Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

RKS Titanic 150-S

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1021

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Çok teşekkürler ��
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1022

    Üyelik
    20 Temmuz 2019
    Merhaba,

    Yaklaşık 2 ay önce Titanic 150-S motoru aldım ve 350 km yaptım. Aklıma takılan bir takım sorular var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    1- Motor 80'i geçmiyor ve aşırı sesli çalışıyor. 4.vites 6000 devirde 60-62 km arası 5.viteste 6000 devirde 72-75 km arası yapıyor. Motor rodajda olduğu için daha zorlamadım ama zorlasam da gitmeyecek gibi duruyor. Motorda rolanti ve karbüratör ayarı yaptım. Sizce sorun nedir?

    2- Motor sadece boşta marş alıyor. İlk aldığımda viteste marş alıyor diye hatırlıyorum. Sizde de sadece boştamı marş alıyor?

    3- Işıklarda motorla durduğumda karşıya geçen genç bir arkadaş motorun dümeni üflüyor dedi ve ben ne demek istediğini anlamadım. Sizce ne demek istedi?

  3. #1023
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı uhacisalih82 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    Yaklaşık 2 ay önce Titanic 150-S motoru aldım ve 350 km yaptım. Aklıma takılan bir takım sorular var. Yardımcı olabilirseniz sevinirim.

    1- Motor 80'i geçmiyor ve aşırı sesli çalışıyor. 4.vites 6000 devirde 60-62 km arası 5.viteste 6000 devirde 72-75 km arası yapıyor. Motor rodajda olduğu için daha zorlamadım ama zorlasam da gitmeyecek gibi duruyor. Motorda rolanti ve karbüratör ayarı yaptım. Sizce sorun nedir?

    2- Motor sadece boşta marş alıyor. İlk aldığımda viteste marş alıyor diye hatırlıyorum. Sizde de sadece boştamı marş alıyor?

    3- Işıklarda motorla durduğumda karşıya geçen genç bir arkadaş motorun dümeni üflüyor dedi ve ben ne demek istediğini anlamadım. Sizce ne demek istedi?
    Kardeşim hayırlı olsun. Ben 500. km.de ilk bakıma sokmuştum ve yağ değişimi yapılmıştı. Sen de yetkili servisine gidip sorununu anlatsan daha sağlıklı olur. Çünkü belirttiğin devirlerdeki hızlar mantıklı değil, mutlaka bir sıkıntı var gözüküyor. Çözümü belki de basittir. Bu motorda sol elcik tarafında bulunan jiglenin vidası gevşiyor, bazen gidonu çevirdiğinde motorun jiglesini çalıştırıyor haliyle devir yükseliyor,gürültü artıyor ve motor gitmiyor. O jigle vidasını da bir kontrol ettir. Motor vitesteyken de debriyaja bastığında motorun çalışması gerek. Motor dümeni üflemesi tabirini ben de ilk defa duydum.
    levend84 bunu beğendi.

  4. #1024

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Bende yaklaşık 1.5-2 ay olacak 600km oldu. Viteste marş alıyor ve basınca güzel gidiyor. Rodajda olduğu için bende pek zorlamadım fakat bir iki kere mecburen 110-115 arası hızı gördüm ve devam etseydim 120-125 e rahat çıkardı

  5. #1025
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı erdemkldrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende yaklaşık 1.5-2 ay olacak 600km oldu. Viteste marş alıyor ve basınca güzel gidiyor. Rodajda olduğu için bende pek zorlamadım fakat bir iki kere mecburen 110-115 arası hızı gördüm ve devam etseydim 120-125 e rahat çıkardı
    Sana da hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

  6. #1026
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kardeşim hayırlı olsun. Ben 500. km.de ilk bakıma sokmuştum ve yağ değişimi yapılmıştı. Sen de yetkili servisine gidip sorununu anlatsan daha sağlıklı olur. Çünkü belirttiğin devirlerdeki hızlar mantıklı değil, mutlaka bir sıkıntı var gözüküyor. Çözümü belki de basittir. Bu motorda sol elcik tarafında bulunan jiglenin vidası gevşiyor, bazen gidonu çevirdiğinde motorun jiglesini çalıştırıyor haliyle devir yükseliyor,gürültü artıyor ve motor gitmiyor. O jigle vidasını da bir kontrol ettir. Motor vitesteyken de debriyaja bastığında motorun çalışması gerek. Motor dümeni üflemesi tabirini ben de ilk defa duydum.
    Aga sen aslinda titanic S hic satmayacaktin,fiti fiti kullanirdin..150lik candir..
    Karaduzen heyecan..
    tommygun bunu beğendi.

