Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

CF Moto 150 NK Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    Blindfire - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mart 2011
    Motosikleti
    Yamaha R25
    şekli fena değil 250 cc olaymış iyidi


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    arda4 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2014
    Şehir
    Çankırı
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Güç hilesi ile emisyon hilesi çok başka şeyler. Öbürünün ağır sonuçları var. Hayır şunu anlamıyorum neden güçlerin hileli olduğu düşünülüyor ? Güç son hızı etkiler ama işin içinde o kadar faktör var ki kimse gidip de bir motorun gücü aslında firmanın söylediği kadar değilmiş diyemez. Bazı arkadaşlar tekerlek gücü şu kadardır diye komik yorumlar yapıyorlar ama hepsi tahminden ibaret.

    Güç ölçme konusuna gelince, motorun krankından güç ölçmek için motoru ayırmak gerekir ki kimse bununla uğraşmaz. Diğerinde motoru cihazın üzerine çıkarırsınız olur biter.
    Aslında benzer şeyler. İki durumda da üretici firma diyor ki benim ürünümün özelliği şu. Amma ve lakin gerçek hayatta ürünün özelliğinin o olmadığı anlaşılıyor. Her iki durumda tüketiciyi koruma yasaına aykırı. (Yanlış/eksik bilgilendirme, haksız rekabet vb)

    Örnekte de görüldüğü gibi bu gibi kandırmacalar büyük anlı-şanlı firmalarca da yapılıyor.

    Kısacası iddia ispata muhtaçtır. Ürettiğin motor 20 beygir mi? Kanıtla o zaman. Ürettiğin motor euro5 uyumlu mu? Kanıtla o zaman. Kanıtlamıyorsan insanlar da haklı olarak şüphelenir.

    Hele bu emisyon skandalından sonra hiç kimse üreticilerin iddialarına gözü kapalı inanmaz.

    Kranktan güç ölçümü de gayet kolay:

    https://www.youtube.com/watch?v=kXifIi28B8Q
    https://www.youtube.com/watch?v=kXifIi28B8Q" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    Bilinmeyen yapılmayan bir şey değil.

  3. #63

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Neyse ben bunlara bu kadar şüpheyle yaklaşmıyorum, kaldı ki başlığa konu olan motorun güç ve tork değerleri hacmine göre oldukça düşük zaten. Güç ölçümüne gelirsem, zor derken şunu demek istedim, elimizde aynısından iki araç olsun ve güçlerini ölçtürmek için buluşulalım. Birinin gücünü tekerlekten, diğerini de kranktan ölçtürelim. Hadi kranktan ölçüm için teçhizat da hazırlanmış olsun (ki bu pek mümkün değil). Tekerlekte güç ölçümü yapılacak araç bir saat içerisinde evinin önünde olur, diğeri iki gün sonra... Anlatmak istediğim buydu. Yoksa motoru söküp cihaza bağladıktan sonra ölçüm on dakikalık iş.

  4. #64

    Üyelik
    19 Mart 2016
    Abi ktm yamaha vs kıyaslıyorsunuz da aradaki yarı yarıya farkı niye gözardı ediyorsunuz?
    Tasarımı oldukça güzel.CBF yada YBR gibi commuter motor ile naked motoru kıyaslamak biraz garip olmuş.

  5. #65

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Birincisi motoru Mondial'in ithal etmesi o motoru Mondial yapmaz. 150 Masti ile 150 NK'ya aynı motor muamelesi yapılması çok saçma.

    İkincisi çinli 150 ye o kadar para verilir mi diye soranlar koşa koşa 150 lik çinli cbf lere 6 bin lira bayılıyorlar "abi ama honda yaaaa, hayat onda yaaa" diye. Kalite, teknoloji olarak 150nk cbf den de ybr den de daha ileri.

    Ha evet satarken sıkıntı şundan olur: Kafamızdaki çinli korkusundan. "Aman abi çinli alma" diye korkuta korkuta iki markadan başka marka ikinci elde satmaz olmuş.

    "Abi parçası bol ve ucuz, japondan şaşmam"... E herhalde bol ve ucuz olacak. O kadar çok satılırsa iki marka, haliyle parça da çok gelir yan sanayi de çok gelişir. Daha ilk defa ithal edilen bir modelin parça sıkıntısı olması çok normal.

