Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
35. sayfa BirinciBirinci ... 253334353637 ... SonuncuSonuncu

Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #681
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    8500 devirde 43t dişli ile 120 görüyor motor. 8 bin devir ideal denildiği gibi.
    9.000rpm de tam tamina 127-130 yapmasi lazim.

    Yol durumu,ruzgar,lastik havasi.önemli.

    Pulsar 200 ile arasinda kesin ve net olarak %10 guç farki var.

    Defalarca denedim,bizzat kullandim.

    9.000de rtr180 130(127)yapiyor
    9.000 de ns200 143(140) yapiyor(%10 luk fark +13km/h hiz yapar)

    Birisi 24 hp
    Digeri 17 hp
    Arada 7 hp var,
    3 buji,4 valf olayini saymiyorum bile
    Agirlik farkida 10-12kg

    Esasinda pulsarin daha iyi uzamasi lazim.

    İşte bunun nedenide,gene hacime geliyor.

    199cc degilde 249cc olsa bu fark ciddi açilir.

    Pulsar tam anlamiyla pulsar olur.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #682

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Dur şimdi milletin aklına iş sokma. Pulsarların hepsini cg gibi yarmaya başlayacaklar

  3. #683
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dur şimdi milletin aklına iş sokma. Pulsarların hepsini cg gibi yarmaya başlayacaklar
    Yok aga olmaz o iş,

    Kimse o toplara girmez.

    Pulsari alinca,efendi gibi,110-120 usul usul gideceksin.sollamada gazi acacaksin 140-145 işin bitince şeridine girip gaz kolunu kapatacaksin..atraksiyona bulasmayacaksin..

    Sol şerit motoru değil bu

    O zaman uzun vadeli kullanirsin.

  4. #684
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yok aga olmaz o iş,

    Kimse o toplara girmez.

    Pulsari alinca,efendi gibi,110-120 usul usul gideceksin.sollamada gazi acacaksin 140-145 işin bitince şeridine girip gaz kolunu kapatacaksin..atraksiyona bulasmayacaksin..

    Sol şerit motoru değil bu

    O zaman uzun vadeli kullanirsin.
    levo dayı şimdi ben bu dişliyi değiştirdim 43ken 49 yaptım.
    %12 tork artıp %12 son hız azalıcak gibi bi bilgi edindim.
    wr kmyi kranktan okuyor %12 fazla mı yazacak yoksa başka bi hesaplama yöntemi mi var?

  5. #685
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    wr kmyi kranktan okuyor %12 fazla mı yazacak yoksa başka bi hesaplama yöntemi mi var?
    Km yi kranktan nasıl ..?
    Misal 50Km/h ile giderken debriyaja bastığında hız gösterimi nasıl oluyor?

  6. #686
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Km yi kranktan nasıl ..?
    Misal 50Km/h ile giderken debriyaja bastığında hız gösterimi nasıl oluyor?
    debriyaja da bassan arka teker dönüyor ve arka dişli ön dişliyi döndürüyor

  7. #687
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Alıntı Boldpilot adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    debriyaja da bassan arka teker dönüyor ve arka dişli ön dişliyi döndürüyor
    O zaman krank yazmamak lazım.

  8. #688
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    13 Ağustos 2017
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    WR 250 R
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O zaman krank yazmamak lazım.
    şanzumandan, kranktan, yağ filtresinden..
    Burada verilmek istenen mesaj tekerlekten okumadığı 😀
    emremm bunu beğendi.

  9. #689

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Selamlar. Levent hocam ybr ön dişli takınca ybr nin kendi segmani kullanabilirmiyiz?

  10. #690
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar. Levent hocam ybr ön dişli takınca ybr nin kendi segmani kullanabilirmiyiz?

    Olmaz,

    Ben ybr segmanindan alacaktim,2 delik merkezleri tutuyor ama kulak cikintilari uzun,zincire temas ediyor.

    Yinede alip deneyebilirsin.5tl fiyati

    2 sene onceki konularda resimleri vardi ama,linkler zamanla ölüyor.

    Cg 100-125-150 segmani alacaksin

  11. #691

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Olmaz,

    Ben ybr segmanindan alacaktim,2 delik merkezleri tutuyor ama kulak cikintilari uzun,zincire temas ediyor.

    Yinede alip deneyebilirsin.5tl fiyati

    2 sene onceki konularda resimleri vardi ama,linkler zamanla ölüyor.

    Cg 100-125-150 segmani alacaksin
    Anladım teşekkürler. 150 ile 180 diyaframları aynı mı?

  12. #692
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anladım teşekkürler. 150 ile 180 diyaframları aynı mı?
    Ayni fark yok

    Suzuki gn250 diyaframi veya karburatorlu burgman diyaframi bulabilirsen daha iyi olur

  13. #693

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    ilk bakımı 700 km de yapmıştım. Motul 5100 koydular. Yağ filtresini degismediler.150 tl verdim. Şuan 2300 km deyim. Servise gitmemeye karar verdim. Castrol racing tam sentetik 10/50 yağ aldım.Sunwa marka yağ filtresi aldım. Neyse yattım motorun altina tapayi acmak için. Motor blogunun altında yağ akıntısı. Hatta yağ tapasinin yanındaki somunlardan damlamak üzereydi. Dişli kapağını söküp vites müşüründeki vidalar gevşemişti. Tekrar sıkarak balata spreyi ile ön dişli yuvasını ve motor blogununun altını temizledim. İnşallah oradandir.😄 Yarın iş çıkışı biraz dolaşıp alt bloğu kontrol edicem

  14. #694

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Kandil yağı ile zincir temizlenir mi?

