Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Kuba Çita 180-Fc Kullanıcıları İçin Detaylı Tanıtım Ve İnceleme ...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Merhaba Arkadaşlar . Motorun Meraklıları Varsa bu videoyu inceleyebilirler.
    Amatör bir video oldu elimden geldiğince anlatmaya çalıştım.
    Sorularınız Olursa Bana Facebook Ve Youtube üzerinden ulaşabilirsiniz arkadaşlar.


    Zaman Ayırdığınız için teşekkürler. Herkese İyi Günler..
    [COLOR="Silver"]


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Model adı 180 olup da 149.5cc olması gözleri yaşartan bir özellik. Bir de bunun Filinta 200 diye yine 149.5cc benzeri var.

  3. #3

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Yalnız o Filinta'lar acayip güzel motorlar. Gerçekten 200 cc olsa, bir de titreşim olmasa alınır.

  4. #4

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Kuba Çita180
    merhaba bir sorum olacak bu 180 fc orjinal silidir bloğunu mondial bir motora takabilir miyiz uyumlu olur mu

  5. #5

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Evet Orası bir muamma. Fakat bu şekilde isim vermelerinin sebebini motor kısmıyla sonradan oynayıp cc yükselten arkadaşlara göre olduğunu düşünüyorum. Neden derseniz Ruhsatta 100 yazıp 150 cc 200 cc 250 cc ler moda bu aralar onun gibi ;)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:08 ----------

    Alıntı serkanclhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba bir sorum olacak bu 180 fc orjinal silidir bloğunu mondial bir motora takabilir miyiz uyumlu olur mu
    Mondial Drifth ise uyumlu olmaz ama mondial UAG felansa olur yani Cg tipi ise ..

  6. #6

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Bu cglerin son hızları nedir arkadaşlar. Teşekkürler birde ne tür modifiyeler yapılabilir bunlara örnek görseller var ise paylaşabilirmisiniz.

  7. #7

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25


    Buyur kardeşim Youtube kanalım üzerinde buna benzer videolar bulabilirsin. Facebook sayfamızdada mevcut.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 17:07 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:03 ----------

    Alıntı Balc10 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu cglerin son hızları nedir arkadaşlar. Teşekkürler birde ne tür modifiyeler yapılabilir bunlara örnek görseller var ise paylaşabilirmisiniz.

    Aslında cgcilere özgü bişey değil son hız merağı ama adı çıkmış bikere :D


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:07 ----------

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yalnız o Filinta'lar acayip güzel motorlar. Gerçekten 200 cc olsa, bir de titreşim olmasa alınır.
    Titreşim kesmek için balansör lazım oda performansı cok düşürdüğü için cgciler tercih etmiyor Kubanın fabrikası zaten Gaziantepte olduğu için Cgci gençliğin fikirlerine bağlı çıkıyor .

  8. #8

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Kuba Çita180
    teşekürler

  9. #9

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı serkanclhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    teşekürler
    Rica ederim.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------

    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Model adı 180 olup da 149.5cc olması gözleri yaşartan bir özellik. Bir de bunun Filinta 200 diye yine 149.5cc benzeri var.
    Bütün Cg konularında yorumun var dikkatimi çekti gerçekten sen hangi motoru kullanıyorsun ?

  10. #10
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Rica ederim.


    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:14 ----------



    Bütün Cg konularında yorumun var dikkatimi çekti gerçekten sen hangi motoru kullanıyorsun ?
    Bende de Cg var kendim modifiye ettim 210cc. Cg'nin hastasıyım
    crxforever bunu beğendi.

