Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Bajaj V15 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #221

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enjeksiyon olayi yine farkini göstermiş.

    Karburatör olsaydi tüketim 3litre altina inmezdi.

    V15 de devir saati yok ama,85km h ile giderken büyük ihtimal devir 8.000rpm civarlarindadir.
    levend hocam yukarda vandamme ın paylastıgı gorsellere gore 6.100rpm de 85 yapıyor.

    motosıklet maks torkunu 5500 devırde verıyor. yanı yuksek devır cevıren bır alet degıl.

    kullanırken de bu verılere paralel bır his verıyor.
    levend84 bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #222
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    levend hocam yukarda vandamme ın paylastıgı gorsellere gore 6.100rpm de 85 yapıyor.

    motosıklet maks torkunu 5500 devırde verıyor. yanı yuksek devır cevıren bır alet degıl.

    kullanırken de bu verılere paralel bır his verıyor.
    Dostum benim 180rtr 17 hp(8500rpm)ve 15.5 nm torku 6500rpm de veren makina bile orjinal dişli ile 85 km h yi 7.000rpm de veriyordu.hee ben arka dişli küçülttum ve 85 km hizi 6.000rpm de aldim.

  3. #223

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostum benim 180rtr 17 hp(8500rpm)ve 15.5 nm torku 6500rpm de veren makina bile orjinal dişli ile 85 km h yi 7.000rpm de veriyordu.hee ben arka dişli küçülttum ve 85 km hizi 6.000rpm de aldim.
    hocam bilemiyorum ki bende, elde olan tek veri yukardaki görseller

  4. #224

    Üyelik
    02 Şubat 2022
    Şehir
    İstanbul
    @mrwind hocam 150cc motorlar 85km hızla giderken genelde 6200-7000 arası bir devirdedir.

    Levent84 nickli beyfendi biraz sallamış. 125cc motor bile 85km hızla giderken 7300-7800 arası devir çevirir.
    Yani 8000rpm civarı devir çevirir demesi aşırı abartılı, eğer o kadar devir çevirmiş olsa siz o yakıt değerlerini yakalayamazdınız.

    Ha bunu 110cc motorlar için söylemiş olsa katılırdım kendisine.

    Yıllardır bir çok cc de vitesli motor kullandım.

  5. #225
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Benim motorda 150cc 85km hızda 6300 devirde oluyor.

  6. #226

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı kolestroll adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    @mrwind hocam 150cc motorlar 85km hızla giderken genelde 6200-7000 arası bir devirdedir.

    Levent84 nickli beyfendi biraz sallamış. 125cc motor bile 85km hızla giderken 7300-7800 arası devir çevirir.
    Yani 8000rpm civarı devir çevirir demesi aşırı abartılı, eğer o kadar devir çevirmiş olsa siz o yakıt değerlerini yakalayamazdınız.

    Ha bunu 110cc motorlar için söylemiş olsa katılırdım kendisine.

    Yıllardır bir çok cc de vitesli motor kullandım.
    levend84 saygi duydugum, forumda yazilarini okuyup bilgilendigim degerli bir uyedir. Bu sekilde konusmamaniz gerekiyor.

  7. #227

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Benim dombili cani istediginde marşa guzel basiyor, istemeyince basmiyor, bazende nazlana nazlana basiyordu. Akunun, statorun olcumlerini yaptim elektrikte sikinti yok.

    Sonra ustun teknik bilgim(ironi) sayesinde sorunun mars motorunda olduguna kanaat getirdim. Bu dediklerim bir suredir devam ediyor.

    Bugun google yorumlara bakip, nispeten iyi yorumlar almis bir bajaj servisine gittim. Yetkili servismis kendileri.

    Bu arada garanti 3 hafta sonra bitecek. Kendileri ipe un sere sere, ipin ırzıne gecti. İşi yokusa sure sure everestin tepesine cikardi.

    Boyle bi sinirli tavirlar bilmem neler. Duvarda kurumuş fakir sümügü minvalindeki detaylari atlayacagim, sonunda motoru biraktik.