  15. #695

    Üyelik
    03 Mayıs 2012
    Şehir
    Karşıyaka
    Arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazıyorum. Çünkü yeni konu açmak istiyorum, moderatör onayı istiyor. Günlerdir onay bekliyorum gelmedi. Sorun bildirdim dönüş olmadı. Tekrar konu açtım yine cevap gelmedi.
    2 yıl scooter kullandım.
    20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
    İkisinde de sıfır kaza.
    Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
    Boyum 1.85 - Kilom : 100
    Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
    Yaptığım araştırmalara göre;
    R25 25
    cbr250 13
    rs200 12.5
    yzf125 11
    cbr125 9,5
    ns200 9,5
    150nk 9,5
    ns150 8
    mondial 150 z-one 6,5


    En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
    Bu sebeple alttaki ikisini almak zorunda kalıyorum.
    Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?

  16. #696

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Alıntı Poyrito adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar kusura bakmayın buraya yazıyorum. Çünkü yeni konu açmak istiyorum, moderatör onayı istiyor. Günlerdir onay bekliyorum gelmedi. Sorun bildirdim dönüş olmadı. Tekrar konu açtım yine cevap gelmedi.
    2 yıl scooter kullandım.
    20 yıldır vitesli araba kullanıyorum.
    İkisinde de sıfır kaza.
    Daha önce hiç vitesli motor kullanmadım.
    Boyum 1.85 - Kilom : 100
    Motorun altımda ezilmemesi,yani kelebek konmuş gibi durmak istemiyorum. Bir de kuryeci gibisin diye dalga geçmelerini istemiyorum.
    Yaptığım araştırmalara göre;
    R25 25
    cbr250 13
    rs200 12.5
    yzf125 11
    cbr125 9,5
    ns200 9,5
    150nk 9,5
    ns150 8
    mondial 150 z-one 6,5


    En üsttekileri en çok istemem rağmen o kadar bütçem yok. Çünkü daha ekipman alacağım.
    Bu sebeple alttaki ikisini almak zorunda kalıyorum.
    Sizce hangisini almalıyım bana yardımcı olur musunuz?
    Ns 150 ve 150 nk sakın düşünme bile biraz arastirirsan çok sıkıntılı motosiklet ikiside.RKS TİTANİK 150 S bu listeye ekle hem fiyatı uygun hemde en alta yazdığın 3 modelden iyidir
    Poyrito bunu beğendi.

  17. #697

    Üyelik
    03 Mayıs 2012
    Şehir
    Karşıyaka
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ns 150 ve 150 nk sakın düşünme bile biraz arastirirsan çok sıkıntılı motosiklet ikiside.RKS TİTANİK 150 S bu listeye ekle hem fiyatı uygun hemde en alta yazdığın 3 modelden iyidir
    hemen araştırıyorum hocam teşekkür ediyorum.

  18. #698

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    Uygun fiyata az km bajaj avenger modeli de iyidir.
    Poyrito bunu beğendi.

  19. #699
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Ns 150 2016 da sıfır km aldım ve 20 bin km kullandım. 150 ns lerin gerçekten de çok kronik sıkıntısı var. Ben 20bin km kullandım güzel ve kullanışlı motor faka arıza da çoktu. İlk başlarda güzeldi, sonra motorda bir gaz yememe sorunu oldu ve bu sebepten belli bir süre zarfında tam 3 kez karbüratör değişti. Tamam garantiden oldu hepsi ama ister istemez insan soğuyor motordan. Aynı şekilde gösterge de resetleme sıkıntısı vardı. Soğuklar da gösterge hiç açılmıyordu,belli bir km yol aldıktan sonra kendine geliyordu. Bunlar neyse de asıl büyük sorun krank kırma sorunu. Bu sorunu ben yaşamadım ama başına gelen çok oldu. Motor güçlüydü gerçekten ama krank zayıf kalmış büyük ihtimal, ki bu sorunu da yaşayan çok oldu. 1,5 sene kullandıktan sonra uygun fiyata satmıştım. 2 sene aradan sonra ise 1 ay önce 0 km rks titanic 150 s aldım. 1000 km ye geldim ve motordan gayet memnunum, beklentilerimin üstünde çıktı diyebilirim. Listene bu motoruda eklemenizi tavsiye ederim.
    Mobilden yazdığım için cümlelerim de yanlışlık olabilir şimdiden affola. İnşallah istediğiniz motora sahip olursunuz
    Poyrito bunu beğendi.

  20. #700

    Üyelik
    04 Haziran 2019
    Merhaba dostlar,
    Motorun yağını ve hava filtresini değiştirdim. Normalde 120ye çıkan motor, 100'e çıkıyor. Nelerden olabilir fikir verirseniz sevinirim.

    *100le giderken 7 bin devir çeviriyor (devirde artış yok)
    *Yağ değişimi ve hava filtresi değişimi öncesi motor tazyikli suyla yıkandı.
    *Motoru hava filtresiz çalıştırıp denedip yine aynı.
    *Buji başı ıslak değil.


    REKLAM ALANI
35. sayfa BirinciBirinci ... 253334353637 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)