Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
49. sayfa BirinciBirinci ... 39474849505159 ... SonuncuSonuncu

Benelli TRK 502 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #961
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Mayday59 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Uğur abi bahsetmişti.Motosiklet bakımlarında maliyet işçilik,Yağ ve filtre değişimi ile artar.Her ne kadar kitapçık 3000 km de bir dese de yağ değişimi 6000 km de bir olması doğru 3000 km de hangi motorun yağı değişiyorki.Uğur abi Servis ve distribütör(Kuba) ile görüşmüş ve yağ değişimlerinin 6000 km de bir(1000-7000-13000) olacak şekilde olmasında mutabık kalınmış.Tıpki diğer markalarda olduğu gibi benelli de bu Manueli hazırlatırken distribütör den bilgi almıştır (distribütör tabiiki kendi Servis ağlarını düşünerek 3000 demiş olabilir-ticari düşünce) yada direkt ortadoğu(yoğun sıcak ve çöl/ağır tozlu) kabul ederek Manuel’i düzenletmiş olabilir.Yağ ve filtre değişimlerinin 6000 km de bir yapılacağı göz önüne alırsa ağır bakımlar hariç 3000 km bakımlar 100-150 tl yi geçmez arada buji değişir balata değişir vs..
    Haklısınız. Ben de sizin gibi düşünüyorum ve öyle yapılması taraftarıyım fakat buradaki tek sorun garanti. Bir bakım atladığınızda atıyorum göstergeniz bozulsa bakıma gelmediniz garanti dışı kaldı diyecekler. Fakat ben bu bakım sıklığı ve fiyatları karşısında bunu göze almayı düşünüyorum. Zaten dediğim gibi bakımdan edilecek tasarruflar ile her türlü onarım yaptırılır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #962

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. 5500'e yaklaştım. Motosikletten hâlâ çok keyif alıyorum. İki bakım geçirdim. Servis bakım esnasında ilgili o konuda sorun yok. Ellerinden geleni yapmaya çalışıyorlar. Fakat pahalı. Bu motorun bakımları zaten çok sık. 10000 km. öncesi 3000'de bir sonrasında 4000'de bir. Bu kadar sık bakımlarda fiyat da bakıma göre 250 - 350 lira aralarında olunca özellikle sık kullananlar için cebi yakıyor. Ve normalde çok km yapan biri olarak bu kadar az kullanmış olmamın tek sebebi servis sıklığı. Bu durum psikolojik olarak çok rahatsız edici. Açıkçası bu motorun yapısı oldukça basit. Kara düzen dediğimiz türden. Bu kadar sık bakım gerektirmesi mümkün değil. Alenen ülkemiz için uygulunan bir para kazanma taktiği uygulanmış. Fazla elektronik yok ve motor yapısı da bilindik türden. Yedek parçası da istendiğinde öyle ya da böyle temin ediliyor gibi görünüyor. Piyasaya yeni çıkan bir motor olmasa servise belki hiç gitmezdim ve artık servise gitmeyebilirim. Yağ, filtre değişimi ve sağı solu kontrole bu kadar para alınmaz. Bunları kendim yarıdan ucuza halledebilirim. 3 bakım bu şekilde tasarruf ettikten sonra 300 liralık parça masrafı çıksa yine kârda olurum. Çıkmaz ise zaten mutlu mesut yaşar gideriz.

    Bu arada Versys almaktan son anca caymış biri olarak verdiğim karardan memnunum. Heybetli motor seviyorum ve TRK net daha büyük. Onun kadar da yakışıklı. Dolayısı ile Versys tipini hâlâ çok seven biri olarak baktığımda ah Versys olsaydı demiyorum.
    Fazla elektronik yok mu ? Bana göre gayet elektroniği fazla bir motor bu. Kara düzen dediğiniz motor karbüratör ve jikleden ibarettir. Bunda ise enjeksiyon ve ABS var. Sık bakımın tek açıklaması servislerin ve Kuba Motor'un uyanıklığıdır başka bir şey değil.

