Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
30. sayfa BirinciBirinci ... 202829303132 ... SonuncuSonuncu

Tvs Apache 180 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #581
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Levent kardeşim benim motor 1000 km yi geçti. 7000 devirde 90 yapiyor. Aklıma takilan bir şey var.motoru ilk calistirmada biraz gaz vermeden çalışmıyor. 1dk sonra devir düşerek stop ediyor.
    Relantiyi biraz yukselt.

    1400-1500 arasi ideal

    Hatta manuelinde

    1400+-200 yaziyor.

    Yani 1600 rpm e kadar yolu var.

    Bir tik yuksek relanti,Egzoz ve emme supaplari acisindan da saglikli olur.

    Motor canli ve istekli çalişir

    Ama ayari motor sicak iken yapacaksin

    Bu arada hava ayari ne durumda?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    7000 devirde 90 hız ideal mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Motor sicakken zaten söylediğiniz devire ayarladım. Hava ayarını hiç ellemedim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    Sizin hava ayar vidaniz kaç tur acıktı?

  3. #583
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Biksici41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    7000 devirde 90 hız ideal mi?

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:55 ----------

    Motor sicakken zaten söylediğiniz devire ayarladım. Hava ayarını hiç ellemedim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    Sizin hava ayar vidaniz kaç tur acıktı?
    Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi

    Kontrol.edin,yoksa

    Vidayi tam sık(kapat)

    Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.

    Bu şekilde ayarla.

    7binde 90 ideal

    Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar

  4. #584

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi

    Kontrol.edin,yoksa

    Vidayi tam sık(kapat)

    Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.

    Bu şekilde ayarla.

    7binde 90 ideal

    Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar
    o işin tam doğrusu egzozdan emisyon ölçümü yaparak ayarlamak fakat türkiye'de yapanı daha görmedim.

    türkiye'de çift silindirde kimse senkron ayarının ne olduğunu dahi bilmezken benim evimde senkron manometresi vardı.

  5. #585
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    o işin tam doğrusu egzozdan emisyon ölçümü yaparak ayarlamak fakat türkiye'de yapanı daha görmedim.

    türkiye'de çift silindirde kimse senkron ayarının ne olduğunu dahi bilmezken benim evimde senkron manometresi vardı.
    Doğrudur Adaş

    Sirf ibneliğine kawa en500 alacagim,al şunu yurut diye önüne atacağim..

  6. #586

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Doğrudur Adaş

    Sirf ibneliğine kawa en500 alacagim,al şunu yurut diye önüne atacağim..
    ahaha en500 sıkıntılı makine. ama pc de servis kitabı vardı açar bakarık en kötü sente kaçırır supap kırarız.
    levend84 bunu beğendi.

  7. #587
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ahaha en500 sıkıntılı makine. ama pc de servis kitabı vardı açar bakarık en kötü sente kaçırır supap kırarız.
    2 takim supap feda olsun sana

    Ama makinanin sesi efsodur haaa..

    500 luk makina ama,ses olayinda Honda Shadow vt 750 ile yarişir.

  8. #588

    Üyelik
    01 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Belirtmek İstemiyor
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    2 takim supap feda olsun sana

    Ama makinanin sesi efsodur haaa..

    500 luk makina ama,ses olayinda Honda Shadow vt 750 ile yarişir.
    aga cruiser sevemedim bi türlü.
    ama arada şeytan dürtüyor er5 al diye.

  9. #589
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı ulkerhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    aga cruiser sevemedim bi türlü.
    ama arada şeytan dürtüyor er5 al diye.

    Er5 guzel makina ama 49hp

    Bu klasmanda en iyisi cbf500 56hp

  10. #590

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Bir cbf500 bulsam, kimseye haber etmeden alır ve revizyonuna girerim. Belki 10 sene sürer ama hiç çekinmem toplamaktan.

  11. #591

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tura bakmadim ama zaten yeşil boya kalemi ile vida ile gobek tarafinda fabrikasyon işaret vardi

    Kontrol.edin,yoksa

    Vidayi tam sık(kapat)

    Daha sonra sola dogru 2.5tur gevşet.vida tepesine bicakla.işaret koy,ayni şekilde vida yataginada işaret koy.

    Bu şekilde ayarla.

    7binde 90 ideal

    Arka dişliyi 43 yap makina dahada rahatlar
    43t baya iyi oldu keşke en başında değişseymişim. Teşekkür ederim levent usta. Titreşim azaldı kullandığım devir aralığında,

  12. #592
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı laz61 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    43t baya iyi oldu keşke en başında değişseymişim. Teşekkür ederim levent usta. Titreşim azaldı kullandığım devir aralığında,
    Motoru bu şekilde biraz daha kullan,

    Rtr200 pistonu al.

    Rtr180
    Rtr200

    Strok lari ayni

    57.8mm

    Rtr 180 62.5mm çap
    Rtr 200 66 mm çap

    Uzerindeki silindiri 66mm ye genişlet

    Rtr200 pistonunu al tak.

    Subaplarida yenilersin daha iyi olur.

    Guvendigin,işini duzgun yapan ustan varsa hic endise etme

    Dana gibi krank mili var.her turlu kaldirir

    Zimba gibi olur motorun

    Rtr200 almana hiç gerek kalmaz

    Sana 1.5 hp kazandiracak

    18.5hp olacak

    Rtr 200 gibi 4 valf olmadigi icin 1.5 hp kaybin olacak ama olsun.(malum rtr 200 (20hp)

    İşini her turlu gorur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

    66-62.5 =3.5mm yapar(tam çapta)

    3.5÷2 =1.75mm yari çap(silindir et kalinligin bu kadar düşecek)

    Hic bir şey olmaz,hararet sorununda olmaz.

