yav bu f1 ışıgı ne anlama gelio tam olarak
yav bu f1 ışıgı ne anlama gelio tam olarak
::tutkuy::
arkadaslar bende sızden bısey ogrenmek ıstıyorum 600f ler ıcın alcaltma aparatı varmı yurtdısında var ve aranızda boyle bısey uygulayan oldumu ??
Ben geçenlerde sahibinden.com' da buldum ve aldım alçaltma aparatı. Satan arkadaş da yurtdışından getirmiş, Türkiye' de satılmıyor bildiğim kadarıyla.
Motor alçalınca, dur-kalklarda, yokuşda bekleme durumunda, dar dönüşlerde ve arkada artçı varken yapılan manevralarda oldukça rahatlama oldu. Bir de insana daha fazla kendine güven geliyor bu şekilde; motoru düşürme-yana yatırma stresinden kurtuluyorsunuz. Ayrıca viraj performansı da artıyor.
Fakat alçaltma aparatının 3 seviyesi var ve en alçak seviyeye getirmek pek sağlıklı değil. Çünkü motorun altının vurma riski artıyor ve yan ayaklık açık olduğunda, motorun yatma oranı azalıyor; daha dik konumda duruyor. Bu da ufak bir temasla düşme riskini arttırıyor. Bir de orta sehpahaya almak için normalinden 3 kat daha fazla güç harcamanız gerekiyor; yani tam bir işkence Ben orta seviyede kullanıyorum ve yeterli diyebilirim.
Unutulmaması gereken bir nokta da, motoru amörtisörden alçalttığınız oranda ön çataldan da alçaltmak. Aksi takdirde önü minibüs gibi oluyor ve hem aerodinamik olarak hem de ağırlık merkezindeki değişim nedeniyle, motorun standart performansından ve dinamiklerinden uzaklaşmak, yani bir dengesizlik söz konusu, bu da limitlerde kullanım için tehlikeli bir hal ortaya koyuyor.
600f satan birini tanıyorum motorun kuyruk kısmı firebird kuyruğu değiştirilmiş sadece 10,000 km bildiğim kadarıyla bütün servisleride mutluhanda yapılmış olsa gerek 10,000'e satıyor tertemiz motor kendisinin 1000rr'ıda war ama bunu virajı rr'a göre daha iyi ve zevkli die tutuyordu bir süredir satmaya karar vermiş :D
gördüğüm en temiz 600f şu ana kadar...
esas konuya gelicek olursak rr'lara göre(rr serisi motorlara göre suzuki honda yamaha vs..) daha rahat bi motor gerek sele bakımından gerekse oturuş pozisyonundan yakıt olarakta biraz daha iyi bi düzeyde safkanlarına göre güç olarakta tabikide biraz daha az ama tam bir racing değil busa nasıl bir sport touring'se buda o kategoride bir motor
ben isterdimki fsport'ların üretimi durmasın bence en yakışıklı motordu..(ki f'lerinde üretimi durdu sanırım)
Hayat çok küçük bir olasılık ile gerçektir...
Bunu size kanıtlayabilirim !
Arkadaşlar bende 2006F var makina çok rahat yakıtta cimri performans süper.Parça sıkıntısı biraz var istanbulda oturanlar için pek yok.Bence motor zevki tipinde değil sürüşünde olmalı.yağını benzinini koy hafta 1 zincir yağla arkana bile bakma.Alalı 3 ay oldu 3000km şehir içi yapmışım.Zannedersem daha uzun kmler beni götürür........
HAYAT FANİ ÖLÜM ANİ AHİRET EBEDİ.......
600f tam racing deil herkes biliyo yarım racing die biliriz.600 f , yag ve yakıt sarfıyatında ,performans , ses ,kaslı olması,omrunun(km) aynı model 600rr ve sınıfı motorlara gore daha fazla olması bu motoru efsanelestırıyor..ahh keske param olsada o motoru alabılsem napalım bız sımdılık gt250r kovalıyoruz ınsallah ta olucak
::winkwink[B]zeki çevik ve ahlaksızım beni böle seven manitanın hastasıyım::winkwink[/B]
selam 600f ciler..arkadaşlar ben ilk motor deneyimim geçen sene 125lik ramzeyle bu senede gs 200..ve allah nasip ederse 600f geçecem.şimdi klasik ve temcit pilavı gibi ısıtılıp ısıtılıp önünüze konulan o klasik klişe konuyu açacam bu geçiş tehlikeli olurmu.şimdi sadece şu noktayı açıklayayım ilk gs 200e bindiğimde bu motoru nasıl kontrol edecem dedim ama sadece bir hafta ağırlığı 170 kilo ben yavaş yavaş vucudumu kullanmayı ve motoru daha rahat kullanmaya başladım..şuanda bisiklet gibi kullanıyorum yani o güven ve rahatlık var kendime güveniyorum..yalnız benim korkumun kaynağı şurdan kaynaklandı..benim motorla en fazla 120 gördüm.geçenlerde arkadaşımın rx1 1100 kawasakisine bindim ikinci vites ibre 30 olunca ben hemen ik petrolden geri döndüm ne bileyim korkunç geldi..al abi motorunu bu beni öldürür dedim.aslında hızı seviyorum fiat albeaile 190 görmüş adamım ama nedense ben o motordan korktum..bu 600f tede olurmu kendime güvenim var alışacağıma inanıyorum sadece desteğe ihtiyacım var ... herkese selamlar
gsx650 f olabilir,
kilo olarak biraz agir ama ben begendim motoru, grenajli ilk kasa z 750 yi andirdi
[COLOR="Red"][B]Been here, done that before and survived[/B][/COLOR]
Selam arkadaşlar bende bu motoru çok araştırıyorum inşallah seneye aranıza gelmeyi düşünüyorum. Hadi hayırlısı bakalım inşallah alırım bende bi F
İyi günler.
