Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Buccaneer 250i V-Twin Enjeksiyonlu Cafe Racer

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #161

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    benim anlamadığım bu bucanner da roadstar daki motor yokmu aynı motor.. nası oluyor bu kadar vibrasyonlu ve rahatsız.. ben roadstar sürdüm kaymak gibi motordu sıfır vibrasyon vardı..seleye gelince çok büyük paralar vermeden halolur ama caferacer zaten rahatsız bir motor türü insanı yoran bir tür normal orjinal cafe racerlarda öyle..


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #162

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şimdi en başda o motordaki enjeksiyonun ben elektronik enjeksiyon olduğunu düşünmüyorum kaba bir mekanik enjeksiyondur diye tahmin ediyorum kısaca sorun çıkartma olasılığı düşükdür kaldıki çıkartsa çokdan duyulurdu uzun zamandır piyasada olan bir motor millet 20-30 bin km leri devirdi bu motorla öyle kronik bir sorunu olsa çokdan duyulurdu..

    rx3 evolardaki sorun enjeksiyon sorunu değil genelde oksijen sensörü sorunuki bunun enjeksiyonla yakından uzakdan ilgisi yok.. bu euro4 bütün motorlarda olması zorunlu bir olay emisyon ile ilgili yani sen motorunu karbüratörlüye çevirsende o zırt sensörü pırt sensörü motorunda bulunmaya devam edicek .. yani motorunu karbüratörlüye çevirmekle zırt sensöründen pırt sensöründen kurtulamassın.
    Bu konuda sana katılıyorum fakat oksijen sensörünün enjeksiyon sistemiyle senkronize çalıştığından da eminim, bilmediğiniz yere yorum yapmayın insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz. Oksijen sensörü hava-yakıt karışımı ayarı için enjeksiyon sistemine bilgi verir. İkinci görevi de yine bu yoldan emisyonu azaltmaktır

  3. #163

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı Youjoee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu konuda sana katılıyorum fakat oksijen sensörünün enjeksiyon sistemiyle senkronize çalıştığından da eminim, bilmediğiniz yere yorum yapmayın insanlara yanlış bilgi veriyorsunuz. Oksijen sensörü hava-yakıt karışımı ayarı için enjeksiyon sistemine bilgi verir. İkinci görevi de yine bu yoldan emisyonu azaltmaktır
    en başda ben ne yazdığımı iyi biliyorum ama öncelik yazılanı doğru okumak... oksijen sensörü tabiki enjeksiyon sistemi ile alakalıdır ama elektronik enjeksiyon mekanik enjeksiyonda vasıfsızdır tek görevi emisyon değeridir.. bu bir .

    ikincisi verdiğim örnek rx3 ile ilgiliydiki ordaki oksijen sensörü sorununun tekrar ediyorum enjeksiyonla ilgisi yok git rx3 konusunda sor inanmıyorsanız enjeksiyon sisteminde sorunu olan varmı diye.. sensör çoğunda arızalı ve değiştiriyorlar sanırım bir seri öyle üretilmiş.. sorun bazılarında çözülüyor bazılarında çözülmüyor çözülmüyorsa zaten sensörden değil sübab ayarı yazılım güncelleme falan ile ilgili..

    yoksa oksijen sensörü enjeksiyonla komplike çalışır tabiki motordaki zengin yakıt fakir yakıt, yakıt oksijen ayarını ayarlar.. parçanın kendinin bağımsız bozulması ayrı bir şey ki çok hassas bir parçadır içinde incecik kıldan ince bir platin tel vardır bütün hava ölçümünü o parça yapar.. komple enjeksiyon sistemine hasar verip arıza yaptırması çok farklı bir şey..

