Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #581
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    nasıl isterseniz öyle yorumlarsınız, herkesin düşüncesi.. bence o bahsettiğiniz parasal farklar Markaları teraziye koysanız zaten olmalı.. eee o zaman 650cc torku neredeyse %35 katı bir Kawasaki, keza 750cc bir Honda...benim bakışım budur konuya.. ticaret diyorsunuz sürekli. şase kalitesi vs vs vs bunlarda markalar önde olamazmı.? Hep söyledim alan için hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasip olsun ama ben merdiven altı yerlerden televizyon , takım elbise almak büyük hata derken gidip 30bin liraya mal almam diyorum.. Mercedes için bu memleket insanı az atıp tutmadı, kuş grubu arabalar bu memlekette iş yaptı Allah aşkına siz kime neyi anlatıyorsunuz..ben garanticiyimdir siz tercih der alırsınız konu bu kadar basit..şimdi bakın yollara aklı olan parasını denkleştirebildiği sürece ticari veya hususi Mercedes alıyor..işletme maliyetleri , uzun soluklu sorunsuzluk, emsallerine göre az yakıt vs çok uzun zaman almaksızın kendini amorti ediyor Marka. bu da böyle bir şey..düşmez kalkmaz bir Allah ben çoook acil ihtiyacım olupta bir araçtan gelecek paraya muhtaç kalmışsam elimden çıkarabilmeliyim hem kısa sürede hem de değerinde, tüccar aylar yıllar önce alıp tatlı kar'ını cebine koymuşken,acil elden çıkarma işi beni bunalıma tribe sokmamalı uğraştırmamalı..

    Tüketici faydasına işler illa yapılacaksa Honda Yamaha Suzuki Kawasaki tekeli biraz olsun kırılıp rekabetçi fiyatlar için bir adım atılacaksa Aprilia ve Piaggio gibi kalitesi tartışılmaz Markalar var bir bakın nerelerde satışları. Şimdi Benelli neyin nesi bunlar kenarda dururken.

    herkese hayırlı günler.
    Yorumlarına baktım da honda zam yaptı başlıklı konuda bisiklete binmiyoruz gibi bir şeyler yazıp çizmişsin. Bizde Benelli'nin iyi kötü yanlarını biliyoruz ama senin gibi çöpe atmıyoruz kalitesinden ve kalitesizliğinden şüphemiz yok çok şükür ama Honda'nın bizi kazıklamaya çalıştığının çok şükür farkındayız. Kawasaki'yi o listeye katma istersen adamlar harbiden motor yapıyor.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    darknife - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2014
    Motosikleti
    Atala Bike
    Alıntı MUSTAFA KIR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi 20 lirayı geçen 500cc motorsiklet alınmaz. Tabi 250cc için sınır 14 bin liradır. Satarlarsa alırım satmazlarsa almam. Şuda var her motorsiklete de 14 bin veya 20 bin verecek değilim.
    Bu benim düşümcem işlerine gelirse kardeşim
    Kardeş sana gerek yok zaten sen 150cc makina ile 1.500 2.000 km yol yapan adamsın hemde aralıksız. Yorumlarında öyle yazıyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:03 ----------

    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İş yerimin otoparkı hocam. Daha doğrusu motosiklet otoparkı.
    Hakikatten motosiklet otoparkı olmuş İstanbul'dasın galiba herkes araçlardan bıkmış
    Soncadırcı bunu beğendi.
    http://www.atala.it
    Founded1921 !

  3. #583
    Alpbatur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Şubat 2015
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    BMW F800GS, Tracer 9 GT, Triumph Tiger 1200 GT Pro
    ozaman motora binemiyeceksin....

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:04 ----------

    Alıntı MUSTAFA KIR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abi 20 lirayı geçen 500cc motorsiklet alınmaz. Tabi 250cc için sınır 14 bin liradır. Satarlarsa alırım satmazlarsa almam. Şuda var her motorsiklete de 14 bin veya 20 bin verecek değilim.
    Bu benim düşümcem işlerine gelirse kardeşim
    ozaman bu memlekette motora binemiyeceksin....
    Soncadırcı bunu beğendi.