*** Hayatta En Güzel Şey Özgürlüğün Tadını Doyasıya Çıkarmaktır ***
Hayat sadece ölüme giden yoldaki bir rüyadır...
600RR'cılar buraya gelebilir mi ?
600F 15000'de redline a giren bi makina.1.vites 117 2.vites 158 3.vites de203 4 tede 230 u görüyor tabi bunlar redline'da.son sürat olarakta 268 i gördüm otobanda yani hafife alınacak bi makina deil.ama yakıt sarfıyatı olarak bir o kadar da cimri.en güzel tarafı da SS motorlar kadar çırpma olayı yok.yani limitleri çok zorlamadıkça gidon amortisörü takmadanda kullanabilirsin.ben 1 günde 600 km yol yaptığım oldu.sadece biraz bileklerim yoruldu o kadar.
slm arkadaşlar antalyadan yakamoz_072002 ama kısaca yako diyebilirsiniz bizde katıldık bu kervana bisikletten başladık mobilete ordan cbr 125 arkasından gs 500 şimdilik son numara 600 f sahibi olduk istanbuldan antalyaya gelmek biraz güç oldu yağmur bakımından ama 12 saaat gibi bir süre devamlı motor üstünde yol yapmak insanı biraz yoruyo ama güzel ve çokta kötü sayılmayacak bi yol deneyimimiz oldu bursadan afyona kadar güneş görmeden bol yağmurlu bi günde yol yaptık bereket elbise takım falan olayı varda yıkanmadan geldik nitekim bayramdan önce kırmızı siyah cbr 600f sahibi olduk bilgi paylaşımlarımız için burada bulunmaktak mutluluk duyarım
ilk sorum şu olacak
motor 1. vitese taktıktan sonra debriyajı sıkıp gaza basınca ara gazı yapınca yani tak tak diye ses geliyo sizce sebebi nedir bilgisi olan varmı bu konu hakkında
2. soru benzin göstergesi arasıra çalışıyo depoyu fulleyince çalışmıyo göstermiyo gösterge bu bir arızamı yoksa orj. böle bilemedim yani internette bir iki tako lu cbr 600 f gördüm onlarım tako da da benzin göstergesi gözükmüyodu o bakımdan orjinmi diye soruyorum
millet bu topik nolmuş böle cbr 125 varken o topikteydim daha canlı daha kanlıydı burası vasatı aşması lazım hep yollardamı asılacağız ya azıcıkta nette hızlı olalım ya
[B][I][COLOR="Blue"]4 mayıs sabahı yağmurlarla geldin hayata gözlerini açtın bizim dünyamıza ; ve diyorumki be hoşgeldin yanımıza ferah bebek[/COLOR][/I][/B]
cevapladığın için saol.. şimdi ben 96 model bi motor almayı düşünüyorum 4 bin ytlye anlaştık yalnız bazı çkingelerim var motor arızalı vaya kazalı çıkar diye çok korkuyorum.motor ankarada orda yetkili servise baktırıp sağlıklı bir sonuç alabilirmiyim.acaba bide siz tecrübelisiniz hani bi motor bakmaya gideceğiz iyi kötü bilgimiz var ama hep tek silindir.yani dört silindir bakarken ve ki bu cbr 600 96 model hani olmazsa olmaz dediğiniz en önemli noktalar nelerdir nereye bakayım hangi sese kulak kabartayım lütfen acil yardım bu arada msnmi eklerseni çok iyi olur kısıtlı bütçeyle 600ccyebinecem anlayan anlıyor inanın bilgiye çok ihtiyacım var..herkese kazasız günler.... copy_x_1@hotmail.com 05447164113
Yakamoz hayırlı olsun motorun. Allah kaza bela vermesin.
Benzin müşüründe bir sıkıntı olabilir. Depo dolunca müşür hareket alanından sapıyor olabilir. Genelde depoda benzin azalınca ibre yanıltabilir ama depo dolu iken bunun olması garip.(müşür değişecek demezler inş.)
