Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
Biksici41 adlı üyeden alıntı
Levent kardeşim benim motor 1000 km yi geçti. 7000 devirde 90 yapiyor. Aklıma takilan bir şey var.motoru ilk calistirmada biraz gaz vermeden çalışmıyor. 1dk sonra devir düşerek stop ediyor.
Relantiyi biraz yukselt.
1400-1500 arasi ideal
Hatta manuelinde
1400+-200 yaziyor.
Yani 1600 rpm e kadar yolu var.
Bir tik yuksek relanti,Egzoz ve emme supaplari acisindan da saglikli olur.
Motor canli ve istekli çalişir
Ama ayari motor sicak iken yapacaksin
Bu arada hava ayari ne durumda?
Reklamlar
-
7000 devirde 90 hız ideal mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
Motor sicakken zaten söylediğiniz devire ayarladım. Hava ayarını hiç ellemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Sizin hava ayar vidaniz kaç tur acıktı?
-
Biksici41 adlı üyeden alıntı
7000 devirde 90 hız ideal mi?
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------
Motor sicakken zaten söylediğiniz devire ayarladım. Hava ayarını hiç ellemedim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
Sizin hava ayar vidaniz kaç tur acıktı?
Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi
Kontrol.edin,yoksa
Vidayi tam sık(kapat)
Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.
Bu şekilde ayarla.
7binde 90 ideal
Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi
Kontrol.edin,yoksa
Vidayi tam sık(kapat)
Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.
Bu şekilde ayarla.
7binde 90 ideal
Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar
o işin tam doğrusu egzozdan emisyon ölçümü yaparak ayarlamak fakat türkiye'de yapanı daha görmedim.
türkiye'de çift silindirde kimse senkron ayarının ne olduğunu dahi bilmezken benim evimde senkron manometresi vardı.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
o işin tam doğrusu egzozdan emisyon ölçümü yaparak ayarlamak fakat türkiye'de yapanı daha görmedim.
türkiye'de çift silindirde kimse senkron ayarının ne olduğunu dahi bilmezken benim evimde senkron manometresi vardı.
Doğrudur Adaş
Sirf ibneliğine kawa en500 alacagim,al şunu yurut diye önüne atacağim..
-
levend84 adlı üyeden alıntı
Doğrudur Adaş
Sirf ibneliğine kawa en500 alacagim,al şunu yurut diye önüne atacağim..
ahaha en500 sıkıntılı makine. ama pc de servis kitabı vardı açar bakarık en kötü sente kaçırır supap kırarız.
-
ulkerhan adlı üyeden alıntı
ahaha en500 sıkıntılı makine. ama pc de servis kitabı vardı açar bakarık en kötü sente kaçırır supap kırarız.
2 takim supap feda olsun sana
Ama makinanin sesi efsodur haaa..
500 luk makina ama,ses olayinda Honda Shadow vt 750 ile yarişir.
-
01 Nisan 2020, 00:04
#588
levend84 adlı üyeden alıntı
2 takim supap feda olsun sana
Ama makinanin sesi efsodur haaa..
500 luk makina ama,ses olayinda Honda Shadow vt 750 ile yarişir.
aga cruiser sevemedim bi türlü.
ama arada şeytan dürtüyor er5 al diye.
-
01 Nisan 2020, 00:26
#589
ulkerhan adlı üyeden alıntı
aga cruiser sevemedim bi türlü.
ama arada şeytan dürtüyor er5 al diye.
Er5 guzel makina ama 49hp
Bu klasmanda en iyisi cbf500 56hp
-
01 Nisan 2020, 07:46
#590
Bir cbf500 bulsam, kimseye haber etmeden alır ve revizyonuna girerim. Belki 10 sene sürer ama hiç çekinmem toplamaktan.
-
01 Nisan 2020, 10:47
#591
levend84 adlı üyeden alıntı
Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi
Kontrol.edin,yoksa
Vidayi tam sık(kapat)
Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.
Bu şekilde ayarla.
7binde 90 ideal
Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar
43t baya iyi oldu keşke en başında değişseymişim. Teşekkür ederim levent usta. Titreşim azaldı kullandığım devir aralığında,
-
01 Nisan 2020, 11:19
#592
laz61 adlı üyeden alıntı
43t baya iyi oldu
keşke en başında değişseymişim. Teşekkür ederim levent usta. Titreşim azaldı kullandığım devir aralığında,
Motoru bu şekilde biraz daha kullan,
Rtr200 pistonu al.
Rtr180
Rtr200
Strok lari ayni
57.8mm
Rtr 180 62.5mm çap
Rtr 200 66 mm çap
Uzerindeki silindiri 66mm ye genişlet
Rtr200 pistonunu al tak.
Subaplarida yenilersin daha iyi olur.
Guvendigin,işini duzgun yapan ustan varsa hic endise etme
Dana gibi krank mili var.her turlu kaldirir
Zimba gibi olur motorun
Rtr200 almana hiç gerek kalmaz
Sana 1.5 hp kazandiracak
18.5hp olacak
Rtr 200 gibi 4 valf olmadigi icin 1.5 hp kaybin olacak ama olsun.(malum rtr 200 (20hp)
İşini her turlu gorur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
66-62.5 =3.5mm yapar(tam çapta)
3.5÷2 =1.75mm yari çap(silindir et kalinligin bu kadar düşecek)
Hic bir şey olmaz,hararet sorununda olmaz.