  3. #963
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Hocam ABS ve enjeksiyon da olsun artık 2017 yılındayız. Kaldı ki bunlar arıza vermesi düşük ihtimal olan sistemler. Benim bahsettiklerim daha karmaşık sistemlerdi. Parça tedariğini saymaz isek her ustanın bu motoru kolay anlayıp tamir edebileceğini düşünüyorum.

  4. #964
    Erdost - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Eylül 2015
    Şehir
    Gebze
    Motosikleti
    ZONTES 350 T2
    Garanti dışı bırakmayın bence.Satarken de sıkıntı çekersiniz.Makina yeni ne arıza çıkaracağı belli olmaz ihtimal düşük bile olsa.

    Detayli olarak motordan bahsedebilir misiniz.

    Detaylı yakıt tüketimi
    İdeal seyir hızı
    Titreşim devri
    Rahat ulaşabildiği hız
    3 bin devirde 6 viteste kaç km hız yapıyor..

  5. #965
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Alıntı Erdost adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Garanti dışı bırakmayın bence.Satarken de sıkıntı çekersiniz.Makina yeni ne arıza çıkaracağı belli olmaz ihtimal düşük bile olsa.

    Detayli olarak motordan bahsedebilir misiniz.

    Detaylı yakıt tüketimi
    İdeal seyir hızı
    Titreşim devri
    Rahat ulaşabildiği hız
    3 bin devirde 6 viteste kaç km hız yapıyor..
    Güzel diyorsunuz ama normal kullanımda günde 85 km. yapan biri olarak 35 günde bir bakıma girip 300 TL verme fikri sizce nasıl? İşte o zaman garantiyi umursamamaya başlıyorsunuz.

    Bu güne kadar ki yakıt ortalamam 4,26 litre. Minimum 3,95, maksimum 4,71 gördüm.
    110 - 120 civarı hızla rahat yolculuk yapılıyor. Yalnız uzun yol için deflektör şart.
    Sürücü için genelde titreşim yok ama 7000 devirden sonra hissettirmeye başlıyor.
    150 civarına kadar rahat hızlanıyor. Zaten vites aralıkları kısa. Dolayısı ile son sürattan ziyade hızlanmaya daha uygun bir motor. Bildiğiniz üzere son hızı 250cc motosikletlerle hemen hemen aynı.
    3000 devirde ne kadar hız yaptığını bilemiyorum ama 5200 devir civarında 100 yapıyor.

  6. #966
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    5000 devir,6.vites 100 km.hız.



    gerçekten inanıyorum ki,şu orta sehpayı/karter korumayı yapacak güzel ülkemde ne yetenekli ustalarımız vardır.ama sanıyorum tr.deki trk sayısı az olunca sürümden kazanma kaygısı ile şimdilik kimse el atmıyor.























    gerçekten orta sehpa çok önemli.gerek zincir temizleme /yağlama işleminde gerekse yumuşak zeminlere park ederken lazım.
    kdiner ve bursalıali bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  7. #967
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    28 Aralık 2016
    Motosikleti
    Honda Cbr250r--> Yamaha Yzf R25-->Honda CBR600f4i
    Motor gerçekten çok yakışıklı. Alan arkadaşlara kazasız , belasız sürüşler dilerim. Genel anlamda memnunmusunuz? Bakım maliyetlleri dışında.

  8. #968
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100








    ön rüzgar saptırıcı takmış bir arkadaşımız





    su içinde (trk değil sadece örnek)



    bursalıali, Riptalon ve ysnka83 bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  9. #969

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i


    kdiner, Riptalon, ysnka83 ve 1 diğerleri bunu beğendiler..

  10. #970

    Üyelik
    01 Kasım 2017
    Motor çok hoş söylenilecek bir şey bulamıyorum.Fakat cc si yüksek bir motora nasıl lastik basınç göstergesi koymazlar hayretim.

