Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #261
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bmw g310 modelini yakindan incelerseniz,gidon butonlari ve kafa kablo demetine bakabilirsiniz.

    Sinyal
    Korna
    Selektor
    Kill switch

    Vb.

    Butonlar rtr serisi ile aynı.
    görsellerden buldum bunu zaten bmw ile işbirliği içerisinde. herhalde bu modelde hindistan'da üretiliyormuş.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #262
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Fotoğraf ve yorum bekliyoruz bol bol suzuki gsx 250r ye kafa yorarken bir anda bu motosiklete takildim gelişmeleri takip ediyorum
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..

  3. #263

    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cıks
    Hayırlı uğurlu olsun,ağız tadıyla eskitirsin işallah

  4. #264

    Üyelik
    11 Şubat 2019
    hayırlı uğurlu olsun yeni motorunuz inşallah

  5. #265

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    @hokka reis resimleri bekliyoruz. Ayrıntılı detaylı bir inceleme yaparsan seviniriz. 150 likten geçmeye değer mi? Fiyatını hak ediyor mu? Artçılı çekişi nasıl?

  6. #266
    hattoi - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2016
    Şehir
    İzmir
    @hokka güle güle kullan. Güzel paylaşımlarını bekliyoruz.

  7. #267
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    görsellerden buldum bunu zaten bmw ile işbirliği içerisinde. herhalde bu modelde hindistan'da üretiliyormuş.
    https://i.hizliresim.com/nQ1mr1.jpg
    Rodajini guzel yap,antalyaya yolum düşerse benim 180 le kapişalim..

    Gidişi nasil bakalim..

  8. #268

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    Hayırlı olsun. Bence Hint modelleri içinde en kaliteli motor budur. Zaten TVS'nin de genel olarak diğerlerinden daha kaliteli olduğunu düşünüyorum. Öyle olmasa BMW bunlarla çalışmazdı. Baktım da bizim piyasa için bu kadar önemli bir motorun konusu hemen kaybolmuş. Hala marka fanatikliğinden ve beygir gücü sevdasından kurtulamadık. Bu arada beygir gücü sevdalıları için yeni bir model çıktı, 250 cc 24 BG (yerseniz tabi) cruiser. Fiyatı da 7300 TL.

    Buyrun : https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...68159454/detay

  9. #269
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.

  10. #270
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.
    Velhasil kelam...

    Benim 180ligi satip rtr200 almanin ciddi anlamda performans yonunden bir gerekliligi yok..

    Zaten 8 bin tl ye almistim 0km olarak.

    Bir 8bin daha verecegime,o butçe ile 100bin km,tüm işletme giderlerini karşilarim.

    3 takim lastik
    Sigorta
    Vergi
    Yakit

  11. #271
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Kesinlikle. Gecen sene 200 cc almak için 150 liği sattım o zaman gelmiş olsaydi bu motor muhtemelen 11 12 bin gibi bir fiyati olurdu o zaman almaya degerdi . Şu an zaten bir motor alacaktim nmax ya da pcx düşünüyordum bir baktim ki bu gelmiş hem sevdiğim marka hem de 200 cc diye bunu aldim. Yoksa şu an elindeki modeli satip bunu almak mantik işi değil.

  12. #272

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kesinlikle. Gecen sene 200 cc almak için 150 liği sattım o zaman gelmiş olsaydi bu motor muhtemelen 11 12 bin gibi bir fiyati olurdu o zaman almaya degerdi . Şu an zaten bir motor alacaktim nmax ya da pcx düşünüyordum bir baktim ki bu gelmiş hem sevdiğim marka hem de 200 cc diye bunu aldim. Yoksa şu an elindeki modeli satip bunu almak mantik işi değil.
    bende 150 lik var iki kişi rampalarda çok bayılıyor, 180 lik mi 200 lük mü alsam diye kararsızım. Sen olsan ne yapardın hocam, 10bin tl 180 lik alana kadar 16 bine 200 lük mü alınır?