  7. #1027
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aga sen aslinda titanic S hic satmayacaktin,fiti fiti kullanirdin..150lik candir..
    Karaduzen heyecan..
    Samimi söyleyeyim bu devirde cukka sağlam değilse yüksek cc akıl karı değil, hele çok km yapıyorsan. 250'lik motor bile ocağıma incir ağacı dikti gerisini sen hesap et.
    levend84 bunu beğendi.

  8. #1028
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Samimi söyleyeyim bu devirde cukka sağlam değilse yüksek cc akıl karı değil, hele çok km yapıyorsan. 250'lik motor bile ocağıma incir ağacı dikti gerisini sen hesap et.
    250cc üzeri için konuşuyorum,

    Ya bekar olacaksin aylik gelirin min 4-5 bin olacak

    Veya

    Evli çocuklu olacaksin,

    Eve iki maaş girecek,6.000x2

    Yoksa,kira ode,faturalar,motor bakimi..yakiti,50bin tl lik motorada kasko lazim.

    Evin yolunu bulamazsin..
    tommygun bunu beğendi.

  9. #1029
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc üzeri için konuşuyorum,

    Ya bekar olacaksin aylik gelirin min 4-5 bin olacak

    Veya

    Evli çocuklu olacaksin,

    Eve iki maaş girecek,6.000x2

    Yoksa,kira ode,faturalar,motor bakimi..yakiti,50bin tl lik motorada kasko lazim.

    Evin yolunu bulamazsin..
    Nisan 2018'de 10500 TL'ye aldığım motora Temmuz 2019 itibariyle yakıttı,bakımdı,lastikti,sigortaydı, parça değişimiydi 17000 TL üzeri para harcamışım Ha 40000 km yaptım o ayrı konu
    levend84 bunu beğendi.

  10. #1030
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nisan 2018'de 10500 TL'ye aldığım motora Temmuz 2019 itibariyle yakıttı,bakımdı,lastikti,sigortaydı, parça değişimiydi 17000 TL üzeri para harcamışım Ha 40000 km yaptım o ayrı konu
    40.000km yi

    Bir otomobil veya toplu tasimada,taxide,şehirler arasi otobuste yapsan

    Ne yazardi?

    Min:25bin tl diyorum.

    Hee birde motorunu 2.elde sattigini dusun.

    Abi,sen yinede bu kadar detaya inme..
    tommygun bunu beğendi.

  11. #1031
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    40.000km yi

    Bir otomobil veya toplu tasimada,taxide,şehirler arasi otobuste yapsan

    Ne yazardi?

    Min:25bin tl diyorum.

    Hee birde motorunu 2.elde sattigini dusun.

    Abi,sen yinede bu kadar detaya inme..
    Allah imkan verir de cc büyütürsem Wolf.ü tutacağım satmayacağım. Yüksek cc keyif ama kısa sürede o kadar km beni batırır.
    levend84 bunu beğendi.

  12. #1032

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Lastik basıncı kaç olmalı ?
    Bugün ön arka 32psi yaptım. Kitaplıkta 225kpa yazıyor internetten psi a çevirince 32 çıktı s sizde kaç ?

  13. #1033
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı erdemkldrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik basıncı kaç olmalı ?
    Bugün ön arka 32psi yaptım. Kitaplıkta 225kpa yazıyor internetten psi a çevirince 32 çıktı s sizde kaç ?
    Eğer 90/90/17 ön, 110/80/17 arka kullanıyorsan kitapçıkta lastik soğuk ve motor yüksüzken ön 29,arka 32 psi derken benim lastikçim aynı koşullarda ön için 30, arka için 33 psi tavsiye ediyordu.

  14. #1034

    Üyelik
    08 Mayıs 2019
    Teşekkürler. Bende deniyerek orta yolu bulucam artık ��
    Benim lastiklerde ön aynı arka 120/80 ama değiştiricem forumda önerdiğiniz lastikten alıcam

  15. #1035
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı erdemkldrm adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Lastik basıncı kaç olmalı ?
    Bugün ön arka 32psi yaptım. Kitaplıkta 225kpa yazıyor internetten psi a çevirince 32 çıktı s sizde kaç ?
    Ön 29,arka 32 psi

  16. #1036

    Üyelik
    20 Temmuz 2019
    Satılık 1350 KM Rks Titanic 150-S

    2018 model olup, 01.07.2019 trafik çıkışlıdır. Rodajı yeni bitmiş ve düzenli yapılmıştır. Km başına 0,14-0,15 Kuruş yakıt yakmaktadır. Üzerinde Ön:110/80-17 Arka:130/70-17 Anlas Tournee lastik takımı vardır. Lastikleri motoru aldıktan 300 km sonra taktırdım. Üzerinde ki orjinal lastikler nylon olduğu için çöp niteliğindeydi. Sökme takma 650 TL masrafı oldu. 500 km bakımı yetkili servisi Motokit-Küçükyalıda yapılmıştır. Düşmesi, yan yatması, v.s. yoktur. Site garajı içerisinde tutulmuştur. Üzerine koruma demiri taktırılmıştır. Daha yüksek cc motor alacağım için satıyorum. Sıfır alıp rodaj bekleme, plaka bastırma, lastik değişme derdi yok. Sıfırdan tek farkı km göstergesidir. Yanında alarmlı disk kilidi, 2 adet sıfır yağ filtresi ve 1 LT Motul 3000 yağ verilecektir.

    İrtibat : 0553 870 10 100

  17. #1037

    Üyelik
    01 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Salihli
    Motosikleti
    Bajaj Pulsar 150 - Mondial Zone 150 - CFmoto 150NK
    Arkadaşlar bu motorun top speed çok yapmıyor diyorlar nedir durum

  18. #1038

    Üyelik
    03 Şubat 2020
    Bu kızımız hakkında son yorumu ben yapıp konuyu hortlatan olucam sanırım. Ve çok uzun yazicam. Kusura bakmayın. Zamanı olan motoru almak isteyen oturup okusun lütfen.

    Motoru 2018 model sıfır aldım. Öncelikle şunları söylemek isterim. Kendisine ne kadar aşık olarak almış olsamda (2 gün boyunca oturup İnternete 2011den beri yapılan tüm yorumları okuyarak geçirdim ise bile gitmedim 2 gün.)beni aldatmış bir muhendislik örneğidir kendisi. Rks öyle bir çalışmış ki: "Kırmızı Hürmüz'ümü" sadece bir kez depo doluyken ağır geldiği için garajda devirdim ve sağ ayna kırıldı. Aldığım yan sanayi aynanın dişleri düz iken yuvanın ters dişlere sahip olduğunu gördüm. Servisi ise "abi komple sağ ön kol hidrolik kutusuyla birlikte değişecek yapacak bir şey yok" diyip tanıdık manidik dinlemeden para kazanmaya çalıştı. Servisin ismini vermeyeceğim. Eskişehir'de bir servis. Tek Rks servisi. Sonucunda satın aldigim yan sanayi aynayı üzerine içindeki somuna anahtar takabileceğim bir delik açarak orijinal ayna demiriyle geri taktım. İş görüyor mu görüyor.
    Rodaja gelirsek: motoru ilk 1000 km hiç zorlamadim ve değişken devirlerde kullandım. Hatta o kadar pimpirikli davrandım ki bu 3000'e kadar böyle gitti. 500-1000-2000 motul yağ ile bakım yapıldı. 3000 binde "s" ile başlayan "ler" ile biten kelimeyi kullandım ve tapagaz Eskişehir İzmir ardından İzmir Eskişehir yaptım 24 saatte. 6 saatte gittim 5.5 saatte döndüm molalar hariç. Önceki sayfalarda bir arkadaş motor 80i geçmiyor vs bisi ler yazmis. Kötü rodajlisina biniyor sanırım. Ben o yolda 110dan aşağı sürmedim. (ancak bu alet için 110 çok fazla çünkü rüzgar adamı dövüyor ve yoruyor). 128i görecek kadar zorladığım yerler oldu. En güzel yanıda bir depoyla gittim. Bir depo ile geldim(yedek dahil dönüşte. Çünkü biraz fazla zorladım.) ancak gelelim ki eksilerine. 7500 kmde debriyaj teli koptu. Üstelik yedek parça acımasız servisler yüzünden çok pahalı İnternete basvurursaniz ise yan sanayi mi orijinal mi anlamak çok zor. Titreşime gelince bu kızımız şehirler arası motor degil. Ama şehir içinde tam bir efsane. Kızımdan vazgeçemiyorum ama 390 Duke hep hayalim olduğundan dolayı ve askere gideceğim için kızımı satmayı düşünüyorum.mayista askerim. Kırmızı Hürmüzumden vazgeçmek çok zor olacak. Sabahları - 8de yerler buzken kendisine binmek çok keyifliydi benim için. Keşke hep kış olsa dedirtti. Orijinal lastik kullanıyorum hala. Zira rks premium bir Çin lastik kullanmış ve bu ölçülerde lastik takım olarak hiç bir markada yok. Sadece lastik soğukken virajlarda kesinlikle kayıyor ve amatör bir sürücü iseniz, sola dönerken sağ manete sağa dönerken sol manete ağırlık vermiyorsaniz örneğin, adam öldürür diyebilirim. Yakıta gelince: (hala km yakıt hesabı yapmaya çalışsam da tam net değil o yüzden söyle tanimlayacagim) iş yerim 7km. Günlük minimum 14 km kesin biniyorum. Kışa bakmayin 6cm karda, - 8 derece havada buzda bile bindim her gün. İse git gelin disindada fuzuli sürekli binmeme rağmen aylık ortalama en fazla 90 lira harcıyorum benzine (ortalama benzin fiyatı 7lira dersek). Parça kısmına gelirsek orijinal zincir çöp ötesi çöp. 7000de hem dişlileri hem kendini bozdu. Fren çok kullanan bir insan değilim. Genelde kendimi yol durumuna göre ayarlarım. Freni sadece ayda bir kere panik freni tatbikatı için zorlayan biriyimdir. O yüzden o kısımdan şikayet edemiyorum. Hala on numara tutuyor(8300kmdeyim şu an)
    çok uzun yazdım ama hayatımda mondial sürmüş biri değilim. Önceki motorum kuba twister 50cc idi. 8 kazam var hasar kayıtsız. (çoğu düşme-öncesinde 21 sene bisiklet tecrübem var hiç inmedim iki teker den). Kırmızı Hürmüz'üm ile tek bir kazam yok Allaha şükür. Arada güvenli sürüş kitapları okudum çünkü. O zamanlarda kuba tercih etmemin sebebi ayniydi. Bir Türk firması ama güvenlik adına en üstün cin ürünü kullanıyorlar akar aksamlarda. Rks titanic de öyle. Ama birazcık deneyimi olan herkes aynı fikirde olacaktir.bindigimiz şey motosiklet yani pamuk ipliği. O yüzden bir daha cin mali asla ama asla diyorum. Yinede rks sitesinde "zor beğenenler için" yazmakta çok haklı. Bir iki kronik sorununu herhangi bir "usta" catur çutur çözer emsallerinin aksine.
    Uzun yazıma farklı bir açıdan devam ediyorum. Bu kızımız şehir içi 60-90km (hatta 98 km) hızla sürmek için en ideal motordur diye düşünüyorum ben. 98 üstü yorar. Tabi bunun için 2019 model sıfır cbf150yi meclisten dışarı çıkarırsak. Çünkü sifirinda aralarındaki fiyatlar arasında dağlar var. Görünüş 2018den sonra çok değişti 2017ye oranla. Ses 150lilik motor için çok tatmin edici. Servis ve müşteri hizmetleri benden -4 (yazıyla eksi dört) alıyor ama doğru parçayı ve ustayı bulursanız gege😉. Bu motosiklet alınır. En azından geçiş motoru için kesinlikle alınır. Yakıt ve şehir içi kullanım için kesinlikle idealdir.
    saygılarımla.
    tommygun ve halilom bunu beğendiler.

  19. #1039
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Alıntı batmanefee adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu kızımız hakkında son yorumu ben yapıp konuyu hortlatan olucam sanırım. Ve çok uzun yazicam. Kusura bakmayın. Zamanı olan motoru almak isteyen oturup okusun lütfen.

    Motoru 2018 model sıfır aldım. Öncelikle şunları söylemek isterim. Kendisine ne kadar aşık olarak almış olsamda (2 gün boyunca oturup İnternete 2011den beri yapılan tüm yorumları okuyarak geçirdim ise bile gitmedim 2 gün.)beni aldatmış bir muhendislik örneğidir kendisi. Rks öyle bir çalışmış ki: "Kırmızı Hürmüz'ümü" sadece bir kez depo doluyken ağır geldiği için garajda devirdim ve sağ ayna kırıldı. Aldığım yan sanayi aynanın dişleri düz iken yuvanın ters dişlere sahip olduğunu gördüm. Servisi ise "abi komple sağ ön kol hidrolik kutusuyla birlikte değişecek yapacak bir şey yok" diyip tanıdık manidik dinlemeden para kazanmaya çalıştı. Servisin ismini vermeyeceğim. Eskişehir'de bir servis. Tek Rks servisi. Sonucunda satın aldigim yan sanayi aynayı üzerine içindeki somuna anahtar takabileceğim bir delik açarak orijinal ayna demiriyle geri taktım. İş görüyor mu görüyor.
    Rodaja gelirsek: motoru ilk 1000 km hiç zorlamadim ve değişken devirlerde kullandım. Hatta o kadar pimpirikli davrandım ki bu 3000'e kadar böyle gitti. 500-1000-2000 motul yağ ile bakım yapıldı. 3000 binde "s" ile başlayan "ler" ile biten kelimeyi kullandım ve tapagaz Eskişehir İzmir ardından İzmir Eskişehir yaptım 24 saatte. 6 saatte gittim 5.5 saatte döndüm molalar hariç. Önceki sayfalarda bir arkadaş motor 80i geçmiyor vs bisi ler yazmis. Kötü rodajlisina biniyor sanırım. Ben o yolda 110dan aşağı sürmedim. (ancak bu alet için 110 çok fazla çünkü rüzgar adamı dövüyor ve yoruyor). 128i görecek kadar zorladığım yerler oldu. En güzel yanıda bir depoyla gittim. Bir depo ile geldim(yedek dahil dönüşte. Çünkü biraz fazla zorladım.) ancak gelelim ki eksilerine. 7500 kmde debriyaj teli koptu. Üstelik yedek parça acımasız servisler yüzünden çok pahalı İnternete basvurursaniz ise yan sanayi mi orijinal mi anlamak çok zor. Titreşime gelince bu kızımız şehirler arası motor degil. Ama şehir içinde tam bir efsane. Kızımdan vazgeçemiyorum ama 390 Duke hep hayalim olduğundan dolayı ve askere gideceğim için kızımı satmayı düşünüyorum.mayista askerim. Kırmızı Hürmüzumden vazgeçmek çok zor olacak. Sabahları - 8de yerler buzken kendisine binmek çok keyifliydi benim için. Keşke hep kış olsa dedirtti. Orijinal lastik kullanıyorum hala. Zira rks premium bir Çin lastik kullanmış ve bu ölçülerde lastik takım olarak hiç bir markada yok. Sadece lastik soğukken virajlarda kesinlikle kayıyor ve amatör bir sürücü iseniz, sola dönerken sağ manete sağa dönerken sol manete ağırlık vermiyorsaniz örneğin, adam öldürür diyebilirim. Yakıta gelince: (hala km yakıt hesabı yapmaya çalışsam da tam net değil o yüzden söyle tanimlayacagim) iş yerim 7km. Günlük minimum 14 km kesin biniyorum. Kışa bakmayin 6cm karda, - 8 derece havada buzda bile bindim her gün. İse git gelin disindada fuzuli sürekli binmeme rağmen aylık ortalama en fazla 90 lira harcıyorum benzine (ortalama benzin fiyatı 7lira dersek). Parça kısmına gelirsek orijinal zincir çöp ötesi çöp. 7000de hem dişlileri hem kendini bozdu. Fren çok kullanan bir insan değilim. Genelde kendimi yol durumuna göre ayarlarım. Freni sadece ayda bir kere panik freni tatbikatı için zorlayan biriyimdir. O yüzden o kısımdan şikayet edemiyorum. Hala on numara tutuyor(8300kmdeyim şu an)
    çok uzun yazdım ama hayatımda mondial sürmüş biri değilim. Önceki motorum kuba twister 50cc idi. 8 kazam var hasar kayıtsız. (çoğu düşme-öncesinde 21 sene bisiklet tecrübem var hiç inmedim iki teker den). Kırmızı Hürmüz'üm ile tek bir kazam yok Allaha şükür. Arada güvenli sürüş kitapları okudum çünkü. O zamanlarda kuba tercih etmemin sebebi ayniydi. Bir Türk firması ama güvenlik adına en üstün cin ürünü kullanıyorlar akar aksamlarda. Rks titanic de öyle. Ama birazcık deneyimi olan herkes aynı fikirde olacaktir.bindigimiz şey motosiklet yani pamuk ipliği. O yüzden bir daha cin mali asla ama asla diyorum. Yinede rks sitesinde "zor beğenenler için" yazmakta çok haklı. Bir iki kronik sorununu herhangi bir "usta" catur çutur çözer emsallerinin aksine.
    Uzun yazıma farklı bir açıdan devam ediyorum. Bu kızımız şehir içi 60-90km (hatta 98 km) hızla sürmek için en ideal motordur diye düşünüyorum ben. 98 üstü yorar. Tabi bunun için 2019 model sıfır cbf150yi meclisten dışarı çıkarırsak. Çünkü sifirinda aralarındaki fiyatlar arasında dağlar var. Görünüş 2018den sonra çok değişti 2017ye oranla. Ses 150lilik motor için çok tatmin edici. Servis ve müşteri hizmetleri benden -4 (yazıyla eksi dört) alıyor ama doğru parçayı ve ustayı bulursanız gege��. Bu motosiklet alınır. En azından geçiş motoru için kesinlikle alınır. Yakıt ve şehir içi kullanım için kesinlikle idealdir.
    saygılarımla.
    Kaleminize sağlık, daha nice uzun km.leri sıkıntısız yapmanız dileğiyle.

  20. #1040
    mtgemlik - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Bajaj pulsar-Rks 150s- Tvs apache rtr 200
    Selamun aleyküm. Geçen hafta bende bursa da sıfır olarak kalan son motoru almış bulunuyorum. Bayideyken depo kapağını açtım benzin kokusu bile yoktu. 1 lt kadar koydu 2 senedir yatan motor tek marşta çalıştı valla ne yalan söyleyim enjeksiyonlu gibi tıkır tıkır saydı olduğu yerde. Zaten direk tav oldum motora. Bundan önce pulsar 150 ns kullandım 20 bin km araba almam gerektiği için vede karbüratördeki sıkıntılarından dolayı soğumuştum motordan o yüzden satmıştım. Ona göre kıyaslıacak olursam olumsuz olan tek şey boyum 1.87 pulsar depoyu çok rahat kavrıyordum. Rks de ise biraz deponun kavisinden yukarı çıkıyor ama çokta rahatsız etmedi zamanla alışırım. Rks nin gaz tepkimesi pulsar150ye nazaran daha güzel. En çokta hoşuma giden sıcak soğuk fart etmeksizin enjeksiyonlu gibi çalışması. Soğukken stop etme filan yaşamadım hiç. Hava şartlarından ve iş yoğunluğundan dolayı çok binemedim, daha 70 kmde. Km arttıkça burda bilgi paylaşımı yapacağım.. Herkese kazasız belasız sürüşler dilerim
    tommygun bunu beğendi.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)