  11. #971
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    yüksek cc motor olarak benim bildiğim sadece BMW lerde lastik basınç göstergesi var.yanlışım varsa düzeltin.sanki yıllardır motorlarımızda lastik basınç göstergesi varmış da bu motorda yokmuş gibi bahsediliyor.benim için hiiiç de önemi yok.

    1-piyasada motor koruma demiri ile satılan başka bir motor var mı ? (işlevsel olmayan minicik demircikle satılanları demiyorum)
    2-piyasada şuana kadar hangi motorda yan ve arka çanta demiri ile satılan başka bir motor var mı ?
    3-plastikten bile olsa kaç motorda radyatör koruması var?
    4-belki çok bir para değil ama düşünülüp konulmuş olması bile güzel ve işlevsel USB girişli kaç motor var?
    5-işlevsel ve çoğu motordan uzun turing cam diyebileceğimiz bir ön camı var.
    6-ön cam sağ-solunda rüzgar saptırıcı da denilen ufak parçaların,büyük markalarda extra para ile satıldığını biliyormusunuz ?
    7-şuan piyasadaki en iyi markalardan biri olan lastikle satılıyor.yani lastik masrafı yok.çoğu büyük markada alır almaz lastik değiştirirler.(yalkaşık 1200-1400 TL)
    evet bazı eksiklikleri var,mesela karter koruma olsaydı iyiydi,orta sehpa olsaydı iyiydi.
    bence bunlara bakmak lazım.parasal değeri birkaç bin TL.olan bu aksesuarları lütfen gözardı etmeyelim arkadaşlar.aksi halde kedi-ciğer muhabbetine döner.
    Akhunturk ve sezer aykaç bunu beğendiler.

  12. #972
    araltı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ocak 2006
    Şehir
    TAXİM
    lastik basınç göstergesi nasıl mı olmaz


  13. #973

    Üyelik
    01 Kasım 2017
    Alıntı adanalı adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    yüksek cc motor olarak benim bildiğim sadece BMW lerde lastik basınç göstergesi var.yanlışım varsa düzeltin.sanki yıllardır motorlarımızda lastik basınç göstergesi varmış da bu motorda yokmuş gibi bahsediliyor.benim için hiiiç de önemi yok.

    1-piyasada motor koruma demiri ile satılan başka bir motor var mı ? (işlevsel olmayan minicik demircikle satılanları demiyorum)
    2-piyasada şuana kadar hangi motorda yan ve arka çanta demiri ile satılan başka bir motor var mı ?
    3-plastikten bile olsa kaç motorda radyatör koruması var?
    4-belki çok bir para değil ama düşünülüp konulmuş olması bile güzel ve işlevsel USB girişli kaç motor var?
    5-işlevsel ve çoğu motordan uzun turing cam diyebileceğimiz bir ön camı var.
    6-ön cam sağ-solunda rüzgar saptırıcı da denilen ufak parçaların,büyük markalarda extra para ile satıldığını biliyormusunuz ?
    7-şuan piyasadaki en iyi markalardan biri olan lastikle satılıyor.yani lastik masrafı yok.çoğu büyük markada alır almaz lastik değiştirirler.(yalkaşık 1200-1400 TL)
    evet bazı eksiklikleri var,mesela karter koruma olsaydı iyiydi,orta sehpa olsaydı iyiydi.
    bence bunlara bakmak lazım.parasal değeri birkaç bin TL.olan bu aksesuarları lütfen gözardı etmeyelim arkadaşlar.aksi halde kedi-ciğer muhabbetine döner.
    Motorun zaten + ları çok söylenilcek birşey yok zaten fakat seninde söylediğin gibi olsa iyi olur dediğimiz şeyler bunlar.

  14. #974
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Arkadaşlar sizden deflektör tavsiyesi bekliyorum. Boyum 1.72 ama yine de Bolu gezisinde kafama çok fazla rüzgar yedim. Bir deflektör almam uzun yol için şart oldu. Daha önce hiç böyle bir donanım kullanmadım. Önerilerinizi bekliyorum.

