video varmı arıza koduna bakmak gerekiyor
video varmı arıza koduna bakmak gerekiyor
Elinde 2006 model 600fin orjinal manetleri olan arkadaşlar mesaj atarsa sevinirim
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Herkese merhaba arkadaslar 2000 model 98 binde 600f aldım motorda bazı sıkıntılar varr nekadara maal olur yapılurmı parça bulunurmu ögrenmek istiyorum yarımcı olursanız motor 3. viteste giderken 2 ye atıyor gazlayınca 1. vitestede çok ince bir ses var tıkırtı deilde gıyyyy yapıyor gazladıkça ilerledikçe ses yükseli,yor diger viteslerde sorun yok motorun eksozu kapayınca motordan anormal hiç bir ses gelmiyor veya başka kullanıma bir garipliği yok ve motor acaip titriyor öle böle deil 7-8 i gectikten sonra her visteste gidon vibratör gibi sızlatırcasına titriyor ve motorun haharet göstergesi çalışmıyor bu sorunları yaptırmak istiyorum sizden fikir almam gerek.
kusura bakma dostum işler vs çok yoğun olduğumdan arada kaynadı istanbula yeni dönebildim bende
akşam foruma ekliyorum bulursam
hoşgeldin arkadaşım hayırlı uğurlu olsun motosikletin
motorunun açılması gerekiyor
şanzuman dişlilerin elden geçecek muhtemelen 1 ve 3 değişecek daha neler çıkar bilemem
titreme muhtemelen jantındaki balans ayarsızlığından kaynaklı lastikçiye göstermen gerek
iyi bir ustanın sağlam incelemesi gerek gibi elden geçmesi gereken başka parçalarda çıkabilir ortaya daha eski motor neticede
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
bu arada herkese selam
motoruma uzun süredir binemiyordum. ve geçtiğimiz hafta sonu da garajda park eden bir hanım efendi sağolsun çok güzel bir şekilde düşürmüş junior'u.
neyseki kendisi masrafları üstlenmeyi kabul etti ve parça siparişlerine başladım.
son durumda zarar gören değişecek parçalar şu şekilde;
sol grenaj ve kafa grenajı kafa demirleri gitti
sol ön süspansiyon ( bendeki 2001 model ve 2003e kadar olan modeller ayarlı olduğundan ) ayar vidası garajda kolon üzerine düştüğünden kırılmış
plakalık ( bendeki kesilmiş değildi ) plaka takılan kısmı kırılmış ve arka stop camı çatlamış kadının çarptığı taraf
buna göre sipariş verdiğim parçalarda
* grenajların benden öncede hasarları vardı malum 2001 model 2002 trafiğe çıkışlı makina ve kafa grenajı aynaların olduğu kulaklardan sürekli çatlayıp aynı şekilde kırıldığından ve maddi olarak orjinalleri yeterince pahalı olduğundan çin grenaj seti siparişi verdim. aynı paraya geliyor gibi bir durum var çünkü. yan grenajda diz tarafına gelen göbekli bağlantı yerleri de bilen bilir tamir kaldırmıyor yeniden kırılıyor. bu can sıkıcı durumdan dolayı böyle bir olaya giriştim artık. Normalde renk değişimi ile çok beğendiğim bir tasarımda alacaktım ama son dakika orjinal kısmı ağır bastı yeniden.
* sol ön süspansiyon üst kapaktaki ayar vidası yenileniyor iç boruya bağlı olan.
* alternatör kapalı ve yeni contası
* arka stop füme camlı led stopla değiştirmiştim zamanında bunu yeniden e-bay üzerinden daha yeni tasarımlısını aldım. gönül isterdi ki sequential sinyalli olanını almak ama gereksiz bir şekilde pahalı ( malum $ ve € fiyatları zaten uçuk durumda. motoru aldığımda 1.2-1.3tl seviyelerindeydi birde )
* ve komple arka çamurluk alıcam yeniden kesilmemiş.
* ve tabiki plakalıkta duran transformers autobot 3D sticker gelicek yine
* sinyaller led sinyaldi bunlarıda biraz daha farklı bir tasarımlı olanları ile değiştiriyorum malum içlerine su kaçtı mı ledler patlıyor zamanla
* ön camı değiştiriyorum. grenaj seti içerisinde gelen ön camı takacağım. üzerindeki tarzda hafif füme cam siparişi verecektim. sürüşte çok güzel bir görüşe sahip akşam zifiri karanlık haricinde çok güzel iş görüyor ama fotoğraflarda malum gösterge arkasındaki denge sensörünün olduğu kısımda çok göze çarpıyordu ve açıkçası cam için tekrar bir masraf yapmak istemedim.
grenajlar standart abs karışımlı değiller. bulduğum yerde ekstra esneklik kazanması için ppt materyal katkılı yapmışlar. orjinal olanları bile esneterek takmak gerekiyor zaten iyicene dandik olandada sök tak kısmında kırılması çok can sıkıcı olacağından olabilecek en pahalısını aldım. bu arada merak edenler için 4-5 parça full grenaj setini almak 8-9 bin tl'ye patlıyor. zamanında hatırlayanlar bilir ataşehirde sol şeritten sağ şeride anlık olarak girmek üzere üstüme kıran araç sağolsun tüm grenajları haşat etmişti. tüm parçaları tamir ve boyanmak üzere bursaya göndermiştim o zaman. işçilik ve renk olarak ne kadar tam gelsede kafa kısmı zaman içinde çatlak vermişti yine.