  4. #584

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    oncelikle her konuyu tek tek doğru anlayıp cevap yazsaydın. trk502 icin test sonrası yorumum aynı bölümde bir kaç sayfa arkada, konuşmuş olmak icin konuşmak manasız. sonuçta amacımız milletin daha kaliteli ve hesaplı makinalara binmesi. honda için kazıklıyor diyorsan senin tecrübene erişmek imkansız belliki. Honda kazıkçı mı yoksa , teknoloji ve malzeme kalitesi ile (yamaha da bu grupta) kat kat onde olduğu halde ultra kalitesiz malların satılabildiği bir pazarda hala dik duran bir kaç markadan biri mi.. Neden tüketici olarak rekabetçiliğe özendirenler olamadığımız bu şekilde ortalara seriliyor.. sen honda ya, sadece adı italyan kendisi ÇİN mal ile diz çöktüremezsin diyorum.. ayrıca evet zaman zaman çizeriz biz.

  5. #585
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı darknife adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hakikatten motosiklet otoparkı olmuş İstanbul'dasın galiba herkes araçlardan bıkmış
    Yok be hocam bu millet akıllanmaz. 5 katlı otoparkta binlerce araç var her gün full dolu oluyor. Motosiklete de 300-400 metre kare civarı bir yer ayırmışlar 30-40 tane civarı oluyor. Araba yanında neredeyse yok sayıda yani. Üstelik 7/24 gömülü trafik olan büyükdere caddesinde bu.

  6. #586

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oncelikle her konuyu tek tek doğru anlayıp cevap yazsaydın. trk502 icin test sonrası yorumum aynı bölümde bir kaç sayfa arkada, konuşmuş olmak icin konuşmak manasız. sonuçta amacımız milletin daha kaliteli ve hesaplı makinalara binmesi. honda için kazıklıyor diyorsan senin tecrübene erişmek imkansız belliki. Honda kazıkçı mı yoksa , teknoloji ve malzeme kalitesi ile (yamaha da bu grupta) kat kat onde olduğu halde ultra kalitesiz malların satılabildiği bir pazarda hala dik duran bir kaç markadan biri mi.. Neden tüketici olarak rekabetçiliğe özendirenler olamadığımız bu şekilde ortalara seriliyor.. sen honda ya, sadece adı italyan kendisi ÇİN mal ile diz çöktüremezsin diyorum.. ayrıca evet zaman zaman çizeriz biz.
    Fiyat / performans konusunu ne yapacağız peki ? Adamın parası yok, 500 cc enduro almak istiyor, o ne yapacak o zaman ? İkincisi, NC 750X, TRK502'nin yerini tutar mı ? Üçüncüsü Japon diye çabuk satılacak garantisi hiçbir zaman yok. Bugün sırf Japon diye sıfır MT-125 veya YS125 alan adamın ölü fiyatına vermedikçe motorunu satabilme şansı yok.

  7. #587

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    iiii bu da bir ilerleme meyve veren ağaç taşlanır derler.. dostlar konu saçma sapan bir noktaya gitmeden dur diyeyim. Öncelikle ben ne motosiklet tamircisiyim, ne satıcısıyım ne de ithalatçısıyım. Mesleğim Cnc ve Universal Makinalarda geniş kapsamlı üretim ve makina alım satım... yani kısacası en azından bir çoğunuzdan daha çok motosikletlerin genel yapılarından bazı sonuçlar çıkartma konusunda az biraz tecrübeliyim.. motosiklet kullanan kardeşlerimizin bir çoğu çok daha tecrübelidir kullanım olarak. fakat tekraren diyorum ki.. 500 cc motor almaya param yetiyor diyerek bir mal satın alınmaz.. ''' Tamam bende farkındayım, şu su şöyle, bu su böyle ama napim Param buna yetiyor ''' diyerek mal alacak kadar zenginsen asıl o zaman o malı alma.. ucu ucuna yetiştirip elindeki avucundakini bu makinaya yatırdın, hayat bu ya 2 ay 6 ay sonra gerçekten bu makinadan gelecek paraya muhtaç kaldın, elinden çıkartamadığın sürece daha büyük kabus olacak.. Kimin umrunda honda, yamaha vs. ortağı değiliz yaa..bende diyorum ki ikinci el tenere , versys , strom vs vs hangisi ise karar sizin elinizdeki avucunuzdaki son paralarla bu risk iyi düşünülmeli diyorum. Bunda yanlış olan nedir _? parası bol olan satılmış satılmamış umrunda olmayan zaten gs1200, Vcross , Africa Twin alıyor. Herkese kazasız belasız yolculuklar kardeşlerim.

