Merhaba dostum, balatalar oldukça sağlam bir sorun yok. Ben zaten kolay kolay balata bitirebilen birisi değilim çok az fren kullanıyorum ancak ısırması kötü oda yüksek cc motorlara alıştığımdan kişisel yani. Orjinal balata gırla var dostum bajajın alt cc motorları hemen hemen hep aynı parçayı kullanıyor ancak problem oem kaliteli ürün bulmak.
Depo konusunda şaşırıyorum gerçekten kılavuzlarda 13 yazıp 2 2.5 litre yedek belirtip 18 olması
Benim gösterge de ikişer ikişer iniyor evet düzgün çalışmıyor. Kırmızıda ortalama 100 km gidiyor bende de ancak sonra tamamen sönüyor o nokta karanlık taraf ne kadar gidecek düşüncesi sardı beni. Benim yakıt ortalamam da 2.3 2.4 gibi hesaplarıma göre şehir içinde uzun yolda biraz daha artıyor malum nefessiz kalıyor. Zinciri depo başına yağlıyorum ben valla kapalı olduğu için kirlenmesi zor çok takılma o konuya. Ben 7000 km'yi geçtim sorunsuz devam ediyorum. Benim lastikler Eurogrip nylon lastikte daha iyisi olamaz sanırım ancak ustam motorun süspansiyonunun iyi olduğunu o yüzden öyle hissettiğimi söyledi. Onda da avenger 150 var.
Balata konusunda dediğim gibi orjinal var problem yok ve o balata kolay kolay bitmez çünkü çok sert, ben trw taktım hala tam oturmamasına rağmen kat kat daha iyi ısırıyor. Hidrolik sıvılarını da değiştireceğim kaliteli bir hidrolik yağı ile oda çok farkediyor. Dediğim gibi kaliteli motor kullanmaya alışınca, takılıyor insan böyle şeylere yoksa kötü değil. Birde ABS olan küçük cc motorlar kötü lastik ve balata ile çok çok daha kolay ABS'ye düşüyor. Kış gelmeden de lastikleri Mitas ile değiştireceğim büyük ihtimalle.
Ek: Discovery 150 performans arka dişli aldım 40, bizim ki 42. Hindistan'da bunu yapıp acayip memnun olanlar var. Alt devir gereksiz torklu buda fazla titreşim ve üst hızlarda erken tükenme yapıyor. Bu dişli ile titreşim başlangıcı 110'lara çıkıyormuş ve alt orta devirler eşitleniyormuş. En kısa zamanda deneyip size de yazarım.