Türkiyenin En Büyük Motosiklet Aksesuarları Sitesi
Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motoruma.com
Motomax
REKLAM ALANI

TVS Apache RTR 200 4V

    CFMOTO Z Force 550
    REKLAM ALANI
  1. #541
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı -Sa Bile adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tekrar Merhaba Arkadaşlar,
    Bugün motorumu biraz kullandım ve çok keyif aldım. Düşüncelerimi buradan paylaşacağım.
    Motor öncelikle hakimiyeti çok rahat olan bir motor ben açıkcası henüz acemi olduğum için korkuyordum ilk başlarda ancak çok rahat kullanımı var. Bir çok kez ABS sini test ettim ve en sevdiiğim özelliği bu oldu.Diğer rakiplerinden benim gözümde üstün yönü frenleri. Benim için performanstan önce güvenik geldiği için bu motoru seçmiştim ve gerçekten frenler bana güven verdi. Motor rodajda olmasına rağmen titreşim hissetmedim.Açıkcası ibazı yerlerde titreşim sıkıntısı olduğunu okudum ancak ben titreşim hissetmedim. Xmax 250 kullanmışlığım var. Onunkine titreşim deniyorsa ancak o kadar bir titreşim var. Süspansiyonları çok iyi. özellikle bir kaç tümsekten gazlayarak getim. Vites geçişleri çok sert. Beim vitesli motor acemiliğimden mi, rodajda olduğundan mı yoksa vitesleri öyle sert mi bilemiyorum bu konuda tecrübeli arkadaşlar yorum yaparlarsa sevinirm. Farlardan endişeliydim. Özellikle havanın kararmasını bekledim ve denemedim başarılı buldum.
    Şimdi motoru almışım öve öve bitiremiyormuşum gibi oldu ancak bu yorumlar bu fiyata satılan bir motor için yapılan yorumlardır. Bence başlangıç için daha iyi bir seçenek olamazdı. Bir kaçtane de fotoğraf bırakacağım buraya. Yorumlarınızı bekliyorum.
    Motorunuz hayırlı olsun. Kazasız belasız kullanın.
    Arkadaki demir hintli bayanlar yan oturduğu için yapılmış. Ve hiç yakışmıyor. Ben olsam sökerdim. Onun yerine gerekirse yan çanta demiri kullanılabilir.


    Motosiklet Aksesuarları ve Ekipmanları Online Satış Sitesi
    REKLAM ALANI
    Motomax
  2. #542

    Üyelik
    19 Mart 2020
    Evet benim motorun vites geçişlerinin daha yumuşak olmasını isterdim. Henüz ilk bakımını yaptırmadım iyi bir yağ değişimi ile düzeleceğini umuyorum.

  3. #543

    Üyelik
    11 Şubat 2019
    Motosikleti
    apache rtr 180
    debriyaj ayarınız tam mı acaba rtrlerde geçişler nispeten kemiklidir ama debriyajıda bi kontrol etmek lazım
    yigozya bunu beğendi.

  4. #544

    Üyelik
    19 Mart 2020
    Bu gün bir RTR 200 kullanıcısından öğrendiğim gibi; bazı servisler veya bayiler motorun yağını hiç kontrol etmeden teslim edebiyorlarmis benim motorun yargıda biraz eksikti.

    Demem o ki yeni alan arkadaşlar motorlarının yağını kontrol etsinler.
    Vites geçişlerinin sert olmasından şikayet eden arkadaşın problemi bu yagsizlik olabilir.
    yigozya bunu beğendi.

  5. #545
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı TVS 26 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün bir RTR 200 kullanıcısından öğrendiğim gibi; bazı servisler veya bayiler motorun yağını hiç kontrol etmeden teslim edebiyorlarmis benim motorun yargıda biraz eksikti.

    Demem o ki yeni alan arkadaşlar motorlarının yağını kontrol etsinler.
    Vites geçişlerinin sert olmasından şikayet eden arkadaşın problemi bu yagsizlik olabilir.
    Bayiler ürünü düzgün biçimde teslim etmekten çok parayı düzgün bir şekilde teslim almayı düşünürler. Teslim aldıktan sonra kontrol etmekte fayda var.
    Otomobilimi aldığımda nasıl bir motor yağı varsa soğukken sarsıntılı çalışıyordu. Garantiyi bozup ilk yağ değişiminden itibaren yağı kendim aldım. Semtimdeki tamirciye değişimini yaptırdım. Araba rahat yüzü gördü.

