenki buluşmada aliyle beraber yağlamıştık zaten ki yağsız değil suanda baktığımda, biraz pis ama yağa tozlar yapışmış gibi...
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:58 ----------
Egsantrikte sıkıntı olmadığı sürece çözülebilir oldugunu umuyorum. Sanki önemli birşey değil gibi duruyor ama mide bulandırıyor işte. Akşam bakalım senide bilgilendiririz.
[COLOR="Blue"]http://www.facebook.com/group.php?gid=199474079468%5B%2FCOLOR%5D[/COLOR]
[COLOR="red"]Facebook Sayfamıza bütün[/COLOR] [COLOR="Lime"]Ninja ZX250R[/COLOR] [COLOR="red"]kullanıcılarını bekleriz...[/COLOR]
arkadaşlar depoyu fulleyince benzin ışığı kaç km sonra yanıyo sizlerde,bi karşılaştırma yapıcam ??
Her asker yeşil bereli olamaz
En son dibine kadar bitirip doldurdum benim ki 370 km de yandı. 60 küsür liraya doldurmuştum depoyu tamamı şehir içinde ve trafikte kullanıldı.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 13:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:46 ----------
Akşam bakalım şuna merak ettim iyice...
Arkadaşlar,
Ben bütün kış boyunca ninja ile işe gidip geldim. Hemen hemen her türlü hava koşulunda kullandım diyebilirim (kar yağışı hariç). Havaların ısınmasıyla birlikte farkettiğim şey motorun daha sesli çalışması oldu. Serin havalarda motor daha rahat çalışıyor, daha doğrusu motor sesi o şekilde geliyor.
Zincir sesiyle ilgili olarakta, zincirinizi sıcakken yağlamayın, yağ olduğu gibi yere akıyor. İşten eve dönüp motoru parkettikten 1 - 2 saat sonra yağı sıkıp motoru sabah kullanmaya başlayın. Yağı sıkıp hemen kullanmaya başlarsanız zaten zincir yağı atar, aynı şey zincir sıcakken sıkılan yağ içinde geçerli.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
bu benzin işine akıl sır erdiremiyorum arkadaşlar sinir oldum,benzin ışığı ilk sıralar fasılalı yanıyor sonralardan düz yanıyor yedeğe geçtiğinde hangisini baz alcaz,risk almayı sevmediğim için ışık yanar yanmaz benzin alıyorum ?
Her asker yeşil bereli olamaz
2008-2011 arasındakı farklar nelerdir peki?
teşekkürler overcloud
ride for wind
34 BR 5411
bildiğim kadarıyla grenajlara eklenen desenler var. yeşil modellerin kuyrukları siyaha boyalı.
ayrıca hararet göstergesi yerine benzin göstergesi eklenmiş durumda ama türkiye'ye gelen modeller arasında henüz benzin göstergeli olanı görmedim. belki buraya hala eski kasalar geliyordur yeni alan arkadaşlar bilgi verirse daha isabetli olur.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)