    Sabah motor sogukken detayli analiz yapip duruma gore garantiden parca talep edeceklermis. Analiz yapacaklarmis Isvicreli bilim adamlari.

    Simdilik servis adini yazmayim, sonuca gore detaylari paylasirim.

    saygilar

  8. #228

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim dombili cani istediginde marşa guzel basiyor, istemeyince basmiyor, bazende nazlana nazlana basiyordu. Akunun, statorun olcumlerini yaptim elektrikte sikinti yok.

    Sonra ustun teknik bilgim(ironi) sayesinde sorunun mars motorunda olduguna kanaat getirdim. Bu dediklerim bir suredir devam ediyor.

    Bugun google yorumlara bakip, nispeten iyi yorumlar almis bir bajaj servisine gittim. Yetkili servismis kendileri.

    Bu arada garanti 3 hafta sonra bitecek. Kendileri ipe un sere sere, ipin ırzıne gecti. İşi yokusa sure sure everestin tepesine cikardi.

    Boyle bi sinirli tavirlar bilmem neler. Duvarda kurumuş fakir sümügü minvalindeki detaylari atlayacagim, sonunda motoru biraktik.

    Sabah motor sogukken detayli analiz yapip duruma gore garantiden parca talep edeceklermis. Analiz yapacaklarmis Isvicreli bilim adamlari.

    Simdilik servis adini yazmayim, sonuca gore detaylari paylasirim.

    saygilar
    Kendi yorumuma edit:

    Servis beni hem sasirtti hem mahcup etti.(bkz: yigidi oldur hakkini yeme. Sezarin hakki sezara)

    Garantiden mars motorunu degistirdiler, 1 kurus ta para talep etmediler. iscilik falan hicbisi istemediler.

    Dedim ülen "benim bu ulkeye ulan umutlarimi yesertmeye ne hakkiniz var?" Bunu icimden dedim tabi. Duygusallastim bilmem anlatabiliyormuyum.

    Bende dedim madem oyle, bi ara bakim yapin incigine cincigine bakin. 3-5 bisi kazansinlar istedim.

    Servis Buyukcekmece trakyam motor arkadaslar. Kucuk, kendi capinda bir yer ama cok memnun kaldim.

    saygilar

  9. #229

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Son yaptigim benzin olcumunu yazayim:

    Yapilan km: 630
    Alinan yakit: 13.21 litre

    100 km de 2.1 litre tuketmisim.

    Kullanim orta seker. Ne az yaksin diye kasiyorum, nede canini aliyorum. Orta seker.

    Kullanim yuzde 80 Bahcesehir-Bakirkoy arasi 85 km hiz ile akan trafik. yuzde 20 sehir tin tin.

  10. #230
    Green Arrow - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Nisan 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Moto Guzzi v7 850 Special + Kymco People S 200
    Alıntı Mr.wind adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Son yaptigim benzin olcumunu yazayim:

    Yapilan km: 630
    Alinan yakit: 13.21 litre

    100 km de 2.1 litre tuketmisim.

    Kullanim orta seker. Ne az yaksin diye kasiyorum, nede canini aliyorum. Orta seker.

    Kullanim yuzde 80 Bahcesehir-Bakirkoy arasi 85 km hiz ile akan trafik. yuzde 20 sehir tin tin.
    Valla ben hiç öyle ölçmemiştim ama 800 km'de yakıt almıştım ve hala 1 litre falan benzin vardı.
    Mr.wind bunu beğendi.