  6. #546

    Üyelik
    18 Eylül 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Cb250r
    Bu modelin yeni 2020 modelinde bazi guzellikler yapilmis. Oncelikle ekran olayi. Tvs uygulamasiyla bluetooth baglantisi kurarak size gostergede yardimci oluyor. Navigasyon olayi zaten yuz gulumsetici
    Resmi sitede 2020 model var ama tr ye ne zaman duser bilinmez.

    https://www.tvsapache.com/rtr-2004v-bs6.aspx

    Gerekli aciklamalara bakmanizda fayda var.

    Birde gonlume goz kirpan bu modeli ulkemizde gormek isterdim ama ama ama malesef vergi vergi vergi eklenince 38bine yaklasacak olan fiyatiyla alinirmi bilemedim.

    https://www.tvsapache.com/rr310/

    Bu makine bir cogumuza hitap edecegini dusunuyorum 😁
    yigozya bunu beğendi.

  7. #547

    Üyelik
    17 Haziran 2020
    Merhabalar,
    Ben de 11 haziranda tvs Apache Rtr 200 aldım, motordan genel olarak memnunum. İlk motorum. Tek sıkıntısı vites değişimleri konusunda sıkıntı var. 1den 2 ye atarken ilk debriyajda kavrayamayabiliyor, bu da yolda giderken ciddi sıkıntı yaratıyor. Boşa almak ise çok zor. 300 km civarı oldu aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar bilgi verebilirlerse sevinirim, bakımdan sonra düzeliyor mu?

  8. #548

    Üyelik
    18 Eylül 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Cb250r
    Alıntı cmertavsar adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhabalar,
    Ben de 11 haziranda tvs Apache Rtr 200 aldım, motordan genel olarak memnunum. İlk motorum. Tek sıkıntısı vites değişimleri konusunda sıkıntı var. 1den 2 ye atarken ilk debriyajda kavrayamayabiliyor, bu da yolda giderken ciddi sıkıntı yaratıyor. Boşa almak ise çok zor. 300 km civarı oldu aynı sıkıntıyı yaşayan arkadaşlar bilgi verebilirlerse sevinirim, bakımdan sonra düzeliyor mu?
    Merhaba youtube da bir kullanici sifir alinan motora yag koymadiklarini anlatan video eklemisti. Bunun yuzunden bazi sorunlar yasayanlarda elbet vardir. Tavsiyem yag kontrolunu yaptirin ve mevcut servise israrla belirtin durumu. Hemen savusturmasin sizi. Varsa baska yetkili servis gerekirse oraya yonlenin derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    https://youtu.be/tcU-64iV_9w

  9. #549

    Üyelik
    17 Haziran 2020
    Benim Apache RTR 200 maceram, Honda CB 125F’im ile otoyola çıktığımda başladı. Tam da bir dostuma şehir içi kıvrak performansı ve düşük yakıt tüketimiyle “bunu satmam!” dedikten kısa bir süre sonra. Boşuna büyük lokma ye, büyük laf etme dememişler. Açıkçası CB 125F ile hem yediğim rüzgarda savrulmasından hem de süspansiyonlarının zayıflığından kendimi pek de güvende hissedemedim otoyolda. Hızı da yetersiz geldi üstelik. İşe gidiş gelişte hep otoyolu kullanmam gerekiyordu. Madem öyle değiştirelim bunu dedik ve satılığa koyduk. Birkaç gün içerisinde hemen satılıverdi CB 125F. Anaa ucuza mı verdik ne? Giden gitti, biraz daha ağır ve güçlü bir motor almam gerekiyor dedim kendi kendime. Önce Honda CBR 250R, sonra Yamaha MT 25 (ABS) ikinci el baktık. Favoriler motor ilanlarıyla doldu Sahibinden’de. İki kez motor bakmaya gittim ikinci el, ama anlaşmak kısmet olmadı. Bir ara pişman olmadım değil sattığıma CB 125F’i, ikinci el fiyatları almış başını gitmiş.