Kurtarir
-
01 Nisan 2020, 11:30
#593
levend84 adlı üyeden alıntı
Motoru bu şekilde biraz daha kullan,
Rtr200 pistonu al.
Rtr180
Rtr200
Strok lari ayni
57.8mm
Rtr 180 62.5mm çap
Rtr 200 66 mm çap
Uzerindeki silindiri 66mm ye genişlet
Rtr200 pistonunu al tak.
Subaplarida yenilersin daha iyi olur.
Guvendigin,işini duzgun yapan ustan varsa hic endise etme
Dana gibi krank mili var.her turlu kaldirir
Zimba gibi olur motorun
Rtr200 almana hiç gerek kalmaz
Sana 1.5 hp kazandiracak
18.5hp olacak
Rtr 200 gibi 4 valf olmadigi icin 1.5 hp kaybin olacak ama olsun.(malum rtr 200 (20hp)
İşini her turlu gorur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------
66-62.5 =3.5mm yapar(tam çapta)
3.5÷2 =1.75mm yari çap(silindir et kalinligin bu kadar düşecek)
Hic bir şey olmaz,hararet sorununda olmaz.
Kurtarir
Ara ara düşünmeye başlamıyor değilim. Sen bunları PC'de modelleyip mi çözüyorsun? Yoksa PC gibi kafaya mı sahipsin?
Bence senin ufak ufak arabadan motosiklete geri dönmeye başlaman gerekiyor. Ben böyle bir sevgi, böyle bir aşk görmedim motosiklete karşı. 50cc al ama gene de al bro.
-
01 Nisan 2020, 11:40
#594
Angrypower adlı üyeden alıntı
Ara ara düşünmeye başlamıyor değilim. Sen bunları PC'de modelleyip mi çözüyorsun? Yoksa PC gibi kafaya mı sahipsin?
Bence senin ufak ufak arabadan motosiklete geri dönmeye başlaman gerekiyor. Ben böyle bir sevgi, böyle bir aşk görmedim motosiklete karşı. 50cc al ama gene de al bro.
Estagf.dostum
Bu işin erbabi @ulkerhan usta.
Onunla güçlerimizi birleştirsek
Tam kombo olacak
Mekanik tasarim benden(2D/3D)
Prototip ondan(şahit numune)
Devreye almak benden(ppap)
Yürütmek ondan(driveline)
Reklam ve pazarlama zaten o iş bende
Kalite sureçleri onda
İnaniyorum ki,şasisinden alt makinasina kadar motosiklet bile yapariz.
Yaparizda..tamamen duygusal..
-
01 Nisan 2020, 12:15
#595
Cbf500 alıp, komple elden geçirseniz, hem şasi ve motor için onay almaktan kurtulursunuz hemde işinizi istediğiniz gibi yaparsınız. Fakat bir enjeksiyon, abs ve önde çift disk fren daha iyi olur
-
01 Nisan 2020, 12:44
#596
Angrypower adlı üyeden alıntı
Cbf500 alıp, komple elden geçirseniz, hem şasi ve motor için onay almaktan kurtulursunuz hemde işinizi istediğiniz gibi yaparsınız. Fakat bir enjeksiyon, abs ve önde çift disk fren daha iyi olur
Butik ve kişiye ozel çalişiyoruz aga
Kol boyunu,bacak boyunu,çanak ebatlarini,kilonu belirtirsen ona gore bir cbf500 yapabiliriz.
Ok ise,hemen fiyat teklif çalişmasi yapabiliriz.
-
01 Nisan 2020, 14:40
#597
Benim param olduğu vakit, şu motosiklet kesme, biçme, biçimlendirme olayına girerim ama dışarıdan yapılan şeyden ziyade komple işi başarmak lazım. Cbf150'ye iki tane movor koyup, 300cc V motora çevirmek lazım
-
01 Nisan 2020, 16:44
#598
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benim param olduğu vakit, şu motosiklet kesme, biçme, biçimlendirme olayına girerim ama dışarıdan yapılan şeyden ziyade komple işi başarmak lazım. Cbf150'ye iki tane movor koyup, 300cc V motora çevirmek lazım
V motor olmaz ama
Sirali çift silindir olur
O da 24 hp olur
150cc 12 hp x2
Değmez
Onun yerine cbf250 alir daha iyi 20hp
Hee sirali 2 silindir ns200 yapilsa,
200cc 24.5 hp X 2
400cc 49hp olur.
Bu tam olur işte.
kawa z400 u
duke 390 ı
Dominar 400 ü
Hepsine nal toplatir.
Cbr 500 le ayni ayarda olur,honda tork bakimindan biraz daha iyi ama yinede başabaş uzarlar
48 hp/43 nm cbr500
49 hp/37 nm pulsar 400
-
01 Nisan 2020, 18:54
#599
Projeyi bulduk. Finansman ve Arge gerekli şimdi Motosiklet çöplüğünü nerede buluruz? Tek tek motor parçaları toplayıp, ton ile kilo ile satın alıp, yavaştan birleştirmek gerek.
-
01 Nisan 2020, 18:56
#600
43 ve 44 dişli arasında çok fark olurmu? Elimde 44 dişli mevcut yoksa ısrarla 43 mü tavsiye edersiniz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)