TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
03 Mayıs 2019, 23:55
#261
levend84 adlı üyeden alıntı
Bmw g310 modelini yakindan incelerseniz,gidon butonlari ve kafa kablo demetine bakabilirsiniz.
Sinyal
Korna
Selektor
Kill switch
Vb.
Butonlar rtr serisi ile aynı.
görsellerden buldum bunu zaten bmw ile işbirliği içerisinde. herhalde bu modelde hindistan'da üretiliyormuş.
Reklamlar
-
04 Mayıs 2019, 10:55
#262
Fotoğraf ve yorum bekliyoruz bol bol suzuki gsx 250r ye kafa yorarken bir anda bu motosiklete takildim gelişmeleri takip ediyorum
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
-
04 Mayıs 2019, 13:26
#263
Hayırlı uğurlu olsun,ağız tadıyla eskitirsin işallah
-
04 Mayıs 2019, 13:30
#264
hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz inşallah
-
08 Mayıs 2019, 12:27
#265
@hokka reis resimleri bekliyoruz. Ayrıntılı detaylı bir inceleme yaparsan seviniriz. 150 likten geçmeye değer mi? Fiyatını hak ediyor mu? Artçılı çekişi nasıl?
-
08 Mayıs 2019, 15:21
#266
@hokka güle güle kullan. Güzel paylaşımlarını bekliyoruz.
-
08 Mayıs 2019, 22:16
#267
hokka adlı üyeden alıntı
Rodajini guzel yap,antalyaya yolum düşerse benim 180 le kapişalim..
Gidişi nasil bakalim..
-
09 Mayıs 2019, 12:58
#268
Hayırlı olsun. Bence Hint modelleri içinde en kaliteli motor budur. Zaten TVS'nin de genel olarak diğerlerinden daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Öyle olmasa BMW bunlarla çalışmazdı. Baktım da bizim piyasa için bu kadar önemli bir motorun konusu hemen kaybolmuş. Hala marka fanatikliğinden ve beygir gücü sevdasından kurtulamadık. Bu arada beygir gücü sevdalıları için yeni bir model çıktı, 250 cc 24 BG (yerseniz tabi) cruiser. Fiyatı da 7300 TL.
Buyrun : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...68159454/detay
-
09 Mayıs 2019, 14:37
#269
Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.
-
09 Mayıs 2019, 14:45
#270
hokka adlı üyeden alıntı
Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz
şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.
Velhasil kelam...
Benim 180ligi satip rtr200 almanin ciddi anlamda performans yonunden bir gerekliligi yok..
Zaten 8 bin tl ye almistim 0km olarak.
Bir 8bin daha verecegime,o butçe ile 100bin km,tüm işletme giderlerini karşilarim.
3 takim lastik
Sigorta
Vergi
Yakit
-
09 Mayıs 2019, 14:52
#271
Kesinlikle. Gecen sene 200 cc almak için 150 liği sattım o zaman gelmiş olsaydi bu motor muhtemelen 11 12 bin gibi bir fiyati olurdu o zaman almaya degerdi . Şu an zaten bir motor alacaktim nmax ya da pcx düşünüyordum bir baktim ki bu gelmiş hem sevdiğim marka hem de 200 cc diye bunu aldim. Yoksa şu an elindeki modeli satip bunu almak mantik işi değil.
-
09 Mayıs 2019, 15:47
#272
hokka adlı üyeden alıntı
Kesinlikle. Gecen sene 200 cc almak için 150 liği sattım o zaman gelmiş olsaydi bu motor muhtemelen 11 12 bin gibi bir fiyati olurdu o zaman almaya degerdi . Şu an zaten bir motor alacaktim nmax ya da pcx düşünüyordum bir baktim ki bu gelmiş hem sevdiğim marka hem de 200 cc diye bunu aldim. Yoksa şu an elindeki modeli satip bunu almak mantik işi değil.
bende 150 lik var iki kişi rampalarda çok bayılıyor, 180 lik mi 200 lük mü alsam diye kararsızım. Sen olsan ne yapardın hocam, 10bin tl 180 lik alana kadar 16 bine 200 lük mü alınır?
-
09 Mayıs 2019, 16:44
#273
Şu anki tecrubeyle geçmişe dönmek mümkün olsaydi satmazdim hiç 150 ccyi bence sen de kullan kullanabildiğin kadar. iki kişi rampa çikmaya kalksam bu motorda kasar vaaay dedirtecek bir fark yok çekişte.baymadan çiksa bile oturuş pozisyonu hem artçi hem kullanıcı için eski modele göre biraz rahatsiz.aradaki fiyat farki değmez diye düşünüyorum.
-
09 Mayıs 2019, 20:40
#274
hokka adlı üyeden alıntı
Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz
şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.
Servis konusuna pek takma. Japon markaların servisinde çalışanlar da çok farklı değil. Senin yerinde olsam kendim ayarlar hiç servise bulaşmazdım.
Son hız konusunda haklısın. 10-20 km/h den fazla farketmez. 50 cc fazlalık için. Fakat son hızdan daha önemlisi tork farkıdır. Rodajını bitirdikten sonra 2 kişi yokuşta bayılmaz bence.
Titreşim var dersen o kötü işte. Rodajı bitir. Bir de öyle bak bakalım. Kazasız belasız sürüşler. Takipteyiz
-
09 Mayıs 2019, 21:05
#275
AzÇok adlı üyeden alıntı
Servis konusuna pek takma. Japon markaların servisinde çalışanlar da çok farklı değil. Senin yerinde olsam kendim ayarlar hiç servise bulaşmazdım.
Son hız konusunda haklısın. 10-20 km/h den fazla farketmez. 50 cc fazlalık için. Fakat son hızdan daha önemlisi tork farkıdır. Rodajını bitirdikten sonra 2 kişi yokuşta bayılmaz bence.
Titreşim var dersen o kötü işte. Rodajı bitir. Bir de öyle bak bakalım. Kazasız belasız sürüşler. Takipteyiz
Teşekkür ederim. Eminim öyledir herkesin muamelesi malını satana kadar ne yazık ki.satiş sonrası hizmet sıfır. İlk bakimda servise götüreceğim garanti dışı kalmasin diye ikinci bakimda da kendim yapacağım 2. bakıma kadar bir sıkıntı çikmazsa motorda ondan sonrasinda da çıkmaz zaten garantilik bir sıkıntı. Evet rodaj bir bitsin motor o zaman kendini belli edecek. Ayrıntılar gelecek yakında birileri daha katılır kervana bir de onlar paylaşsin bakalım ilk izlenim ve tecrübelerini. Kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum .
-
09 Mayıs 2019, 22:15
#276
hokka adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim. Eminim öyledir herkesin muamelesi malını satana kadar ne yazık ki.satiş sonrası hizmet sıfır. İlk bakimda servise götüreceğim garanti dışı kalmasin diye ikinci bakimda da kendim yapacağım 2. bakıma kadar bir sıkıntı çikmazsa motorda ondan sonrasinda da çıkmaz zaten garantilik bir sıkıntı. Evet rodaj bir bitsin motor o zaman kendini belli edecek. Ayrıntılar gelecek
yakında birileri daha katılır kervana bir de onlar paylaşsin bakalım ilk izlenim ve tecrübelerini. Kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum .
Reis katılacaktım kervana ama söylediklerin yüzünden 180likle devam edicem yola :D
-
09 Mayıs 2019, 22:33
#277
Valla Hokka hocam, yazdıklarınızdan sonra bütün hevesim kaçtı desem yeridir :D uzun zamandır hevesle beklediğim bir modeldi bu, ama sanırım o kadar para vermeye değecek bir model değil , gerçi abs, enjeksiyon, kaydırmalı debriyaj hala çok güzel avantajlar ama bir şüpheye düştüm
-
09 Mayıs 2019, 22:53
#278
Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
-
09 Mayıs 2019, 23:15
#279
Bu konuyu uzaktan takip ediyorum ve merak ettiğim bir şey var. Bu alet enjeksiyonlu, abs'li, kaydırmalı debriyajlı değil mi? bunlar hem günlük kullanımda hem bakım gibi konularda oldukça güzel faydalar değil mi? Yani ABS hayati bir şey, enjeksiyon desen ayar istemez bir şey istemez. Kaydırmalı debriyaj da var(gerçi bunun faydası tam olarak ne olacak bilemedim :D) Ayrıca 200'lük bir alet. Oldukça avantajlı duruyor. Kullanması çok rahat olacak gibi. Son mesajlarda güç, çekiş mevzuularına çok takılınılmış gibi de ondan sordum.
Benim @hokka beye sorum ise şu olacak. Enjeksiyonlu olması gaz tepkilerini daha güzel yapmış mı? Yani karbüratörlü bir alete göre gaz verdiğinizdeki tepkileri nasıl? Hızlanışı daha dengeli mi?
-
09 Mayıs 2019, 23:23
#280
levend84 adlı üyeden alıntı
Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
Bekliyoruz reizzzz
Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)