    Neyse Motopixel Selçuk’un videosu denk geldi, izledim. O ızgara nedir arkadaş öyle? Motor ne kadar şıksa bu da o kadar çirkin. Neyse anlaştık KYL Motorla atladık, gittik Kağıthane’ye. Hem sıfır motor almış olacaktım uygun fiyata (ikinci eldekiler darılmasın), hem de beklentilerimi (kağıt üzerinde) karşılayan bir motor sahibi olacaktım. Şu ızgarayı sökün hele dedim, benim eşim Hindu değil. Motor çalıştıktan sonra arıza lambası yaktı, kızdı galiba. Haydi bakalım biraz da buradan yak. Allah’tan rodajdan sonraki bakımda çözdüler sağ olsunlar, oksijen sensörü kirliymiş. Neyse biz yine kaseti geri saralım, motora ilk bindim, eve doğru yola çıktım. Kendi kendime çok da öyle aman aman bir motor değilmiş dedim. Artık bende seviye ne kadar yükselmişse hakkındaki videoları izledikten sonra. Yahu bu depoda da çok titreşim var abi, ayağıma masaj yapıyor sanki. Bu arada KYL Motor Castrol yağ kullandı rodaj bakımında ister inanın, ister inanmayın. Rodaj bakımından sonra baya bir azaldı titreşim. Ah bir de bu pegler var ya yayları pek gevşek hemen kapanıyorlar, ayağım takılıyor vites değiştirirken, uyuz oluyorum. İşe gittim, geldim 3-4 hafta, çoğunlukla otobanda kullandım. Rodaj bakımından sonra bir keyifli oldu motor, bir keyifli. Basıyorum gidiyor, aradan sıyrılıyorum yine gidiyor. 6. vites hakkıymış bu motorun neden koymamışlar? Yahu bunun virajı da iyiymiş, süspansiyonlar sağolsun. Ön fren efsane, arka fren eh işte. Sadece arka ABS'yi devreye sokabildim şimdiye dek. Sele kazık gibi olmasa da çok da uzak değil, hele de CB 125F’ten sonra. Tip desen o biçim. Hasanpaşa’da başına toplanıp soruşturanlar oldu, telefon tutacağı almaya gittiğimde.

    Tam şehir içi kullanımlık motor, az da yakıyor bu meret 2.5-3 lt. Kullanımı yumuşak, yağ gibi gidiyorsun yolda. O yüzden motora başlayanlar için de ideal, hem ağırlık hem de kullanım kolaylığı olarak. Yahu bu arada Pulsar’a da bakmıştım neden söylemeyi unuttum. Pulsar çok titriyor dediler, o yüzden bunu aldım. Sonradan Pulsar’ı da kullanınca iyi ki böyle yapmışım dedim. Gidon açısı pek hoşuma gitmedi onun. Neyse Pulsarcıları da kızdırmayalım, benzer motorlar zaten benimkisi kişisel tercih deyip geçelim. Vites geçişleri de yumuşak, ama 1’den 2’ye geçerken sert olabiliyor bazen. Tavsiye eder misin dersen, az yakacak, ne çok ağır ne de hafif olacak, kullanımı kolay olacak, bastı mı gidecek, şekil şemal yakışıklı olacak, e daha ne istersin derim.
    potasyum bunu beğendi.

  10. #550

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli BN125
    Alıntı hükümdar06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba youtube da bir kullanici sifir alinan motora yag koymadiklarini anlatan video eklemisti. Bunun yuzunden bazi sorunlar yasayanlarda elbet vardir. Tavsiyem yag kontrolunu yaptirin ve mevcut servise israrla belirtin durumu. Hemen savusturmasin sizi. Varsa baska yetkili servis gerekirse oraya yonlenin derim.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 00:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:36 ----------

    https://youtu.be/tcU-64iV_9w
    Videoyu seyrettim. Servislerin yaptığı tamamen dangalaklık. Yağını kontrol etmeden nasıl motor teslim edebiliyorlar anlamıyorum. Isota gelince diğerlerinden farkı yok. Satayım derdinde.

    -5 puan daha.

    Tvs ye gelince... o motor sıfır yağla, krank, piston parçalanmadan (hemde rodajda) hala çalışıyorsa epey sağlam olmalı... +3 puan.

  11. #551

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Burada yine bize özgü yaklaşımlarla karşı karşıyayız. Birincisi bu motora normalde serviste yağ konulmadığı için (eğer konuluyor olsaydı ve unutulmuş olsaydı bu sorunu herkes yaşardı) ve fabrikadan yağ konulmuş olarak geldiği için servis haklıdır ancak adı servis olduğu için motoru bir kez kontrol etmeden sahibine teslim etmesi yanlıştır. Diğer yandan servisin kendini savunması veya "bir şey olmaz" yaklaşımı da yanlış. Bu noktada motor gerçekten yağsız gelmişse açarsın distribütörü müşterini mağdur etmez, hakkını ararsın. Baştan sonra alaturka hareketler serisi...