şu anda 92384km oldu en son makinada. baya evladiyelik duruma getiriyorum makinayı anlayacağınız
Beyler herkese merhaba 2000 model cbr 600F sahibiyim rolanti ayarı nasıl yapılıyor acaba karbiratörlü alet enjeksiyonlu gibi bişimi çevirmem gerekiyor yoksa daha alengirli bir durummu bilgi verebilecek arkadaş varsa çok makbule geçer ve birşey daha danışmak istiyorum motorum 7/8 bin devirden sonra çok titreme yapıyor özellikle gidon kısmında elciklerde lastiklerin balanas ayarından kaynaklı olabilirmi eğer öyleyse bu balans işlemi nekadar tutuyor ortalama acaba cevaplarınız için şimdiden teşekkürler.
bu arada özelden mesajını gördüm ama genel olarak yazmak istedim.
motorum şu anda yukarıda da yazdığım gibi 92384km'de
fakat şöyle bir durum var. ben motorumu 2011 yılında 13 şubatta aldım. aldığımda 52100 küsür km'deydi.
ilk sene full istanbulda olduğumdan hemen hemen her gün motosikletime binebildim. ilk sene 14 - 16bin km aralığında binebildim.
sonrasında işim gereği şehir dışı ve aşırı esnek saatlerde çalışmam gerektiğinden uzun bir süre hiç binemediğim de oldu.
bunun sebebi
1- kışlık ekipmanım yok aslında
2- 2 kere işsiz kaldığım pek kısa olmayan bir iki dönem oldu
3- bir proje dönüşü havalimanından indiğimde telefonuma gelen yeni bir mailde yeni bir uçak bileti vardı mesela van'dan dönüyordum ve ankaraya uçtum sabihadan direk bir daha başka bir projeye. en uzun motoruma binmediğim süre 20 ay oldu mesela. sadece zaman buldukça 20dk kadar çalıştırıp kapattım 1 2 haftada bir. ve 6 ayda bir yağ değiştirdim ( normalde yeni nesil araçlarda max 1 yıldır veya km'dir ) bu arada servis veya kullanıcı kitapçığı 6bin km yazar yağ değişimi için benim 6 ay veya 4bin km'dir max değerlerim.
4- bir de ilk sene her gün üzerindeydim sonradaki binebileceğim zamanlarda da biraz uzun yol yaptım ( min. şileye git gel kampa gitmek vs vs gibi ) kısacası biraz doygunluk oldu. ufak bir motorum olsaydı ulaşım aracı olarak bakardım ama yapısı gereği hiç değil. şehir içi ulaşıma aşırı ve gereksiz güçlü fazla yakıyor ve birde bakımlar var neticede. ayrıca makinayıda gereksiz yormuş olurum bu şekilde.
kısaca biraz daha amacına yönelik bir şekilde kullandığımdan ve çoğunlukla binmeye pekte zamanım olmadığından yaptığım km'de ceviz kabuğunu doldurmaz.
başka motosikletler ile karşılaştırmak gibi bir düşüncen varsa burada biraz yanılgıya düşebilirsin bu yüzden.
yoksa ilk seneki kadar binseydim şu an eminim ki 200bin yapmıştım çoktan bundan emin olabilirsiniz.
mesela bu gün işteyim ama iş gereği mecbur araç kiralıyorum motosikletime yine binemiyorum anlayacağınız.
gibi gibi gibi daha buna benzer şeyler çıkar düşünsem.
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Yeni kasa 2011 600f abs nin kitapcigini nasil bulabilirim ?
@lynxmaster tesekkur ederim
Bu 2011 kasalar kac lt yag aliyor acaba ve kitapcikta ki gibi 10w30 mu kullanmali ? Ayrica yanlis gormediysem 12.000 km de bir diye belirtilmis kitapcikta
İstanbul’dayim, kitapcikta yazdigi gibi 10w30 koyucam sanirim.Bir de gidonum agir ve ses yapiyor, ustam gobek rulmaninin degismesi lazim dedi ama biraz arastirdim cogu zaman temizleme ve yaglama sorunu cozuyormus.Motorum 30.000 de ustunde did 525 x ring zincir var motoru aldigim kisi fatura tarihine kadar gosterdi en fazla 5.000 km yaptim hatta yapmamisimdir dedi ama usta zincirin de degismesi lazim dedi.Ne olursa olsun 5.000 de zincir biter mi ?
Merhaba,
Aslında satış alanında konu açıcaktım fakat burdan görmenizi istedim. Motoru satılığa çıkardığımdan dolayı 3 aylık Tiger tri780 egsozumu satıyorum. Tertemiz. Bilginiz olsun
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)