Tabi dostum kontrol her zaman iyidir,
Rtr lerin tum serilerinde karter kucuktur.ayrica makina dar tolerans uretilir.ciddi muhendislik var,
10w-30 yag ister.
Kesinlikle Full sentetik ister
Kalin viskozite istemez
Onerilen miktardan fazla yag istemez
Yaglama sorunu olmaz
İstedigin kadar zorla yag yakmaz,yaktiramazsin.
Blok terletmez
Contadan yag kacirmaz.
Kim ne derse desin,
Tvs muhendisleri alt motor olayini,yalayip yutmuş.
https://hizliresim.com/66jXJL
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:28 ----------
Resim olayını yine yapamadım. Kitapçığında servis sırasında 1200ml, motor kontrolü sırasında 1400ml 10w30 yağ gereksinimi var diyor. 1400 ml tam olarak ne zaman konulacak anlayamadım.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Esasinda cumlenin cevirisi tam net degil.
Motor kontrolu dedigi olay,
Agir bakim
Debriyaj degisimi
Silindir degisimi
Gibi durumda komple motorun yarilmasini kastediyor.
Zira
Sag blokta 1200ml yazma sebebi
Servis ve periyodik degisimden bahsediyor.
Yoksa oraya 1400ml yazar geçer.
Bakin burada ingilizce service manueli var.
After draining,yani boşaltildiktan sonra.1200ml
İncase of disassembly
Yani demontaj durumunda
Motor blogu toplanirken
Ağir bakim
Yukarida bahsettigim şekilde
Bakin
Burada ki ilk sayfadaki linki indirin.
Service manuel
https://www.google.com/search?client...e-gws-wiz-serp
Bu gün biraz güneşi görünce dışarı çıktım. Sanayide reklamciya gidip tank pedi ggelecek yere şeffaf filim kaplattim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:29 ----------
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
url=https://hizliresim.com/nmimLV][/url]
Henüz rodaj aşamasında 7000 deviri geçmiyorum.
7 bin devirde vites değiştirme ışığı yanınca vitesi değiştiriyorum, beşinci vitesi deneyecek yol da bulamadım bir ara denemeye çalışırım.
Zamaninda yani hindistanda ilk ciktigi sene 2015 te
Tr ye gelseydi,
Alirdik birer tane..
Hem 2.elleri çogalirdi
Aksesuari
İviri ziviri
Piyasanin dumanini attirirdi bu makina..
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:37 ----------
Acele etmeyin
Rodaji duzgunce yapin.750km
İlk yag degisiminden sonra gazlarsiniz.
sorumlusu isotlar.
bu gün getirecez dedi,
yarın getirecez dedi,
biz mee mee diye sadece fotoğraflarına baktık.
yetkili servisler servisliği bıraktı,
fuarlarda boy göstermedi,
deneme sürüşü günleri yapmadı,
tvs ve bajaj parçaları hindistan'da aynı fiyata satılmasına rağmen isotlar fiyatı yükseltti de yükseltti.
tvs'nin de hataları var.
zamanında rahmetli aea'nında dediği gibi bir çok üretici rtr 150'nin tasarımından esinlendi.
tasarımı devam ettirmediler. ufak bir makyaj yaptılar.
tvs aynı şanzımanda motor üretmekte ısrar etti. su soğutmaya geçmedi. karenajlı motoru çok geç yaptı. yaptığını da türkiye'ye isotlar getirmedi.
Anlatıp durmayın şu motoru yahu, dibim düşüyor. Tam yakındaki bayiyi aradım haftsya gelecek gel gör dedi adamlar... korona nedeniyle işyerini tatil yaptık. Motor için ayırdığım para, alacaklarım gelmeyince çalışanlara maaş olarak gitti. Helal olsunda, siz anlattıkça kedi gibin videolarını seyrediyorum. Bir rtr200 birde xpulse 200T.
Acele etme abi,ortam hele bir durulsun..motorlar bir yere kaçmiyor.
Rtr 200 de iyi makina,xpulse de iyi makina.
Ama farkli kulvardalar.
Benelliden sonra esasinda sana yeni kasa dominar gider..
40hp
Upside maşa
Ciddi motor ve mekanik guncellemesi
Varda var...
Rtr200 20hp(19-20 bin)
Dominar 40hp(32 bin)
Guc farki 2 kati ama fiyat iki kati değil
Domi tam FP urunu şimdilik
Tercih senin,para senin..
Ağırlık benim için en birincil kriter.
200kg dolu ağırlık için çok fazla.
Birde Bajaja karşı nedense antipatim var. Çözülemeyen kronik problemlerinden kaynaklanıyor olabilir.
Hocam ben de ciddi şekilde düşünüyordum bu motoru ama bizim buralarda servis sıkıntısı olduğundan cesaret edemedim. Bir de daha uzun vadede tüm ihtiyaçları karşılayabilir düşüncesiyle Dominar aldım.
Ben de 60 kilo civarında ve kısa boylu olduğum için ağır motorlara mesafeli duruyordum ama dominar hem aşırı ağır değil hem de kompakt şekli sayesinde ağırlığını çok hissetmiyorum.
En önemli özelliği de düşük devirleri seven bir motor olduğundan şehir içi kullanımı rahat. Bajajın en sorunsuz motoru da dominar.
Ben fiyat performans analizine göre eski dominarda karar verdim. Yeni kasada çok güzel iyileştirmeler yapılmış ama şahsi fikrim eski kasanın yakıt tüketimi verilerine yaklaşamaz çünkü motoru biraz daha sıkıştırmışlar, sonuçta ilave gücün ilave yakıt tüketimi olarak geri döneceği aşikar.
Diğer bir konu da rtr 200 için neredeyse hiç aksesuar yok, hiç olmazsa adam gibi bir arka çanta demiri şart ama malesef yok. Üstelik bu motora çanta çok yakışmıyor, racing motordaki çanta gibi görünüyor.
Xpulse in tek avantajı ise çanta demirinin üzerinde gelmesi.
Özetle söylemek gerekirse dominar tavsiye ederim. Çok büyük motor gibi düşünmeyin. Yağ kapasitesi 1,5 lt sogutma sıvı kapasitesi 1 lt ☺
Ben almadım fakat rtr 200 aklımın bir köşesinde soru işareti olarak kaldı.
Ben uzun süre ancak resimlerine bakarım motosikletlerin. Elimdekinin kıymetini bileceğim (ki motorumuda seviyorum).
Dün internetten baktığımızda bizim işkoluna kdv, muhtasar, sgk ötelemesi vermiyorlar.
Mart ayında kestiğim ama "ödeme yapma şansım yok" diyenlere rağmen birde fatura altlarındaki kdv leri ödememiz gerekecek bu ay sonu. Ilave olarak sgk ilave muhtasar.
Dominardan da şu rtr 200 den de ha desek alacaz da para bağlamak istemiyorum bende. Elde ki yetiyor çok şükür. Ama insanın nefsi hep bi tık ilerisi diyor. Çitin öte tarafı her zaman daha yeşil geliyor insana
Ben onu bunu bilmem. İstanbul’da yaşıyorsan abs benim için önemli. Her abs devreye girdiğinde cüzdan haneme +5000₺ yazıyorum. Trafikte benim gibi çok zaman harcıyorsan, abs’li bir motosiklet kullanmanı tavsiye ederim.
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)