    Madalyonun bir de diğer yüzü var. Dün denk gelmiştim, o videodaki arkadaşın kısa bir inceleme videosu da var. Yazacaktım da durduk yere neden yazayım derken konusu açılmış, iyi oldu. Motorda 145 km/saat son hız yaptığını göstergenin tanıtımı esnasında görüyoruz. Videonun altındaki yorumlarda birisi, rodaj bitmeden son hızı zorlamasının doğru olmadığını söylüyor. Arkadaş da buna karşılık bu hızı sadece yokuş aşağı giderken denediğini ve 15 yaşından beri motor sürdüğü için rodajı nasıl yapacağını çok iyi bildiğini söylemiş. Ama tabi ki motoru uzun yıllardır sürmeniz kafanıza kendiliğinden teknik bilgi yüklemesi yapmıyor. Şimdi bu şekilde düşünen bir kişinin motora yağ konulmadığı için sıkıntı yaşadığına inanılır mı sizce ? Ben inanmam. 300 km boyunca motoru inlete inlete kullanmadığının garantisini kim verebilir ? Kaldı ki aynı sorunu başkasından da duymadık, okumadık. Burada servis hatası olabilir ancak bana göre kullanıcı hatası ihtimali daha fazladır.
    vandamme bunu beğendi.

  12. #552

    Üyelik
    31 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Benelli BN125
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada yine bize özgü yaklaşımlarla karşı karşıyayız. Birincisi bu motora normalde serviste yağ konulmadığı için (eğer konuluyor olsaydı ve unutulmuş olsaydı bu sorunu herkes yaşardı) ve fabrikadan yağ konulmuş olarak geldiği için servis haklıdır ancak adı servis olduğu için motoru bir kez kontrol etmeden sahibine teslim etmesi yanlıştır. Diğer yandan servisin kendini savunması veya "bir şey olmaz" yaklaşımı da yanlış. Bu noktada motor gerçekten yağsız gelmişse açarsın distribütörü müşterini mağdur etmez, hakkını ararsın. Baştan sonra alaturka hareketler serisi...

    Madalyonun bir de diğer yüzü var. Dün denk gelmiştim, o videodaki arkadaşın kısa bir inceleme videosu da var. Yazacaktım da durduk yere neden yazayım derken konusu açılmış, iyi oldu. Motorda 145 km/saat son hız yaptığını göstergenin tanıtımı esnasında görüyoruz. Videonun altındaki yorumlarda birisi, rodaj bitmeden son hızı zorlamasının doğru olmadığını söylüyor. Arkadaş da buna karşılık bu hızı sadece yokuş aşağı giderken denediğini ve 15 yaşından beri motor sürdüğü için rodajı nasıl yapacağını çok iyi bildiğini söylemiş. Ama tabi ki motoru uzun yıllardır sürmeniz kafanıza kendiliğinden teknik bilgi yüklemesi yapmıyor. Şimdi bu şekilde düşünen bir kişinin motora yağ konulmadığı için sıkıntı yaşadığına inanılır mı sizce ? Ben inanmam. 300 km boyunca motoru inlete inlete kullanmadığının garantisini kim verebilir ? Kaldı ki aynı sorunu başkasından da duymadık, okumadık. Burada servis hatası olabilir ancak bana göre kullanıcı hatası ihtimali daha fazladır.
    @Seko, motor iyi dayanmış bu durumda. Bende sağlam intibaı bıraktı. Başka motor olsa dağılırdı sanırım.
    Tabi sadece burdan bakınca görünen bu.

  13. #553
    vandamme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2007
    Şehir
    İstanbul
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Burada yine bize özgü yaklaşımlarla karşı karşıyayız. Birincisi bu motora normalde serviste yağ konulmadığı için (eğer konuluyor olsaydı ve unutulmuş olsaydı bu sorunu herkes yaşardı) ve fabrikadan yağ konulmuş olarak geldiği için servis haklıdır ancak adı servis olduğu için motoru bir kez kontrol etmeden sahibine teslim etmesi yanlıştır. Diğer yandan servisin kendini savunması veya "bir şey olmaz" yaklaşımı da yanlış. Bu noktada motor gerçekten yağsız gelmişse açarsın distribütörü müşterini mağdur etmez, hakkını ararsın. Baştan sonra alaturka hareketler serisi...