  8. #588
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    oncelikle her konuyu tek tek doğru anlayıp cevap yazsaydın. trk502 icin test sonrası yorumum aynı bölümde bir kaç sayfa arkada, konuşmuş olmak icin konuşmak manasız. sonuçta amacımız milletin daha kaliteli ve hesaplı makinalara binmesi. honda için kazıklıyor diyorsan senin tecrübene erişmek imkansız belliki. Honda kazıkçı mı yoksa , teknoloji ve malzeme kalitesi ile (yamaha da bu grupta) kat kat onde olduğu halde ultra kalitesiz malların satılabildiği bir pazarda hala dik duran bir kaç markadan biri mi.. Neden tüketici olarak rekabetçiliğe özendirenler olamadığımız bu şekilde ortalara seriliyor.. sen honda ya, sadece adı italyan kendisi ÇİN mal ile diz çöktüremezsin diyorum.. ayrıca evet zaman zaman çizeriz biz.
    Honda bu yıl içerisinde kaç defa zam yaptı farkında mısın? Tartışmaya gerek yok bence TRK 502'nin tüm yorumlarını okudum bugüne kadar PERFORMANS + KALİTE = FİYAT ürünüdür bunu ben değil motosikleti test eden ve satın alanlar söylüyor sen almam diye tutturmuşsun kişisel görüşündür saygı duyarız ama birde almayın diye tutturuyorsun kimseye akıl vermene gerek yok herkes kendine mantıklı gelen ürünü alır.
    Soncadırcı bunu beğendi.

  9. #589

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    braveman. test ettim yorumlarımı oku lütfen. 2 sayfa arkada.. bak bakalım TRK502 hakkında düşüncem nedir ? siz kasti yapıyor olamazsınız değil mi? ben parası olana iyi makina, satılmış-satılmamış umrunda olmayana çok iyi diyorum..neyse bir nebze tüketici gelişmez mi diyoruz ya..gelişmez kardeşim siz konuya bu şekilde baktığınız sürece ,,,adam 60 TL ye mal ettiği koruma demirini sana 600 TL ye satmaya da devam eder.diğerlerini saymaya gerek bile yok. valla naparsanız yapın kardeşlerim. para sizin keyif sizin. ucu ucuna son paranızla alın hayrını görün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    NE ALAKA DEMEYİN... MOTOSİKLET KULLANICILARI DİKKAT ETSİN.. ŞAHİNMOTOSİKLET SİTESİNDEN ASLA KREDİ KARTI VS. İLE MAL ALMAYIN, DOLANDIRICI OLDUKLARI İFADE EDİLİYOR. YENİ KONULARDA ÇIKTI, DOLANDIRILAN MADUR OLAN ÇOK SAYIDA ARKADAŞ VARMIŞ.

  10. #590
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    braveman. test ettim yorumlarımı oku lütfen. 2 sayfa arkada.. bak bakalım TRK502 hakkında düşüncem nedir ? siz kasti yapıyor olamazsınız değil mi? ben parası olana iyi makina, satılmış-satılmamış umrunda olmayana çok iyi diyorum..neyse bir nebze tüketici gelişmez mi diyoruz ya..gelişmez kardeşim siz konuya bu şekilde baktığınız sürece ,,,adam 60 TL ye mal ettiği koruma demirini sana 600 TL ye satmaya da devam eder.diğerlerini saymaya gerek bile yok. valla naparsanız yapın kardeşlerim. para sizin keyif sizin. ucu ucuna son paranızla alın hayrını görün.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:05 ----------

    NE ALAKA DEMEYİN... MOTOSİKLET KULLANICILARI DİKKAT ETSİN.. ŞAHİNMOTOSİKLET SİTESİNDEN ASLA KREDİ KARTI VS. İLE MAL ALMAYIN, DOLANDIRICI OLDUKLARI İFADE EDİLİYOR. YENİ KONULARDA ÇIKTI, DOLANDIRILAN MADUR OLAN ÇOK SAYIDA ARKADAŞ VARMIŞ.
    Şahinmotosiklet 3 senedir bu haltı yiyor adına bir sürü suç duyurusu var adamlara bir şey olduğu yok.

  11. #591

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    BİLGİ PAYLAŞILDIKÇA ÇOĞALIR KARDEŞİM...BİZ ÜSTÜMÜZE DÜŞENİ YAPALIM, YAYALIM..