Nasip olursa GT250R'dan sonra 600F düşünüyorum.
Bilmem önceki sayfalarda geçti mi konusu ama 0-100 hızlanması nedir 600F'in? (RR'a göre safkan spor bir motor değil ama aradaki farkı merak ediyorum)
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
cvp1:vitese taktıktan sonra debriyaja bastığın için olmasın
cvp2:evet orjinalinde öle.benzin azalaınca gösterge devreye giriyor.ve kademe kademe ne kadar kaldığını gösteriyor.son çubukta yanıp sönmeye başladığında benzin bitiyor.
cvp3:topikte bi şey yok.Motorla ilgili sorun cıkmadığından kaynaklanıyordur.Taş gibi maşallah 600 f.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
Merhaba arkadaşlar yaklaşık 40 günlük 600f kullanıcısıyım motosiklete çok çabuk alıştım kullanımı kolay fakat ani hızlanmalarda petinaj yapıp arkasını sallıyor ve iki kişiyken kafa kaldırma eğilimi var.ani hızlanmalarda usta olmayanlar dikkat etmeli bence.Motosiklet 6.viteste 90 km hızda bayılmadan gidebiliyor ekonomi yapmak isteyenler için bu güzel ayrıca gerektiğinde güç hep emrinde sen sadece gazı çevir yeterBayramda 316 km yol yaptım depoyu tekrardan doldurduğumda 16,5 litre benzin aldı.100 km de 5,2 litre ye gelirki tamamı iki kişi , %70 i agresif kullanım , şehir içinde ve sollamalarda yoşhi resitali dinlettiğim göz önünde bulundurulursa bence çok iyişehir içinde 7,5 litre tüketimi göze almak gerekiyor
Yakamoz senin dediğin birinci viteste debriyaj sıkılıyken ara gaz vermek istediğindeki tak sesi bendede var ama ilk ara gazda yapıyor başka yapmıyor.
Benzin göstergesi 600f de yok onun yerine reserve göstergesi var oda res olarak yanıyor ekranda.Yanlız benim göstergede tüm çizgiler yanıp sönmeye başlayınca daha 3,5 litre benzin oluyor buda o göstergenin yedek depoyu değil yedeğe geçmek üzere olduğumuzu gösteriyor olduğu hissi uyandırdı bende
Arkadaşlar kaç litre yağ alıyor bu makine ben 2,75 litre koydum yan taraftaki yağ seviye camının yarısını geçti bazı arkadaşlar 3,5 litre filan demiş kesin bişeyler söylermisiniz yemeyelim motoru
345
Dostum bi yanlışlık olmasın.600f'le 316 km yaptığını sölüyosun,yoshi'n olduğunu sölüyosun ve bunu 17 lt benzinle yaptığını sölüyosun.Bende de 600f var ve daha uzun yolda bile full depo ile 250 km'yi geçemedim(hız olarak değil,mesafe olarak).agresif kullandığını söylüyosun.bence en fazla yapsan yapsan 15 km de benden 215 km yol yapmışsındır.
2008.CBR.125-2006.CBR.600F-Arkası seneye...
Arkadaşım haklısın bende şaşırdım ama sonuç bu.Depoyu fulledim km yi sıfırladım 316 km yol gittim tekrar benzin aldım 16,5 litre aldı.buda 100 km de 5,2 ye denk gelir.Ölçümde kesinlikle bi yanlış yok ama agresif kullanım kişiden kişiye değişir ben ne kadar agresif desemde bana göre agresif makineyi daha kırmızı çizgiye veya devir kesiciye sokmadım sokmamda şöyle diyebilirim 12000 devirden fazlasını çevirtmedim makineye ama bu bile 600f için çok iyi hızlanmalar sağlayan devirler ve yakıtın arttığı devirler.Benim depo şuan yine dolu km 50 de tekrardan buradan bildiririm sonucu.
haklısın 300 km ve üzeri yapan 600f daha görmedim. bende en fazla 1 depo benzinle 220 km yol yapabildim.
Bilen varsa bu konuda beni aydınlatsın
Devir saatin yanında belli belirisz küçük turuncu led lamba var. Bazen çok kısa süreliğine yanıp sönüyor, ne işe yaradığını çözemedim. Lamba ne işe yarıyor
Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor
600'lük motorlar içinde az yakan bir motor imiş galiba 600F
Bir depo ile 250 km bile katetse 20 kuruş civarları yakmış oluyor
17 x 3.20 /250 km'den kaba bir hesap yapılabilir.
Ki kullanım şekline göre bu değişir.
Yok yok kafama iyice girdi 600F
Km'de 30 kuruş bile yaksa ara ara onu kullanmanın zevki(sesi) ,marjinal faydası yeter.
Atın iyisi alayda,kabın iyisi kalayda belli olur.
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)