  11. #231

    Üyelik
    21 Haziran 2022
    Merhabalar benim de benzer bir sorunum mevcut, marş motoru değişimi kesin çözümü sağladı mı, beraberinde bazen seyir halinde akü ışığım yanıyor ve de boştayken stop etme sorunu yaşıyorum bazen de olmuyor,
    normalde marş almasa bile ayakla çalışırken birkaç kere elden deneyip olmadığında ekran resetlemesi yaşadım ve sonrasında ayakla da çalıştıramadım,
    bay motoya götürdüm akü değişimi sağlanınca aslında marşta ilk sorun olmadan çat çat aldı ama sonrasında yine tekrar nüks etti bir başka akü şarj ettirdiğimde de yine sağlıkı çalıştı aküm yeni 7ah ve ilk ölçünce 12.5değerinde oluyor,
    motoru biraz sola doğru yatırınca daha rahat marş aldığını gözlemledim , yani henüz sorunumu net saptayabilmiş değilim,
    ustanın yorumu biraz daha hava akış metreli ilkel enjeksiyon sistemi olmasından kaynaklı olabileceğini söyledi,
    akü şarj birimlerinde mi dişlilerde mi marş motorunda mı bu konuda bilgisi ya da tecrübesiyle yardımcı olabilecek varsa sevinirim,
    beykoz istanbulda ikamet ediyorum, motorum 16bin kmde tireşim adına dişlisi değişimiş diye biliyorum en fazla yerinde 2 gün duran bir motor harici aktif kullanıyorum, teşekkürler

  12. #232

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Alıntı Maverick8153 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar benim de benzer bir sorunum mevcut, marş motoru değişimi kesin çözümü sağladı mı, beraberinde bazen seyir halinde akü ışığım yanıyor ve de boştayken stop etme sorunu yaşıyorum bazen de olmuyor,
    normalde marş almasa bile ayakla çalışırken birkaç kere elden deneyip olmadığında ekran resetlemesi yaşadım ve sonrasında ayakla da çalıştıramadım,
    bay motoya götürdüm akü değişimi sağlanınca aslında marşta ilk sorun olmadan çat çat aldı ama sonrasında yine tekrar nüks etti bir başka akü şarj ettirdiğimde de yine sağlıkı çalıştı aküm yeni 7ah ve ilk ölçünce 12.5değerinde oluyor,
    motoru biraz sola doğru yatırınca daha rahat marş aldığını gözlemledim , yani henüz sorunumu net saptayabilmiş değilim,
    ustanın yorumu biraz daha hava akış metreli ilkel enjeksiyon sistemi olmasından kaynaklı olabileceğini söyledi,
    akü şarj birimlerinde mi dişlilerde mi marş motorunda mı bu konuda bilgisi ya da tecrübesiyle yardımcı olabilecek varsa sevinirim,
    beykoz istanbulda ikamet ediyorum, motorum 16bin kmde tireşim adına dişlisi değişimiş diye biliyorum en fazla yerinde 2 gün duran bir motor harici aktif kullanıyorum, teşekkürler
    Selamlar,

    seyir halinde aku isigi yaniyorsa statoru bi kontrol ettirin. akunuz sarj olmuyor olabir.

    Aku saglam, marsa basinca mars motoru donuyor ama calismiyorsa, ustun teknoloji motorumuzun enjeksiyon sistemi yakit vermek istememistir. Ben kontagi aciyor, marsa basmadan gaz aciyor kapatiyorum sonra mars basiyorum o zaman hemen calisiyor.

    Eger aku saglam ve marsa basinca mars motoru donmuyor, aku bitikmis gibi davraniyorsa, mars motoru problemidir. Benim basima gelen problem. Garantiden degismisti.

    Ustanin dedigine gore bizim motosikletin mars motoru digerlerine gore ufak ve zayifmis. Harbiden de ns200 un mars motorunun yaninda ufak kaliyor bizimki. cok zorlaniyor imis, ve komurleri cabuk bitiyormus cok isindigi icin.

    Son olarak birde uzun sure gunesin altinda bekleyip calistirinca, calisip geri stop etme sorunu var. calistirmadan bi 20 sn depo kapagini acik tutup,kapatip calsiitirinca sorun olmuyor.