  12. #592

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Değerli arkadaşlar ben ankaradan yazıyorum burada TRK 502 satan bir tane bayii var ancak showroomlarında göstereebilecek ve tanıtabilecekleri tek bir motosiklet olmadığı için mecburen istanbulun yolunu tuttuk.Bu nasıl bir bayii anlayışıdır anlamadım valla neyse gece saat 12 de yola çıktık sabah istanbulda şirinevler valemotoya ulaştık dünya gözüyle TRK 502 Yİ inceledeik.Bu arada VALEMOTO gerçekten bu markaya gerekli önemi ve ilgiyi sonuna kadar veriyor biz orada olduğumuz saatler içerisinde gerekli olan teknik bilgileri satş opsiyonlarını ve satış sonrası prosedürleri bizlere sabırla anlattılar.Gördüğüm kadarıyla TRK 502 ye güven tam bunu çok rahat hissedebilirsiniz.Motoru en az 2 saat İstanbul trafiğinde ve çevre yollarında test edebilme şansını tanıdılar hatta kaybolmayalım diye eskort hizmeti bile verdiler kendilerine sonsuz teşekkürlerimi iletmek istiyorum.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:00 ----------

    Şimdiiii gelelim TRK 502 nin artılarına ve eksilerine.Ben 1995 yılında bu tarafa aralıksız motosiklete binen ve birçok marka ve model motosiklet sahib olmuş ve halen Türkiye Enduro Şampiyonalarında aktif yarışan bir motosiklet sevdalısıyım.Takdir edersiniz ki bunca yıllar içerisinde gerek asfalt yolda gerek off road yollarda ve hard enduro segmentinde sahip olduğum tecrübelerimin ışığında sizlere TRK502 hakkında düşüncelerimi aktarmak istedim çünkü forumdan takip ettiğim kadarıyla TRK 502 yi tercih etme veya etmeme kriterleri oldukça farklılıklar göstermekte ve bu motosklet hakkında yanlış kararlar alınmasına sebep olabilmektedir.Öncelikle baştan şunu söylemeliyim ki TRK502 hakkındaki düşüncelerim ve tecrübelerim son derece tarafsız ve objektif olarak değerlendirilmiştir lütfen hiçkimse altında en küçük bir şey aramasın çünkü bütün artıları ve eksileri burda konuşulacak.
    Soncadırcı bunu beğendi.

  13. #593
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    @funduro
    Konuşalım da.. Paragrafları bu kadar uzun yazmasanız. Okuması zor oluyor. Kolay gelsin.
    Soncadırcı bunu beğendi.

  14. #594

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    TRK502 yi ilk olarak sezon başında fotolardan görmüştüm ve çok beğenmiştim dün İstanbula gitme sebebim TRK502 nin gerçekten fotolarda göründüğü gibi olup olmadığı,plastik kalitesi,şase yapısı,motor gücü,yani toplam kalitesiyle ilgili merak ettiğim parametrelerin yanında servis ve yedekparça durumu hakkında olumlu veya olumsuz gerçekleri siz TRK 502 satın almayı düşünen arkadaşlara tarafsız biçimde aktarmaktır.Öncelikle söylemeliyim ki TRK 502 yapısı itibariyle standart bir 500 cc motosiklet için oldukça kalıplı ve kaslı bir makine yani ilk bakışta etkilenmemek imkansız.Dış görüntüsünü etkileyen boyalı plastik granajların kalitesi oldukça iyi boya işçiliği tatmin edici ancak siyah plastiklerin kalitesi o kadar değil.Motosikletin ön far grubu ve sinyaller kusursuz derecede kaliteli ve güzel özellikle led kombinasyonu muhteşem bir görüntü sunuyor.ön jant 17 inch kaliteli palet tarzı üzerinde motosikletin en kaliteli parçalarından olan çift disk ve BREMBO kaliperli ABS elektronik fren sistemi bulunmakta lastikler PİRELLİ ANGEL GT olarak düşünülmüş ve çok da iyi olmuş.Ön amortisörler 48 mm lik özellikle off road makinelerde rastlanan oldukça kalın ve sağlam yapılı ve beklenmedik fren ve çukurlarda maximum absorbe sağlayan cinsten.Su soğutmalı üstten çift egzantrik doch motor silindir başına 4 sibop bu makinenin en büyük silahı.Bu sayede motosiklet gerekli olan torku ve gücü rahatlıkla sağlıyabiliyor özellikle ara hızlanmaları son derece çabuk bu cüssede ve ağırlıktaki bir motosiklet için oldukça başarılı geldi.Ön kokpit ve göstergeler oldukça yeterli ve çok şık bir görüntü veriyor.Ön siperlik cam ve yan rüzgarlıklar sayesinde rüzgardan etkilenmiyorsunuz ayrıca birçok motosikletde paryla ekstra olan kafa demiri ve GPS tutucusu da standart olarak geliyor.Benzin deposu iki bakımdan önemli tercih sebebim olurdu birincisi deponun estetiği, ikincisi ise dizlerinizle kavrayabildiğiniz için motosikletle tek vücut halinde viraj ve hareket kabiliyetinin oldukça yüksek olması ayrıca bu ergonomi motosikletin gidon ,depo ,sürücünün selesi ,ve ayak peglerinin pozisyonu ile öylesine senkronize bir pozisyonda ki buda sürücüye her türlü trafikte ve yol şartlarında oldukça güvenli ,rahat ve konforlu bir sürüş sağlamakta.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:59 ----------