    Madalyonun bir de diğer yüzü var. Dün denk gelmiştim, o videodaki arkadaşın kısa bir inceleme videosu da var. Yazacaktım da durduk yere neden yazayım derken konusu açılmış, iyi oldu. Motorda 145 km/saat son hız yaptığını göstergenin tanıtımı esnasında görüyoruz. Videonun altındaki yorumlarda birisi, rodaj bitmeden son hızı zorlamasının doğru olmadığını söylüyor. Arkadaş da buna karşılık bu hızı sadece yokuş aşağı giderken denediğini ve 15 yaşından beri motor sürdüğü için rodajı nasıl yapacağını çok iyi bildiğini söylemiş. Ama tabi ki motoru uzun yıllardır sürmeniz kafanıza kendiliğinden teknik bilgi yüklemesi yapmıyor. Şimdi bu şekilde düşünen bir kişinin motora yağ konulmadığı için sıkıntı yaşadığına inanılır mı sizce ? Ben inanmam. 300 km boyunca motoru inlete inlete kullanmadığının garantisini kim verebilir ? Kaldı ki aynı sorunu başkasından da duymadık, okumadık. Burada servis hatası olabilir ancak bana göre kullanıcı hatası ihtimali daha fazladır.
    Katılıyorum.

    Evvelsi gün o videoya ve altındaki yoruma bende denk geldim.

    Motor daha 142km de iken 145 km hız denemesi yapmış... https://youtu.be/EdmXl5jGwLk?t=62

    Blokta hiç yağ olmaması durumunda; ilk 300km de hemde top speed denemesi yaparken motor nasıl arıza çıkarmıyor enteresan.

    Geçenlerde Benelli gurubunda bir yoruma denk geldim şahsın ismini sansürleyerek yorumunu aşağıya bırakayım;


    Tvs'yi Benelli ile asla kıyaslamıyorum, belirtmek istediğim rodaj süresince dikkatli olunması gerektiği ve kullanıcı hatası.

    15 yıldır motora binen birisi gibi gelmedi bana.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:34 ----------

    Alıntı ufoz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Başka motor olsa dağılırdı sanırım.
    Bi tanesi dağıtmış yukarıda örneğini verdim hocam
    Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu hareketlendirir...

  14. #554

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW G 310 R (2017)
    Açıkçası ben içinde hiç yağ kalmadığına da inanmıyorum. Bence abartıyor. TVS'nin motorları zaten taş gibi sağlam motorlar. Benim titreşiminden dolayı hiç sevmediğim RTR 150'ler bile o titreşimine rağmen sorunsuz çalışıyorlar. RTR200 onlardan bir gömlek yukarıda bir motor, hiç sorun çıkarmaz diye düşünüyorum. Benim motoru alırken RTR200 de CFMoto 250 NK ile birlikte adaylardan biriydi ama markasından ve 310 cc olmasından dolayı bunu aldım. Yoksa gözü kapalı alınacak makinadır.

  15. #555

    Üyelik
    18 Eylül 2015
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    Cb250r
    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Açıkçası ben içinde hiç yağ kalmadığına da inanmıyorum. Bence abartıyor. TVS'nin motorları zaten taş gibi sağlam motorlar. Benim titreşiminden dolayı hiç sevmediğim RTR 150'ler bile o titreşimine rağmen sorunsuz çalışıyorlar. RTR200 onlardan bir gömlek yukarıda bir motor, hiç sorun çıkarmaz diye düşünüyorum. Benim motoru alırken RTR200 de CFMoto 250 NK ile birlikte adaylardan biriydi ama markasından ve 310 cc olmasından dolayı bunu aldım. Yoksa gözü kapalı alınacak makinadır.
    Karsilikli hata olur olmaz ama bundan cikacak deneyimdir. Anlicaniz sifirda alsaniz yagina suyuna bakmak olacakmis. Bende sizin gibi ilk basta cf 250ile hero x pulse cok ilgimi cekiyordu. Ancak fiyat konusunda serefsizlik yapilinca 28liraya zam gelmeden sifir honda 250r aldim bayiden. Ancak daha sonra boy 186 olunca gozume kucuk gibi geldi. Akabinde 1ay sonra daha bayide duran 32lira olan motorumu bir arkadasa aldigim 1tl fazlasina ona verdim
    Su anda da Rtr 200 ile cf250 ile 400 arasindayim. Ama kime sorsam rtr tas gibi dayanikli deniliyor. Boyuma da daha guzel uydu. Beklemeye gectim simdilik. Siz seciminizi cf 250den yana mi kullandiniz.
    Birde cf icin hala belirsiz olan servis parca durumundan dolayi habire hero tvs honda bakmam soyleniyor. Sizin deneyiminiz ne yonde bilgi verirseniz iyi olur 👍

  16. #556

    Üyelik
    10 Haziran 2020
    Arkadaşlar lastik basıncı ne olmalı. Kullanım kılavuzundan anlayamadım.
    Tekli Arka sele
    Ön 1.75 kg/cm² (25 PSI) 1.75 kg/cm² (25 PSI)
    Arka 2.00 kg/cm² (28 PSI) 2.25 kg/cm² (32 PSI)

    Kullanım kılavuzunda böyle gösteriyor.

  17. #557

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    iskenderun
    Yani diyor ki; 1 kişi binersen motora ön 25 arka 28 olacak, eğer 2 kişi ve benzer şekilde yüklü kullanırsan ön yine 25 ama arka 32 olacak.

  18. #558
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı hükümdar06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karsilikli hata olur olmaz ama bundan cikacak deneyimdir. Anlicaniz sifirda alsaniz yagina suyuna bakmak olacakmis. Bende sizin gibi ilk basta cf 250ile hero x pulse cok ilgimi cekiyordu. Ancak fiyat konusunda serefsizlik yapilinca 28liraya zam gelmeden sifir honda 250r aldim bayiden. Ancak daha sonra boy 186 olunca gozume kucuk gibi geldi. Akabinde 1ay sonra daha bayide duran 32lira olan motorumu bir arkadasa aldigim 1tl fazlasina ona verdim
    Su anda da Rtr 200 ile cf250 ile 400 arasindayim. Ama kime sorsam rtr tas gibi dayanikli deniliyor. Boyuma da daha guzel uydu. Beklemeye gectim simdilik. Siz seciminizi cf 250den yana mi kullandiniz.
    Birde cf icin hala belirsiz olan servis parca durumundan dolayi habire hero tvs honda bakmam soyleniyor. Sizin deneyiminiz ne yonde bilgi verirseniz iyi olur ��
    - Ben sıfır aldığım otomobilde yağla ilgili sorun yaşamıştım. Bu konuda bayilere güven olmaz. Fakat bu arkadaş henüz sıkı durumdaki motorla 145 km/h görerek sıkıntılı bir kullanıcı olduğunu kanıtlamış. Motor sıkı durumda olduğundan yağ eksiltmiş de olabilir. Bu kişi motoru satarken deneyimli kullanıcıdan hor kullanılmamış motor diye satar. "Uzun yıllardır motor kullanıyorum" demiş. Öğrencilere "otur sıfır" derler ya tam öyle bir tip. TVS uzun yıllardır Türkiye'de. Kazandığı saygınlığı sarsmak biraz zor.
    vandamme bunu beğendi.

  19. #559

    Üyelik
    10 Haziran 2020
    Arkadaşlar motorum daha 350 km de. Hergun kullanıyorum. Alalı bir ay oldu. Bugün ise geldim park ettim 2 saat sonra çalıştırmaya çalıştık calistiramadim. Aküsü bitmiş. Vurdurarak çalıştırdım. Sıfır motor aküsü neden biter sürdüğü yerde. Far falan açık bırakmadım. Sebebi nedir.?

  20. #560
    AzÇok - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2018
    Şehir
    İstanbul-İzmir
    Motosikleti
    Suzuki Burgman UH200
    Alıntı -Sa Bile adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar motorum daha 350 km de. Hergun kullanıyorum. Alalı bir ay oldu. Bugün ise geldim park ettim 2 saat sonra çalıştırmaya çalıştık calistiramadim. Aküsü bitmiş. Vurdurarak çalıştırdım. Sıfır motor aküsü neden biter sürdüğü yerde. Far falan açık bırakmadım. Sebebi nedir.?
    - Motorda takılı olarak depolarda aylarca beklerse bitebilir. Fakat, aküyü motor satılınca teslim etmeden önce takmaları gerekiyor.

    - Satın aldığın yere gidip sağlam bir azar çekmen lazım. Sıfır motorun aküsü nasıl biter. Yenisini taksınlar o zaman.

    (Tabii eğer akü bitikse. )


    ANES MOTOR
    Hero Motosiklet

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)