  13. #273
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Şu anki tecrubeyle geçmişe dönmek mümkün olsaydi satmazdim hiç 150 ccyi bence sen de kullan kullanabildiğin kadar. iki kişi rampa çikmaya kalksam bu motorda kasar vaaay dedirtecek bir fark yok çekişte.baymadan çiksa bile oturuş pozisyonu hem artçi hem kullanıcı için eski modele göre biraz rahatsiz.aradaki fiyat farki değmez diye düşünüyorum.

  14. #274
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Dostlar çok teşekkür ederim hepinize iyi dilekleriniz için. Motorun gidişi ve sürüşü eski kasalardan pek bi farki yok. Son hızını henuz test etmedim rodaj aşamasında olduğundan ama 10 20 km fark için değmez diye düşünüyorum bu kadar fiyat farkina. Ben aldiğima pişman olmak üzereyim başta servis olayi beni çok sinir ediyor.Motorun yagini muhtemelen 1 litre olarak koymuşlar kontrol ettiğimde son cubuktaydi orta seviyeye gelene kadar 400 ml kadar yag eklemesi yaptim bir de arka tekeri eşitlememişler. Bir tarafta 4 cubuk bir tarafta 5 6 çubuk görünüyor. Alacak olanlar yağ okayina dikkat etsinler Kitapcikta yazana göre ilk basta 1400 ml yağ koymak gerekiyormus sonraki degisimlerde 1200 ml.Arka planda kalan çok arti özellikleri var abs olsun yag sogutma olsun ama bunlar eski kasa için bir sorun teşkil etmiyordu zaten. Frenler zaten eski modelde iyiydi ve isinma problemi yoktu. Bir kaç guzel ozelliginden bahsetmek gerekirse herhangi bir ariza olduğunda kendisi bildiriyormuş kitapcikta yazdigina göre. Takoz acik kalirsa çalışıyor ama gaza basınca hemen duruyor ve ekranda takoz acik kalmis diye İngilizce olarak yazıyor. Yeni hız rekoru yaptiğinizda motor durunca bildiriyor yeni hiz rekoru şu diye . Vites atmak için rpm limiti belirleyebiliyorsunuz. Fabrika ayari olarak 7000 rpmymiş 7000 rpmye gelince uyari ışığı yanıyor vites at diye. Farkettiğim en büyük eksisi vites geçişleri, boşa almak çok zor bazen kipirdatmak gerekiyor ileri doğru boşa gecsin diye ve vites atinca debriyaj kolundan bile hissediyorsun sert geçişleri. Bu vites olayi hunt forumlarinda da yaziyor zaten eksi olarak. İlk günün heyecani olsa gerek titreşim yok demisim ama titreşim var eski kasadaki kadar olmasada . Süspansiyonlar ya çok yumuşak ya da sert oldugundan çözemedim ama duz asfaltta giderken bile motor yaylaniyor. Koltuk kesinlikle eski modelde daha rahattı. İki kişi bindim çekişi iyi . Bunu alacağınıza gidin 3 tane ikinci el alin her bir renginden her gün birine binersiniz şaka tabi . Alinmayacak motor degil ama atla deve farki aramamak gerek.
    Servis konusuna pek takma. Japon markaların servisinde çalışanlar da çok farklı değil. Senin yerinde olsam kendim ayarlar hiç servise bulaşmazdım.
    Son hız konusunda haklısın. 10-20 km/h den fazla farketmez. 50 cc fazlalık için. Fakat son hızdan daha önemlisi tork farkıdır. Rodajını bitirdikten sonra 2 kişi yokuşta bayılmaz bence.
    Titreşim var dersen o kötü işte. Rodajı bitir. Bir de öyle bak bakalım. Kazasız belasız sürüşler. Takipteyiz

  15. #275
    hokka - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2013
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 FI 4V
    Alıntı AzÇok adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Servis konusuna pek takma. Japon markaların servisinde çalışanlar da çok farklı değil. Senin yerinde olsam kendim ayarlar hiç servise bulaşmazdım.
    Son hız konusunda haklısın. 10-20 km/h den fazla farketmez. 50 cc fazlalık için. Fakat son hızdan daha önemlisi tork farkıdır. Rodajını bitirdikten sonra 2 kişi yokuşta bayılmaz bence.
    Titreşim var dersen o kötü işte. Rodajı bitir. Bir de öyle bak bakalım. Kazasız belasız sürüşler. Takipteyiz
    Teşekkür ederim. Eminim öyledir herkesin muamelesi malını satana kadar ne yazık ki.satiş sonrası hizmet sıfır. İlk bakimda servise götüreceğim garanti dışı kalmasin diye ikinci bakimda da kendim yapacağım 2. bakıma kadar bir sıkıntı çikmazsa motorda ondan sonrasinda da çıkmaz zaten garantilik bir sıkıntı. Evet rodaj bir bitsin motor o zaman kendini belli edecek. Ayrıntılar gelecek yakında birileri daha katılır kervana bir de onlar paylaşsin bakalım ilk izlenim ve tecrübelerini. Kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum .

  16. #276

    Üyelik
    18 Ağustos 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    TVS Apache RTR 200 ABS
    Alıntı hokka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Teşekkür ederim. Eminim öyledir herkesin muamelesi malını satana kadar ne yazık ki.satiş sonrası hizmet sıfır. İlk bakimda servise götüreceğim garanti dışı kalmasin diye ikinci bakimda da kendim yapacağım 2. bakıma kadar bir sıkıntı çikmazsa motorda ondan sonrasinda da çıkmaz zaten garantilik bir sıkıntı. Evet rodaj bir bitsin motor o zaman kendini belli edecek. Ayrıntılar gelecek yakında birileri daha katılır kervana bir de onlar paylaşsin bakalım ilk izlenim ve tecrübelerini. Kimseyi olumsuz etkilemek istemiyorum .
    Reis katılacaktım kervana ama söylediklerin yüzünden 180likle devam edicem yola :D

  17. #277

    Üyelik
    20 Haziran 2018
    Valla Hokka hocam, yazdıklarınızdan sonra bütün hevesim kaçtı desem yeridir :D uzun zamandır hevesle beklediğim bir modeldi bu, ama sanırım o kadar para vermeye değecek bir model değil , gerçi abs, enjeksiyon, kaydırmalı debriyaj hala çok güzel avantajlar ama bir şüpheye düştüm

  18. #278
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
    yigozya bunu beğendi.

  19. #279
    emenyasin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ağustos 2018
    Şehir
    Manisa/Merkez(yazları İstanbul/Ümraniye)
    Motosikleti
    Lifan KP150
    Bu konuyu uzaktan takip ediyorum ve merak ettiğim bir şey var. Bu alet enjeksiyonlu, abs'li, kaydırmalı debriyajlı değil mi? bunlar hem günlük kullanımda hem bakım gibi konularda oldukça güzel faydalar değil mi? Yani ABS hayati bir şey, enjeksiyon desen ayar istemez bir şey istemez. Kaydırmalı debriyaj da var(gerçi bunun faydası tam olarak ne olacak bilemedim :D) Ayrıca 200'lük bir alet. Oldukça avantajlı duruyor. Kullanması çok rahat olacak gibi. Son mesajlarda güç, çekiş mevzuularına çok takılınılmış gibi de ondan sordum.
    Benim @hokka beye sorum ise şu olacak. Enjeksiyonlu olması gaz tepkilerini daha güzel yapmış mı? Yani karbüratörlü bir alete göre gaz verdiğinizdeki tepkileri nasıl? Hızlanışı daha dengeli mi?

  20. #280
    yigozya - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2018
    Şehir
    Los Adanos
    Motosikleti
    SUZUKİ Gsx250r
    Alıntı levend84 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hokka,iki resim eklede forum canlansin..
    Bekliyoruz reizzzz
    levend84 bunu beğendi.
    Eve geç varmak hiç varamamaktan iyidir..


    REKLAM ALANI
14. sayfa BirinciBirinci ... 4121314151624 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)