Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

RKS Titanic 150-S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #581
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Hadur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tşkler anladım. ben de VLM akü alacağım, servis yenisini getittirirse onu da yedekte tutarım artık, belki ilerde bir dosta lazım olur bununla işi iyice kapığimm gelecek yaz 250ye geçmeyi planlıyorum, motor iyi de cüsseme küçük geliyo gibi hissediyorum usta, daha kemikli bir şey almam lazım
    Allah gönlünde olan motoru nasip etsin
    Hadur bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #582
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    1000 km bakımı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    2000 km sonra bi daha gel dedi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    Ayak Freni kavrama noktasını ayarlamayıda öğrendim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    Yeni takılan akü de olmadı. MOTORda şarz sorunu varmış. KONJÜKTÖR falan iyice söktüler... Herneyse. Bu iş şans işiyse ben şanssızım. Başlangıç motoru olarak sıfır aldığım RKS 150 s beni bayağı bir uğraştırdı. Nihai kararım Tekrar başa dönsem Asla bunu seçmezdim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    Çok tecrübeli biri değilim amatavsiye etmiyorum.

  3. #583
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Hadur, çok çabuk pes ettin.
    Hadur bunu beğendi.

  4. #584
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Hadur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://i.hizliresim.com/g9kV63.jpg 1000 km bakımı

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:54 ----------

    2000 km sonra bi daha gel dedi

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:55 ----------

    Ayak Freni kavrama noktasını ayarlamayıda öğrendim..

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 13:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:58 ----------

    Yeni takılan akü de olmadı. MOTORda şarz sorunu varmış. KONJÜKTÖR falan iyice söktüler... Herneyse. Bu iş şans işiyse ben şanssızım. Başlangıç motoru olarak sıfır aldığım RKS 150 s beni bayağı bir uğraştırdı. Nihai kararım Tekrar başa dönsem Asla bunu seçmezdim.. https://i.hizliresim.com/a1o2AQ.jpg

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 14:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:58 ----------

    Çok tecrübeli biri değilim amatavsiye etmiyorum.https://i.hizliresim.com/4GLb4p.jpg
    Hadur üzüldüm yaşadıklarına, umarım daha sıkıntı yaşamazsın da rahat rahat kullanırsın
    Hadur bunu beğendi.

  5. #585
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    Artık gerisi Hayırlısı...

  6. #586
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Arkadaşlar hiçbir zaman dindar biri olmadım ama küçükken öğrenmişim, kendimi bildim bileli evden çıkarken ve de motoru aldığımdan beri her motora binişimde alışkanlık olmuş Ayetel Kürsi okurum. Akşam iş çıkışı motora bindim yine okudum. İşten çıktıktan sonra sağa keskin bir viraj vardır, tam virajdayım motoru hafif yatırmışken virajda yağmurdan kaynaklı mıcır birikmiş. Motor yatıkken mıcır üzerinden geçerken lastikler kaydı, tam düşecekken artık refleks mi dersiniz, kader kısmet mi dersiniz gayri ihtiyari sağ ayağımı pegden kaldırıp yere hızlı bir tekme attım ve motoru toparladım, düşmekten kurtuldum. Velhasıl kelam eve geldiğimde sakinleşip özeleştiri yaptım. Araba sollayıp viraja herzamankinden hızlı girdiğimi, bakışımı da olması gerekenden farklı bir yere kaçırdığımı farkettim. Allah korudu. Aldığım eğitimleri yine bir tekrarlayayım ne olur ne olmaz...
    kefkes bunu beğendi.

  7. #587
    emremm - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2007
    Şehir
    İST.
    Motosikleti
    YBR125ESD(11)
    Geçmiş olsun. Sakin, sakin kullanmak lazım.

  8. #588
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı emremm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Geçmiş olsun. Sakin, sakin kullanmak lazım.
    Evet kendimi bir an Rossi sandım ama yetenek kısıtlı, motor daha da kısıtlı kurtardık bugün de

  9. #589
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    viraj alma videoları çok izledim, tamamen ustalık gerektiriyor, geçmiş olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    gelecek yaz cc atlayalım hocam, bunları gençlere bırakalım
    tommygun bunu beğendi.

  10. #590
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Hadur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    viraj alma videoları çok izledim, tamamen ustalık gerektiriyor, geçmiş olsun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------

    gelecek yaz cc atlayalım hocam, bunları gençlere bırakalım
    Yapalım valla hocam, gerçi RKS ile de 50.000 km devirme hedefim de var

  11. #591
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    50.000 büyük bir rakam, aynı zamanda büyük bir tecrübe olur tabii, daha 1 ay önce motoru kaldıramıyordum şimdi dik yokuşlarda bile çok rahat dur kalk yapabiliyorum çevremde çok bilen yok şu videolardan öğreniyorum herşeyi allah razı olsun[
    ama şu boşa atmada hala biraz uğraşıyorum

    motor mu? şeytan işi asla binmem diyen biriydim aslında nasıl oldu anlamadım birden moto dükkanına girdim hiç teklemeden aldım yaw, ilginç .
    tommygun bunu beğendi.

  12. #592
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı Hadur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    50.000 büyük bir rakam, aynı zamanda büyük bir tecrübe olur tabii, daha 1 ay önce motoru kaldıramıyordum şimdi dik yokuşlarda bile çok rahat dur kalk yapabiliyorum çevremde çok bilen yok şu videolardan öğreniyorum herşeyi allah razı olsun[
    ama şu boşa atmada hala biraz uğraşıyorum

    motor mu? şeytan işi asla binmem diyen biriydim aslında nasıl oldu anlamadım birden moto dükkanına girdim hiç teklemeden aldım yaw, ilginç .
    RKS ile 10.000 km'yi devirdim, aramızda kalsın ben de boşu tek seferde tutturamıyorum
    Hadur bunu beğendi.

  13. #593
    gezgin41 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2015
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    RKS ile 10.000 km'yi devirdim, aramızda kalsın ben de boşu tek seferde tutturamıyorum
    @tommygun sonunda motosikleti kullanıpta forumda sabit kalan birini buldun sana da hayırlı olsun dostum.
    tommygun bunu beğendi.

  14. #594
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    tek tekere bi geçiğimm, klüp kurcaaaz daha

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:08 ----------

    tommygun ve kefkes bunu beğendiler.

  15. #595
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Merhaba arkadaşlar,

    Halen bir titanic kullanıcısı olarak, kıyaslama demeyeyim de belki ilerde motosiklet degistirecek olanlar icin karar aşamasında faydası olur diye ucuncu motorum z250sl ile ilgili bikac kelam etmek istiyorum. Aynisini motorun sayfasina da atacagim..Henuz 260 kmde, ilk aldığım depo bitmedi, sanırım böyle giderse 300 km gidecek 11 litre depo...

    Rodajdayim fakat iyi kötü fikrim oluştu z250sl ile ilgili..Büyük commuter gibi değil motosiklet..
    En once belirteyim, hırsız korkusuyla uyku tutmuyor..Biraz bosuna mi pimpirikleniyorum bilmiyorum.
    Sesi az ve uzun ya da kısa yolculuk farketmeksizin sesten kaynaklı yorgunluk olmaz gibime geliyor, şimdilik zincir motor sesini duyuyorum gibi bi şey sadece..

    Tahtadan belki biraz daha yumuşak bir selesi var, 100 km kullanınca uyuşma yapiyor Bununla bir gunde 500km yol yaparsam perte cikarim gibime geliyor..Alışılır belki fakat commuter deki rahatlık kesinlikle yok..Mesela bazen bundan inip titanigi kullaniyorum, ooo muthis geliyor cruiser motor gibi gidon, tv koltugu rahatligi, aynalardan arka taraf canlı yayin (ybr aynasi), yanlislikla botlari asfalta falan surtuyorum..(gidonu dar z250nin, 70cm)
    Amortisorleriyle ilgili şunu gördüm, tahtada oturuyor gibi gidiyorsunuz fakat kot farkı bulunan asfalt, mazgal, tümsek geçişlerinde adeta darbeyi sonumluyor ve ekstra rahatsızlık olmuyor ve titanicteki hafif yalpalama olmadan, hiçbir denge kaybı olmadan ip gibi dengeli bir şekilde yolunda gidiyor mazgal tumsek falan yokmus gibi bir hisle.Vites göstergesi yok boş var, zor alışırım sanıyordum sadece bir iki kez karıştırdım, şimdi ışıklara yaklaşırken boşa bile alıyorum, göstergeyi sorun ediyorsanız eger ilersi icin, belli bi tecrübeniz varsa etmeyin derim..Daha stop etmipliği ya da stop ettirmisligim yok..

    Yine teknik olarak selesi 78, 5 cm olsa da benim hafifligimden mi amortisör ayarlarinin kademesi ilgili bilmiyorum selesi yüksekçe, nasil 78,5 anlamadim duke 80cm benim motorun selesi ondan yüksek sanki.. ve öne doğru kayıyorsunuz seleden, stomp grip almayı düşünüyorum fakat tam yapistiracagim yeri için oturus pozisyonunu biraz daha kontrol etmeyi düşünüyorum bari yarım rodaj ilk 800 km geçsin..
    Devirli kullanamadık henüz ama, boşta degilken seyir halinde ayna(boşta çok hafif var), ellerde ve peglerde hiçbir titresim yok, devirli kullanınca titresim olur mu bilmiyorum.
    Gidonu oldukça alçak ve hafif eğilerek kullanıldığından dolayi bileklerime basınç ve rahatsizlik yaptı depoyu sikmaya calissamda, stomp griple bu da biraz çözülür diye umuyorum..
    Hızlanması diğerine göre çok iyi, 6 viteste bile 3000 devirden 5500 devire çekildiğinde rahat bi şekilde hızlanıyor. .Gördüğüm anlık o da, en yuksek hız 80 km henuz 800 km 4000 devir geçilmeyecekmis bikac kez 5000 geçtim. Süper rodaj yapıyorum devir 4000 dedi mi elim gitmiyor daha, benim gibi sele üstünde yarı apaciye gazla diyor, gazlayamiyorum. Devir vermeme işi viraj çıkışlarında kötü oluyor.. Bir de 2500-3000lerde sarsiliyor hafif, bari ust limiti 5000 olaydi iyiydi.....Gerçekten çok kıvrak diğerine kıyasla hemen baktıginız yere daliyor aralarda, yolda..Gitmem demiyecek bi havasi var gaz kolunun.. Fakat gidon turu da daha dar ve dönüş için daha geniş alan gerekiyor..
    Titanic te arkaya iki küçük tüp, karpuz fln taşıdığım bile oldu, buna belki bi spor çanta anca bağlanır, artçisiz 5km için düşünürüm, gerçi artcıyla isim yok pek, riskli geliyor bana..Belki 45 kg olursa anca, motosiklet dolayısıyla 45kg arayacak değiliz. .
    Frenler, on fren süper gibi, gerçi tam limitini bulmadım kizaklatamadim belki limon sıkar gibi alıştığımdan fakat hemen duruyor, arka biraz hissiz gibi geldi kizaklamadi belki yeni diyedir..
    Tespit olarak belirteyim motorcu selamları da arttı yanlış bulduğum bişey bu tabii, yeni bi model olmamasına karşın neredeyse motosikleti sormayan ilgilenmeyen yok gibi bişey. ..biraz da 'araba alirdin' cilar var 'tamam' deyip geçiyorum onlara..

    Cc yükseltecekler için rahatlık aramiyorlarsa ve tek kisi binecekse tabii,(aynı zamanda sik seyahat edene de pek gelmez), fakat ayak uçları pegdeyken (daha doğrusu yerde degilken) çok hoş bir hissi olan bir alternatif olarak görüyorum şimdilik ve memnunum. Rodajini bitince belki tekrar bişeyler yazarım. .

    Sağlıkla. .

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 23:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:38 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar hiçbir zaman dindar biri olmadım ama küçükken öğrenmişim, kendimi bildim bileli evden çıkarken ve de motoru aldığımdan beri her motora binişimde alışkanlık olmuş Ayetel Kürsi okurum. Akşam iş çıkışı motora bindim yine okudum. İşten çıktıktan sonra sağa keskin bir viraj vardır, tam virajdayım motoru hafif yatırmışken virajda yağmurdan kaynaklı mıcır birikmiş. Motor yatıkken mıcır üzerinden geçerken lastikler kaydı, tam düşecekken artık refleks mi dersiniz, kader kısmet mi dersiniz gayri ihtiyari sağ ayağımı pegden kaldırıp yere hızlı bir tekme attım ve motoru toparladım, düşmekten kurtuldum. Velhasıl kelam eve geldiğimde sakinleşip özeleştiri yaptım. Araba sollayıp viraja herzamankinden hızlı girdiğimi, bakışımı da olması gerekenden farklı bir yere kaçırdığımı farkettim. Allah korudu. Aldığım eğitimleri yine bir tekrarlayayım ne olur ne olmaz...
    Ezbere kullanmak yok arkadaşım aman dikkat, daha bugün rodaj virajı yapıyorum 300 kere geçtiğim kanyon gibi girişi çıkışı görünmeyen bi yolda, dedim dikkat et içerden girdin, dışarı aldım motoru ki frenlerine de tam hakim değilim limitine fln, hirbonun biri durmuş viraj girişinin 10 metre ilerişinde valizlerini düzeltiyor bagajdan cikarmis dişari, bi tek yön dar bir yol, yanyana bi bisiklet bi araç anca geçer, şükür durabildim, orda dışa almasam, az daha hızlı girsem bildiğim yol diye kesin yatmıştım. İnşallah 10000-50000-100000 de dikkati elden bırakmayalım hiçbir zaman, bi kez ooo süperim falan diye kendime fazla güvenip hastanelik olmustum, ben de 'yarı apaçiligi' birakmak için kendimi sorguluyorum sıkça. .
    tommygun ve Hadur bunu beğendiler.

  16. #596
    Hadur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ağustos 2017
    Şehir
    Çankırı
    Motosikleti
    RKS 150S
    evet beni de hırsızlara karşı uyarmışlardı, işte bu hakikaten büyük bir sorun

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:14 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:35 ----------

    bu arada hayırlı olsun kazasız belasın kullanmak nasip olsun
    kefkes bunu beğendi.

  17. #597
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Kefkes öncelikle hayırlı uğurlu olsun motorun, kazasız belasız kullanmanı diliyorum. Z250sl benim de çok beğendiğim,kendikendime "150-S'ten sonra acaba bunu mu almalıyım?" diye araştırdığım motorlardan biri. Çok faydalı bir inceleme ve karşılaştırma yazısı olmuş.
    kefkes bunu beğendi.

  18. #598
    kefkes - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Temmuz 2015
    Teşekkür ederim arkadaşlar. Seçimimi şunlar etkiledi birazda Tommygun, yaş itibariyle ve de şahinciler fln yarış için trafikte gazlar aklinca yaris yapar diye karenajli motor istemiyordum zaten.

    Aklimda z250, Mt25, Duke 250, uygun fiyatiyla tnt 25 vardı, bi ara alakasız olsa da wrx125r bile düşündüm hatta..Tntyi distribütör, servis ve bana çözümsüz gibi görünen bazı problemlerden eledim bir yıl bakıp. Mt25 son yamaha zammı, fazla devir çevirmesi, biraz yakıt, gecen seneki r25 geri çağırmasinden eledim.Duke 250 ve bu kaldı.

    Arkadaşta duke var arasıra kullanırım. Duke ta titresim daha fazla ve oturus pozisyonu itibariyle gidonu yuksek olsa da ne bileyim böyle fren yaparken gidonun üzerinden ileriye uçacakmisim hissi oluyor bende, duke gidon 84cm, bunun 70cm aralara cok daha rahat giriyor.Lastikleri daha ucuza değişecek ilerde (130 ve 100) v.s. Z250nin tek sorunu benim bildiğim, bazı motorlarda throttle body sanırım elektrikle ilgili bir parça 5000km lerde rolantide stop sorunu yaratabiliyor garantiden degisiyormuş, zaten ulkeye ilk geldiğinde izinsiz üstüne anlamıştım kısmet oldu.Hatta bekledigimden daha bile guclu gibi motor iyisiyle kotusuyle objektif yazacagim bişey olursa..

    Daha iyisi sizin olur inşallah.

  19. #599
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Tnt 25'i birara ben de çok araştırdım ama forumda kullanıp da sıkıntı yaşayanları okuyunca ve de 150-S'i aldığım halen çay içmeye uğradığım bayinin "abi Tnt 250 ok ama Tnt 25'i sakın alma, dostluğumuz bozulmasın" sözleri hevesimi kırdı.

  20. #600

    Üyelik
    10 Mart 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tnt 25'i birara ben de çok araştırdım ama forumda kullanıp da sıkıntı yaşayanları okuyunca ve de 150-S'i aldığım halen çay içmeye uğradığım bayinin "abi Tnt 250 ok ama Tnt 25'i sakın alma, dostluğumuz bozulmasın" sözleri hevesimi kırdı.
    FOrumda aktif kullanıcısı sayısını hesaplasan 25 30 kişiyi geçmez ben çok takip ettim forumu arıza yaşamayan arkadaş bilgi vermek için gelmiyor. Sadece arıza yaşanlar geliyor onlar 25 30 kişiyi geçmez


    REKLAM ALANI
30. sayfa BirinciBirinci ... 20282930313240 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)