Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motoruma.com
Motomax
Dragon 50

Mondial MH Drift 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Leoncino
    Motosiklet Online
  1. #1
    Moderatör Uğur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Haziran 2011




    Teknik Özellikler

    Motor Tipi Tek Silindir, 4 Zamanlı, Balansörlü, Hava Soğutma
    Motor Hacmi 162
    Silindir Çapı x Stork 62.00 x 53.80
    Sıkıştırma Oranı 9.8±0.1 : 1
    Yakıt Sistemi Karbüratör
    Maksimum Güç 10.50kW at 9000min-1
    Maksimum Tork 12.00N·m at 7500min-1
    Ateşleme Tipi CDI
    Şanzıman Manuel / 5 vites
    Boyutlar (UxGxY) 1980x710x1050
    Tekerlekler Arası Mesafe 1270
    Yakıt Tankı Kapasitesi 16.5 ± 0.3
    Ağırlık 119
    Maksimum Taşıma Kapasitesi 161
    Frenler Ön/Arka Disk / Kampana
    Soğutma Tipi Hava Soğutma
    Frenleme Metodu (Ön/Arka) El ile / Ayak ile
    Lastik ( Ön/Arka) 2.75x18 42P / 90/90-18 51P

    FİYAT:3990





    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    Premium Motosiklet Servis Randevusu
    Motomax
  2. #2

    Üyelik
    15 Temmuz 2017
    13 temmuz 2017 tarihinde 0 km almış olduğum modeldir, ilk izlenimlerim selesinin aşırı rahatsız olduğu ve sürekli öne doğru kaydırmasıdır ayrıca 70 km üstünde rahatsız edici titreşimler başlamaktadır. Onun dışında vitesleri saat gibi ve hızlanması da gayet güzel. Bu arada kullanma klavuzunu almayı unutmuşum internette pdf olarak bulamadım elinde olan varsa ve gönderirse çok sevinirim.

  3. #3
    mc-hot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    CBF 250,RKS jaguar, Kuba CR1, Mondial Drift 150 MH
    Bende aldım 500 kmdir sürüyorum vitesler güzel hızlanma güzel ancak vites çabuk bitiyor gibi dişli değiştirmeyi düşünüyorum

    Sorusu olana cevap verebilirim

  4. #4
    FatihC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2012
    Şehir
    Malatya
    Motosikleti
    2018 MH 150 Drift
    Alıntı mc-hot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende aldım 500 kmdir sürüyorum vitesler güzel hızlanma güzel ancak vites çabuk bitiyor gibi dişli değiştirmeyi düşünüyorum

    Sorusu olana cevap verebilirim
    Merhabalar 0 km 150 mh drift aldım bende siz dişli denediniz mi?
    "Bu forum bilgi ve tecrübe paylaşım forumudur, Konularımda ve mesajlarım da yazdığım hiçbir şey doğru değildir tamamen kendi kişisel düşüncelerimdir."

  5. #5

    Üyelik
    18 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 150 MG Superboy
    Arkadaslar bu motoru almayi dusunuyorum kullananlar biraz bilgi verebilirmi. Sayfa cok zayif kalmis pek kullanan yok sanirim.

  6. #6
    hakan499 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Temmuz 2015
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Mondıal mh drift 150
    bu motordan aldim suan yaklasik 340 km deyim. 4. ve 5. viteste sabit devir de giderken sol taraftan luk luk luk diye bi ses gelmekte bu ses nerden geliyo olabilir, bilgisi olan yada buna benzer bisey yasayan var mi ?

  7. #7
    RideForLife. - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Eylül 2018
    Şehir
    Antalya & Isparta
    Selamlar, burası 125MH tarafına göre çok ama çok zayıf kalmış Buraları biraz canlandırayım diye düşünoyroum. Zira alacak olanlarda almadan önce soru işaretleri olabiliyor onları giderelim .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 16:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:27 ----------

    Bugün motora bakım yaptım, hem dönüp bakmak için yazıyorum hemde bilgilendirme olsun diye.

    Motorun yağını değiştirdim. Bazı youtube kanallarında karterin altındaki civatanın söküldüğünü gördüm fakat doğru olmadığını düşünüyorum, her ne kadar eski motorumda bende öyle yapsamda.. Doğru olan kitapçıkta yazdığı gibi vites kolunun ucunun altında kalan yan tarafa bakan yuvarlak kapağın sökülerek değiştirimesi. Kapağı söküğünüzde direk geri fırlayabilir çünkü içinde yağ filtresini sabit tutmaya yarayan yay var. Yağın akmasını bekledikten sonra yayı çekin ve filtreyi içinden alıp temizleyebilirsiniz.

    Ben yağ tercihi olarak Shell Advance 15W-50 kullandım. Hep Shell 10W-40 kullanıyordum eski motosikletimde bakalım bu nasıl olacak. Zaten yaşadığım şehir Antalya, pek bir sorun teşkil etmeyecektir.


    fren hidroliğim göstergenin altında kalıyordu neredeyse gözükmüyordu. Onu tamamladım. Zincir gerdim ve yağladım. Zinciri yağlarken yeni yağın dibinde kalanını kapağa boşaltıp ordanda zincire döktüm.

    Dar ayarı yaptım. Çok fazla yukarı bakıyordu. Emin kardeşimin yukarda dediği gibi farın sol arka tarafında, motora soldan yaklaşırsanız amartisorün hemmen arkasında kalan vida, sağa doğru çevirerek yani sıkarak farı aşağı doğru indirdim. Gayet güzel oldu. Park lambalarını değiştirdim ve mavi yaptım. Önümüzdeki günlerde belki fotoğraf eklerim.

    Ek olarakta benzin filtresi temizledim. Motor arada tekleme yapıyordu. Hava ayarı falan yaptırdım ama çözülmedi. Şimdi çözüleceğini umuyorum.

    Motorun bu bakımından sonra 3bin km rahatız. Şimdilik benden bu kadar. Hepinize iyi sürüşler


    Leoncino
    Daelim Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)