    O yüzden, almak istemezseniz almayın. Bilmeden de yorum yapmayın. 150 nk yı Türkiye'ye gelmeden önce, hatta Mondial onu getireceğini duyurmadan önce, haberimiz yok iken, uzak doğuda iken test etme şansım oldu. Neden böyle motor Türkiye'ye gelmez diye hayal eder, fotoğrafını duvar kağıdım yapardım. Mondial getireceğini duyurduğunda bildiğin şaşkınlıktan dumur olmuştum. Hele bir deneyin, öyle yorumlaşalım, değil mi?

  6. #66

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Maalesef bu memlekette detaylı inceleme ve test merkezleri olmadığı için çinli / hintli motor getirip şu kadar HP bu kadar yakıt tüketiyor diyerek basıyor broşüre..

    Daha yakın zamanda VW Amerikada yakalandı. Ki onlar hakikaten çok zekice bir hile yapmışlardı..

    Çinliyi övmeyi bırakın.. Ne zamanki %100 özkaynak bir çinli markası motor üretir 5 yılda sorunsuzluk adına JAponların yarısı kadar başarılı ve verimli olur . 5 yılın sonundada japonların yarısı kadar diri durur.. O zaman çinli iyi kalite mal üretmiş olur...

    Takmışsınız CBF e .. CBF çinde üretiliyor evet Iphone gibi , Samsung S7 gibi..Ancak Teknolojisi Japonun, Amerikalının vs vs..

    Bundan üç beş yıl önce dedilerki Cherry gibi çinli otomobil üreticileri dünyaya egemen olacak. Olur..Bekleyin..

    Dünya artık çinin dandik mallarından bıktı.. Bu ülkeye her yıl gelen 200.000 motosikletin 150 bini çöp çinli.. 1000 km.de paslanan vidası düşen..2 yıl geçince sağı solu dağılmış ürünler..

    CBF e laf söyleyen arkadaş.. CBF 150 Hondanın en eski teknolojisi..

    Al bu motoru cf moto dedigin varya 5 yıl ylda 10 bin km kullanılsın ikiside 5 yılın sonunda bak motora hangisi daha çok servise gitmiş.. Hangisi daha diri duruyor.??

    Bu çin seviciliği nerden çıktı Japon 50 yıldır JApon ha eski kalitesi varmı 250 cc ye kadar yok. Ama taş gibi.. Senin o begenmedigin CBF le adam 150-200 bin yapıyor..

    Çinlinin 5 yıllık işletme maliyeti ne CBF in ne?

    Çinli henüz kaliteli kendine ait bir motor yapamadı.. 5 yıllık süreçte kendini ispatlamış bir motor yoksa sağlamlık, efektif işletme maliyeti vb. konularda matematik konuşalım tamam diyelim. Ama ortada öyle bir çinli yok henüz..

    Havanda su dövmenin bi mantığı yok..

  7. #67

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Maalesef bu memlekette detaylı inceleme ve test merkezleri olmadığı için çinli / hintli motor getirip şu kadar HP bu kadar yakıt tüketiyor diyerek basıyor broşüre..

    Daha yakın zamanda VW Amerikada yakalandı. Ki onlar hakikaten çok zekice bir hile yapmışlardı..

    Çinliyi övmeyi bırakın.. Ne zamanki %100 özkaynak bir çinli markası motor üretir 5 yılda sorunsuzluk adına JAponların yarısı kadar başarılı ve verimli olur . 5 yılın sonundada japonların yarısı kadar diri durur.. O zaman çinli iyi kalite mal üretmiş olur...

    Takmışsınız CBF e .. CBF çinde üretiliyor evet Iphone gibi , Samsung S7 gibi..Ancak Teknolojisi Japonun, Amerikalının vs vs..

    Bundan üç beş yıl önce dedilerki Cherry gibi çinli otomobil üreticileri dünyaya egemen olacak. Olur..Bekleyin..

    Dünya artık çinin dandik mallarından bıktı.. Bu ülkeye her yıl gelen 200.000 motosikletin 150 bini çöp çinli.. 1000 km.de paslanan vidası düşen..2 yıl geçince sağı solu dağılmış ürünler..

    CBF e laf söyleyen arkadaş.. CBF 150 Hondanın en eski teknolojisi..

    Al bu motoru cf moto dedigin varya 5 yıl ylda 10 bin km kullanılsın ikiside 5 yılın sonunda bak motora hangisi daha çok servise gitmiş.. Hangisi daha diri duruyor.??

    Bu çin seviciliği nerden çıktı Japon 50 yıldır JApon ha eski kalitesi varmı 250 cc ye kadar yok. Ama taş gibi.. Senin o begenmedigin CBF le adam 150-200 bin yapıyor..

    Çinlinin 5 yıllık işletme maliyeti ne CBF in ne?

    Çinli henüz kaliteli kendine ait bir motor yapamadı.. 5 yıllık süreçte kendini ispatlamış bir motor yoksa sağlamlık, efektif işletme maliyeti vb. konularda matematik konuşalım tamam diyelim. Ama ortada öyle bir çinli yok henüz..

    Havanda su dövmenin bi mantığı yok..
    Yazdıklarınızı hepsi doğru.
    Fakat şu var ki, sıfır bir malın bedeli (bu sadece motosiklet olmak zorunda değil) satıcısı tarafından "acaba bu mal kaç defa servise gelecek, benim ülkemin marka değeri ne kadardır" endişeleri ile belirlenmez. Sıfır anında o motorun kalitesi, teknolojisi, maliyeti ve üreticinin kar marjı ile belirlenir malın satış bedeli. Sıfır bir 150 NK ile sıfır bir CBF150 kıyasladığımızda kalite ve teknoloji ortada.

    Ama uzun vadede 150nk nın durumu ne olur bilemeyiz. O kadar test edebilecek kadar piyasada değil zaten motor. Belki de dökülecek belki dökülmeyecek kim bilir?

    Uzun vadede bu motor dökülebilir endişesi ile bir motor alınmıyor ise bu tüketicinin kendi seçimidir, değerlendirmesidir. Alır ya da almaz. Hiçbir üretici "benim motorum uzun dayanmaz abi ben bunu 3 bine satayım" demez, derse topu atar.

    Burada konu CBF in dayanıklı olup olmaması değil. Eğer sıfır CBF 5850 TL ise, sıfır 150 NK 6999 olmuş çok mu? Çinli diye 4bin e mi vereceklerdi?

    Amaç CBF i kötülemek değil. CBF güzel makine tabi. Ama görmeden de 150 nk ya önyargılı davranmamalıyız.

  8. #68

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı denizildir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarınızı hepsi doğru.
    Fakat şu var ki, sıfır bir malın bedeli (bu sadece motosiklet olmak zorunda değil) satıcısı tarafından "acaba bu mal kaç defa servise gelecek, benim ülkemin marka değeri ne kadardır" endişeleri ile belirlenmez. Sıfır anında o motorun kalitesi, teknolojisi, maliyeti ve üreticinin kar marjı ile belirlenir malın satış bedeli. Sıfır bir 150 NK ile sıfır bir CBF150 kıyasladığımızda kalite ve teknoloji ortada.

    Ama uzun vadede 150nk nın durumu ne olur bilemeyiz. O kadar test edebilecek kadar piyasada değil zaten motor. Belki de dökülecek belki dökülmeyecek kim bilir?

    Uzun vadede bu motor dökülebilir endişesi ile bir motor alınmıyor ise bu tüketicinin kendi seçimidir, değerlendirmesidir. Alır ya da almaz. Hiçbir üretici "benim motorum uzun dayanmaz abi ben bunu 3 bine satayım" demez, derse topu atar.

    Burada konu CBF in dayanıklı olup olmaması değil. Eğer sıfır CBF 5850 TL ise, sıfır 150 NK 6999 olmuş çok mu? Çinli diye 4bin e mi vereceklerdi?

    Amaç CBF i kötülemek değil. CBF güzel makine tabi. Ama görmeden de 150 nk ya önyargılı davranmamalıyız.
    Benimki önyargıdan ziyade daha çok bir tane %100 çin malı ve çin üretimi üretilmiş bir motosikletin 5 yılllık ortalama kullanımda sağlamlık ve efektif işletme maliyetleri konusunda Japonların %70 kalibresini yakalayıp yakalayamayacağı..

    Bende diyorumki ne zamanki bir tane çinli bunu ispat eder. O zaman güveniriz.. CF150 de bu kalibredeyse bunu önümüzdeki 2-3 yılda zaten anlayacağız..

    Otomotiv endüstrisindede bu böyle maalesef.. Mercedes Renault-Nissan tarafından geliştirilen dizel motor kullanıyor... Dizelde istediği verimliliği bir türlü yakalayamadı çünkü..

    O yüzden uzmanlık ve kalite algısı önemlidir.

    İkinci el değeri satın alma konusunda ciddi bir faktör.. Bir Japonu 10 a alıp 9 a satabiliyorsam..HAlen bir çinli ve hintlide 1 yıllık süreçte %30 un üzerinde bir değer kaybı yaşıyorsam bu önemli bir sorundur.. En önemli etkeni de şimdiye kadar olan Hitli yada Çinli motosikletlerin müşterilerine yaşattığı muhtemel sorunlardır..

    Benim tecrübem şu ürün kalitesi olarak scooteri italyan, vitesliyi Japon yapar.. ( 600 cc ve üzerinden bahsetmiyorum ) Bunu değiştirebilecek bir ürünü ortaya koymak arge yatırımı, sürekli iyileştirme ve en kaliteli malzemeyi kullanmaktan geçiyor...

  9. #69

    Üyelik
    25 Nisan 2007
    Alıntı denizildir adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yazdıklarınızı hepsi doğru.
    Fakat şu var ki, sıfır bir malın bedeli (bu sadece motosiklet olmak zorunda değil) satıcısı tarafından "acaba bu mal kaç defa servise gelecek, benim ülkemin marka değeri ne kadardır" endişeleri ile belirlenmez. Sıfır anında o motorun kalitesi, teknolojisi, maliyeti ve üreticinin kar marjı ile belirlenir malın satış bedeli. Sıfır bir 150 NK ile sıfır bir CBF150 kıyasladığımızda kalite ve teknoloji ortada.

    Ama uzun vadede 150nk nın durumu ne olur bilemeyiz. O kadar test edebilecek kadar piyasada değil zaten motor. Belki de dökülecek belki dökülmeyecek kim bilir?

    Uzun vadede bu motor dökülebilir endişesi ile bir motor alınmıyor ise bu tüketicinin kendi seçimidir, değerlendirmesidir. Alır ya da almaz. Hiçbir üretici "benim motorum uzun dayanmaz abi ben bunu 3 bine satayım" demez, derse topu atar.

    Burada konu CBF in dayanıklı olup olmaması değil. Eğer sıfır CBF 5850 TL ise, sıfır 150 NK 6999 olmuş çok mu? Çinli diye 4bin e mi vereceklerdi?

    Amaç CBF i kötülemek değil. CBF güzel makine tabi. Ama görmeden de 150 nk ya önyargılı davranmamalıyız.
    Benimki önyargıdan ziyade daha çok bir tane %100 çin malı ve çin üretimi üretilmiş bir motosikletin 5 yılllık ortalama kullanımda sağlamlık ve efektif işletme maliyetleri konusunda Japonların %70 kalibresini yakalayıp yakalayamayacağı..

    Bende diyorumki ne zamanki bir tane çinli bunu ispat eder. O zaman güveniriz.. CF150 de bu kalibredeyse bunu önümüzdeki 2-3 yılda zaten anlayacağız..

    Otomotiv endüstrisindede bu böyle maalesef.. Mercedes Renault-Nissan tarafından geliştirilen dizel motor kullanıyor... Dizelde istediği verimliliği bir türlü yakalayamadı çünkü..

    O yüzden uzmanlık ve kalite algısı önemlidir.

    İkinci el değeri satın alma konusunda ciddi bir faktör.. Bir Japonu 10 a alıp 9 a satabiliyorsam..HAlen bir çinli ve hintlide 1 yıllık süreçte %30 un üzerinde bir değer kaybı yaşıyorsam bu önemli bir sorundur.. En önemli etkeni de şimdiye kadar olan Hitli yada Çinli motosikletlerin müşterilerine yaşattığı muhtemel sorunlardır..

    Benim tecrübem şu ürün kalitesi olarak scooteri italyan, vitesliyi Japon yapar.. ( 600 cc ve üzerinden bahsetmiyorum ) Bunu değiştirebilecek bir ürünü ortaya koymak arge yatırımı, sürekli iyileştirme ve en kaliteli malzemeyi kullanmaktan geçiyor...

  10. #70

    Üyelik
    25 Aralık 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Keşke İnazuma olsa
    Alıntı newmoto76 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benimki önyargıdan ziyade daha çok bir tane %100 çin malı ve çin üretimi üretilmiş bir motosikletin 5 yılllık ortalama kullanımda sağlamlık ve efektif işletme maliyetleri konusunda Japonların %70 kalibresini yakalayıp yakalayamayacağı..

    Bende diyorumki ne zamanki bir tane çinli bunu ispat eder. O zaman güveniriz.. CF150 de bu kalibredeyse bunu önümüzdeki 2-3 yılda zaten anlayacağız..

    Otomotiv endüstrisindede bu böyle maalesef.. Mercedes Renault-Nissan tarafından geliştirilen dizel motor kullanıyor... Dizelde istediği verimliliği bir türlü yakalayamadı çünkü..

    O yüzden uzmanlık ve kalite algısı önemlidir.

    İkinci el değeri satın alma konusunda ciddi bir faktör.. Bir Japonu 10 a alıp 9 a satabiliyorsam..HAlen bir çinli ve hintlide 1 yıllık süreçte %30 un üzerinde bir değer kaybı yaşıyorsam bu önemli bir sorundur.. En önemli etkeni de şimdiye kadar olan Hitli yada Çinli motosikletlerin müşterilerine yaşattığı muhtemel sorunlardır..

    Benim tecrübem şu ürün kalitesi olarak scooteri italyan, vitesliyi Japon yapar.. ( 600 cc ve üzerinden bahsetmiyorum ) Bunu değiştirebilecek bir ürünü ortaya koymak arge yatırımı, sürekli iyileştirme ve en kaliteli malzemeyi kullanmaktan geçiyor...
    Alakasız olacak ama Renault-Nissan'dan dizel alan Mercedes'in, Hybrid Turbo F1 teknolojisinde Renault'un tozunu attırması da ayrı bir ironi

  11. #71

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Mondial'in 5 yıllık köylü motorları, 100 cc cub'ları bile bizim apaçilerin elinde rodaj görmeden, bakım görmeden sürekli sıkıştırılarak kullanıldıklarında dahi çalışmaya devam ediyorlarsa artık yeni modellerde bu sorgulanmamalı. Zamanında 8500 km Lifan Discovery kullandım, bakımlar dışında bir kere servise gitmedim. Onun boya kalitesi CBF'te yoktu mesela. Şu anda alınacak bir Lifan Kp150 olsun, bu motor olsun senelerce sorunsuz kullanılacaktır. Tabi ki Çin motorlarının hala çok kötü olanları da üretilmeye satılmaya devam ediyor. Mesela Arora, Yuki modellerinin içinde hala çöp motorlar, işçiliği sıfır olanlar var. Onlar belki dayanmayabilir ama dayanacak motor ilk bakışta kendini hem görüntüsüyle hem de fiyatıyla belli ediyor. Kaliteyle birlikte fiyat da yükselince "Çin motoruna o kadar para verilir mi ?" oluyor ki orası da ayrı bir tartışma konusudur.

  12. #72
    erimyenkasar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2016
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    ER5
    satın alan birileri varmıdır foto paylaşsın,motor hakkında yorumlarını alalım

  13. #73

    Üyelik
    18 Ağustos 2015
    Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
    kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
    SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
    AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
    AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
    iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
    görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe

  14. #74
    Hubalahubhub - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2016
    Şehir
    istanbul/bingol
    Motosikleti
    Caponord 1200 adv
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
    kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
    SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
    AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
    AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
    iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
    görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe
    Hayirli olsun kazasiz belasiz eglenceli surusleriniz olsun, sigorta ne kadar cikti acaba birde varsa foto alabilir miyiz siz motordayken boy kilo nasil duruyor merak ettim biz Beyoglunda bulamadik bu keretayi arkadasa.
    Bildiginizi okumayin, okudugunuzu bilin.

  15. #75

    Üyelik
    24 Nisan 2016
    Şehir
    Çivril
    Motosikleti
    Cf 150 nk
    Heves ediyorum arkadaşlar bilgili insanlar bi değerlendirse şu motoru. Bir de anladığım kadarıyla motorun fiyatı düşmeyecek artacak. Bu konuda bi öngürüsü olan var mı ? (Döviz-kur hesabına bağlı kalmadan)

  16. #76

    Üyelik
    18 Ağustos 2015
    Axa sigorta 550 tuttu. Yaş 26.
    Boyum 1.83 ayaklarım rahat bir şekilde yere basıyor

  17. #77

    Üyelik
    24 Nisan 2016
    Şehir
    Çivril
    Motosikleti
    Cf 150 nk
    Heves etmekle kalmadım gittim aldım. Zamanla tecrübemi yazarım.

  18. #78
    erimyenkasar - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Şubat 2016
    Şehir
    SAKARYA
    Motosikleti
    ER5
    Alıntı bassar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Heves etmekle kalmadım gittim aldım. Zamanla tecrübemi yazarım.
    Merhaba nereden ve ne kadar fiyata aldınız.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 21:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------

    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
    kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
    SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
    AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
    AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
    iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
    görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe

    Titreşim hala rahatsız ediyormu.

  19. #79

    Üyelik
    24 Nisan 2016
    Şehir
    Çivril
    Motosikleti
    Cf 150 nk
    Denizli/Çivril den aldım. Fiyat artık standart gibi ne kadar 7000 e itelemeye de çalışsalar 6600 den aldım. Saolsunlar depoyu da iyi kötü doldurmuşlar. 10 l kapasite var ben 10 liralık benzin aldım Ben genel olarak memnunum şu rodaj muhabbeti dolayısıyla çok sıkmıyorum motoru. Titreşim bana normal geldi. Frenler gerçekten sağlam olmuş. Bide bunu aldım dediğim herkes inanmak istemiyor çünkü şekil işinde çok başarılı olmuşlar. Annem bile onayladıysa siz düşünün artık. Bide 150 yazısını 750 diyorum kimse yok artık demiyor .p .d Dün bi 50 km yol yaptım. Sanırım sele biraz fazla rahatsız. Deneyimlerimi zamanla yazarım.

  20. #80

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Alıntı oguz5735 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motoru 6650tl 9 taksit olarak izmir/kahramanlardan aldım. şekil olarak çok güzel olduğundan dolayı aldım. daha 200 km kullanabildim ilk izlenimlerim söyle;
    kötü yanları; TİTREŞİM. titreşim var arkadaşlar. daha önce yamaha ya da honda kullanmadığım için karşılaştırma yapamayacağım.
    SELE aşırı rahatsız. bugün 125 kmlik bir yol yaptım, totom çok fena ağrıdı. hatta aldığıma pişman olma derecesine geldim. kısa mesafede birşey hissedilmiyor ama uzun mesafede mesela 20km de hemen ağrı yapıyor toto.
    AYNAların yarısı kolumu yarısı yolu gösteriyor.
    AMORTİSÖR: yoldan geçtiğim çukurları hissediyordum
    iyi yanları; frenleri çok iyi diyebilirim. birde şeklini çok sevdim
    görüşlerimi yazarım aklıma geldikçe
    Hayırlı olsun. Titreşim var demene şaşırdım çünkü bayide 7 - 8 bin devire kadar boşta çıktığımda bile normal motor çalışma titreşimi vardı o kadar. Beni bile hiç rahatsız etmedi. Rodajda zorlamamaya çalış ve uzu yola da çıkma. Bence gayet kaliteli, güzel bir motor.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:24 ----------

    Dün öğle saatlerinde Bursa Korupark'ın önünde gördüğüm motorun sahibi olan arkadaş siteden mi acaba ? Motor dışarıda bayidekinden çok daha havalı duruyor.


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345614 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)