  4. #164

    Üyelik
    13 Mayıs 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondial mash -Hero dash- Hero Thriller- Cbr 250
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en başda ben ne yazdığımı iyi biliyorum ama öncelik yazılanı doğru okumak... oksijen sensörü tabiki enjeksiyon sistemi ile alakalıdır ama elektronik enjeksiyon mekanik enjeksiyonda vasıfsızdır tek görevi emisyon değeridir.. bu bir .

    ikincisi verdiğim örnek rx3 ile ilgiliydiki ordaki oksijen sensörü sorununun tekrar ediyorum enjeksiyonla ilgisi yok git rx3 konusunda sor inanmıyorsanız enjeksiyon sisteminde sorunu olan varmı diye.. sensör çoğunda arızalı ve değiştiriyorlar sanırım bir seri öyle üretilmiş.. sorun bazılarında çözülüyor bazılarında çözülmüyor çözülmüyorsa zaten sensörden değil sübab ayarı yazılım güncelleme falan ile ilgili..

    yoksa oksijen sensörü enjeksiyonla komplike çalışır tabiki motordaki zengin yakıt fakir yakıt, yakıt oksijen ayarını ayarlar.. parçanın kendinin bağımsız bozulması ayrı bir şey ki çok hassas bir parçadır içinde incecik kıldan ince bir platin tel vardır bütün hava ölçümünü o parça yapar.. komple enjeksiyon sistemine hasar verip arıza yaptırması çok farklı bir şey..
    Kendinle çelişiyorsun ama sen bilirsin, tartışmak için söylemedim

  5. #165

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Çelişdiğimi düşünmüyorum.. En başdan başlıyım ..

    ülgenhan nickli arkadaş
    "Rx3 evolar karburatorlu olsalardı zirt sensoru sorunu pirt sensoru arizasi cikarirlar miydi?" Yazdı yani rx3 enjeksiyon sorunu olduğunu ima etti..

    Bende Ona

    "rx3 evolardaki sorun enjeksiyon sorunu değil genelde oksijen sensörü sorunuki bunun enjeksiyonla yakından uzakdan ilgisi yok.." Diye cevap verdim..

    Sen Rx3 e yazılmış özel bir cevabı alıp genellemeye çevirdin bütün motorlara .. dediğinde doğru yanlış değil zaten bunuda beyan ettim demin ama ben onu rx3 e özel yazmışdım ..

    pek çeliştiğimi düşünmüyorum..

  6. #166

    Üyelik
    31 Temmuz 2018
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Buccaneer 250i
    Motoru geçen hafta aldım. 400 km'lik şehir içi ve şehir dışı sürüşlerimden söyleyebileceklerim, şehir içinde çok dikkat çeken, hızlanmaları fazlasıyla yeterli, titreşimi hissettirmeyen, çok keyif veren bir motosiklet, şehir dışı uzun yollarda ise, 100-110 km hızlarla seyahat edebileceğiniz, titreşim ilk başlarda rahatsızlık vermese de motordan indikten sonra oh be dedirten türden, eğer 2 kişiyseniz sürücünün rahatsız olabileceği bir motosiklet. Ben her hafta 1000 km yaparım, motorun üstünden inmem diyorsanız tercih etmemelisiniz. Şehir kullanayım, gaza bastığımda hızlansın, sesi ve görüntüsü beni tatmin etsin, haftasonları da kız/erkek arkadaşımı alırım, yakındaki turistik yerlere giderim diyorsanız, 12 bin liraya bu motor kaçırılmamalı. Motosikletin servis konusunda sıkıntılı olabileceğini düşünüyorum. Aynı şekilde CF'lere de Mondial servisleri bakıyor sanırım. Rodaj sonrası iyi bir ustanız varsa ona götürmenizi tavsiye ederim. Şehir içi ve dışı ortalama yakıt tüketimim 3,7 litre oldu. 250cc V motor blogu olan bir motosiklet için gayet uygun bence. Rodajda olduğu için çok gazlamadım ve genellikle 2 kişi seyahat ettik. Mondial yazıyor diye motoru CG'lerle karıştırmayın. Japon kadar kaliteli değil ama Mondial kadar kalitesiz de değil. Motor MT25'e yakın atiklikte, sürüş ise Superlight'a çok benziyor.
    fazil bunu beğendi.

  7. #167

    Üyelik
    21 Kasım 2005
    Şehir
    Manisa/Turgutlu
    Motosikleti
    Kawasasaki ZX-6R
    Merhaba Motosiklet Sever Dostlar Youtube Kanalıma Tüm Dostlarımı Bekliyorum..

    [/COLOR]


    BLUE MOTOR - Benelli - RKS - KUBA
    Leoncino
    Hero Motosiklet
9. sayfa BirinciBirinci ... 789

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler