Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #421
    braveman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Ağustos 2014
    Motosikleti
    Yaza doğru...
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hiç öyle olduğunu sanmıyorum. 10 bin km kullandım Pulsar'ı servisleri istisnaları saymazsak rezalet durumdaydı. Mart ayında sattım 3 ayda da düzeldiğini hiç sanmıyorum.
    Her iki markanın da iyi ve kötü olan servisleri var ama bajaj'ın servisleri çoğunlukla kötü hatta bir kısmı berbat motor kalitesi ile ilgili yazmıyorum yanlış anlaşılmasın. Benelli gerçekten çıtayı yükseltti ve bir sonraki gelecek olan model leoncino diye düşünüyorum oda çok ilgi gören bir model bu iki model bu ülkede tutar kendi sınıfında iyi satar servislerde biraz daha geliştirilirse herhangi bir problem yaşamadan dediğiniz gibi kral olur.
    oialdemir ve Samimi 46 bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #422
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300


    İngiltere'den bir inceleme. İnceleme kıtlığı varken iyi gidebilir.

    İncelemeyi yapan kişinin bir BMW R1200 GS ve Triumph Tiger kullanıcısı olduğunu belirteyim.

    Özetlemek gerekirse söyledikleri:

    - 500 km civarı bir yol yapmış.
    - MCN'nin incelemesine giydirerek motorun harika olduğundan bahsediyor.
    - Büyük ve ağır bir motosiklet fakat yolda sağlam ve güçlü hissettiriyor. Kırılgan hissettirmiyor.
    - Özellikle CB500X ve NC serisi yerine her şartta bu motoru tercih edeceğini söylemiş.
    - Yakıt ekonomisi çok iyi ve motorun verdiği 4 silindir hissi güzel. (Kişisel yorum: sesi çok çok iyi.)
    - Oturuş pozisyonu çok iyi ve çok konforlu.
    - Frenleri oldukça iyi. ABS çok iyi çalışıyor ve kapatılabiliyor. Ani duruşlarda hiç sorun yok.
    - Amortisörler güzel. (Hafif arazide ve çim yollarda kullanmış)
    - Ülkeler arası konusunda tüm gün üzerinde Avrupayı gezebilirim demiş.
    - Ayakta kullanmak kolay değil çünkü pegler önde kalıyor ve geri alınması gerek.
    - 20 litre depo ile en az 400 km gidilebilir demiş. Bu hesapla 100 km'de en fazla 5 lt yakar.
    - Debriyaj maneti aralığı çok fazla ve çekmekte zorlanmış.
    - Görsel olarak tatmin edici.
    - Koruma demiri hoş değil. Çok fazla dışarı çıkmış.
    - Çok ağır şartlarda kullanmasa da gıcırdayan, dökülen bir yeri yok. Üretim kalitesi iyi.
    - Çanta demirleri bonus.
    - USB girişinin yeri garip.
    - 5300 pound'a göre oldukça iyi bir motosiklet.
    oialdemir, ysnka83, Samimi 46 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  3. #423
    oialdemir - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Nisan 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    XMAX 250
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=LKQSJTN9IyQ

    İngiltere'den bir inceleme. İnceleme kıtlığı varken iyi gidebilir.

    İncelemeyi yapan kişinin bir BMW R1200 GS ve Triumph Tiger kullanıcısı olduğunu belirteyim.

    Özetlemek gerekirse söyledikleri:

    - 500 km civarı bir yol yapmış.
    - MCN'nin incelemesine giydirerek motorun harika olduğundan bahsediyor.
    - Büyük ve ağır bir motosiklet fakat yolda sağlam ve güçlü hissettiriyor. Kırılgan hissettirmiyor.
    - Özellikle CB500X ve NC serisi yerine her şartta bu motoru tercih edeceğini söylemiş.
    - Yakıt ekonomisi çok iyi ve motorun verdiği 4 silindir hissi güzel. (Kişisel yorum: sesi çok çok iyi.)
    - Oturuş pozisyonu çok iyi ve çok konforlu.
    - Frenleri oldukça iyi. ABS çok iyi çalışıyor ve kapatılabiliyor. Ani duruşlarda hiç sorun yok.
    - Amortisörler güzel. (Hafif arazide ve çim yollarda kullanmış)
    - Ülkeler arası konusunda tüm gün üzerinde Avrupayı gezebilirim demiş.
    - Ayakta kullanmak kolay değil çünkü pegler önde kalıyor ve geri alınması gerek.
    - 20 litre depo ile en az 400 km gidilebilir demiş. Bu hesapla 100 km'de en fazla 5 lt yakar.
    - Debriyaj maneti aralığı çok fazla ve çekmekte zorlanmış.
    - Görsel olarak tatmin edici.
    - Koruma demiri hoş değil. Çok fazla dışarı çıkmış.
    - Çok ağır şartlarda kullanmasa da gıcırdayan, dökülen bir yeri yok. Üretim kalitesi iyi.
    - Çanta demirleri bonus.
    - USB girişinin yeri garip.
    - 5300 pound'a göre oldukça iyi bir motosiklet.
    MCN de ki inceleme beni korkutmuştu. Bu iyi geldi