  15. #975
    Adana İl Temsilcisi adanalı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2006
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    YAMAHA XJ6 DİVERSİON F, YAMAHA BW'S 100
    kardeş,benim motorun sayfasında paylaştığım yazıyı kopyaladım buraya.ben ve 2 arkadaşım kullanıyoruz ve memnunuz.
    rüzgar deflekrörü isteyen arkadaşlarımıza yardımcı olmak amacıyla aylar önce paylaştığım yazıyı paylaşayım:
    ALINTIDIR
    Rüzgar Kesici Deflektör Tur Camı
    İLETİŞİM 0533 349 74 10
    Ürün kendi üretimimizdir.(YERLİ ÜRETİM)Plastik aksamı polikarbon. malzemeden imal edilmiştir..
    Rüzgar Kesici Deflektör Tur Camı
    Piyasada 250-600 TL civarında satılan muadillerinden çok daha kaliteli olan bu camları öncelikli ve oldukça ekonomik bir şekilde almak isteyen dostlarımız için 150 tl.
    Camın kırılmaya ve solmaya karşı sınırsız garantisi vardır.Sorgulanmadan yenisi gönderilecektir.
    Herhangi bir memnuniyetsizlik durumunda aynı şekilde kutulayıp gönderebilirsiniz.Ürünümüzün arkasındayız.
    Cam mika değildir kesinlikle kırılmaz çatlamaz eğilmez.Ürünümüz UNIVERSAL olup her marka ve modele uyumludur.
    CAMINIZI DELMENİZ GEREKMEZ 2 FARKLI BAĞLANTI APARATI VARDIR İSTER MANDALLAYARAK SIKABİLİRSİNİZ ( ÇIKMAZ ! ) İSTER CAMINIZA DELEREK MONTE EDEBİLİRSİNİZ HER İKİ BAĞLANTI APARATIDA KUTU İÇERİSİNDEN ÇIKAR.
    DELMENİZ İÇİN MATKAP UCU SIKMANIZ İÇİN ALYAN ANAHTAR TAKIMIDA KUTU İÇERİSİNDEN ÇIKMAKTADIR.ÜRÜNÜNÜ KALİTESİ SİZİ FAZLASIYLA MEMNUN EDECEKTİR.
    Aşağıda ki link de dayanıklılık testi için videosu bulunmaktadır.
    Montajı Çok basit olup aşağıda ki videodan izleyip adım adım yapabilirsiniz
    https://www.youtube.com/watch?v=WW0HfPnbXV4

    AkoTourıngGlass Asansörlü Motosiklet Tur Camı
    Motosiklet Kullanıcıları İçin Hazırlamış Olduğumuz Asansör Ayaklı Tur Camını İmalattan Siz Değerli Sürücülerin Sağanak Yağış Rüzgâr Vs Gibi Hava Şartlarında Rahat Bir Sürüş Keyfi Sağlamaktadır Kendi İmalatımız Olduğundan Dolayı Yedek Parça Sorunu Kesinlikle Yoktur
    Bize Ulaşmanız Yeterlidir Ayrıca Ön Camımı delmek istemiyorum Diyen Sürücülerimiz İçin Kıskaç Sistem Ayağıda Montaj Paketinin İçerisinde Sunulmaktadır Dolayısı İle Uzun Yolda Hava Şartlarından Korunduğunuz Gibi Tekrar Söküp Orijinal Halegetirebilirsiniz Piyasada Değişken Abartılı Fiyatlara Satılan Camlarla KıyaslanMayacak Olan Asansörlü Tur Camını Siz Değerli Müşterilerimize İmalattan Sunmaktayız Ürünümüz Kırılmaz Camdan İmal Edilmiş Olup
    Kırılmaya Karşı %100 garantilidir Ürün UNISEX Olup Her Marka Ve Modele Uyumludur
    KEYİFLİ SÜRÜŞLER
    KUTU İÇERİSİNDE BULUNAN
    1.Adet. Kırılmaya Karşı Garantili Tur Camı
    1.Takım------Asansörlü Montaj Kiti Kıskaçlı
    1.Takım--------Alyenli Krom Montaj Cıvatası
    1.Adet-----------------------------Montaj Anahtarı
    1.Adet-----------------------------------Matkap Ucu
    1.Adet--------------------Detaylı Montaj Şeması
    taktığınız zaman kaskınıza ve gögüsünüze böcek sinek gelmez ve kask içerisinde kafanız türbülansa uğramaz sallanmaz.Uzun yollarda vizör açık seyahat ettirir.