  11. #11

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende de Cg var kendim modifiye ettim 210cc. Cg'nin hastasıyım
    http://i63.tinypic.com/2el5rwm.jpg
    Helal olsun kardeşim 125 cc den 210 cc ye arttırmışsın sana birkaç sorum olacak eğer sakıncası yoksa
    1. Si motorun balansörlü mü
    2. si 67 mm 15 perno piston mu kullanıyorsun
    3. ne zaman yaptın ve maliyet
    4. sü değer mi

  12. #12
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Helal olsun kardeşim 125 cc den 210 cc ye arttırmışsın sana birkaç sorum olacak eğer sakıncası yoksa
    1. Si motorun balansörlü mü
    2. si 67 mm 15 perno piston mu kullanıyorsun
    3. ne zaman yaptın ve maliyet
    4. sü değer mi
    1. Balansörlü 210cc. Krank döndükçe ona bağlı dönen karşı ağırlık var.
    2. 65.5mm piston 15 perno, 62.2mm stroklu krank. 209.6cc
    3. 29 temmuz 2015'te motor yeni hâliyle marş bastı ama motorun ayar tutması 6 ayımı aldı. Bu arada egzozla, silindir kapağıyla falan oynadım. Boşuna modifiye egzoz aldım, en son işime yaramadı attım kenara. Yaklaşık 800 lira para harcadım tüm süreçte modifiyeye.
    4. Değer bence. Yokuşlardaki hızını 20-30km artırdı. Subap giriş çıkışları taşlanıp parlatılırsa, dereceli egzantrik falan takılırsa şu anda 135km olan son hızı 140'ın üzerine de çıkartılabilir. Aslında şu anda 16-36 olan dişlilerini öne 17 dişli takarak değiştirsem mevcut hâliyle hızı biraz daha artabilir. Ancak motoru şehiriçi sürerken debriyajda sıkıntı yaşayabilirim.

  13. #13

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1. Balansörlü 210cc. Krank döndükçe ona bağlı dönen karşı ağırlık var.
    2. 65.5mm piston 15 perno, 62.2mm stroklu krank. 209.6cc
    3. 29 temmuz 2015'te motor yeni hâliyle marş bastı ama motorun ayar tutması 6 ayımı aldı. Bu arada egzozla, silindir kapağıyla falan oynadım. Boşuna modifiye egzoz aldım, en son işime yaramadı attım kenara. Yaklaşık 800 lira para harcadım tüm süreçte modifiyeye.
    4. Değer bence. Yokuşlardaki hızını 20-30km artırdı. Subap giriş çıkışları taşlanıp parlatılırsa, dereceli egzantrik falan takılırsa şu anda 135km olan son hızı 140'ın üzerine de çıkartılabilir. Aslında şu anda 16-36 olan dişlilerini öne 17 dişli takarak değiştirsem mevcut hâliyle hızı biraz daha artabilir. Ancak motoru şehiriçi sürerken debriyajda sıkıntı yaşayabilirim.
    Anladım kardeşim teşekkür ederim.
    Bildiğim kadarıyla balansör motoru hantallaştırıyo bu yüzdende kuba motorlarında kullanmıyo . Cgciler hantal motor sevmiyor çünkü :D Bende yaptırmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım değer mi değmezmi düzen tutarmı diye o yüzden yapanlara soruyorum hep

  14. #14
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Anladım kardeşim teşekkür ederim.
    Bildiğim kadarıyla balansör motoru hantallaştırıyo bu yüzdende kuba motorlarında kullanmıyo . Cgciler hantal motor sevmiyor çünkü :D Bende yaptırmayı düşünüyorum ama kararsız kaldım değer mi değmezmi düzen tutarmı diye o yüzden yapanlara soruyorum hep
    Motoru balansörsüz de yapabilirdim ama uzun yol yapmalık az titreşimli bir motor olsun istedim. Öyle de oldu. Motor ayar tutuyo da uzun uzun süreler tam gaz sürebilmek için yağ soğutma kitlerinden almak lazım. Şu anda 2-3 dakika tam gaz gittikten sonra 100km civarı hıza düşüyorum motor biraz soğusun da yeniden hızlanayım diye. Silindir şişmiyo ama subaplar aşırı ısınıp uzuyo kaçak yapıyo galiba. Başka bi anlam veremedim. Ancak motor soğuyunca düzelen bir performans kaybı var.