  4. #424

    Üyelik
    18 Mart 2014
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis, yedek parça konusu önemli, yurt dışında da yeterli km yapılsın bakalım kronik sorun çıkacak mi?

    Ben olumlu yaklaşıyorum fakat distribütörün yaklaşımı motorun kaderini belirleyecek..
    TNT 25 'imde ortaya çıkan kıranktaki bir sorunu servis çözemedi/çözmek istemedi/boyundan büyük geldi v.s Lakin Gaziantep'deki fabrika yakın ilgi gösterdi. Motoru fabrikaya 250 km'den aldırdı. Ve şu an orda bakımda. Yani distribütör malına güveniyor ve arkasında. Trk gibi bir motorun ise bence haydi haydi arkasında olur. Korkuya ve endişeye gerek yok. Gücüm yetse, tnt 25'i satar ve hemen alırdım trk'yı. açıkçası eski bir japon alacağıma kullanarak güvendiyim motorumun abisinin sıfırını almak çok daha mantıklı geliyor bana..
    NecatMurat bunu beğendi.

  5. #425
    Akhunturk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2015
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı SAZMAN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Üçerlerde 2 adet trk 502 kaldı. Tnt 250 lerin hepsini ucuza kaptı millet. Rks cruiserlar da bitti. Önümüzdeki yılı merakla bekliyorum.
    Dün periyodik bakım için Vale motordaydım. Gelen beş adet trk dan 2 tanesini satmışlardı. Biri için benim işim biterken pazarlık yapılıyordu. Motorun satışı hiç fena değil gibi açıkçası beni şaşırttı.

  6. #426

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    MCN'nin saçmaladığını zamanında yazmıştım, bu iyi olmuş. Bir deneyemedik şu motoru...

  7. #427
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Eyyyy MCN sen kimsin ya?
    jackonbir bunu beğendi.

  8. #428

    Üyelik
    10 Ekim 2014
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=LKQSJTN9IyQ

    İngiltere'den bir inceleme. İnceleme kıtlığı varken iyi gidebilir.

    İncelemeyi yapan kişinin bir BMW R1200 GS ve Triumph Tiger kullanıcısı olduğunu belirteyim.

    Özetlemek gerekirse söyledikleri:

    - 500 km civarı bir yol yapmış.
    - MCN'nin incelemesine giydirerek motorun harika olduğundan bahsediyor.
    - Büyük ve ağır bir motosiklet fakat yolda sağlam ve güçlü hissettiriyor. Kırılgan hissettirmiyor.
    - Özellikle CB500X ve NC serisi yerine her şartta bu motoru tercih edeceğini söylemiş.
    - Yakıt ekonomisi çok iyi ve motorun verdiği 4 silindir hissi güzel. (Kişisel yorum: sesi çok çok iyi.)
    - Oturuş pozisyonu çok iyi ve çok konforlu.
    - Frenleri oldukça iyi. ABS çok iyi çalışıyor ve kapatılabiliyor. Ani duruşlarda hiç sorun yok.
    - Amortisörler güzel. (Hafif arazide ve çim yollarda kullanmış)
    - Ülkeler arası konusunda tüm gün üzerinde Avrupayı gezebilirim demiş.
    - Ayakta kullanmak kolay değil çünkü pegler önde kalıyor ve geri alınması gerek.
    - 20 litre depo ile en az 400 km gidilebilir demiş. Bu hesapla 100 km'de en fazla 5 lt yakar.
    - Debriyaj maneti aralığı çok fazla ve çekmekte zorlanmış.
    - Görsel olarak tatmin edici.
    - Koruma demiri hoş değil. Çok fazla dışarı çıkmış.
    - Çok ağır şartlarda kullanmasa da gıcırdayan, dökülen bir yeri yok. Üretim kalitesi iyi.
    - Çanta demirleri bonus.
    - USB girişinin yeri garip.
    - 5300 pound'a göre oldukça iyi bir motosiklet.
    İngiltere'de 23bin lira olması vergilerin bize yarattığı zulümden başka bir şey değil. Usb yeri bana da ilginç geldi Genel olarak yazdıklarına baktığımda %90 iyi yorumlanmış motor. Emsal olan CB500X ve NC serisine göre daha fazla talep görmesi gerekiyor demesinin sebebi aynı kalitede ve uygun fiyatlı oluşundan kaynaklanıyor.
    NecatMurat ve Riptalon bunu beğendiler.