    bazı motor fotoları




    bu da benim motordaki





    bu da TRK'ya takmış bir arkadaşın motoru





    bursalıali, polo34 ve fedos bunu beğendiler.
    DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN. BORA KARAKAŞ (BEN)
    KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE

  16. #976
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    23 Ekim 2017


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:52 ----------

    Alıntı Ruling adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başlangıç seviyesi için torku düşük en fazla 250cc bir makine alman lazım oda eğitimden sonra bir kaç gömlek büyük gelir trk
    Varmı önerebiliceğin başlangıç seviyesi için uygun bir motor, parça sıkıntısı yaşatmayacak beni memnun edecek yakışıklı, bütçeye uygun.

  17. #977

    Üyelik
    08 Aralık 2011
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    Benelli trk 502 & tvs neo x3i
    Alıntı Riptalon adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar sizden deflektör tavsiyesi bekliyorum. Boyum 1.72 ama yine de Bolu gezisinde kafama çok fazla rüzgar yedim. Bir deflektör almam uzun yol için şart oldu. Daha önce hiç böyle bir donanım kullanmadım. Önerilerinizi bekliyorum.
    1.72 boy için deflektör pek ihtiyacıniz olmaz. Selenin en sonuna oturup dizlerinizle depoyu kavrayın farki görürsünüz.

    Lastik basinc bence pek gerekli degil. Ancak anlık yakit tüketimi olsa iyi olurmuş. Daha öncede defalarca yazdık motosikletin eksilerini. Önceki sayfalarda yazdık.

    Karter koruma için bir sablon çıkaracagım. Eger yapabilirsem aynı ölçülerde istiyene yaptırırim. Aynı şekilde orta sehpada. Ayrıca aluminyum canta seti icin bir çalişmam var. Bitince paylaşacagım. Henüz taslak aşamasinda.
    bursalıali bunu beğendi.
    NE MUTLU TÜRK'ÜM DİYENE

  18. #978
    Riptalon - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha XMax 300
    Malesef hocam. Selenin önünde bir yumruk boşluk bırakarak otururum ve başka türlü rahat edemiyorum. 120 üzeri kafama yediğim rüzgarın haddi hesabı yok. Adanalı hocam teşekkür ederim ürünü inceliyorum.
    bursalıali bunu beğendi.

  19. #979

    Üyelik
    04 Kasım 2017
    Tur camı TRK 502 Ye güzel bir hava katmış ..

  20. #980
    bursalıali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Aralık 2015
    Şehir
    Bursa Osmangazi
    Motosikleti
    mondial RX3İ EVO-Honda Falcon NX4- FYM 250
    Değerli riptalon insanların boyu orta bile olsa, vücut veya beden ya da doktorun
    abdomen diye isimlendirdiği bölüm çok uzun ancak bacak boyu ise bedene göre çok
    daha kısa olabilir. Bir başka şekilde anlatayım, her ikisi de 1.70 boyunda olan iki kişinin pantolon boyları birisi 75, diğeri 85 cm olabilir. Ya da her ikisi de
    1.70 boyunda olan iki kişiden biri yalnızca ayağının ucuyla motosiklet sürerken
    diğeri ayağının tabanını da yere basabilir. Demek ki sizin beden boyunuz uzunmuş.
    Tam da grekoromen stil güreşçilere uygun. Bir düşünün derim. Sevgilerle.
    Riptalon bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
49. sayfa BirinciBirinci ... 39474849505159 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)