    Kurtarir

  13. #593

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru bu şekilde biraz daha kullan,

    Rtr200 pistonu al.

    Rtr180
    Rtr200

    Strok lari ayni

    57.8mm

    Rtr 180 62.5mm çap
    Rtr 200 66 mm çap

    Uzerindeki silindiri 66mm ye genişlet

    Rtr200 pistonunu al tak.

    Subaplarida yenilersin daha iyi olur.

    Guvendigin,işini duzgun yapan ustan varsa hic endise etme

    Dana gibi krank mili var.her turlu kaldirir

    Zimba gibi olur motorun

    Rtr200 almana hiç gerek kalmaz

    Sana 1.5 hp kazandiracak

    18.5hp olacak

    Rtr 200 gibi 4 valf olmadigi icin 1.5 hp kaybin olacak ama olsun.(malum rtr 200 (20hp)

    İşini her turlu gorur.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:08 ----------

    66-62.5 =3.5mm yapar(tam çapta)

    3.5÷2 =1.75mm yari çap(silindir et kalinligin bu kadar düşecek)

    Hic bir şey olmaz,hararet sorununda olmaz.

    Kurtarir
    Ara ara düşünmeye başlamıyor değilim. Sen bunları PC'de modelleyip mi çözüyorsun? Yoksa PC gibi kafaya mı sahipsin?

    Bence senin ufak ufak arabadan motosiklete geri dönmeye başlaman gerekiyor. Ben böyle bir sevgi, böyle bir aşk görmedim motosiklete karşı. 50cc al ama gene de al bro.

  14. #594
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ara ara düşünmeye başlamıyor değilim. Sen bunları PC'de modelleyip mi çözüyorsun? Yoksa PC gibi kafaya mı sahipsin?

    Bence senin ufak ufak arabadan motosiklete geri dönmeye başlaman gerekiyor. Ben böyle bir sevgi, böyle bir aşk görmedim motosiklete karşı. 50cc al ama gene de al bro.
    Estagf.dostum

    Bu işin erbabi @ulkerhan usta.

    Onunla güçlerimizi birleştirsek

    Tam kombo olacak

    Mekanik tasarim benden(2D/3D)
    Prototip ondan(şahit numune)
    Devreye almak benden(ppap)
    Yürütmek ondan(driveline)
    Reklam ve pazarlama zaten o iş bende
    Kalite sureçleri onda

    İnaniyorum ki,şasisinden alt makinasina kadar motosiklet bile yapariz.

    Yaparizda..tamamen duygusal..

  15. #595

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Cbf500 alıp, komple elden geçirseniz, hem şasi ve motor için onay almaktan kurtulursunuz hemde işinizi istediğiniz gibi yaparsınız. Fakat bir enjeksiyon, abs ve önde çift disk fren daha iyi olur

  16. #596
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Cbf500 alıp, komple elden geçirseniz, hem şasi ve motor için onay almaktan kurtulursunuz hemde işinizi istediğiniz gibi yaparsınız. Fakat bir enjeksiyon, abs ve önde çift disk fren daha iyi olur
    Butik ve kişiye ozel çalişiyoruz aga

    Kol boyunu,bacak boyunu,çanak ebatlarini,kilonu belirtirsen ona gore bir cbf500 yapabiliriz.

    Ok ise,hemen fiyat teklif çalişmasi yapabiliriz.

  17. #597

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Benim param olduğu vakit, şu motosiklet kesme, biçme, biçimlendirme olayına girerim ama dışarıdan yapılan şeyden ziyade komple işi başarmak lazım. Cbf150'ye iki tane movor koyup, 300cc V motora çevirmek lazım

  18. #598
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Angrypower adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim param olduğu vakit, şu motosiklet kesme, biçme, biçimlendirme olayına girerim ama dışarıdan yapılan şeyden ziyade komple işi başarmak lazım. Cbf150'ye iki tane movor koyup, 300cc V motora çevirmek lazım
    V motor olmaz ama

    Sirali çift silindir olur

    O da 24 hp olur

    150cc 12 hp x2

    Değmez

    Onun yerine cbf250 alir daha iyi 20hp

    Hee sirali 2 silindir ns200 yapilsa,

    200cc 24.5 hp X 2

    400cc 49hp olur.

    Bu tam olur işte.

    kawa z400 u
    duke 390 ı
    Dominar 400 ü

    Hepsine nal toplatir.

    Cbr 500 le ayni ayarda olur,honda tork bakimindan biraz daha iyi ama yinede başabaş uzarlar

    48 hp/43 nm cbr500
    49 hp/37 nm pulsar 400

  19. #599

    Üyelik
    26 Kasım 2017
    Şehir
    Sin City
    Motosikleti
    MT-07
    Projeyi bulduk. Finansman ve Arge gerekli şimdi Motosiklet çöplüğünü nerede buluruz? Tek tek motor parçaları toplayıp, ton ile kilo ile satın alıp, yavaştan birleştirmek gerek.

  20. #600

    Üyelik
    23 Şubat 2020
    43 ve 44 dişli arasında çok fark olurmu? Elimde 44 dişli mevcut yoksa ısrarla 43 mü tavsiye edersiniz


    REKLAM ALANI
30. sayfa BirinciBirinci ... 202829303132 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)