  9. #429
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Arkadaşlar bugün itibariyle TRK 502 satın almış bulunuyorum.

    Sabah motoru test etmeye gittim, oldukça beğendim ve aldım. Bayram dolayısı ile çarşamba plakayı ancak çıkarttırabileceğim. Dolayısı ile ayrıntılı yazamıyorum. Gördüğüm kadarıyla bayağı motor satılmış fakat forumdan ilk kişiyim sanırım.

    Test sürüşüne gelirsek, pek güçlü motor kullanmış olmadığımdan karşılaştıramayacağım ama motor bana oldukça güçlü geldi. Sesi zaten çok hoşuma gidiyordu gerçekte duyunca da güzel. Motor gerçekten büyük ama boyum 172 ve yere basarken pek zorlanmadım. Sele alçak. Test motorunun freni sıkıntılı fakat sıfırların frenini kontrol ettiğimde kesinlikle sünger gibi bir his yoktu. Hemen ısırıyor gibi. Maneti gidona değdirmek imkansız.

    Şimdilik pek yorum yapamıyorum. Seçeneklerim arasında NC750X de vardı. Ya da Eylül, Ekim'e kadar bekleyip Versys 650 alacaktım. Ama test edince 10000 civarı paranın cebimde kalmasının mantıklı olduğunu düşündüm. İnşallah hayırlısı olur.

    Sorularınız var ise cevaplamaya çalışırım.
    Carbondioxid bunu beğendi.

  10. #430

    Üyelik
    17 Mayıs 2011
    Kazasız belasız , güle güle kullanın .

    Şuan değil , ncak ileride tam alıştıktan sonra lütfen vitesler devirler ve süratleri yazın bilhassa son viteste 110-130 kmh de iken , blok yırtınıyormu kaç devirde oluyor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:54 ----------

    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün itibariyle TRK 502 satın almış bulunuyorum.

    Sabah motoru test etmeye gittim, oldukça beğendim ve aldım. Bayram dolayısı ile çarşamba plakayı ancak çıkarttırabileceğim. Dolayısı ile ayrıntılı yazamıyorum. Gördüğüm kadarıyla bayağı motor satılmış fakat forumdan ilk kişiyim sanırım.

    Test sürüşüne gelirsek, pek güçlü motor kullanmış olmadığımdan karşılaştıramayacağım ama motor bana oldukça güçlü geldi. Sesi zaten çok hoşuma gidiyordu gerçekte duyunca da güzel. Motor gerçekten büyük ama boyum 172 ve yere basarken pek zorlanmadım. Sele alçak. Test motorunun freni sıkıntılı fakat sıfırların frenini kontrol ettiğimde kesinlikle sünger gibi bir his yoktu. Hemen ısırıyor gibi. Maneti gidona değdirmek imkansız.

    Şimdilik pek yorum yapamıyorum. Seçeneklerim arasında NC750X de vardı. Ya da Eylül, Ekim'e kadar bekleyip Versys 650 alacaktım. Ama test edince 10000 civarı paranın cebimde kalmasının mantıklı olduğunu düşündüm. İnşallah hayırlısı olur.

    Sorularınız var ise cevaplamaya çalışırım.
    . .
    Riptalon ve maktama bunu beğendiler.

  11. #431

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı zekeriyaimam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eyyyy MCN sen kimsin ya?
    Bana mı yazıyorsun bunu ?