    Sürücünün oturuş pozisyonu bütün yeni nesil endurolarda aşağı yukarı aynı zaten bu motosiklet içinde bu durum geçerli ayrıca gidon açısı oldukça iyi ayarlanmış herhangibir yükseltici veya daha geniş bir gidona ihtiyaç yok.Sürücünün koltuğu oldukça rahat tek marşta uzun km gidebilecek hissi veriyor ayrıca artcının koltuğuda aynı şekilde konforlu ve yaklaşık sürücünün koltuğunda 10 cm yüksekte arkadaki yolcuya daha iyi bir seyir imkanı sağlamakta.Sürücü ile artçı arasındaki mesafe oldukça yeterli.Arka fren tek disk brembo ön frenle kombine çalışmakta ve motosikletin savrulmadan durabilmesini sağlamakta başarılı.TRK502 de en beğenmediğim şey şasenin boyası bu makineyi bu kadar ekstra içerisinde çok basit göstermiş zaten bu makineyi alır almaz o şaseye gerkli olan müdahaleyi yapacağım ayrıca dışarıdan hiç hoş görünmeyen somunlarıda unutmadan yazmak isterim ancak bunlar küçük ayrıntılar halledilebilir.Dikiz aynalarıda oldukça küçük tasarlanmış.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:15 ----------

    Gelelim sürüş tecrübelerine.TRK502 yi önce sıkışık istanbul trafiğinde denedim sonuç oldukça memnuniyet verici özellikle yukarıda söz etmiş olduğum oturş pozisyonu depo gidon ve peglerin doğru pozisyonları sayesinde motorla sanki tek vücut olabiliyor ve ani manevraları ve frenlemeleri güven içerisinde yapabiliyorsunuz yalnız bunları yaparken yan motor koruma demirlerine dikkat edin çünkü standartından çok daha geniş olarak tasarlanmış.Sert frenlemelerde ve kasislerde amortisörlerin kalitesi kendini hemen belli ediyor motrda öne doğru bir yığilmaya izin vermiyor viraj içerisinde bile rahatlıkla ve güvenle kullanabilirsiniz pirelli angel gt lerin yol tutuşunu zaten anlatmaya gerek yok.Gidonun üzerinde bulunan kontrol düğmeleri diğer motosikletlerdekinden farksız abs yi soldaki düğmeden tek dokunuşla devre dışı bırakabiliyorsunuz.gece sürüşü yapmadığım için ışıklandırmalar hakkında herhangibir tecrübem olmadı.Motosikletin gücünü çevre yolunda test etme şansım oldu max hız yapamadım ama 120- 130 km 6 vites çok rahat güvenli ve konforlu bir sürüş sağlıyor ortalama yakıt tüketimi şehir içi 4.3 4.4 şehir dışı 4 lt olarak yabancı forumlarda belirtilmiş.Yukarıda açıklamaya çalıştığım tecrübelerime ek olarak ,TRK 205 hakkındaki yaptığım araştırmalarda bu makinenin bütün avrupa ülkelerinde aynı banttan çıktığı ve ülkemizde satılan ürünlerinde yine avrupa pazarında satışa sunulan ürünlerle aynı kalite ve standartda olduğu gerçeğini düşündüğümüzde, Benelli TRK 502 nin kalitesi ve sağlamlığı hakkındaki şüphelerim tamamen ortadan kalktı ayrıca avrupada geçen sene satışa sunulan ve özellikle ispanya ,italya ve çek cuhuriyetinde satılan ürünlerden herhangi bir kronik arızaya bağlı şikayetin bulunmadığı da görülmektedir.Sonuç olarak TRK 502 bu özellikleri ile yani fiyat kalite ve performans açısından benden geçer not aldı.Ancak diğer emsal motosikletlerle olan kıyaslamalara girmeyeceğim arkadaşlar çünkü bu motosiklet daha piyasada çok yeni ticari akibeti ne olacak ileride hep birlikte göreceğiz ancak yukarıda anlattıklarımdan sonra her aklı başında insan bu kıyaslamaları rahatlıkla yapacaktır ve kendi önem sırasına göre kararını verecektir şimdiden alacak olan arkadaşlara hayırlı olsun.
    YasinC, Samimi 46, Soncadırcı ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #595