    Yani anlayacagin V15 zink diye tek seferde calismamasi icin baya bi sebep var

  13. #233

    Üyelik
    21 Haziran 2022
    Verdiğiniz değerli bilgiler için çok teşekkür ederim, yani bu şekilde de kullanıyorum fakat satmayı düşünüyorum üst cc geçişi için bu haliyle de çok memnunum aslında ama alacak arkadaş çok uğraşmasın diye elimden geldiğince halletmeye çalışıyorum,
    öyleyse elinde marş motoru bulunan bir servis bulup deneyip o şekil almak bir de statör kontrolü şimdilik yeterli olacaktır fakat eğer statör şarj etmiyor olsa bi süre sonra illaki bitmesi gerekmez miydi akünün ?
    Mr.wind bunu beğendi.

  14. #234

    Üyelik
    23 Kasım 2020
    Şehir
    ist/bahcesehir
    Motosikleti
    cb250r
    Beyler bayanlar motosikletim satiliktir. ilgilenen varsa msj yazsin litfen

  15. #235
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Konu kalabalığı olmasın, buraya koyalım;

    Bajaj v15 ile 2021 yılında yaptığım, Erzincan Taşyol' a kadar gittiğim 3600 kilometrelik gezinin yazısı burada. Okuması yaklaşık yarım saat, Bol resimli.

    "Motosikletin büyük, küçük, hızlı veya yavaş olması da önemli değil. Önemli olan sizin beklentileriniz. Küçük hacimli motosikletten büyük performans beklerseniz, gezinizden keyif alamazsınız. Beklentilerinizi ona göre belirlemelisiniz."





    http://www.semihserbest.com/samsun-k...eysehir-vee15/

  16. #236

    Üyelik
    30 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cfmoto 400 NK
    Selamlar, yaklaşık iki hafta önce ikinci el bir v15 aldım, aldığımda ısı sensöründe arıza vardı ışık yakıyordu değiştirdik ve sorun çözüldü ancak şöyle bir sıkıntım var. Motoru ilk çalıştırdığımda enjeksiyonlu olmasına rağmen gazla desteklemeden motor ısımıyor ve stop ediyor. Oksijen sensörünü temizledim, ekstra rölanti motoru yok sanırım bunlarda. Motoru 4-5 km sürdükten sonra viteste iken debriyajı çektiğimizde rölanti sürekli kafasına göre yüksek çalışıyor ve kafasına göre dalgalanma oluyor bariz bir biçimde. Bu konuda problem yaşamış birisi var ise bana yardımcı olabilir mi acaba? Teşekkürler şimdiden güzel sürüşler

  17. #237
    4strings - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2010
    Merhaba motorunuz hayırlı olsun. Bu motorlarda rolanti sensörü olmadığı için rölantide kafasına göre takılabiliyor. Özellikle uzun süren şehirlerarası yollarda giderken durduğumda motor epeyce bir devirli çalışır sonra düşerdi rölantide. Bu motorlar için normal sanırım. Bu arada çalıştırma konusunda hava filtresine ve borulara baktınız mı hiç kaçak çatlak kirlenme falan olmasın?

  18. #238

    Üyelik
    30 Kasım 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Cfmoto 400 NK
    Evet Dün aklıma gelip hava filtresini yeniledim, Hava kutusundaki bi sünger daha var onun kendi yağı gibi bir şeyi var ve filtreye baya bir bulaşmış temizledim ettim taktım, biraz azaldı ama bugün iyice ısıttıktan sonra farkettim ki gene devam rölanti dalgalanması ve sabah rahat çalışmaması var. İstanbul'dan Tekirdağa giden ustamı aradım sonunda, senelerdir her işimi gördü çözemediği şey olmadı çok şükür. Ve araştırmalarım ve ustamın dediğiyle örtüştü. Problemim "SUBAPLAR". İlk çalıştırmada gaz açmazsan istop etmesi, ısındıktan sonra sübapların sıcak yardımıyla açılması ve rölantinin düzensiz artması bu yüzdenmiş. Artık bayramdan sonra Tekirdağa yolum düşecek yine sonucu paylaşırım


    REKLAM ALANI
12. sayfa BirinciBirinci ... 2101112

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler