Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Yamaha Tracer 700 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011
    Detaylar

    • Çok yönlü ve heyecan verici Sport Tourer
    • Çevik yol tutuşu sunan heyecan verici sportif performans
    • Erişilebilir ve uygun maliyetli
    • Ayarlanabilir cam
    • Uzun sürüş mesafesi için 17 litrelik yakıt deposu
    • Olağanüstü güç - ağırlık oranı
    • Tork açısından zengin 689cc, çift-silindirli çapraz motor
    • Kompakt boru şasi
    • Hafif 10 ispitli döküm alüminyum jantlar
    • Full LED ekrana sahip dijital gösterge
    • 4 pistonlu kaliperlere sahip 282 mm çift ön disk
    • Zengin Orijinal Yamaha aksesuarları






    Motor

    Motor tipi 2-silindir, 4-zamanlı, sıvı soğutmalı, DOHC, 4-subap
    Motor hacmi 689cc
    Çap x Strok 80,0 mm x 68,6 mm
    Sıkıştırma oranı 11,5 : 1
    Maksimum güç 55,0 kW (74,8PS) @ 9.000 dev/dk.
    Limitli güç versiyonu 35,0 kW 7.500 dev/dk.
    Maksimum tork 68,0 Nm (6,93 kg-m) @ 6.500 dev/dk.

    Yağlama Islak karter

    Debriyaj tipi Islak, Çoklu disk
    Yakıt sistemi Yakıt enjeksiyonu
    Ateşleme sistemi TCI
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6 vites
    Son aktarım Zincirli
    Yakıt tüketimi 4,3 l/100km
    CO2 emisyonu 100 g/km

    Şasi

    Şasi Diamond

    Ön süspansiyon Teleskopik çatal
    Ön teker hareketi 130 mm
    Kaster Açısı 24,8º
    Kaster mesafesi 90 mm
    Arka süspansiyon Salınım kolu, (mafsallı)
    Arka teker hareketi 142 mm
    Ön fren Hidrolik çoklu disk, Ø 282 mm
    Arka fren Hidrolik tek disk, Ø 245 mm
    Ön lastik 120/70 R17 M/C 58W (tubeless)
    Arka lastik 180/55 R17 M/C 73W (tubeless)

    Boyutlar

    Toplam uzunluk 2.138 mm
    Toplam genişlik 806 mm
    Toplam yükseklik 1.270 mm
    Sele yüksekliği 835 mm
    Tekerleklerarası mesafe 1.450 mm
    Minimum yerden yükseklik 140 mm
    Ağırlık (dolu yağ ve yakıt tankı dahil) 196 kg
    Yakıt tankı kapasitesi 17,0 L
    Yağ tankı kapasitesi 3,0 L


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2
    ZümeR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2015
    Şehir
    Dünya
    Motosikleti
    Me Te Doquz
    Fiyatı da benden olsun 32.000

    Düşünüyordum lakin çok yüxek girdi piyasaya..
    2. el MT9 Tracer tercih ederim bunun yerine ..

  3. #3

    Üyelik
    14 Ocak 2016
    İnsan biraz özenir, her mt07, tracer a döner bir grenajla. Çok eğreti ve saçma olmuş, adamlar diversionda bile daha çok özenmişti.

  4. #4
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10
    yandan kafası iğreç gözüküyor.

  5. #5
    mrt20 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Aralık 2011
    Şehir
    Denizli
    Yandan bu kadar çirkin görünebilirdi, Başarmışlar yapmayı.
    32 gaymeye ne motorlar var

  6. #6
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    salcano panther 100 :)
    kim ne derse desin bu motorun da sonu hazin olacak
    böyle fiyat mı olur yamaha
    asgari ücretten haberin yokmu senin

  7. #7
    ardacik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2014
    Şehir
    istanbul
    Bu motorsa tcs ve surus modu yok dimi ? Ve bu paraya mt09 tracer alinir ikinci el devam edilir...

  8. #8

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yok
    Yamaha şunu kafasına bir soksun: Bu motor ve o tipsiz scrambler modeli temelde en az %80 MT-07 ile aynılar. Hiç kimse size üretim maliyeti 500 TL olan giydirmeler için fazladan 9000 TL vermez. Bu, Türkiye'de birçok distribütörün yaptığı gerizekalılıklardan farklı bir şey değildir. Bu motoru satamayacasınız. Gül gibi, düşük vergi diliminden Versys dururken bunu kimse almaz.

  9. #9
    baran.altun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2014
    Şuan için almayı planlıyorum bir gelsinde test sürüşü yapalım bakalım. mt09 tracer sıfır fiyatı oldukça fazla gelmişti bana olmadı 2. el düşünürüm. ama bunuda bir denemek istiyorum. tasarım olarak baya fazer 6 gibi duruyor hayırlısı bakalım.

  10. #10
    kursaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mart 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha YZF R125 // Mt-09
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yamaha şunu kafasına bir soksun: Bu motor ve o tipsiz scrambler modeli temelde en az %80 MT-07 ile aynılar. Hiç kimse size üretim maliyeti 500 TL olan giydirmeler için fazladan 9000 TL vermez. Bu, Türkiye'de birçok distribütörün yaptığı gerizekalılıklardan farklı bir şey değildir. Bu motoru satamayacasınız. Gül gibi, düşük vergi diliminden Versys dururken bunu kimse almaz.
    Öyle bir satılır ki sağda solda görürsün artık, millet sokaklarda para saçıyor bi biz bulamadık sıkıntı bizde herhalde anlayamadım
    Varlığım TÜRK varlığına armağan olsun.
    NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE

  11. #11

    Üyelik
    18 Temmuz 2016
    Bakıyorumda herkes kötülemiş motoru evet fiyatı daha uygun ümit ediyorduk olmadı ama bence eylenceli ve keyifli bir makina yapmışlar sokaklara çıkmadan okadar kötülemek hoş olmamış bence

  12. #12
    fedos - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Temmuz 2005
    Şehir
    istanbul
    Yaw bu 07 serisinin ,649 cc olan versiyonunu niye çıkarmazlar 50 cc için üç katı vergi ...

  13. #13
    orhanay06 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha FZ6 Fazer çalındı - hedef WR250
    bugün kardeşler yamaha da gördüm kendisini canlı canlı... tracer 700 ü kutusundan cıkarıp showrooma koydular... ilk bakısta farlarda özellikle kawasaki verysus ile cok fazla benzerlik var...

    gözterge mt serisi göstergesi.

    en cok hosuma giden yeri ise, diz dayama noktalarında kumasımsı bir malzeme kullanılmıs ve stomgrip falan hicbirseye gerek kalmadan cok guzel diz ile tutunuyorsunuz.

    gidon genisligi traver900 kadar cok degil. bence ir avantaj.

    lastikler mişlen pilot road4.

    ön cam manuel yükseklik ayarlı.

    oturma pozisyonu rahat gibi geldi...

    orhanay06 istanbul dan bildirdi...

  14. #14

    Üyelik
    18 Temmuz 2016
    Hatay antakya yamaha servisine de bugün gelicek motor sabırsızlıkla bekliyorum yakından incelemek için

  15. #15

    Üyelik
    20 Ağustos 2016
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    NC750X DCT
    Versys mi tracer mi hatta nc x(dct) mi derken sonunda geldi henuz canlisini goremesemde bi suredir bekledigim bi motordu,sanirim kafamdaki sorular bircok kiside var,1.si banada toplama bir motor gibi geldi illaki surusunde vs fark vardir tabi 2.si versys le aradaki vergi olayi insani enayi hissettirecek derecede,son olarak sizden kararsizligima son vermek icin yardim istiyorum😬forza kullanicisiyim onu bi kenara koyup hem sehir icinde hemde turlarda kullanmak icin bu uc motordan birini dusunuyorum,nc nin otomatik sanzimani cazip geliyor ama 750cc ye 50kusur beygir sanki sagir bir motormus izlenimi veriyor,sonuc olarak bu uc motordan birini sezon bitmeden almak istiyorum tecrubelerinize dayanarak tavsilerenizi yorumlarinizi bekliyorum,tesekurler

  16. #16
    Salvation - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Nisan 2006
    Şehir
    Ankara
    Versys ile arada 600 TL fark var tracer ucuz seni 2-3 vergi dönemi idare eder alıp 3-5 sene binmeyi düşünüyosan o zaman vergiyi düşünebilirsin.
    Versys amortisör olarak daha iyi lastikleri tracera göre kötü.Geç ısınan sportmax d222 ile geliyor versys,tracer pilot road 4 ile geliyor.son hız ve hızlanmada tracer üstündür diye düşünüyorum.NC serisi düşük devirde max tork sunan enduro görünümlü chopper.Seveni çok...

  17. #17
    Merdo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2015
    karizma r'a benzemiş. gerçekten bu kadar çirkin bir motor yapmak başarı ister
    jackonbir bunu beğendi.

  18. #18
    dtvolkan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2016
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    nc 750x dct
    nc-750x : 68nm 54.8bg
    mt-07 tracer 68nm 74.8bg
    versys: 64nm 69bg

  19. #19

    Üyelik
    23 Şubat 2015
    Motosikleti
    1970 Triumph Tr6
    versys arka süspansiyon ön yükleme ayarı elle yapılabiliyor,artçı geldi,3'lü çantalar geldi,çökmesin yada spor kullanım için tam sert
    ön süspansiyonlarda daha sportif sürüş için ayarlanabilir,
    yan çantalar direk şaseye entegre geçiyor,demir vb uğraştırmaz,
    sele daha rahat,cam daha geniş
    lastik kış dönemi için Roadtec 01 takılabilir.Üzerindeki lastikler değişik davranışta




    tracer700 daha küçük ve ince ikisininde üstüne çık otur malzemeye bak , versys büyük ve geniş gelirse düşünülebilir. +50cc'nin biraz beygir artısı ve vergi artısı var.

    tracer 17litre yakıt dahil 196kg
    versys 17lt yakıtla 212kg (21litre ile 216)

  20. #20

    Üyelik
    15 Nisan 2016
    Mt-07 den 9 bin lira pahalı , 500 TLlik giydirmeye o para istenir mi diyenler sanırım motora yakından bakmadan sadece fiyatı üzerinden yorum yapmış. Ben cumartesi günü yakından baktım. Mt-07 yanında eşek arısı gibi kalıyor. Motor absli öncelikle fiyat karşılaştırılması yapılacaksa absli mt*07 ile karşılaştırılmalı . Arka salıncak uzatılmış ondan prolink mt-07den daha dik basıyor ve motor en az 5cm daha yüksek. mt-09 gibi grenaj emanetmiş gibi durmuyor üzerinde daha çok çalışılmış bir motor. Bu paraya 2. el mt-09 tracer alınır diyenlere katılmakla beraber bir çok kimsenin deli bozuk e ağır siklet mt-09 tracerdan haz almadığın belitmekte fayda var. Ben tracer 700 almaya karar verdim.


    Leoncino
    Daelim Motosiklet
1. sayfa 12311 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (1 üye ve 1 misafir)