TVS Apache RTR 200 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
14 Mayıs 2019, 20:48
#321
Gidişat öyle gösteriyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:48 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:46 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Seneye gelince fiyati min 39.900tl
20 - 22 bin arasi gelirse yine ilk alanlardan olurum ama.
Reklamlar
-
16 Mayıs 2019, 15:04
#322
Değerli dostlar bu motosikletin modeli, websitesindeki RTR 200 FI EURO 4 sanıyorum.
Türkiye'ye geldi diyor.
KDV dahil nakit fiyatı: ₺ 15.900,00
KDV dahil taksitli fiyatı: ₺ 17.490,00
Model sayfasına buradan, fiyatlarına ise buradaki PDF dosyasından ulaşabilirsiniz.
**
CF Moto 250 mi, Bajaj NS mi, o mu bu mu yoksa skuter mi derken; sanıyorum alacağım motosikleti buldum. Görünüşü güzel, rahmetli AEA, 150cc'liğini incelemişti. Usta konusunda sıkıntılı sanıyorum, bir kaç kişi böyle söylüyor Türkiye'de (gerçi hangisinde usta sorunu yok ki!). Fakat bana şehir içi için alınabilir bir motosiklet olarak göründü.
Büyük ölçüde bu motosiklete odaklandım. Kullanım klavuzu var, yedek parça katoloğu var direkt websitesinde. Çok fazla yakacağını düşünmüyorum. Boyum 189 ve kilom 95 civarı. Sanıyorum bana uyacaktır. Motosiklet İstanbul trafiğinde biraz kıvrak olmalı. Bu nedenle naked tercih ettim ve şu anda TVS Apache gayet mantıklı duruyor.
Daha önce TVS Apache kullananlar, yeni alacak olanlar falan tabi ki yorumlarını yazacaktır.
-
16 Mayıs 2019, 15:21
#323
Benim için çokta önemi yok ama merak edenler için egzoz sesinin iyi duyulduğu bir video var;
İzlediğim videolardan anladığım kadarıyla sanki motor çok güç veremeyecek olsa bile 6'ıncı vitesi istiyormuş gibi. Üstteki videodan bağımsız konuşuyorum bunu biraz gezinirseniz fark edeceksiniz, 5 inci vites limitlerine kadar çabuk geliyor sonra sanki zaman durdurulmuş gibi kalıyor makine. Yani en azından uzun yolda otobanda duruma, şartlara göre 100-120 km/h sabit gitme konusunda 6'ıncı vites olsa motoru rahatlatırdı gibi geldi bana.
-
17 Mayıs 2019, 18:02
#324
Dün ilk bakımını yaptırdım motorun. Önerilen 10 30 fakat 10 40 motul yağ koyduk vites geçişleri çok rahatladı. Öncesinde 1 den boşa atarken 2 ye geçiyordu,boşa zor geçiyordu şimdiyse pamuk gibi oldu. Motoru ilk aldiğimda motoru hazirlayan bir önceki servis bir vida bile sıkmamış vidaların boşlukları çok fazlaydı. Ön tekere haddinden fazla hava basıp arkaya da tam tersine olması gerekenden hava basmışlar. Bir de motoru teslim ederken bir tepsi baklava istiyoruz demişlerdi hayatımda gördüğüm en lakayit ve ilgisiz servisti. Bu servisçi ise motoru ilk gördüğünde eski motorun aynısı bu,bir makyaj yapmışlar yeniden piyasaya sürmüşler dedi ama motoru test ettikten sonra övgülerini bir bir sıraladı yol tutuşu,manevrası,titreşimin olmayışı vb.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
hattoi adlı üyeden alıntı
Benim için çokta önemi yok ama merak edenler için egzoz sesinin iyi duyulduğu bir video var;
https://www.youtube.com/watch?v=KLSAANNsmuk
İzlediğim videolardan anladığım kadarıyla sanki motor çok güç veremeyecek olsa bile 6'ıncı vitesi istiyormuş gibi. Üstteki videodan bağımsız konuşuyorum bunu biraz gezinirseniz fark edeceksiniz, 5 inci vites limitlerine kadar çabuk geliyor sonra sanki zaman durdurulmuş gibi kalıyor makine. Yani en azından uzun yolda otobanda duruma, şartlara göre 100-120 km/h sabit gitme konusunda 6'ıncı vites olsa motoru rahatlatırdı gibi geldi bana.
6. Vites olsa kesinlikle çok daha güzel olur.
-
17 Mayıs 2019, 18:39
#325
hokka adlı üyeden alıntı
Dün ilk bakımını yaptırdım motorun. Önerilen 10 30 fakat 10 40 motul yağ koyduk vites geçişleri çok rahatladı. Öncesinde 1 den boşa atarken 2 ye geçiyordu,boşa zor geçiyordu şimdiyse pamuk gibi oldu. Motoru ilk aldiğimda motoru hazirlayan bir önceki servis bir vida bile sıkmamış vidaların boşlukları çok fazlaydı. Ön tekere haddinden fazla hava basıp arkaya da tam tersine olması gerekenden hava basmışlar. Bir de motoru teslim ederken bir tepsi baklava istiyoruz demişlerdi hayatımda gördüğüm en lakayit ve ilgisiz servisti. Bu servisçi ise motoru ilk gördüğünde eski motorun aynısı bu,bir makyaj yapmışlar yeniden piyasaya sürmüşler dedi ama motoru test ettikten sonra övgülerini bir bir sıraladı yol tutuşu,manevrası,titreşimin olmayışı vb.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:08 ----------
6. Vites olsa kesinlikle çok daha güzel olur.
Utanmaz yavşaklar vay,bir tepsi baklava haaa..
Ulan,firmadan zaten montaj bedeli aliyorlar,yüzsüzlugunde bu kadari..
Arka dişliyi 2 diş küçült 6vitesli olur,
Ybr dişlileri birebir uyar.
Tvs lerin ön dişlisiyle oynama,yaramiyor makinaya,ben öne 1 buyuk takmistim,tekrar orjinale dondum..
-
19 Mayıs 2019, 22:21
#326
Motorun orijinal bujisi Bosch UR4KE yerine çift elektrotlu Bosch UR5DDC takılınca sabahları ilk çalıştırma ve soğuk havada çalıştırma daha kolay oluyormuş.
https://youtu.be/H68cX4uuG1I
-
28 Mayıs 2019, 22:14
#327
Türkiye'ye gelen modelde ABS var mı?
Kullanım kitapçığında ABS yazıyor ama web sitesinde bahsi geçmiyor.
Sahibindendeyse ABS'li olduğunu yazıyor.
Fiyat oldukça iyi görünüyor.
-
28 Mayıs 2019, 22:17
#328
Bugün Maslak'tan Edirne istikametine doğru otobana bağlanırken 1tane gördüm. Çok yakışıklı duruyordu.
-
29 Mayıs 2019, 19:14
#329
ufoz adlı üyeden alıntı
Türkiye'ye gelen modelde ABS var mı?
Kullanım kitapçığında ABS yazıyor ama web sitesinde bahsi geçmiyor.
Sahibindendeyse ABS'li olduğunu yazıyor.
Fiyat oldukça iyi görünüyor.
Hem arka hem önde!
-
29 Mayıs 2019, 19:26
#330
hokka adlı üyeden alıntı
Hem arka hem önde!
Aslında @ufoz’un sahip olması gereken motor gibi duruyor da şehir dışı planlarını sarsar gibi. Şehir dışı için sanki 6.vites elzem?
-
29 Mayıs 2019, 20:33
#331
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aslında @ufoz’un sahip olması gereken motor gibi duruyor da şehir dışı planlarını sarsar gibi. Şehir dışı için sanki 6.vites elzem?
Arkayi 2 diş küçültünce 6.vites hemen geliyor.
Benim 180lik ile max torkunu verdigi 6.500rpm de stok haliyle 85 yapiyordu,arkayi 2 diş küçülttum ve 100-105 arasi yapiyor ve uzun yol için konfor ve yakit ekonomisi sagliyor.
Rampalarda çekiş kaybı yaşatmiyor.
Not:Apachelerin ön dişlisiyle oynamak bu makinaya yaramiyor,bizzat tecrubeyle sabit.
-
29 Mayıs 2019, 21:23
#332
Angrypower adlı üyeden alıntı
Aslında @ufoz’un sahip olması gereken motor gibi duruyor da şehir dışı planlarını sarsar gibi. Şehir dışı için sanki 6.vites elzem?
Şu seninde bildiğin haziran sonu turuna 125cc ile 1200GS lere eşlik edemem.
Kaşınıyorum işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
levend84 adlı üyeden alıntı
Arkayi 2 diş küçültünce 6.vites hemen geliyor.
Benim 180lik ile max torkunu verdigi 6.500rpm de stok haliyle 85 yapiyordu,arkayi 2 diş küçülttum ve 100-105 arasi yapiyor ve uzun yol için konfor ve yakit ekonomisi sagliyor.
Rampalarda çekiş kaybı yaşatmiyor.
Not:Apachelerin ön dişlisiyle oynamak bu makinaya yaramiyor,bizzat tecrubeyle sabit.
Şimdi ben bu motora baya baya bakar oldum yahu.
Hele şu dişli küçültme mevzusu kaymak misali oldu.
-
29 Mayıs 2019, 21:28
#333
ufoz adlı üyeden alıntı
Şu seninde bildiğin haziran sonu turuna 125cc ile 1200GS lere eşlik edemem.
Kaşınıyorum işte
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:08 ----------
Şimdi ben bu motora baya baya bakar oldum yahu.
Hele şu dişli küçültme mevzusu kaymak misali oldu.
Ben 180likle 6.500rpm de 100-105 gidiyorsam,
4 valfli,enjeksiyonlu,yağ soğutmali 200cc 20hp lik bu motorla,arka dişli değişimi ile
Net bir şekilde 115-120gidilir diyor ve iddia ediyorum
Zira,şanziman dişli oranlari ns200 den farkli ve alt devirleri dolu.
-
29 Mayıs 2019, 21:45
#334
levend84 adlı üyeden alıntı
Ben 180likle 6.500rpm de 100-105 gidiyorsam,
4 valfli,enjeksiyonlu,yağ soğutmali 200cc 20hp lik bu motorla,arka dişli değişimi ile
Net bir şekilde 115-120gidilir diyor ve iddia ediyorum
Zira,şanziman dişli oranlari ns200 den farkli ve alt devirleri dolu.
Bahsettipiniz top speed değil değil mi?
6500 devirden bahsediyoruz sanırım?
Eğer o devirde 110 yapabiliyorsa başka ne istenirki.
-
29 Mayıs 2019, 21:48
#335
ufoz adlı üyeden alıntı
Bahsettipiniz top speed değil değil mi?
6500 devirden bahsediyoruz sanırım?
Eğer o devirde 110 yapabiliyorsa başka ne istenirki.
Değil,
Stok dişli haliyle yapamaz 6.500rpm de yapacagi hiz max 95-100
Arka dişli oynamasi min 1000-1250rpm kazandiriyor.buda yakiti ve vibrasyonu yumuşatiyor.
-
29 Mayıs 2019, 21:53
#336
levend84 adlı üyeden alıntı
Değil,
Stok dişli haliyle yapamaz 6.500rpm de yapacagi hiz max 95-100
Arka dişli oynamasi min 1000-1250rpm kazandiriyor.buda yakiti ve vibrasyonu yumuşatiyor.
Dişli küçülterek 110 kastettim bende.
Oldukça iyi. Bağırtmadan en verimli durumda kullanmak demek.
-
29 Mayıs 2019, 22:00
#337
ufoz adlı üyeden alıntı
Şu seninde bildiğin haziran sonu turuna 125cc ile 1200GS lere eşlik edemem.
Benimde aklıma direk o geldi. Walla sadece cc ve güç meselesi değil, birde işin sele meselesi var. Sele'ye yastık bağlamak elzem...
-
29 Mayıs 2019, 22:01
#338
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benimde aklıma direk o geldi. Walla sadece cc ve güç meselesi değil, birde işin sele meselesi var. Sele'ye yastık bağlamak elzem...
Aga birak seleyi şimdi,iki resim atmadin daha...
-
29 Mayıs 2019, 22:03
#339
Angrypower adlı üyeden alıntı
Benimde aklıma direk o geldi. Walla sadece cc ve güç meselesi değil, birde işin sele meselesi var. Sele'ye yastık bağlamak elzem...
Benim motordan bahsediyorsan selesi beni rahatsız etmiyor. Oturuş şeklini ayarlayınca oldukça rahat geliyor.
Belki ben 60kg olduğum içindir.
-
29 Mayıs 2019, 22:08
#340
levend84 adlı üyeden alıntı
Aga birak seleyi şimdi,iki resim atmadin daha...
Abi walla üstüne binince etrafı unutuyorum. Birgün işe gelirken yada dönerkenki 50dk lık videoyu koyacağım ama dikkat ediyorum 3gündür küfür ettiriyorlar. 50dk da 1 küfür sallıyorum. 1küfür yüzünden 5x10dk lık video siliyorum. Yolun ortasında otobüs kapıyı açıyor, tosun kız aşağı koşarak iniyor. Otobüs şoförüne fena kaydım. Böyle böyle 1 saçmalık çıkıyor. Yarın becerebilirsem işe giderkenki kısımı atarım.
Resim için haftasonuna bakarım artık die düşünüyorum. Güncel km'si 325km oldu motorun. Lakin kullanmaya kıyamıyorum. Nedense bir kıymetli geldi bu sefer motor bana...
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)