  12. #432
    zekeriyaimam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Mayıs 2016
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    simson
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bana mı yazıyorsun bunu ?
    Yok be abi.Sanki mcn de hissem mi var?Belli ki reklam parası alamamışlar çamur atıyorlar

  13. #433

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Reklamla alakası olduğunu sanmıyorum, o adamın ayarı kaçmış sadece. İhtiyacı olmadığı halde üst seviye telefonda ısrarcı olup aslında orta seviyelerle arasında 2000 TL'ye değecek fark olduğunu göremeyenler misali...

  14. #434
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Arkadaşlar bugün işlemleri halledip motoru teslim aldım. İlk izlenimlerim çok iyi, motoru kullanırken sürekli istemsiz gülüyorum. Şimdilik ayrıntıya giremeyeceğim biraz daha izlenim edinsem daha iyi olacak.

    Bir arkadaş bana devir/hız ile ilgili bir soru sormuştu, onu cevaplayayım. Motosiklet 5100-5200 devirlerde 100 km hız yapıyor.
    Düşük devirlerde dahi çok iyi tork var. Güç sürekli elinizin altında gibi.
    6. viteste yüksek hızlarda dahi gaz açınca hemen uzamak istiyor.
    Ağırlığı ile güven veriyor. Kırılgan bir motosiklet gibi hissettirmiyor.
    Amortisörler çok iyi.
    Sele çok yumuşak.
    Sesi mükemmel. Çift silindir motordan bu ses nasıl çıkıyor anlamadım.
    İlk defa bu kadar iri motor kullanıyorum. Arabalar yanaşmıyor, bulaşmıyor. Işıklarda durunca bu ne diye bakıyorlar. Hey maşallah sözünü bizzat duydum.

    Takdir edersiniz ki bu heyecanla pek olumsuz taraflara odaklanamıyorum. Fark ettikçe elbette onları da yazacağım. Şimdilik tek sorunum arka frenin ısırması için pedala iyice basmak gerekmesi. Az basılırsa arka fren yok gibi geliyor. Topukla bassanız yeridir.

    Motorun üstünde küçük bir videolu anlatım düşünüyorum. Buradan paylaşırım. Sorularınızı beklerim.

    Carbondioxid, gurucuk, maktama ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  15. #435
    SAZMAN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ağustos 2015
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Mondial cub 100. Modelsiz
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün işlemleri halledip motoru teslim aldım. İlk izlenimlerim çok iyi, motoru kullanırken sürekli istemsiz gülüyorum. Şimdilik ayrıntıya giremeyeceğim biraz daha izlenim edinsem daha iyi olacak.

    Bir arkadaş bana devir/hız ile ilgili bir soru sormuştu, onu cevaplayayım. Motosiklet 5100-5200 devirlerde 100 km hız yapıyor.
    Düşük devirlerde dahi çok iyi tork var. Güç sürekli elinizin altında gibi.
    6. viteste yüksek hızlarda dahi gaz açınca hemen uzamak istiyor.
    Ağırlığı ile güven veriyor. Kırılgan bir motosiklet gibi hissettirmiyor.
    Amortisörler çok iyi.
    Sele çok yumuşak.
    Sesi mükemmel. Çift silindir motordan bu ses nasıl çıkıyor anlamadım.
    İlk defa bu kadar iri motor kullanıyorum. Arabalar yanaşmıyor, bulaşmıyor. Işıklarda durunca bu ne diye bakıyorlar. Hey maşallah sözünü bizzat duydum.

    Takdir edersiniz ki bu heyecanla pek olumsuz taraflara odaklanamıyorum. Fark ettikçe elbette onları da yazacağım. Şimdilik tek sorunum arka frenin ısırması için pedala iyice basmak gerekmesi. Az basılırsa arka fren yok gibi geliyor. Topukla bassanız yeridir.

    Motorun üstünde küçük bir videolu anlatım düşünüyorum. Buradan paylaşırım. Sorularınızı beklerim.

    http://i65.tinypic.com/103sad2.jpg
    Evet arka frenin hissizliği Uğur beyin de dikkatini çekmiş bugün servise getirdi sonucu buraya yazarım.
    Riptalon bunu beğendi.

