BMW S1000XR Bilgi Paylaşım Başlığı
-
http://www.bmw-motorrad.com.tr/_common/img/bikes/adventure/s1000xr/outdoor_motives/9_1920x1080.jpg
Motor
Tipi Su/yağ soğutmalı 4 silindirli 4 zamanlı sıralı motor, silindir başına dört subap, üstten çift eksantrik mil
Çap x strok 80 mm x 49.7 mm
Silindir Hacmi 999 ccm
Motor gücü 11.000 dev/dak'da 160 bg
Azami tork 9.250 dev/dak’da 112 Nm
Kompresyon oranı 12.0 : 1
Yakıt hazırlanması/Motor kontrolü Elektronik enjeksiyon
Emisyon kontrolü Kapalı çevrimli 3 yollu katalitik konvertörler, girişim borusu ile
Performans / yakıt tüketimi
Azami hız 200 km/sa’in üzerinde
90 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5.4 lt
120 km/sa sabit hızla 100 km’de yakıt tüketimi 5.8 lt
Yakıt tipi Süper (premium), kurşunsuz, oktan oranı 95 - 98 (RON), (darbe kontrollü; nominal güç 98 RON’da)
Elektrik sistemi
Alternatör 486 W
Akü 12 V / 8 Ah, bakım gerektirmez
Güç aktarımı
Debriyaj Yağ banyolu çok plakalı debriyaj, sarsıntısız debriyaj, mekanik kontrollü
Şanzıman Daimi senkromeçli 6 ileri vitesli şanzıman, düz dişliler
Aktarma Zincirli 17/45
Şasi / frenler
Yürüyen aksam Alüminyum kompozit köprü tipi yürüyen aksam, kısmen kendinden destekli motor
Ön çatal / süspansiyon 46 mm ters teleskopik çatal, ayarlanabilir kompresyon ve geri tepme aşaması
Arka çatal / süspansiyon Alüminyum 2 taraflı salıncak, geri tepme sönümlemesi
Süspansiyon mesafesi ön / arka 150 mm / 140 mm
Tekerlekler arası mesafe 1548 mm
Kaster 117 mm
Gidon açısı 64,5°
Jantlar Alüminyum döküm jantlar
Ön jant 3.50 x 17 inç
Arka jant 6.00 x 17 inç
Ön lastik 120/70 ZR 17
Arka lastik 190/55 ZR 17
Ön fren Çift diskli fren, yüzer tip fren kaliperleri, radyal 4 pistonlu sabit kaliper, 320 mm çap
Arka fren Tek disk fren, 2 pistonlu yüzer tip kaliper, 265 mm çap
ABS BMW Motorrad Integral ABS (kısmen bütünleşik), devreden çıkartılabilir.
Boyutlar / ağırlıklar
Toplam uzunluk 2183 mm
[B]Genişlik[/ (aynalar dahil)B] 940 mm
Yükseklik (aynalar hariç) 1408 mm
Sele yüksekliği, yüksüz durumda 840 mm
Bacak içi bombesi, yüksüz durumda 1.894 mm
Boş ağırlık, yola çıkmaya hazır, tam dolu yakıt deposuyla 1) 228 kg
İzin verilen toplam ağırlık 434 kg
Yük kapasitesi (standart donanımla) 206 kg
Kullanılabilen depo kapasitesi 20 lt
Yedek depo yaklaşık 4 lt
Reklamlar
-
-
Videoyu izlemedim, ama yurt dışı incelemelerinde bir sport touring için çok fazla olan vibrasyon ölümcül problem olarak bahsedilmiş hepsinde.
-
Geçtiğimiz bayram kardeşimin motorunu kullandım, çok hissedilir tireşim var 4000-6000 devir arasında. gidon hafif olduğu için oluyormuş, ağırlık takılarak çözülüyormuş....
ama alet çılgın gidiyor, kalktık hadi gidiyoz biraz gaz açıyım derken direk 200+ hızlarda buluyorsun kendini.
-
Sonunda izledim. Allah çarpmış far muhabbetine çok güldüm. Süper adam Barkın.
Bu arada Superduke GT videosu da çıkmış. O da çok güzel.
-
Kullanmayanın bilemeyeceği bir motor.
Titreşimi ağırlıklarla çözmüşler.
Elektronik silahlarla doldurmuşlar. Ben böylesine düşünülmüş ve en ufak kusuru olmayan motor kullanmadım. Ama her şeyin bir bedeli var bunuda bmw bize tekrardan hatırlatıyor. Tek kelime ile özetlersek "eşsiz"
-
yasdag adlı üyeden alıntı
Kullanmayanın bilemeyeceği bir motor.
Titreşimi ağırlıklarla çözmüşler.
Elektronik silahlarla doldurmuşlar. Ben böylesine düşünülmüş ve en ufak kusuru olmayan motor kullanmadım. Ama her şeyin bir bedeli var bunuda bmw bize tekrardan hatırlatıyor. Tek kelime ile özetlersek "eşsiz"
Çok abartmayın yahu. Muhtemelen şimdiye kadar kullandığınız motosikletlerden daha iyidir, o kadar. Kusursuz motosiklet yoktur... Art arda kullanın muadili modellerle, siz de sayarsınız bi sürü eksiğini.
-
Almaya niyetlendim, kullandım, bu kadar fiyat farkına değmez diyip vazgeçtim Güzel mi güzel fakat ultra değil
-
Bakın malı mundar etmeden söyleyim aman aman değil kullandım bindim vitesler vs on numara ama bir kavasaki h2r dan iyi olamaz tabi benim için en iyi 600f
-
Bir ara ciddi ciddi almayı düşünüyordum. Gittim test ettim. Anında vazgeçtim.
