Çıkardığım dişli 15 ti yeni aldığımda öyle ki ön dişlimin daha önce değişmediğine eminim.Zincirde dişlilerde pert olmuş orjinal parçalardı.Acep 600f lerde farklı yıllarda farklı dişli kullanılmış olaiblirmi?Yarın sabah bulup fotografını çekip eklerim buraya.Ki ön dişlimi küçültmüş olsam son hızım düşerdi,yanlışmıyım?
www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf
Seda kitapçıkta yazmıyor dişli adedi ama ilgilenirim.Kitapçıkta sadece zincir boşluğu yazıyor 25mm-35mm.Onuda ayarlamak epey zor oluyor.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:49 ----------
Dreamdark teşekkürler.Benim motorum 24500 KM de ama zincir ayarı sona dayandı.Değiştirmem gerek.Dişlileride değiştiricem galiba.Birde lastikler için ne diyosun.Sence hangi marka?
Evet, ön dişli küçülürse son hız düşer tabiiki. Merak ettim bak
Sen eski parçayı bul, ben de ön kapağı söküp sayayım, ancak böyle anlayacağız biz bu işin aslını.
Bence de en sağlıklısı, değiştirmişken hepsini beraber değiştir. Aksi takdirde takacağın yeni zincirin ömrü de kısalacaktır.
Lastik olarak, öncelikle sürüş karakterin ve bir lastikten beklentin ne yönde? Buna göre uzun ömürlü veya daha performansa yönelik bir lastik seçim yapılabilir.
Alabileceğin kaliteli markalar zaten belli: Bridgestone, Pirelli, Michelin, Metzeller, Dunlop.
Bunlar arasından beklenti ve fiyata göre model seçimi yapılabilir.
Bugün ön kapağı söküp baktım,
ÖN DİŞLİ : 16
ARKA DİŞLİ : 45
Arkadaşlar tekrardan merhaba benim elimi attıüım motor değerleniyo sanırım 2 motorla ilgileniyoodum başta biri vazgeçdi satmaktan sonra dieri ile ilgilenmeye başladım baktırdım sorunu yok dediler ve bende almaya karar verdim fakat satan arkadaş ben kendime uygun başka motor bulamadım deyip vazgeçti ben bunu anlamadım benmi şanssızım yoksa piyasada iş olsun die insanlar int ilanmı veriyolar? bu arada hala motor arıyorum ve bulamadım temiz bi motor 11.000 tl ye kadar arıyorum.
bi kaç gündür havalarda güzel çok canım sıkılıyo yaa olsaydı çıkardım ne güzl
Bende baktım dişlilere.Ön 16 arka 45.Arka dişlinin üzerinde yazıyo zaten.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:48 ----------
Birde iyi tanıdığım ve bildiğim bir motorcu abime baktırdım dişlileri.Değiştirmeye gerek yok diyor.Sadece zinciri değiştiricem bende.Lastikte Michelin buldum.Epey ucuz.Bostancı BUZ motor.Tavsiye ederim.
Arkadaşlar 600F in sele yüksekliğini ayarlayabiliyor muyuz?
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
Ben de lastiklerimi Buz Motor'dan almıştım; Michelin Pilot Road 2CT. Orada takıp ayarını da yapıyorlar.
Piyasada bilinen ve sevilen bir esnaftır.
Eğer amortisörün kademesiyle alçalttığında yeterli gelmiyorsa, ben internetten aldığım bir alçaltma kiti taktırdım ve o şekilde alçalttım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:21 ----------
Benim aldığım ürün buydu :
http://www.sahibinden.com/alcaltma_a...XQQdisplayitem
Teşekkürler, ilan pasif durumda ama böyle birşeyin varlığını öğrenmem yeter. Bir şekilde bulurum artık ben bunu...Eeee boy izmarit gibi 1.68 olunca
4 Teker bedenimi, 2 teker ruhumu taşır.
herkese selam.
son aylarda forumlardan soğuduğum için topikten de uzak kaldım.
ocağa geldik ama ankarada sezonu kapatmadık. 31 aralıkta da yeniyılın ilk günlerinde de yoldaydık motor üstündeydik. inşallah ara ara da olsa güzel hava yakaladıkça çıkacağız arkadaşlarla.
bu arada her ne kadar motorum satılık vaziyetteyse de geçen hafta zinciri değiştirdim. iris marka fb-ring diye bi zincir aldım. dediklerine göre x-ring den daha iyi imiş. bilgim yok bu konuda zaten araştırmadan aldım geçtim. 240 tl ye mal oldu montajıyla birilkte.
zincirin en güzel yanı sarı olması. hoşuma gitti rengi )
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:41 ----------
acaba ben 90 küsür kilo olduğum için 260 dan sonra benim motor tıkanıyo olabilir mi
gerçi çok da son sürat denemesi yapmadım ama 270 görebileceğimi sanmıyorum, 240 dan sonra takometre birdir bir oynamaya başlıyo. diete giricem artık sezona kadar bi 20 kilo verirsem bi daha deniycem
.....ve sordu torununa yaşlı kızılderili büyücüsü : sen hiç orta sehpalı supersport gördün mü.....
Sonunda dişliye bakabildim evet standart 16-45 miş bunu pert olmuş dişlilerimi bulunca farkettim,sonra ön dişlinin kapağını söküp baktım ön 15 miş şuan Kuduz it gibi davranmasının sebebi buymuş Eski haliyle kıyaslarsak bir küçük ön dişli motorun karakterini hissedilir biçimde değiştiriyor Fakat son hız neden düşmüyor bunu merak etmiyor değilim
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:11 ----------
Bu arada peglerini değiştiren oldumu hiç?Ben baya sıkıntı yaşıorum virajlarda,limit demirleri sökülü olduğu halde peglerin altı dümdüz oldu Yükseklik ayarlı peg takanınz varmı,varsa ne kadar işlevseller yazarsanız çok sevinirim
www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf
Belki öne 16 dişli taksan son hızın daha da artacak?
Peg konusunda bir fikrim yok maalesef, o kadar yatırma sen de motoru, bir de pege para verme
Canım hiç birimizin motorları bire bir gerçek değerleri göstermiyor, o ayrı. Fakat kadranlarım çalışıyor ve son hız denemelerinde yoldan çok dijital hız göstergesine baktığım için () 273 ü gördüm mü gördüm Bu da bana yeter. Yani 600F için yeter.
Birde tabi ben üzerinize afiyet 52 kiloyum
Herhalde o da etkiliyordur
[COLOR="Blue"][B]"Ey yaşam, senin bunca değerli oluşun ölüm sayesindedir."
Lucius Annaeus Seneca [/B][/COLOR]
280 görüyor şuan 15 dişli ile ,sanırım 16 diş ile bir kaç km daha fazla görür bildiğim kadarıyla 286 kadranda görülebilecek son hız ama ben yapan görmedim daha.Viraj yapmadan tadı çıkarmı hiç Amacına göre kulllanmaktan yanayım ben düzde sıkıp sadece lastiklerin ortalarını bitirmek olmaz
www.grafela.com | bilişim & tasarım & fotoğraf
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)