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    Bilgilendirme için teşekkürler. Fakat 27bin edecek ne gördünüz bu makinada..plastik aksam (grenajlar) yapay heybettir ki bunu bende test ettikten sonra belirtmiştim. Dikkati çekmek istediğim trk ne tür bir şase kullanmış, kullanılan motor üstün ve eksik yanları nedir, genel motor kaç km test edilmiş aksam ömür test verileri nedir. ... Asıl önemli olan gözümü kapatırım beş yıl kullanırım sonrada değerini korumuş korumamis , satmak istedigimde bir ay beklemisim bir yıl beklemisim umrumda olmaz diyecek tüm arkadaşlar için ideal fiyat performans aracı ve vergi sınıfı fiyatı çok daha pahalı olan versys ve vstrom ile aynı.. Bu platformda herkes yazabiliyor yanılmıyorsam ki herkes yorumlardan alacağı mesajları dikkatli süzgeçten geçirmeli.

  16. #596

    Üyelik
    03 Ağustos 2017
    Değerli arkadaşım o zaman birazda bunlardan söz edelim motorun şasesi birçok italyan motosikletinde kullanılan (özellikle Ducati)boru şase kullanılmış bu şasenin kullanım amacı özellikle arka maşada arka tekerdeki traksiyonu arttırarak yol tutuşunu optimum hale getirimek.Makinesine gelince ,tamamen yeni üretim bir makine değil daha önce BN 302 de kullandıkları ve sağlamlığı ile bilinen motorun geliştirilmiş hali ve tabii ki daha güçlüsü.Bu motorun özelliği ise 360 derecelik krank kullanılarak bu motorda çok geniş bir tork oranı sağlıyor ayrıca daha önce belirtmiş olduğum gibi silindir başına 4 valve ve üstten çift egzantrik kullanılmış oldukça yeterli bir güç üretiyor ve yakıt miktarıda oldukça düşük.TRK 502 çok yeni bir makine bu sebeple söylemiş olduğunuz test verileri henüz mevcut değil ancak şu ana kadar herhangi bir kronik şikayet mevcut değil.Sonuç olarak emsal makinelerin sıfır fiyatlarına yaklaşmak mümkün değilken TRK502 oldukça uygun bir seçenek gibi görünüyor.
    Soncadırcı bunu beğendi.

  17. #597

    Üyelik
    09 Temmuz 2017
    Şehir
    Bakırköy İstanbul
    Motosikleti
    HondaCRF250Ralli
    Yazdiklarinizin arayışta olan arkadaşlarımız için çok faydalı olduğuna inanıyorum. Atismak yerine bu tarz seylerle değerlendirmeliyiz marka model sohbetlerimizi. Fakat bir kullanici tuketici olarak bir marka-model icin bu denli detay bilgilere sahip olmaniz dikkat cekici.Teşekkürler.

  18. #598

    Üyelik
    21 Ekim 2014
    @dadasoflu vazgeç artık dostum herkes senin yazdıklarına karşı çıkmış yani bi bit artık anlayış göstermesini bil konuya her girene sataşmışsın sonra diğerleri sana sataşmış 3 sayfadır senden çekiyor millet.

    @funduro emeğin için teşekkür ederiz. Uzun ama çok faydalı bir başlık olmuş. Led kombinasyonu gece çok harika oluyor gece sürme imkanın oldu mu bilmiyorum. Bahsettiğin siyah parçadan dolayı grenajların çok kalitesiz olduğunu söyleyenler vardı ama sende fark etmişsin grenajlar sağlam.
    Samimi 46 bunu beğendi.