Bir sürü olumlu özelliği birleşince, müthiş bir olumsuzluğunu meydana çıkarıyor.
+ Çok seri bir makine, güçlü ve bu gücü size hissettiriyor. "Fazla güçlü" falan değil, bilakis öyle ayarlamışlar ki, o kadar güç insanı güvende hissettiriyor. İnsanı korkutan kontrolsüz bir güç patlaması fala yaşamıyorsunuz.
+ Oturuş pozisyonu o kadar iyi ki uzun kısa yol farketmez, yaldır yaldır saatlerce yol gidilir.
+ Gidon açısı falan da iyi, dolayısıyla şehir içinde de öyle aman aman problem çıkarmaz,
+ Ağırlığı yerinde.
+ Sesi tek kelimeyle "muhteşem".
+ Elektronik açıdan sizi güvende hissettiren, sarıp sarmalayan bir balonun içinde olmanızın yanı sıra, Elcik ısıtma, Quick shifter, Hız sabitleyici, Sürüş modları vs. gibi birsürü ekstrası var.
Fakaaat
- O Sesi, seriliği, ve insana müthiş bir özgüven veren hissiyatı birleşince, insanın gaza gelmemesi mümkün değil. Kaza yapma ihtimali falan değil (zira hakikaten kontrollü bir alet) ama sürekli ceza yeme ihtimali oldukça yüksek. Şehir içi kullanımda (İstanbul için konuşuyorum) sanmıyorum ki bir polis sizi durdurup ceza yazsın. Lakin özellikle şehirler arası yollarda, veya adrese teslim hız cezaları mevzu bahis olunca, çok ciddi faturalarla karşılaşabilirsiniz. Çünkü motosiklet o kadar kendinden emin ve bir eldiven gibi size uyuyor ki "yok ben gaza gelmem, kontrollü takılırım" diyemedim.
-
Ürün inceleme bazlı güzel görünüyor kullanan arkadaşların şahsi yorumları olsa çok daha iyi olacak gibi,
Özellikle barkın da video da bahsetmişti titreşimden fakat kullanım şekli (daha sakin ve/veya devirli kullanmak) fark edebiliyor sanırım.
Hemen olmasa da hedefi bu olarak belirledim.
Fakat günümüz TR şartları döviz kurları göz önüne alındığında değer mi diye düşündürmüyor değil.
Yarın kaça aldın yuh bunu alacağına git helikopter al gibi lafları duymak pek hoş olmaz.
Son söz kafaya kondu bu makina alınacak gibi ama bakalım
-
Geçen hafta tekrar kullandım. BMW motorları geri çağırıp motoru tutan lastikleri değiştirmiş. titreşim sorunu hemen hemen bitmiş durumda. sadece 6.000 devirde peglerde biraz hissediyorsun ama rahatsız etmiyor.
-
bir s1000xr kullanıcısı olarak yorumum harika bir motosiklet fevkaladenin fevkinde güç kuvvet tork beygir kontrol elektronik beslemeler ve müthiş bir ivmelenme ve haz motosiklet kullanmak bir keyif o keyfi katkat katlayan alet motosikleti değiştirirsem sadece güncellerim gerisi hikaye.... motosiklet hakkında sormak istediğiniz yanıtlamaya çalışacağım
-
Bende test sürüşünde 45 dkk kullandım. Yaklaşık 5 ay olmuştur. Çok etkilendim. Videosu var kanalımda amatör bir içerik oldu
Herneyse , motorda eksik birşey bulamadım.cussesine rağmen çok kıvrak,q shifter gayet iyi çalışıyor,ivmelenme doğrusal yani güç kontrolsüz gelmiyor,oturuş pozisyonu inanılmaz rahattı. Binip 1000 km giderim yorulmadan diye hissettirdi. Test ettiğim motor full versiyondu,akropovic egsoz vardı,ses ve patirtilar süperdi. Bir eksik olarak tur camının kısa olması, rüzgar türbulansinin alın bölgeme vurup kafamı sallaması beni rahatsız etti.
Onun dışında çok beğendim motoru. Hatta bmw fikri benim kafamda naked versiyonu olan s1000r ile birleşti. Bmw'ye çok uzakken birden kafamda yer etti. Aynı motor blogu aynı teknoliji varmış s1000r'da. Kim bilir ilerde belki s1000r geçerim.
https://youtu.be/wkvHYl8PdgI
Videom burda ama uyarıyım cok doğal,amatör ve edit siz , çektiğim gibi koymustum )
-
06 Ağustos 2018, 10:32
#15
2.El bir S1000XR aldık,eski sahibi gidondaki titreşimle ilgili Bmw nin recall yapmasına rağmen işlemin geçici çözüm olduğunu, Evotech firmasından iki tarafa farklı ağırlıklarda geliştirilmiş gidon topuzu getirtip monte ederek sorunu hallettiğini söyledi,motoru aldık yola çıktık gerçekten gidonda rahatsız edici bir titreşim yoktu,otobanda 250 km molasız kullanım sonrası rahatsızlık vermedi..Ürünün linki şu olsa gerek..
https://evotech-performance.com/products/bmw-s-1000-xr-handlebar-end-weights-2015-1
-
-
düşünen olursa eğer s1000xr motosikletimi satabilirim. detaylar için yazabilirsiniz whatsaptan. 05538981011
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)