  16. #436
    Norton772 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ağustos 2016
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Honda Dio
    Bayramda arkadaşla konuştum bunu yeni alan ve çok memnun. 4 lt tüketim varmış fakat daha rodajdaymış motoru. Sesi güzel ve toktu yanında dinleyince. Heybetli duruyor çantalarla ve yan çantalar oldukça geniş, arka çanta büyüklüğünde. Manevra yeteneği çok iyi gelmiş arkadaşa önceki motoru evo'dan sonra.

  17. #437
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Norton772 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bayramda arkadaşla konuştum bunu yeni alan ve çok memnun. 4 lt tüketim varmış fakat daha rodajdaymış motoru. Sesi güzel ve toktu yanında dinleyince. Heybetli duruyor çantalarla ve yan çantalar oldukça geniş, arka çanta büyüklüğünde. Manevra yeteneği çok iyi gelmiş arkadaşa önceki motoru evo'dan sonra.
    Pulsar 200NS'den geçtim. Manevrası gerçekten çok iyi. Neredeyse 90 derecede dönüyor motor. Pulsar'da gidon turu dardı ve yavaşken stabilitesini biraz kaybediyordu. Bu motosiklet çok dengeli. Durmaya yakın hızlarda dahi ayaklarımı yere koymadan çok keskin dönüşler yapabiliyorum. Sesi de dediğiniz gibi çok hoş.

  18. #438

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Kuba Superlight
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bugün işlemleri halledip motoru teslim aldım. İlk izlenimlerim çok iyi, motoru kullanırken sürekli istemsiz gülüyorum. Şimdilik ayrıntıya giremeyeceğim biraz daha izlenim edinsem daha iyi olacak.

    Bir arkadaş bana devir/hız ile ilgili bir soru sormuştu, onu cevaplayayım. Motosiklet 5100-5200 devirlerde 100 km hız yapıyor.
    Düşük devirlerde dahi çok iyi tork var. Güç sürekli elinizin altında gibi.
    6. viteste yüksek hızlarda dahi gaz açınca hemen uzamak istiyor.
    Ağırlığı ile güven veriyor. Kırılgan bir motosiklet gibi hissettirmiyor.
    Amortisörler çok iyi.
    Sele çok yumuşak.
    Sesi mükemmel. Çift silindir motordan bu ses nasıl çıkıyor anlamadım.
    İlk defa bu kadar iri motor kullanıyorum. Arabalar yanaşmıyor, bulaşmıyor. Işıklarda durunca bu ne diye bakıyorlar. Hey maşallah sözünü bizzat duydum.

    Takdir edersiniz ki bu heyecanla pek olumsuz taraflara odaklanamıyorum. Fark ettikçe elbette onları da yazacağım. Şimdilik tek sorunum arka frenin ısırması için pedala iyice basmak gerekmesi. Az basılırsa arka fren yok gibi geliyor. Topukla bassanız yeridir.

    Motorun üstünde küçük bir videolu anlatım düşünüyorum. Buradan paylaşırım. Sorularınızı beklerim.

    http://i65.tinypic.com/103sad2.jpg
    Böyle yakışıklı bir motorla Şehir trafiğine çıkarsan Heyy Maşallah derler tabi Rodaj süreci bittiğinde bir çok yorum ve görüşünü bekliyoruz dışarı da 2 tane gördüm ama forumda sen teksin
    Riptalon bunu beğendi.

  19. #439
    Emreerol - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2012
    Şehir
    Münih
    Motosikleti
    BMW R 1250 GSA
    @Riptalon hayırlı olsun, güle güle kullan. Telli jant ile gelmeyecek miydi bu motor? Zamanının tüm görsellerinde telli jant vardı diye hatırlıyorum. Fuar zamanı görüştüğümde de gelecek modellerinin öyle olacağını, fuardaki motosiklet alelacele geldi diye telli jant olmadığını söylemişlerdi.

  20. #440
    demirarch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2016
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    NC 750 İntegra
    ciddi ilgilendiğim bir motor , bakalım hayırlısı , ama hakkının 27.500 den daha düşük olduğunu düşünüyorum ,
    yıl sonuna kadar beklemem gerekli ,o zamana kadar bir foyası varsa çıkar zaten ,
    telli jant ile gelmemesi bence daha avantajlı , yolda lastik patlarsa durum kötü oluyor.... zaten bu motorla ancak stabilize yol olur


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)