  15. #15

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motoru balansörsüz de yapabilirdim ama uzun yol yapmalık az titreşimli bir motor olsun istedim. Öyle de oldu. Motor ayar tutuyo da uzun uzun süreler tam gaz sürebilmek için yağ soğutma kitlerinden almak lazım. Şu anda 2-3 dakika tam gaz gittikten sonra 100km civarı hıza düşüyorum motor biraz soğusun da yeniden hızlanayım diye. Silindir şişmiyo ama subaplar aşırı ısınıp uzuyo kaçak yapıyo galiba. Başka bi anlam veremedim. Ancak motor soğuyunca düzelen bir performans kaybı var.
    Aynen öyle kardeşim benim şuan kullandığım Çita 180-Fc modelindede öyle orjinal 149 cc alt motoru var zaten biliyorsun.Tam gazla kalkıp 130-140 larda 2 3 dk gittiğim zaman max hıza ulaştıktan sonra yavaş yavaş devir kaybetmeye ve performans düşüklüğüne başlıyor motor üzerinde hissediyorum ben bu eksikliği . Seninde dediğin gibi normal devirlere ( 5-6 ) düşüp devam ettiğimde tekrar düzeliyor. Sebebini bilmiyorum ama subap kaynaklı olma olasılığı yüksek. Bide egzoz ve hava filtresi motor içi hava akımını biraz kesiyor . Bu yüzdende acık egzoz ve performans hava filtresi olan cglerde özellikle 5-10 dk kadar tam gaz gidiliyor. ( Daha önce kullandım 125 cc )

  16. #16

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Kuba Çita180
    birde genelde cg türü kullanan arkadaşların çoğunluğu ön-arka yanak kullanıyor. bu aslında tehlikeli bi durum. misal allah korusun yürür haldeyken ön lastik patlarsa yanaklar janttan kurtulup göbeğe dolanıp kitleyebilir. ben bu yüzden kullanmayı tercih etmiyorum sizede tavsiye ederim

  17. #17

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı serkanclhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    birde genelde cg türü kullanan arkadaşların çoğunluğu ön-arka yanak kullanıyor. bu aslında tehlikeli bi durum. misal allah korusun yürür haldeyken ön lastik patlarsa yanaklar janttan kurtulup göbeğe dolanıp kitleyebilir. ben bu yüzden kullanmayı tercih etmiyorum sizede tavsiye ederim
    Tavsiyen için Teşekkürler Kardeşim. Benzer bi durumla karşılaştım aslına bakarsan. Yanak hafif acılmıştı kenarlarından cekiçle hava basık halde kapamaya calıstım görüntü olarak düzeldi fakat yolda giderken biranda bıraktı kendini allahtan şehir içi gidiyordum ve yanak komple cıkmadı. O yüzden düzgün monte edilmiş ürünler kullanmak çok önemli ...

  18. #18

    Üyelik
    24 Mayıs 2016
    Motosikleti
    Kuba Çita180
    Alıntı LeoRenux adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    Tavsiyen için Teşekkürler Kardeşim. Benzer bi durumla karşılaştım aslına bakarsan. Yanak hafif acılmıştı kenarlarından cekiçle hava basık halde kapamaya calıstım görüntü olarak düzeldi fakat yolda giderken biranda bıraktı kendini allahtan şehir içi gidiyordum ve yanak komple cıkmadı. O yüzden düzgün monte edilmiş ürünler kullanmak çok önemli ...
    dikkatli olmak lazım. kazasız sürüşler

  19. #19

    Üyelik
    25 Mart 2016
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha YZF R-25
    Alıntı serkanclhn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dikkatli olmak lazım. kazasız sürüşler
    Aynen kardeşim Tedbir önemli Hayırlı Sürüşler

  20. #20

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Kuba 170-FX ile 180-FC arasında fark var mı arkadaşlar 180-FC artık bulunmuyor yerine bu model mi geldi ?


    REKLAM ALANI
1. sayfa 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler