Teşekkür ederim.
Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum
Teşekkür ederim.
Yorumlarınızı ve tavsiyelerinizi bekliyorum
KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!
dostum motorun sevilmeyecek bir yanı yok. Gayet dengeli , virajlara girmesi çok zevkli bir sürüşe sahip motordur. Rahmi&Halime ninde dediği gibi uzun yolda biraz yorabilir. (Senin eski motoruna kıyaslarsak tabii. Ama bu tarz motorlarda en rahat kullanıma sahip olanı 600 F tir)
Tek sevmediğim yanı kısa farın sadece tek tarafta yanması. 2 farın da kısa ve uzun yanması için 50 YTL lik bi operasyon gerekiyor
1. viteste makinayı zorlama. Bazı arkadaşlar 1. viteste 14.000 devir görmeye çok meraklı. Bu ise motora zarar veriyor farkında değiller. Diğer viteslerde istediğin gibi asıl. Hız göstergesine göre ben otobanda max. 246 km yaptım. daha da giderdi.
Yeni motorunda hayırlı sürüşler diliyorum. Kazasız belasız kullanman dileğiyle
https://www.youtube.com/watch?v=tjYwTfIGjik
wanahakaloogi adlı üyeden alıntı
Hocam benım makıneyıvereyım dusunuyorsan satılık su an..
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Yorumlarınız için teşekkürler!!!
Ozaman bir gun hepberaber toplanıp bir gezi duzenleyelim derim ben
bu arada Trader kardeş niye satıyorsun motorunu memnun değil misin yoksa??
KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!
sLm arkada$Lar.
bende aranIzdayIm. 10 gün önce kIz gibi mutLuhandan çIkarttIm 600F' imi.
$u anLIk kuLLanImImda bir probLem yok. beğenmediğim kIsa farIn tek yanmasI. ancak karabeLe arkada$ 50ytL Lik bir masrafLarI yapILIr demi$.
farLara xenon koymayI dü$ünüyorum ancak hem kIsaLara hemde uzunLara bu mümkün oLurmu ?
birde egsoz oLarak hangi markayI tafsiye edersiniz ?
Hocam esas nedenı cok guclu olması. Resmen korkuyorum bazen surerken . Farkında olmadan 150-180 oluverıyorum Bırde arkadas grubumda guclu motor az bu yuzden turıng tıpı bır seye gecmeyı dusunuyorum. Yoksa Allah var motor tek kelıme ıle harıka...Bu ısler bıraz da heves meselesı. Racıngten hevesımı aldım sanırım...sonic adlı üyeden alıntı
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Ben de varım ben de
600f ile 600f sport arasındaki farkları bilgisi olan birisi aktarırsa çok memnun olurum. şimdiden teşekkürler.
TRADER adlı üyeden alıntı
bende bundan ürküyorum birazaslında. Onceki motorun 43 hp idi bu 110 hp,
tecrube ve dikkat lazım, ama hevesim kolay kolay geçmez sanırım.
Bu arada hırsızlığa karşı hangi sigortaya başvurmalıyım, bilgisi olan var mı acaba ve fiyatı nedir?
Saolun varolun
KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!
bende cbr 125 var olmaz mı eger olursa benıde ekleyın dostlarım.
KaM!L3xZ
kasabalı_45 adlı üyeden alıntı
Sadece koltuk ve boya farkı var bılıyorum ama yanlıs olabılır . bır bılene sormak lazım. Sanırmım F lerde koltuk bırlesık sporlarda ayrık.. ama emın degılım
Hocam koc alıanze.. 1000 ıle 1400 arasında modelıne gore para verırsın selamlarsonic adlı üyeden alıntı
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
600F Sport daha az üretilmiş bir seridir. En son çıkan modeli 2002 yılındadır. 2003 senesiyle birlikte 600RR modeline geçilmiştir. Ancak düz F modeli hala çıkmaktadır. 600F ile 600FS arasındaki farklar :
1. 600F te tek koltuk, 600FS te racing tarzı iki ayrı koltuk bulunmaktadır.
2. 600F te orta sehpa vardır, 600FS te yoktur dolayısıyla azıcık daha hafiftir.
3. 600FS in kuyruk tasarımı 600F e göre daha farklıdır, daha incedir.
4. 600F te kuyruk tepesinde tutma yeri vardır, 600FS te yoktur.
Onun dışında bir fark yoktur...
Bu arada CBR buluşmasını ne zaman yapıyoruz?
Hayatta en büyük eğlence başkasının yapamazsın dediğini yapmaktır.
KAHVALTI + KARTİNG TURNUVASI + BARBEKÜ
Sizin gibi gençleri pistlerde görmek isteriz biz Elleri görelim ....
http://www.motosiklet.net/forum/show...8&page=1&pp=15
Lütfen aşağıdaki formata göre isimlerinizi yazdırın ki organizasyonumuz sorunsuz olsun.
MT nick / İsim Soyisim / Karting Tecrübesi ( yok - orta -iyi )
[B]34 TK 2701 / A(RH)+ / 2005 CBR600F [/B]
serdark adlı üyeden alıntı
KARTİNG NASIL GEÇTİ? NELER KAÇIRDIK? BİZ Bİ ARMUTLU GEZİ YAPTIK RESİMLER YARIN GELİYOR BULUŞMA YOK MU BU ARADA?
KNOW YOUR LIMITS...TO LIVE, ON THE LIMITS!!!!
Serdarcıgım sen benı kartınge yaz abıcım. Ama HAKANACANLa aynı takıma yaz Kartıng tecrubem yok ama ıyı araba surerım..serdark adlı üyeden alıntı
Selamlar
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Bendeki Honda cbr 600 F satılık.. 2003 model ve 18.000 km. de.. Ayrıca performan eksoz isteyenlerde müracaat edebilirler.. Uygun fiyata sıfır yada çıkma AKROPOVİC, YASHIMURA ve diğer modellerde eksozlar bulunur ve monte edilir..
Hocam benımkı de satılık 2003 model 12 bın km de..sen ne fıyat ıstıyon bır soylesen de pıyasayı ogrensek...ANGELA adlı üyeden alıntı
[B][I]GITMEDIGIN YER SENIN DEGILDIR...SUZUKI DL 650 V-STROM..[/I]
Ve ZAMAN usulca göz kırpıp telaşına HOMURDANARAK çekip gitmiştir.....Yani bu Aşağılık bir DRAMdır artık...Uzatın ellerinizi diyorum Uzatın Tanışalım HELALLAŞALIM[/B]
Merhabalar,
uzun zamandır siteyi takip etmiyordum. En son 600F satın almadan önce açtığım bu topiği görünce nostalji oldu biraz 600F ile ilgili kendi sorduğum soruyu artık tecrübeyle cevaplayabilirim. Böylelikle 600F ile ilgili soru işaretleri olan arkadaşlara belki bir ışık tutmuş olurum.
Ha bir de bazı arkadaşlar benim için scooter avatarlı acemi kullanıcısın 600F sana gelmez muhabbeti yapmışlar uzun yıllardır motosiklet kullandığımı ve acemi olmadığımı belirtmek isterim.
Eskiden enduro kullanırdım 600F ilk SS deneyimim oldu. (Şimdi hemen akabinde 600F SS midir ST midir tartışmasına girmeyelim lütfen) Motosikletimi fuardan aldım. Şu an 8 bin küsur km de. Az zamanda epey bir deneyimim oldu Motosikleti ilk aldığım hafta bütün boyun, omuz, sırt bölgemde tutulma oldu geceleri uyuyamadım. Bayaa bir küfür ettim doğrusu bu kadar heveslendik race aldık ne eziyettir bu diye düşünmeden edemiyor insan. Ancak olayın sebebi race motosikleti kullanım pozisyonu itibarıyle hiç çalışmayan kas gruplarına yüklenme sonucunda meydana gelen spazm dan ibaret. Zaten bir haftadan sonra alışıyor insan. Şu anda vücudum çelik gibi hiç bir zorluk çekmediğim gibi başka bir motosiklete bindiğimde kendimi hiç rahat hissetmiyorum.
Başlarda motorun seriliği ve gücü karşısında hayrete düştüm. Aslına bakarsanız hayalimde bir ZX-10R vardı fakat tüm race modellere fuarda bindim ve kendimi en iyi 600F in üzerinde hissettim, diğerleri çok rahatsız geldi bana. Tabi bir de Honda distribütörlüğünün daha iyi olduğunu düşünerek seçimimi yaptım. ZX10 alsaydım heralde kendimi F16 kullanıyor falan zannederdim
Motosikletin yakıt tüketimi beklediğimden çok daha az çıktı. Normal kullanımda 100 km de 5.5-6 litre arasında yakıyor. Yüksek süratlerde gazladığınızda da 7-8 litre seviyelerine çıkıyor.
Endurodan sonra süspansiyon acaip kötü geldi yoldaki en ufak çukuru bile hissediyorsunuz, ama zamanla buna da alışıyorsunuz. Bu motor tam bir hız motoru enduroda 150 kmh den sonra rüzgara karşı yelken misali sürüş nasıl güvensiz ve dengesiz bir hal alıyorsa, bu motorda da bir o kadar güvenli ve rahat hızlanıyorsunuz. Hızlanmalar çok çabuk oluyor. Dolayısıyla farketmiyorsunuz, motor sizi sürekli yüksek süratte gitmeye teşvik ediyor. İlk başlarda yüksek süratlerde viraj alma konusunda zorluk çektim fakat bunun da inceliklerini zamanla öğreniyorsunuz.
Motosikletle çıkabildiğim en yüksek hız 273 km/h. Uzun otoban seyahatlerinde 200 üstü hızlarda yorulmadan yol alabiliyorsunuz. Ara hızlanmalarda da fena değil ancak vites düşürmeniz gerekiyor. Özellikle 8000 deviri geçtikten sonra motor gerçek gücünü göstermeye başlıyor.
Sonuç itibarıyla fiyatı ve performansıyla alanı kesinlikle memnun edecek bir motosiklet diye düşünüyorum. Diğer 600 lük race modelleriyle arasında çok fark olduğunu zannetmeyin hızlanmalarda hepsiyle kafa kafaya gidiyor. Ancak bunda sanırım benim motosikletin düzgün rodajı da etkili. 600F ile ilgili merak ettiğiniz bir konu olursa bilgim dahilinde cevaplayabilirim.
Kalın sağlıcakla...
gerçekten motosikletinle 273 km yaptıgını okuyunca şok oldum. bazı arkadaşlar. 250-geçmiyor diyordu bazılarıda 260 'ı ama sen 273 km dedin ve ben gerçekten şok oldum o hıza çıkabiliyorsan süperrrr
sana birşey sormak istiyorum. 273 km yi gördügünde devir saatinin durumu neydi yani kızmı çizgiye(redline) ulaşmıydı. veya kırmızı çizginin başlangıcını nekadar geçmişti. motoru redline tutarak 273 km yaptıysanki bu motora büyük zarar veriyor. bence bu hızı yapmanın hiç bir cazibesi kalmaz. bence yaptıgın hızlar motora zarar vermemeli. motosikletin ömrünün uzun olması açısından o kırmızı çinginin geçilmemesi gerektigini düşünüyorum
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)