  19. #599

    Üyelik
    20 Mart 2017
    Alıntı DadasOflu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdiklarinizin arayışta olan arkadaşlarımız için çok faydalı olduğuna inanıyorum. Atismak yerine bu tarz seylerle değerlendirmeliyiz marka model sohbetlerimizi. Fakat bir kullanici tuketici olarak bir marka-model icin bu denli detay bilgilere sahip olmaniz dikkat cekici.Teşekkürler.
    Dediklerine katılmamak ne mümkün. Tr de güncel fiyatı ile cbr500r 30 bin TL bunun sunun için diyorum Avrupa'da cbr500r ile cb500x aynı para bunun muadili olan makine cb500x tir olsa o da 30 bin satılacak.

    Üreticiler motor ı 1 kilo hafifletmek için milyonlar harcıyor agır motor iyi bir sey niş gibi lanse etmek dogru degıl.
    Mesela duke 200 ile Pulsar 200 ns asagı yukarı aynı motor ama biri birinden 20-30 kilo hafif ve hafif olanın fiyatı dıgerı in iki katı.

    Bu motor da cb500x den 2500 ucuz ama cok cok agır eger ki malzeme kalitesi hafif ve sağlam parca ile yapsalardı cb500x ile aynı kilo ve 2500 ucuz olsaydı bu motor f/p derdim .

    Bende 15 yılık deneyimli mühendis olarak diyorum ki bu motor bu sunduğu spesifaskonlar ile pahalı.

    Bu agırlık eski ABS teknolojisi ile fiyatı duke200-pulsar ns arasında ki oran neyse cb500x ile trk502 arasında ki oran da olmalıdır.

    Not: bakın markayı eleştirmedim Honda nın her yerde servis ağı var yukarda ki arkadas yazmış ulkenin BASKENTİ DE BİLE BAYİ REZİL DİYE BASKENT DE BİLE YOk DİYE artık ülkenin geri kalanı mı siz dusunun BASKENT yoksa .

    Alanlara hayırlı olsun güle güle kullansınlar kazasız belasız

    Tel de yazdığım ıcın yazı bozuklukları af ola

  20. #600

    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Alıntı serif abi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dediklerine katılmamak ne mümkün. Tr de güncel fiyatı ile cbr500r 30 bin TL bunun sunun için diyorum Avrupa'da cbr500r ile cb500x aynı para bunun muadili olan makine cb500x tir olsa o da 30 bin satılacak.

    Üreticiler motor ı 1 kilo hafifletmek için milyonlar harcıyor agır motor iyi bir sey niş gibi lanse etmek dogru degıl.
    Mesela duke 200 ile Pulsar 200 ns asagı yukarı aynı motor ama biri birinden 20-30 kilo hafif ve hafif olanın fiyatı dıgerı in iki katı.

    Bu motor da cb500x den 2500 ucuz ama cok cok agır eger ki malzeme kalitesi hafif ve sağlam parca ile yapsalardı cb500x ile aynı kilo ve 2500 ucuz olsaydı bu motor f/p derdim .

    Bende 15 yılık deneyimli mühendis olarak diyorum ki bu motor bu sunduğu spesifaskonlar ile pahalı.

    Bu agırlık eski ABS teknolojisi ile fiyatı duke200-pulsar ns arasında ki oran neyse cb500x ile trk502 arasında ki oran da olmalıdır.

    Not: bakın markayı eleştirmedim Honda nın her yerde servis ağı var yukarda ki arkadas yazmış ulkenin BASKENTİ DE BİLE BAYİ REZİL DİYE BASKENT DE BİLE YOk DİYE artık ülkenin geri kalanı mı siz dusunun BASKENT yoksa .

    Alanlara hayırlı olsun güle güle kullansınlar kazasız belasız

    Tel de yazdığım ıcın yazı bozuklukları af ola
    Bizde isteriz 20.000 TL olsun ama yurt dışı fiyatını hiç hesaplama bu arada motorlara %20 gümrük vergisi daha gelecek bakalım o zaman kimler motor alabilecek hatta bu hesaplamaları kimler yapacak ? Ankara'da şuana kadar bildiğim kadarı ile 3 bayi değiştirdi Benelli Başkent dediğiniz yerde motorcu yoksa firmanın suçu ne? İstanbulda'da çok bayi açıp kapattılar tüm Türkiye Vale diyor çünkü adamlar işine sahip çıkıyor.
    Soncadırcı bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)